Miten muka nykysin nainen isketään?

roisirommi

Kun ei kelpaa mikään, ja aina maristaan jostain uudesta? häh?

13

647

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thats all

      Hyvällä ulkonäöllä ja statuksella.

    • kunnoätmi

      Se on helvetin hyvä kysymys !

      • hyjuymkibu

        Kehumalla. Nainen isketään ja pidetään kehumalla häntä. Kummallista miten tavallisten miesten on vaikea ymmärtää sitä, taidon osaavat vain pelimiehet.


      • Fiksuus tehoaa

        Fiksuudella! Heti ensikommenttien jälkeen selviää, onko mies aikaansaseuraava ja keskustelutaitoinen! Sellainen mies on tosi seksikäs!
        Valitettavasti jotkut vibraattoriakin tyhmemmät yrittävät iskeä. Tylytän heti pois!


      • RehellinenUkko
        hyjuymkibu kirjoitti:

        Kehumalla. Nainen isketään ja pidetään kehumalla häntä. Kummallista miten tavallisten miesten on vaikea ymmärtää sitä, taidon osaavat vain pelimiehet.

        Kummallista että naisille oikeasti menee läpi tämmöinen läpinäkyvä kehuskelu, joka ei suomalaiseen kulttuuriin sovi sitten yhtään.
        Itse kehun kyllä aiheesta, mutta jos alan "ylistämään" tyyliin kaikesta, näkyy se varmasti läpi, koska olen huono valehtelemaan.


    • Asennekysymys

      Olemalla Mies. Nyhverö/tallukka ei kiinnosta Naista. Ulkonäkö ja status helpottaa asioita, mutta ei ole edellytys. Pieni ylipaino ei haittaa, mutta löllyvää jeppeä ei Naiset juuri kattele. Naiset haluaa silmäniloa ihan yhtä lailla ja tietävät, että löllyköiden sänkypuuhat ei oo parhaasta päästä.

      "Kun mikään ei naisille kelpaa" on asenne, jonka Nainen näkee sun olemuksestas metrien päähän ja dumppaa sut mielessään ennenkuin ehdit suutas avata. Tän asenteen kun vaihdat, niin sun ei tartte iskeä naisia. Naiset iskee sut. Puhun kokemuksesta, olen ollut yhtä pohjalla kuin sinäkin kauan-kauan sitten.

      • PlayThatGame

        Huh siinä tuli kaikki hyvät neuvot yhdessä paketissa! Älä pyöri itsesäälissä ja tutustu erilaisiin naisiin, mutta tosiaan tärkeintä että ET ASENNOIDU NEGATIIVISESTI.


    • leukanivel +

      Niin..voi olla ja voipi olla olemattaki.

    • gtrrftfgt

      Nainen isketään metrisellä halolla.

      • thota

        Hmm... En osaa sanoo mitään, vsikeeta on mullaki... Oon jymähtäny jo siihen että en saa suutani auki sen enkelin edesä ...


    • m76..

      Kyllä se itsellä on tähän asti käynyt niin että olen lähestynyt "uhria" ja sanonut vain että:"Moi!" Toiminut joka kerta tähän asti, kymmeniä jos ei satoja kertoja :)

      • poajsfosdzjfi

        Ittelläki tuo on toiminut muualla, mutta ei Lappeenrannassa. Pitää ottaa loparit ja muuttaa muualle...


    • jytdsdu

      no sehän on ihan sama mitä menet laukomaan ekaksi, sillä on vaan väliä mitä sen jälkeen teet..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe