Vanhemmilta lupa korviksiin?

Asdertyu

Aattelin ottaa korvakorut, tai siis kaveri vois tehä mulle :) myös venyttämistä oon aatellu mahollisesti. oon siis poika 15 v. mutta mun pitäs puhua aiheesta vanhemmille jotenki luontevasti eikä vaa ruveta kinuamaan... en tiedä miten ottaa, äiti vihaa lävistyksiä (paitsi korvakoruja, onhan itellänsäkin) ja isä nyt ei puhunu läväreistä ikinä mitään, on kyl kertonu villistä nuoruudestaan ku oli hakaneulay korvissaan :'D

mut kokemuksia kaivataan
1 miten puhuitte vanhemmille korviksista?
2 miten ne suhtautuivat ja antoivatko luvan?
(3 miten muut perhe ja sukulaiset suhtautuivat )

JOS ootte venyttäny niin miten siihen suhtauduttiin?

Vastailkaas kiitos c:

5

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • azyzz

      Ite otin ensimmäisen korviksen 16 vuotiaana. Kerroin äidille, että otan korviksen, ja tottakai ensiksi järkyttyi, mutta antoi sitten luvan, "kunhan jaksat hieman vanhentua vielä". Isä sanoi että ota vain, ei sillä niin suurta merkitystä ole. Aattelin ensiks että jumaliste, mun isovanhemmat varmaan tappaa mut, mut kyllä ne otti sen ihan hyvin, ja kertoivat kuinka niittenki poika tuli kotia 80 luvulla englannista korvikset päällä. :) nyt otin justiinsa 18 vuotiaana mun kolmannen korviksen. Jos otat, nii TEE SE AMMATTILAISEN LUONA! Ne osaa hommansa, ja antaa vinkkejä korviksen hoitoon. On parempi maksaa katumatta, kun ei maksaa ja katua. Jos vsnhemmst ei suostu, nii älä kinu, vaan keskustele asiallisesti niiden kanssa. Tällä tavalla viestität olevas tarpeeks kypsä, ja sano aina etgä miksi haluat ja miten haluat.

    • Asterdyu

      Mun poikakaverilla roikkuu kultainen ketju vasemmasta pakarasta. Haluaisin että sen toinen pää lävistettäis mun pippeliin

    • Asdertyu

      juu en oo aatellu kinutakkaan, se ois ihan saatanan awkward tilanne: jos muuta keinoo ei keksi ku lapsellinen kinuuminen niin ei kannata yrittääkkään :D
      ja siis mun kaveri on 20v ja hän on ihan ammattilainen (siis ei se nyt kuitenkaan ammattina oo mut käyny koulutusta) en sitä huomannut mainita xd

    • epe8

      Mulle ehdottettiin jo pari vuotta sit ei oo viekää mut nyt haluun sellaseen

    • 13v girl

      Sain ekat korvikset 4v:nä mut sit otin ne pois ja reiät umpeutu ja sain uudestaan korvikset 10v:nä. Sanoin vaan äidille et: ''Äitiii, mä haluun korvikset. Saanko mä?'' ja äiti sano vaa:''Juu, voithan sä ottaa.''
      Ei erikoisempaa. Joo, tiedän. Mul on rento äiti. vähän liiankin rento -.-
      Äiti sanoo, että ei korvisten ottaminen ole paha asia. (Koska sillä itelläkin on)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe