Millainen vartalo kaipaamallasi

miehellä on

Kuvaile ja mikä siinä sytyttää?

30

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En mä

      voi, ilman et alkaa tekee mieli lähempää tuttavuutta... :P

      Ei tässä kyse ole pelkästä vartalosta.. (Vaikka mä haluaisinkin sitä katsella ja kosketella, joka puolelta.) Jonkun muun vartalona siinä ei olisi mitään ihmeellistä.

    • lyhyestä virsi kauni

      Semmoinen rimpula ;).

      Vartalon sisältö sytyttää.

    • Nammmm nammmm

      nammm ja muuta sitten ei tarvitakkaan.

    • ;))

      Se oli joskus atletti, sittemmin kotletti.

    • yhtyneet :)

      Täysin yhteensopiva kaikin puolin oman vartaloni kanssa. Sytyttää koko paketti.

    • mutta en koskenut..

      Katso mistä suunnasta tahansa, aina oon tykännyt ja himonnut...

      • kiva lantio ja

        pieni peppu..kiva kattella, kun se menee ;D


    • ihana hän

      Ei siinä kauheasti ehdi vartaloa katsoa kun jo hänen silmänsä sytyttävät. :)

    • kjäh.

      Tosi lyhyt, pitkätukkahurmuri.

      • pitkätukka

        mikä on tosi lyhyt? :)


    • ikäisekseen

      todella timmi, nuorekas vartalo. Kun näkee, ajatukseni heti, että haluaisin päästä riisumaan vaatteet siltä.
      Ne reidet saa kuumaksi- se tietää kyllä sen, mitä ajattelen. Varmaan kiva kiusata?

      • oispa mullakin

        Taidatte olla tietäjiä molemmat.


      • näkemisiin
        oispa mullakin kirjoitti:

        Taidatte olla tietäjiä molemmat.

        Olispa mullakin tietäjän lahjat yhdessä asiassa.


    • pallit kohdillaan

      läskisessä vartalossa. voisi laihduttaa...olen odottanut sitä

    • se o sellane

      pikku tisu ja hyvä ahteri
      erittäin hyvä wautsi.--.

      • en tykkää

        jos miehellä on rinnat, tai ainakaan sytytä minua. Olen joskus nähnyt miehiä, joilla on jopa isommat rinnat kuin minulla. :[


      • sellaset
        en tykkää kirjoitti:

        jos miehellä on rinnat, tai ainakaan sytytä minua. Olen joskus nähnyt miehiä, joilla on jopa isommat rinnat kuin minulla. :[

        siulla on sit tosi pienet,mut mitäs sen on väliä


    • ♡♥♡♥♡♥♡

      Sellainen että vetää sanattomaksi...

    • 1+1
    • Kaikki hänessä

      sytyttää. Hän on seksikäs, miehekäs ja komea.

    • 7787

      Mies muistuttaa minua heti tästä --> http://hdwallpappers.com/frank-mcgrath-photo/

      Ei nyt ihan noin beasti mutta on kuuma, ja piirteet ovat kohdillaa kasvoja myöten :)

      Ja vihaajat voivat olla hiljaa, kaikki tietävät kyllä.

    • tunnistaakohan

      Väärät laihat sääret, ei lihaksia, iso vatsa, iso takalisto, kulkee hieman etukenossa perä pystyssä, linkkaa hieman.

      • hiton provoaja

        sä et osaa muuta, kuin vittuilla näissä ketjuissa. Säälittävä luuseri akaksi olet! Totuus lienee sellainen, ettei edes tuonkaltainen mies sua vilkaisi kahta kertaa irl:ssä, siksi sulla on tarve täällä päästää turhautumisesi valloilleen :D


      • haave kaukainen
        hiton provoaja kirjoitti:

        sä et osaa muuta, kuin vittuilla näissä ketjuissa. Säälittävä luuseri akaksi olet! Totuus lienee sellainen, ettei edes tuonkaltainen mies sua vilkaisi kahta kertaa irl:ssä, siksi sulla on tarve täällä päästää turhautumisesi valloilleen :D

        Hänen kasvot on unelmani, hän on pitkä n. 180 cm, leveät hartiat, tykkään ..pepusta ja edestä :) uskalsin kerran kattoo, uuh, käsivarret ja reidet uuuhh, sellainen vähän ujon tuntuinen, omanlainen, eikä tietty mun!


      • tunnistaakohan
        hiton provoaja kirjoitti:

        sä et osaa muuta, kuin vittuilla näissä ketjuissa. Säälittävä luuseri akaksi olet! Totuus lienee sellainen, ettei edes tuonkaltainen mies sua vilkaisi kahta kertaa irl:ssä, siksi sulla on tarve täällä päästää turhautumisesi valloilleen :D

        Se oli totuus, pitäisikö sitten mieluummin valehdella täällä? Itse hän on myös vitsaillut mm. länkisääristään ja vatsastaan. Mikä sun ongelmasi on?


    • cool

      jumalainen

    • Seksikäs ja

      Tosi hyvä kroppa on. Urheilullinen ja sopivasti lihaksia. Timmi pylly. :P Ikäisekseen todella hyvässä kunnossa, paremmassa, mitä monet 20 vuotta nuoremmat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4944
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3237
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1385
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1216
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      66
      912
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      718
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe