yhteydenoton vaikeus

mietin liikaa

Meinasin jälleen kerran laittaa viestiä mutta pyyhin lopulta viestikentän tyhjäksi.. Miksi se onkin niin vaikeaa? Typeriä sanoja. typeriä lauseita. Mielessä kysymyksiä ja epäilyjä liikaa.

Ajatteleekohan hän edes minua? Jos ajatteli joskus olenko miettinyt jo liian kauan? Epäröinyt ja yrittänyt liian pitkään pitää ensin kasassa muuta elämääni. Ymmärtäisiköhän hän edes miksi olen pitkään viivytellyt? Onko hänellä joku muu mielessä tai elämässä.. ?

Ihminen on typerä kun päästää itsensä ajatteleen liikaa. Tuttua ehkä täällä muillekin. Mä mietin jopa että entäs jos hän pitää mua rumana ja ihan hirveänä ihmisenä ja oksentais jos saisi viestini.

Tuolla on tuhat kertaa minua kauniinpia, menestyneempiä. osaavampia, rikkaampia ja hienonpia naisia... miksi siis juuri mua hän kaipaisi.. Niin paljon ajatuksia jotka estää viestiä lähtemästä hänelle. Niin paljon epäröintiä jonka takia sitä "lähetä" valikkoa ei paina.

olisi kiva kuulla mitä syitä teillä muilla vapailla sinkku ihmisillä on esteenä ettette pysty ottaan kaipaamaanne ihmiseen yhteyttä?

11

581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ole rohkea

      Älä koskaan mieti tota ulkonäkö juttua..
      Jokainen on oma persoonansa. Loppupeleissä sisin on se tärkein.
      Kauneus on myös katsojan silmässä.

    • ...

      Ensimmäinen viesti kannattaa olla melko lyhyt. Tärkeintä on ensin avata yhteys ja lisäkysymykset voit esittää sitten kun sen aika on. Tämä riippuu taas siitä onko minkäänlaista kiinnostusta olemassa.

      Et voi mitenkään selvittää yhdellä viestillä kaikkea, se on sama kuin pitäisit yhteen hengenvetoon pitkän yksinpuhelun antamatta suunvuoroa, jonka johdosta toinen pitäisi sinua todennäköisesti vähintäänkin omalaatuisena.. :)

      Niin, ja varaudu pakkeihin tai vastaamattomuuteen. Viestissä on aina omat riskinsä.

      • mietin liikaa

        Tulisi edes yksi järkeävä lause mutta kun ei tule. Siihen se pysähtyykin. Liikaa ajatuksia päässä enkä saa yhtäkään niistä sanottua ulos tai muodostettua lausetta viestiin. Pää tukossa ja mikään ei tule vain ulos. Tyydyn vain hiljaisuuteen.

        Tuota aloitustakin pyörittelin tunnin ennen kuin sen sain tuohon edes jotenkin kirjoitettua.


      • Vinkki
        mietin liikaa kirjoitti:

        Tulisi edes yksi järkeävä lause mutta kun ei tule. Siihen se pysähtyykin. Liikaa ajatuksia päässä enkä saa yhtäkään niistä sanottua ulos tai muodostettua lausetta viestiin. Pää tukossa ja mikään ei tule vain ulos. Tyydyn vain hiljaisuuteen.

        Tuota aloitustakin pyörittelin tunnin ennen kuin sen sain tuohon edes jotenkin kirjoitettua.

        Laita vaikka vain aluksi,että "mitä kuluu" tai "mitä olet puuhaillut". Sillä pääsee jo helposti liikkeelle.


    • M.... Mies

      Aloittaja

      Laita se viesti äläkä mieti liikoja. :)
      Kirjoita mukava viesti hänelle ja älä kirjoita liikaa. Siitä se lähtee ja älä aliarvioi itseäsi vaan ole itsevarma. Miehet tykkää mukavista itsevarmoista naisista jotka eivät ole omahyväisiä.

      Kivaa aurinkoista iltaa sinne :)

      • hyvin se menee

        Viestiä kannattaa laittaa, mutta vain lyhyt ja sellainen jossa sovitte tapaamisesta. Liian pitkä viestittely lisää väärinymmärryksiä, sillä vain kasvotusten asiat selviää. Itse suhtaudun ja olen suhtaunut positiivisesti tällaisiin yhteydenottoihin. Olen muutakin aiemmin omasta aloitteesta kokeillut, ei toiminut.


    • ☆☆☆

      Mä otin yhteyttä mut eipä mies vastannut yhtään mitään:( Luulin et kun aikuisia ollaan niin ois ihan kohteliasta vastata vaikkei kiinnostaisi, kai se viestin kirjoittaminen vain on niin hankalaa.

      • M.... Mies

        Aikuismaista ja kohteliasta on vastata takaisin vaikka jopa silloin kun menee viesti väärään osoitteeseen.

        Jos ei vastaa mitään niin unohda hänet. Varmista kuitenkin että laitoit oikeaan osoitteeseen.

        Löytyy vielä se oikea joka vastaa ja on sinua varten. :)


      • ☆☆☆
        M.... Mies kirjoitti:

        Aikuismaista ja kohteliasta on vastata takaisin vaikka jopa silloin kun menee viesti väärään osoitteeseen.

        Jos ei vastaa mitään niin unohda hänet. Varmista kuitenkin että laitoit oikeaan osoitteeseen.

        Löytyy vielä se oikea joka vastaa ja on sinua varten. :)

        Viesti laitettu facebookin kautta, ei olla facebook kavereita mutta kun nähtiin niin kerroin et olin viestiä laittanut joten tietää kyllä et viesti on tullut muttei vaan vastaa. Taidan luovuttaa sen miehen suhteen, ehkäpä joskus löytyy joku tai sitten ei...


    • ...

      Näitä vastaamatta jättäjiä on valitettavan paljon, niin miehissä kuin naisissa. Kannattaa olla jotain pohjaa ja tutustumista myös alla, täystuntemattomalle tai joidenkin hymyjen varassa ei kannattane viestiä vielä laittaa..

      • ☆☆☆

        En tietenkään täysin tuntemattomalle mene viestiä laittamaan. Ollaan nähty reilun puolen vuoden ajan lähes päivittäin ja juteltu siinä ohimennen joten luulin et viestin laittaminen ois ihan ok, enkä edes laittanut mitään suuria tunteita sisältänyttä viestiä vaan ihan kaveri pohjalta. Tosin en kiellä sitä ettenkö ois ihastunut häneen mut kyllähän vastaamattomuus kertoo sika paljon hänestä:(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe