Liian aikaista ..?

Apuakaipaava998

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa 6kk eli puoli vuotta, olen rakastunut tähän kyseiseen poikaan todella kovasti enkä ikinä tahtoisi päästää hänestä irti. Poika kertoi minulle vähä aika sitten että haluisi kihloihin kanssani koska on aivan varma siitä että olemme aina yhdessä ja olen siitä samaa mieltä olemme puhuneet : yhteen muutosta, lapsista, naimisiin menosta mutta ongelma tässä on se olemme molemmat 14 vuotiaita TIEDÄN "ootte ihan liian nuoria" plää,plää,plää ! En kaipaa tämmöisiä kommentteja ! HALUAN ASIALLISIA VASTAUKSIA, kiitos :)!

17

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielipide.

      Mielestäni kannattaa mennä kihloihin vasta sitten kun ootte vaikka neljäkin vuotta seurustellut, kun ette naimisiinkaan kuitenkaan tuon ikäisinä pääse. Siskonikin oli yhdessä yhden pojan kanssa puoltoista vuotta, mutta erosivat kumminkin. Ja kihlathan on periaatteessa pelkkä "status". Eli en todellakaan suosittele vielä, jatkakaa elämäänne noin, jos kerran olette onnellisia. :3 Kiitos, rauhaa, näkemiin ja onnea teille.

    • Aloittaja....

      Entä jos on niin rakastuneita ja onnellisia että on valmis sitoutumaan ?

    • 14616112523552311315

      Tehkää miten parhaaksi näette.

    • sertved

      14-vuotiaat kihloihin? Mihin tää maailma on menossa. Vanhempanne ovat varmaan ylpeitä teistä.

    • petepostimies

      Te olette vielä lapsia, ja lasten ei kuuluisi huolehtia tuollaisista asioista.

    • Alottaja....

      Voi herranjumala !!! Pyysin asiallisia kommentteja..! Eikä mtn "vanhempanne ovat varmasti ylpeitä teistä" lässytystä -,-

      Teidän jotka ette ole parisuhteessa kenenkään kanssa on varmasti vaikea ymmärtää miten tosissaan 14 vuotiatkin voivat olla suhteessa vaikka me nuoria ollaankin ei se ole este kihlautumiselle ja "vanhojen tapojen" mukaan yleensä kun mennään kihloihin samalla sovitaan naimisiin meno päivä mutta nyt eletään tätä päivää eikä niin tarvitse tehdä paitsi jos itse haluaa mutta me tässä tilanteessa ei niin tehdä koska siihen ollaan liian nuoria ja sen tiedän itsekkin.

      Kertokaa lisää mielipiteitä ja kertokaa minkä ikäsii ootte

      • Eiälkääpliiz

        Miksi kihloihin mennään? Se on lupaus avioliitosta. Piste. Ostakaa vaikka lupaussormukset, mitta älkää herra isä alkako mitään kihloja vaihtamaan.


    • Hanipöö

      Mun mielestä jos ootte oikeesti valmiita niin mikäs siinä estää menemästä kihloihin :)! Koska yleensä kihloihin meneminen parantaa paljon parisuhdetta

    • Epäileväinen

      Whaaattt ?????:O kuullostat iha liia tutulta

      • ank

        Mun mielestä ette ole valmiita kihloihin.


    • kihloissa

      tos tilantees mä kuuntelisin mun sydäntä ja tekisin sillai mite ite haluun, muiden mielipiteist riippumatta :) jos ootte tosi rakastuneit ni mikäs siinä --->

    • Aloittaja.......

      Vähän ristiriitasta... Mä itse olen vähän että "olisko se hyvä idea vai olisko sittenkin huono idea" en tiedä... Mutta ihan pääasiana todellakin halua kihloihin mutta sitten tulee se että onhan meillä aikaa ..?

    • Blood-Staz

      6 kuukauden seurustelun jälkeen on mielestäni liian aikaista mennä kihloihin, ihan sama minkä ikäisiä olette.

      On ikävä tosiasia että elämä ei ole kirja/elokuva/laulu/joku muu taideteos. Itse olen 16 vuotias ja kesällä tulee tyttöystävän kanssa 1 vuosi täyteen. Kyllähän se ainaki vielä siltä tuntuu että rakastuneita tulemme olemaan aina, ja olemme nimenomaan puhuneet yhdessä asumisesta ym.

      Myös kihloista ja naimisiinmenosta. Mutta mielestäni liian aikaista moiselle, sekä ajallisesti että iän puolesta. Ja jos rupeat siihe vetoomaan että nyt eletään nykyaikaa nii eikös avoliitot oo aika nykyaikasia?

      Anyway, tehkää miten tahdotte, mutta neuvoisin oottaa vähintään sinne täysi ikään saakka. Ei se kumminkaa kannata hirveen kauaa kihlattuina olla, ja häät vie aika paljon rahaa.

      Ps. En nyt ole täysin varma että parantaako se suhdetta, jos ollaan rakastuneita niin sitten ollaan rakastuneita. Ainoa ero on että voit sanoa seurustelevasi tai voit sanoa olevasi kihloissa. Ja myönnä pois, tuolla iällä sinulle vain nauretaan jos sanot olevasi kihloissa.

    • Apuakaipaava998

      Löin itteeni kirveellä pilluun ja se sattu :( arvosanaks 1/5

    • Vitunhuvittavaa

      Oliko hauskaa kenties leikkiä olevan tämän keskustelun aloittaja ..?

    • Slöps

      No mun mielestä ei kannata vielä mennä kihloihin, olette kuitenkin vain 6kk seurustelleet.

    • jotainapuaehkä?

      Jos todella rakastatte toisianne niin miksi ei? Häät voi sitten pitää kun olette täysikäisiä. Mutta henkilökohtaisesti en oikein usko suhteenne kestävä. Hmm..mut sen kuin menette :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe