18.4-20.4 pääsiäisenä Gapriellalla

kaipaus2

Hei sinä ihana mies joka tulit ystäväni seurassa meidän pöytään ekana iltana. viivyit pöydässämme loppu illan.välillä kaverisi kävi kattomas mitä sinulle kuluu.me myös tanssimme illan viimeiset hitaat kahdestaan.lähdimme yhdessä pois valomerkin jälkeen. ,näimme seuraavanakin iltana ja lupasit odottaa minua.mutta olit poissa kun palasin takasin.haluisin tutustua sinuun paremmin.

71

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ranski

      Et sattunut olemaan Sini nimeltään?

      • kaipaus2

        Olinko sanonut itseni siniksi :) Mites oletko Sä rauno? :)


      • Tjkapi
        kaipaus2 kirjoitti:

        Olinko sanonut itseni siniksi :) Mites oletko Sä rauno? :)

        ToimitusjohtajaToimitusjohtajaToimitusjohtajaToimitusjohtajaToimitusjohtaja.puhuvapää.kapriella


    • ranski

      Jos olit se pitkä blondi.

      • kaipaus2

        Hmm. Pitkä blondi? Minkä pitunen? Etsin oikeesti tiettyä miestä.ja toivon että löydän hänet


    • Gabriellalla

      Jos on luvannut odottaa ja ei odottanut? Eikö se kerro jo jotain? Ei taida kiinnostaa. .. sai varmaan jo kaiken haluamansa?

    • HelpotNaiset_NoNo

      "lähdimme yhdessä pois valomerkin jälkeen. ,näimme seuraavanakin iltana ja lupasit odottaa minua.mutta olit poissa kun palasin takasin."

      Kuulostaa valitettavasti siltä, että teit sen virheen minkä moni muukin itseään kunnioittamaton suomalainen nainen tekee. Eli annoit miehelle jo ekana iltana ja kiinnostus lopahti siihen. Mies haki jo seuraavaa kaatoa.

      • kaipaus2

        Hyvällä omalla tunnolla ei ihan noin käynyt onneksi. Jos kaikki miehet on sellasia. odottaminenkin on suhteellista ymmärrän hyvin jo lähti poijes.tämä tästä keskustelusta.odotan jos vaikka saisin vastauksen.


    • eiserauno

      Tulit ystäväni seurassa meidän pöytäämme... Lähdimme kahdestaan... Missä nyt kusee? Voi teitä helppoja tyrkkynaisia... Jos kaveri ei seuraavana iltana jäänyt odottamaan niin voisikohan siitä jo päätellä jotakin. Onneksi minulla (vaikka mies olenkin, ei ole tarvetta helppoihin laivahoitoihin vaikka paatilla jos jonkinlaista onnenonkijaa pyöriikin. Mutta toivotaan että löytyy... Eksyi sinusta edellisenä iltana.. Muutenhan toi on selvä peli.

      • kaipaus2

        Siinä tuskin mitää pahaa on jos haluan tutustua häneen. En todellakaan kuulu noihin mainitsemiisi tyrkkyihin.en ymmärrä miten tämä asia kuuluu sellasille ihmisille ketkä vaan arvostelee ja ei tiedä asiasta mitään.vois välillä miettii mitä kirjoittelette.mulle riittää että löytäsin etsimäni.


      • traumarauno
        kaipaus2 kirjoitti:

        Siinä tuskin mitää pahaa on jos haluan tutustua häneen. En todellakaan kuulu noihin mainitsemiisi tyrkkyihin.en ymmärrä miten tämä asia kuuluu sellasille ihmisille ketkä vaan arvostelee ja ei tiedä asiasta mitään.vois välillä miettii mitä kirjoittelette.mulle riittää että löytäsin etsimäni.

        Luuletko ihan tosissasi että löydät jonkun laivapanosi täältä? Jos kaveri olis halunnut tutustua sinuun lähemmin ni olisikohan antanut yhteystietoja.


    • jyväshyvä

      Et siis antanu piparia kun ei tullu sovittuun paikkaan, et ole normaali suominainen sillä piparia antavat normaalisti aina pyytämättä.

    • kaipaus2

      Aha. Ehkäpä ne tyrkyt antaa aina.en tiedä kun ei kokemusta. Haluan todella löytää tämän miehen paljon jäi sanomatta hänelle

    • ...

      Hei kaipaus2,

      Kerro lisätietoja miehestä - ikä, asuinpaikka? Jos on pieneltä paikkakunnalta, niin ehkä joku hänen kaverinsa voi täältä ilmoituksen bongata.. Tai sitten ei. Mutta ei siitä ainakaan haittaa olisi(?)

    • EhkäSeOikeaRane

      Jos käskit odottamaan ja katosin, eikö kellot jo lyö? FORGET IT..

    • kaipaus2

      Hei sinä EhkäSeOikeaRane voitko laittaa parit tuntomerkit. Huomattavasti helpottaa niin oon aivan varma. Voin poistaa nää tekstit ja niin edelleen.

    • ujous

      Minä myös samalla laivalla ja luulen että katseemme kohtasi parikin kertaa.en vaan uskaltanut lähestyä sinua.

    • ujousmyös

      Mä myös, kattelin sillä silmällä mutta ei rouva ymmärtänyt- niinkun me kaikki mun pöydässäni

      • kaipaus2

        Hei te miehet miks ette tehnyt asialle mitään?


    • ujous

      Koskaan ei oo liian myöhäistä.olit aika menevä mimmi.en kerenny nappaa hihasta.

    • ujousmyös

      Koska oli kiire pelaamaan jääkiekkoa.

      • kaipaus2

        Sanaton ;) mistä sana jääkiekko? Ja koskaan ei ole liian myöhästä.kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta.


      • ujousmyös
        kaipaus2 kirjoitti:

        Sanaton ;) mistä sana jääkiekko? Ja koskaan ei ole liian myöhästä.kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta.

        Meijän tiimis kato äijät pelaa kiekkoo


      • ujous
        ujousmyös kirjoitti:

        Meijän tiimis kato äijät pelaa kiekkoo

        Missäs neito asustelee?jos saa luvan kysyä.


      • kaipaus2
        ujous kirjoitti:

        Missäs neito asustelee?jos saa luvan kysyä.

        En mielellään näin kakkien nähden vastaa tuohon.luulen että joku saattas tietääkin :) missäs ujous ite vaikutat? Ujousmyös haluisin tietää missä seuras teidän tiimi pelaa


    • pelurit...

      Kyröskoskenpärske,eli verkkareiden seläs lukee KYR-PÄ.

      • väkisinmakuupussi

        Pelaan samassa tiimissä


    • ujousmyös

      Tää oliki niitä kookoon kannattajia

    • IITIN-TILTU...

      Vai Iitin pyrinnöstä?

    • hippi5

      Terkkuja tukholmasta. T.kiekkotiimi haminan haarahaukat

    • ujous

      Etelä suomesta olen. Asutko sinä Itä suomessa?

    • kaipaus2

      Hei ujous osaatko kertoo onko täälä muunlaisia keskustelu palstoja?oon ihan ensikertalainen.missä voi normisti kirjoitella.

      • rohkeus&&

        Täälä on se seksipalsta k18 chat munahaukoille


    • ggbo

      Lol

    • ujous

      Voitas vaihtaa sähköposti osotteet?

    • kaipaus2

      Käyhän Se. Laittelen sinulle huomenna sähköposti osotetta. Täytyy kattoo joku kakkos sähköpostiluukku ekaksi :) Sä oot ujousmyös sekottanut mut johonkin muuhun...

    • ujousmyös

      Ei sua voi sekottaa muuhun. Tajusin heti .jokerit

    • kaipaus2

      Haa Haa ota teistä selvää kaikki samanlaisia ....... Eiks vaa?

    • ujousmyös

      No miten vaan

      • kaipaus2

        Sä tunnun olevan ihan rehti pelimies ;) ootko pelaillu Aapelis?


    • kaipaus2

      Olemme ehkä olleet kenties samalla laivalla.mutta en ihan ymmärrä mun lisäksi sielä on kumminkin ollut tuhansia muitakin :) en omasta mielestä juuri poikennut muista tai ei ollu ainekaan tarkoitus.toivottavasti hyvässä mielessä.

    • potro

      Tanssit niin kauniisti

    • näkyykö
    • iloa1

      Hei ei oo reilua tulla toisen keskustelu palstalle kirjoittelee mitä sattuu.kannattais aina vähä miettii ennenkö kirjoittaa. Ja jos ette tunne toisianne ette todellisuudessa tiedä hänestä mitää.silloin ette voi tietää ketä hän etsii ja Miten tosissaan.

    • heh1

      no lol varattu ämmä pettää ukkoaan

      • iloa1

        Taitaa olla ihan aikuinen likka.en ymmärrä miten sinua liikuttaa moinen.


      • ujous
        iloa1 kirjoitti:

        Taitaa olla ihan aikuinen likka.en ymmärrä miten sinua liikuttaa moinen.

        On meitä miehiä erilaisiakin ei mielessä pelkkä piip. Tykkään kirjoitella ja vaihtaa kuulumisia.ei aina tarvi pettää.


    • kaipaus2

      Uskaltaako tänne enää kirjoittaa mitää :)

    • ujous

      Ilman muuta elä välitä mitä muut sinusta kirjoittaa.sinä tiedän parhaiten. :)

    • ujous

      Ilman muuta elä välitä mitä muut sinusta kirjoittaa.sinä tiedän parhaiten. :)

    • kaipaus2

      Missä ölet? Nytkö oikeesti katosit ;-)

    • yksinäinen :)

      Täälähän minä ;)

    • kaipaus2

      Kukahan mahdat olla? Olemmeko kenties törmätty

    • yksinäinen :)

      Etkö muista minua sanooko hissi mitään ;)

    • kaipaus2

      Ei sano mittää :)

    • kaipaus2

      Missä olet?haluaisin niin tutustuu sinuun

    • ujous

      Hyvää vappua

    • kaipaus2

      Hyvää vappua sinulle kans

    • kaipaus2

      Jopas on hiljasta. Mites ne vaput on juhlittu?

      • karjanan emäntä

        Ehkäpä ihan perheen parissa? Kannattaisko siunkin keskittyä siihen mikä on tärkeintä elämässä.


    • ujous

      Ihan kivasti vappua viettetty :) vähän simaa ja munkkeja maisteltu ulkoiltu ja huomenna töihin hyvin levänneenä.

    • kaipaus2

      Kuulostaa hyvältä.me innostuttiin neidin kans tekee munkkeja :) kiikuteltiin mukkeja papalle siman kera :) harmi kun aika usein on vappuna kylmä/sateista ei tarvi piknikille ulos mennä.kesää kohti mennää :)

    • iloa1

      Onkos Tää taas sama ihminen puuttumassa toisen elämään.muutettu vaan nimimerkkii.jos ei oo muuta kirjotettavaa kun arvostella niin jätä sekin.aikuisia kun ollaa osataa Kyl pitää omista asioista huolta.

      • karjalan emäntä

        Jos sie minnuu tarkotit niin ihan ens kertoo kirjoitin. Enkä suinkaan arvostellut vuan ihan ylleiseks elämänohjeeks tarkotin. Ei ne laivaromanssit vaan aina toimi. Jos siul sattuis olla kotosal jottain tärkeämpää keskittyisit siihen, mut sie sen tiiät mikä tärkeint on :)


    • kaipaus2

      Juu Juu.. Kun et asioista tiedä mitää niin ehkä ei kannata kirjoitella ja vihjailla.kyllä me kavereiden kans saadaa kirjoitella täälä.ei Pitäis ketää häiritsevän :) voisin tänään tulla piipahtaa iloa1

      • karjalan emäntä

        En tokkiinsa siult kirjoitteluu kieltänkään oo. Täähän on ylleinen voorumi jossa kaikil lupa kirjoitella. Ihan ylleisesti vuon elämän ohjeit iliman vihjailui. Mut elä sie likka välitä, jos ei sinnuu koske. Miun omalle likal vuon sattui aikanaan köpelösti kun viinaan sortui ja lapset vietiin. Mut miun suvus kun on niit juoppoloi ni siit se kait johtu et hälkin se geeneis. Ei vaines kaikil niin onkelmii viinaksien kans sentäs oo. Mie nyt oon tällänen höperö mummeli karjalasta kun niitä etiäisiä jostain päähän putkahtaa ja ruppeen ventovierait alvariinsa varottelee. Vähän tota noidan vikkoo miul ja kylän likkoloille pruukkaan korteist ennustaa ja semmottii. Mutta en mie vaivoo sinnuu ennee näil juttuloil.


    • Gabriel olla pojat ah'

      Tämä on niitä laivoja joissa myös baari henkilökunta antaa.....
      Ei tarvitse edes ruiskuttaa kun baarimikko ruikuttaa perään...suosittelee kaikille
      Naisille kyseistä laivaa jos haluaa Baarimikon pippeliä koskettaa....

    • kaipaus2

      Ensi kerralla tarvii kiertää ne kaukaanta.hyvä tietää tuokin.tarkotus olis lähtee kaverin seuraksi Tukholmaa hän käy kyläilemässä sukulaisissa..

    • ujous

      Kyllä noilla laivoilla muutenkin saa varovaisesti olla.ei passaa öisin yksin liikkuu muista kaipaus2 kun ens kerralla meette :)

    • kaipaus2

      en anna näin helposti periksi :) haluan todella löytää sinut.

    • pillipiiparinen

      KOITA NYT YMMÄRTÄÄ ETTÄ ET SÄ TÄÄLTÄ KETÄÄN LAIVAHOITOASI LÖYDÄ... Nää "jätkät" vedättää sua ihan täysin, näkeehän sen tyhmempikin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe