To 24.4.14: Johanna Tukiaisen "glamourshow” Satumaassa

Kyllä voi missata!

Kootaanpa tähän ketjuun kommentteja, kuvia, videoita ja raportteja Tallinan keikasta, Satumaasta. Tuo Satumaa Suomalainen Karaoke -baari muistutti meitä Facen kautta maaliskuussa:

”Tallinna hellii auringossa. Ja muistattehan Johanna Tukiainen esintyy Satumaassa 24.4.2014. Voiko tätä missata!!!”

226

5831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistoshow

      Tuksukin hehkutti:

      ”Tallinnassa laulan livenä mm. Alexandra Burken "Hallelujah" biisin Julian muistolle, ja ravintola esittää suurelta valkokankaalta "Julia Tukiainen RIP" Petri Pennan tekemän muistovideon.”

      • ”Homot historiaa!1!”

        Tuksu innoissaan 23.4.14: "Kun yksi ovi sulkeutuu niin toinen ovi avautuu!


      • ”Sorry ishhkä!”
        ”Homot historiaa!1!” kirjoitti:

        Tuksu innoissaan 23.4.14: "Kun yksi ovi sulkeutuu niin toinen ovi avautuu!

        Tuksu halusi kuittailla myös Pappamuratille: ”Tilanne on sellainen, että isäni julkinen toivomus mediassa että "lopettakaa Johannan tilaaminen keikoille" ei tule tapahtumaan! Sorry iskä! ;)”


      • Ai, keikkaa pukkaa v
        ”Sorry ishhkä!” kirjoitti:

        Tuksu halusi kuittailla myös Pappamuratille: ”Tilanne on sellainen, että isäni julkinen toivomus mediassa että "lopettakaa Johannan tilaaminen keikoille" ei tule tapahtumaan! Sorry iskä! ;)”

        Hyvin on keikat vähentyneet....
        Että jotain on kyllä vaikuttanut.


      • Apinamiäs
        ”Homot historiaa!1!” kirjoitti:

        Tuksu innoissaan 23.4.14: "Kun yksi ovi sulkeutuu niin toinen ovi avautuu!

        Jos lavat kaipaavat naiskauneutta, mitä se Tuksu siellä tekee.


      • seefferi 23.04.
        Apinamiäs kirjoitti:

        Jos lavat kaipaavat naiskauneutta, mitä se Tuksu siellä tekee.

        SeiskaLive-käyttäjä seefferi 23.04.2014 13:36:

        "Ja samaan aikaan on Emmy Rich Tallinnassa esiintymässä :D Hänkö on se kuuluisa esiintyjä Tuksun kanssa?? :D :D Kuka hoitaa Nassua? Bellahan taitaa taas mennä povarissa Tallinnaan?"


      • Tuli vaan mieleen
        ”Homot historiaa!1!” kirjoitti:

        Tuksu innoissaan 23.4.14: "Kun yksi ovi sulkeutuu niin toinen ovi avautuu!

        Onkohan se lönkan Glossa?
        Kun on oman residenssinsä vieressä......


      • Supermeganäätä

        Eihän tuo Hallelujah edes ole Burken oma biisi, vaan Leonard Cohenin. Pitäisiköhän Tuksun yleissivistystä vähän koettaa parantaa?


      • tyyne loiri

        Minä kun pääsen laulamaaan johonkin, livenä ,temmasen ton Aavanmeren tuolla
        puelen jossakin n maa???...


      • tyyne loiri
        tyyne loiri kirjoitti:

        Minä kun pääsen laulamaaan johonkin, livenä ,temmasen ton Aavanmeren tuolla
        puelen jossakin n maa???...

        Voi paska vaikka oon selvin päin, kaikki meni jotenkin väärin, Arton syy


      • tyyne loiri
        tyyne loiri kirjoitti:

        Voi paska vaikka oon selvin päin, kaikki meni jotenkin väärin, Arton syy

        Mistä helkutti mää löydän ton nimimimerkin laulubiisin, mulla olis asiaa. Oon ihan selvinpäin. Vartoo kun mää tykitan, tai vedän unet.


      • ja halleluha

        eihän Tunkilla riitä vetää Hallejujah?Tietäähän se itsekin kun ei ole laulunlahjaa nimeksikään?Lopeta johanna tuo laulaminen ja esittelet vaan niitä silikoni pisaran muotoisia rintoja(riippu)


      • mitäs sitten tapahtu
        ”Sorry ishhkä!” kirjoitti:

        Tuksu halusi kuittailla myös Pappamuratille: ”Tilanne on sellainen, että isäni julkinen toivomus mediassa että "lopettakaa Johannan tilaaminen keikoille" ei tule tapahtumaan! Sorry iskä! ;)”

        Pikkusen nyt tässä kohtaa alkaa hymyillyttään, mutta katsotaan elokuva loppuun.


      • laulubiisi
        tyyne loiri kirjoitti:

        Mistä helkutti mää löydän ton nimimimerkin laulubiisin, mulla olis asiaa. Oon ihan selvinpäin. Vartoo kun mää tykitan, tai vedän unet.

        Olen ollut Euroopan kiertueella. Sain hyvät reseptit =D


      • Anonyymi
        ”Homot historiaa!1!” kirjoitti:

        Tuksu innoissaan 23.4.14: "Kun yksi ovi sulkeutuu niin toinen ovi avautuu!

        varsinkin poliisin tutkintavankiovi


    • öoöoöio

      Olen käynyt kerran kyseisessä läävässä. Siellä oli kaksi vanhaa Suomalaista akkaa, erittäin lihavia. Toisella valui ruoan tähteen suupielistä, toinen veti yläosan paljaaksi niin, että kunnon riipparit ja vatsapoimut pääsivät oikeuksiinsa. Paikalla ei ollut muita. Meidän seurue lähti saman tien pois.

      • Seura jo kaltaistaan

        Sittenhän se on kuin Tuksulle tehty. Tuntee taatusti olonsa kodikkaaksi.


      • eka kerta

        No hyvä souhwat tulossa, menen kattoon kotimaani julkkissia, jipii...


    • kunnolinen tullimies

      Jos niitä Tunkin mainostamia "ulkomaalaisia" esiintyjiä on, olisivatko ne Taukin Gambiasta roudaamia? Olivatpa ketä tahansa niille riittää yksi keikka monitaidottoman möhömahan kanssa.

      Viro on ulkomaa. Sinne Tunkki taitaa muuttaa. Narvassa voisi olla pienet markkinatkin alkoholisoituneiden eläkeukkojen hupina.

      • ehtaa glamuuria

        Beyonce ja Shakira siellä ovat samalla lavalla Tuksun kanssa. Usko pois!


      • Ilona-71

        Ghanasta hönö, Gambialla ei ole mitään tekemista Ghanan kanssa.


    • Jätän väliin
      • Ketä?

        Mitkä ovat baarin omistajien nimet?


    • tallin Nasse-setä

      RikasÄmmi Ruotsista tulee lopullisesti häpäisemään itsensä esiintymällä Tunkero-show´ssa.

      • ei tule

        Ei varmaan tule mihinkään läävään eikö ole mikään sen sortin nainen. Ei tullut edes hautajaisiin vaikka niin mainostettiin.


    • Hurhapäinen

      Satumaa Suomalainen Karaoke-baarin FB-sivuilla Axxxx Jxxxxxxxx kommentoi:

      "Ei näytä Tuksulle riittävän itsensä häpäisy täällä kotimaassa.
      Taitaa olla niin, ettei meillä edes räkäläksi luokitellut kaljabaarit kelpuuta Tuksua enää areenoilleen, nyt tungetaan sinne lahden toiselle puolen.

      Olen kuvitellut, että siellä olisi naiset kauniimpia ja baarien taso korkeammalla, kuin meillä, mutta... No, pitäähän teidänkin nähdä tämä meidän "huippuartisti" Pitäkääs pulloistanne kiinni, ettei käy niin, että "artisti" ei ole huonommassa kunnossa, kuin asiakkaat, jotka teidätkin pitää "hengissä"."

      • Tuhtimo

        Tuhdin Tuksun glamour ei taida lähteä hurmosmaiseen lentoon ulkomaillakaan.


    • jotain tapahtuu

      Voi iankaikkinen. Tunkrahville on kuulemma tulossa yöllä vieraita USAsta ja emäntää hösää tähän aikaan siivouksen ja muonituksen kanssa. Sähköjähän se mitenkään pieraise yövierailleen. Osa sakista on jo hotellissa, osa yöpyy Tunkilla.

      "Onko tämä unta vai viinien huumaa?" Seuraavat 30 tuntia ovat jälleen seurannan arvoisia. Tuhnulle tuodaan jopa sulhaskankitaattia.

      • glo on lähellä

        Siinä on GLO ihan kulman takana lönkalla.........onkohan ne sinne menneet:)

        Sieltähän on jossun residenssiin lyhyt matka......taitaa olla paljon kynttilöitä, kun sähköt tuskin toimii vieläkään :) :)


      • Ämmi Rits

        Ei ole totta!! vieraita ulkomailta USA,sta asti ja Ämmi Ruotsista. eikö ketään naurata?minulla tulee kohta pissat housuun, kun nauran tälle shöylle, että pitäis pierasta sähköt jostain!!!


      • voihan ja apuva
        Ämmi Rits kirjoitti:

        Ei ole totta!! vieraita ulkomailta USA,sta asti ja Ämmi Ruotsista. eikö ketään naurata?minulla tulee kohta pissat housuun, kun nauran tälle shöylle, että pitäis pierasta sähköt jostain!!!

        Oliko pakko mennä sähköttömään luukkuun?


    • Sushia tilattu

      Vieraita tulossa:
      "Voi elämä!!!!! Olen kutsunut koko bändin Jenkeistä ja Ruotsista asti esiintymään ympäri Suomea ja Viroa, osa on Jumalan Sanaa, heistä tulee lentäen vasta tänään yöllä porukkaa mun luokse ja heräsin vasta ÄSKEN!!!!!!! He tekevät kaiken sen takia, että tunsivat Julia Tukiaisen ja alkavat esiintymään hänen kunniakseen, olen IHAN JÄRKYTTÄVÄN INNOISSANI!!!!!!! EN OLISI IKINÄ USKONUT ETTÄ HE SUOSTUVAT TÄHÄN!!!!!!! OSA ON SANOITTANUT PELKÄSTÄÄN JULIAN KUNNIAKSI KAPPALEITA, KAIKKI ESIINTYJÄT OVAT KRISTITTYJÄ KUTEN MINÄKIN!!!!!!! JEEE, TÄMÄ ON YKSI ASKEL ETEENPÄIN ELÄMÄSSÄNI!!!!! He eivät tosin ole mitään Raamatulla päähän lyöjiä, rentoja ovat, juovat viiniä kuten minäkin jne. Ja haluavat kuulemma auttaa myös minua, ja aikovat kuulemma nostaa koko showni ihan eri tasolle!!!!! KIITOS JUMALA, AMEN!
      Jaa

      6 henkilöä tykkää tästä.
      Mia Mari Johanna Tukiainen kääk, MISTÄ SAAN SUSHIA TÄHÄN AIKAAN.....????? Annoin heille ruokalistan, arvasin että 10 eri ruuasta haluavat sushia! Ja mun pitää siivota mun vaatimaton huusholli, mistä saan ruusuja????? Ja kuka heittää mut lentokentälle yöllä hakemaan vieraitani???? Osa on jo tullut Suomeen ja yöpyvät hotelleissa!
      noin tunti sitten · 1
      Mia Mari Johanna Tukiainen Ottakaa heti joku muhun yhteyttä, joka voi heittää mut Helsingin lentokentälle niin nopeasti kuin mahdollista!
      noin tunti sitten
      Mia Mari Johanna Tukiainen Ilkka, soita heti mulle!
      noin tunti sitten · 1
      Mia Mari Johanna Tukiainen Nyt tilasin vierailleni ison lautasellisen erilaista sushia! Suosittelen japanilaista Koto ravintolaa Helsingin Lönnrotinkadulla! Rakastan antaa lahjoja, järjestää juhlia ja olla vieraanvarainen, saan suorastaan kiksejä tästä! Ja vieraillani on kuulemma joku mahdollisesti tosi tasokas ja hyvä sinkkumieskin mulle! Tää on sitä TOSI YSTÄVYYTTÄ, ei mikään toisen hyväksikäyttö!
      46 minuuttia sitten · 2
      Mia Mari Johanna Tukiainen TODELLINEN YSTÄVÄ ON RINNALLASI NIIN HUIPPUHYVINÄ KUIN MYÖS HUONOINA AIKOINA! Ei ystävyys ole sitä, että otetaan yhteyttä vasta kun ihminen on henkihieverissä! Ystävyys on sitä, että olet onnellinen ja kaveeraat ihmisen kanssa myös silloin kun hänellä menee hyvin! Tämä tiedoksi vaan eräälle sukulaiselleni! Nämä ihmiset jotka tapaan, olen tuntenut osan heistä jo vuosikausia, he olivat rinnallani myös silloin kun elimme Julian kanssa huippuaikoja.
      43 minuuttia sitten · 3
      Mia Mari Johanna Tukiainen Perhana kun en osaa ikinä pysyä aikatauluissa!
      37 minuuttia sitten · 1"

      • Pyhä-Johanna

        Kaikkein eniten Johanna rakastaa toisten omaisuuden jakamista omana perintönään.


      • aikataulu

        Ei vitsi mitä tuupaa.


      • mää, mää, mää

        Uskomantonta?


    • Huomaavainen emäntä

      "Onko hirveän ilkeää jos ei hae vieraitaan lentokentältä? Kun mulla ei ole nyt autoa käytössä, kukaan ei suostu kuskiksi, ja taksit maksaisivat vajaa 100e edestakaisin.
      7 minuuttia sitten"

      • CV:llä taivaaseen

        Olisikin ollut hauska nähdä se enkelikommuuni Pappa Tukiaisen rättisitikassa.


      • IhmettelenKauhiast

        Mitä? Eikö sitä Tunkin tilaama bemaria ole vieläkään luovutettu?


    • Itsensä kanssa kesku

      "Jaahas, no tämähän on helppoa Ei tartte suomalaisilta enempää enää vastauksia, vieraani maksavat itse omat lentonsa ja taksinsa hotelleihin ja mun luokse! Siis mitä ihmettä täällä tapahtuu, tuleeko tänne joku Julian lähettämä enkelilauma.......?
      15 minuuttia sitten · 1
      Mia Mari Johanna Tukiainen Nyt Bella mopsini juhlapuku päälle ja siivoan ennätysajassa pöydät ja lattiat! Hihi, oon ihan innoissani!!!!! Nää ihmiset osaa keskustella englanniksi mun kanssa myös uskonasioista, Jumalasta, kuolemasta jne!
      12 minuuttia sitten · 1
      Mia Mari Johanna Tukiainen Julia rakasti näitä ihmisiä eläessään, tiedoksi vaan! Sitä kunnioitan myös!
      11 minuuttia sitten · 2"

      • Tallin Ensemle

        Elikkä: tanssijoukkue on saapunut maahamme ja jatkaa illempana Tallinaan?


    • Ei ruusutarha

      Sushia koiranpaskan keskellä, on se glamouria. Toivottavasti ravintola saa rahansa.

      • kengät jalkaan!!!!

        mahtaa tykätä olla kengät jalassa alpertin residenssissä :)


    • Keikkaa pukkaa tänää

      Onko pöydät siivottu?
      Onko lattiat siivottu?
      Onko mopsi puettu?
      Onko sushit katettu?
      Löytyikö ruusuja?
      Ja tärkein: Onko vieraat saapuneet?

    • sellin hämyyn?

      Toivottavasti täältä ei poistu mitään yön aikana...kun ei millään jaksa valvoo, ei sit millään :(

      Joku arveli Hymyssä, että Tuksulle tuli kutsu Hämeenlinnaan.

    • Lkhxetik

      Pillerit on vahvoja, kyllä Lieksa tietää. Ja kovaa ja korkeelta mennään. Spektaakkeli on mahtava, Emmy kyllä kaipasi aiemmin studiomaksuja siskoilta, eikö enää? Albertille sopii hyvinkin muutama bändin jäsen, ja onhan siinä hotelleja muille. Hienoa Tunkki, että taas menee hyvin, ja kovaa.

      • Lisää vinkkua

        Mansikka pöytä liina on asetettu pöydälle odottamaan glamuureja ulkomaan vieraita. Heidän kanssaan voi keskustella uskon asioista ja Jeesuksesta. Tunkki puhumassa Jeesuksesta! Onneksi uskovaiset vieraat juovat viiniä joten Tunkin ei tarvitse yksinään humaltua.

        Julia sisko joi itsensä hautaan 15 vuodessa, lihavampi lyllerö jaksanut jo 20 vuotta törpötellä ("kävin Planet Hollywoodissa 16 vuotiaana").


    • viis veisaajaa

      "Mia Mari Johanna Tukiainen Perhana kun en osaa ikinä pysyä aikatauluissa"

      Ei ihmekään, kun punkero vain hölöttää facessa, kun juhlavalmisteluja eli TÖITÄ (hui kamala!), pitäisi tehdä. Nähtäväksi jää, mitä hihhulit tuumaavat Albertin koiranp*skan lahottamasta lattiasta ja räteist ja lumpuist jätesäkeissä kuin kassialmalla konsanaan.

    • Emmy Rich

      ruotsin oma tukiainen. Elää vanhempien siipien alla täysi ikäinen nainen. Päivät menee pianoa pimputtaessa ja haaveillessa tähteydestä. Vanhemmat maksaa täysi ikäisen elatuksen. Akka ei osaa asua yksin vaan on huollettava. Emmy Rich leive in tallinna. Hahahahehhehheeeee,,,,,,,

    • Elias Ut

      Tuliko Tunkrahville vieraita vai lähetyssaarnaajia? Minkälaisen aamiaisen Tunkero myy vierailleen?

      • Yök, en huoli

        Yrittää tarjota märkää piirakkaa.


    • pusirotta

      Kai näistä jenkkimuusikoista nyt on yhteiskuvia Julian kanssa, kun niin rakastivat Juliaa ja ystävyydellä on vuosikausien historia. Vai olisiko tämä syvä, todellinen ystävyys nimenomaan haluttu varjella ja salata medialta? Johannakaan ei näköjään ole halunnut tuoda aivan kaikkea julkisuuteen.

    • Viron pottuilija

      Eikö Albertin tuhti matami ole vieläkään herännyt, vaikka hänellä pitäisi olla omien sanojensa mukaan vieraita.

      Tällä hetkellä arvelen, että mitään vieraita ei ole saapunutkaan. Tunkskaja Pravdan uutisia, että muka olivat tulossa jo lentokentällä.

      • Tunkskaja Pravda!

        Tunkskaja Pravda! :) Erinomaista.


      • Muutama laiva enää

        Tallinkilla lähtee tänään vielä 3 laivaa, joilla ehtisi Tallinnaan.
        Ensimmäinen mahdollinen olisi klo 18:30, se kulkee 3,5 tuntia.


      • ♡♥♡♥♡♥♡♥
        Muutama laiva enää kirjoitti:

        Tallinkilla lähtee tänään vielä 3 laivaa, joilla ehtisi Tallinnaan.
        Ensimmäinen mahdollinen olisi klo 18:30, se kulkee 3,5 tuntia.

        ♡♥♡♥♡♥♡♥

        Lothar on ihana!


    • Reippain mielin vain

      Missä Sotanorsu taapertaa? Nyt tohottaen hyökkäys Tallinnaan ja sit mukava Jullen muistoshow siellä. Reippain mielin vain!

    • kuppakuutonen

      Tähän keskusteluvitjaan pitäisi tulla seuraavan 12 tunnin aikana kiinnostavimmat tekstivarkaudet Tunkista. Vaan ylen hiljaista on. Huippuluokan vieraista ei ole tihkunut tietoa edes tuhnupierun vertaa. Onko niitä olemassakaan.

      Tunkki menee varmaan TalliNaan viimeisellä botskilla, jos siihenkään ennättää. Raportöörejä luulisi löytyvän laivasta ja räkälästä.

      • kestää hetken

        Siellä on nyt ilmeisesti menossa joku amerikkalainen pelastusoperaatio? Kaikki miiamin kuuluisimmat pelastusarmeijalaiset ovat pönkäämässä daamia tolpilleen.Kohta he lähtee rintarinnan yhteislaulutilaisuuteen tallinnaan, glooriat helähtää kvartetissa julian kunniaksi.


      • Hurskas Runoraato
        kestää hetken kirjoitti:

        Siellä on nyt ilmeisesti menossa joku amerikkalainen pelastusoperaatio? Kaikki miiamin kuuluisimmat pelastusarmeijalaiset ovat pönkäämässä daamia tolpilleen.Kohta he lähtee rintarinnan yhteislaulutilaisuuteen tallinnaan, glooriat helähtää kvartetissa julian kunniaksi.

        Tänään pelastettiin Johanna Tukiainen.
        Huomenna pelastetaan Johanna Tukiainen
        Hallelujaa, synnistä pois.
        Tuksun meiltä Herra ottaa vois.


    • Aavan meren tuolla..

      Satumaa Suomalainen Karaoke -baari ilmoitti Facessa 24.4. noin klo 20:40:

      "Kevät toi ihanaisen Johanna Tukiaisen Satumaahan. Kyllä, luit aivan oikein... Tänä iltana Satumaassa JOHANNA TUKIAINEN SHOW.

      Tervetuloa ja tuo kaverisikin mukana!"

      • Emmy romahtaa

        Nyt Emmyn silmät avautuvat Ttuksun glamourista, jepa jee. Näin hän skrivasi ennen rundille lähtöä:

        "Heading over to Finland, then Tallinn for a show, I'm doing a show before Johanna Tukkiainen. It will be fun. I haven't been to Finland for about 18 years"


      • Kielipoliisi
        Emmy romahtaa kirjoitti:

        Nyt Emmyn silmät avautuvat Ttuksun glamourista, jepa jee. Näin hän skrivasi ennen rundille lähtöä:

        "Heading over to Finland, then Tallinn for a show, I'm doing a show before Johanna Tukkiainen. It will be fun. I haven't been to Finland for about 18 years"

        Eipä ton emmirikkaankaan enkku mitään hääviä ole.......


      • mikä asento

      • Fabian Font

      • Joopajoooo
        Kielipoliisi kirjoitti:

        Eipä ton emmirikkaankaan enkku mitään hääviä ole.......

        Tuskinpa pystyt parempaan...


      • Pervosetä

      • huh,huh

        Toiko toi ilmestys kaikki kaverinsa mukanaan ???


    • von Patti

      "Ihanainen" ja "show"?? Siellä täytyy olla nyt Tunkeron kaiman. Jos nyt on sitäkään. Miksi ei mainita Dunkkis Dukevaisen muista seuralaisista?

    • epäilyksen hälvähdys

      Kerkiskö se muka tuonne satumaahan, jos sille tuli niin rrrrrrrrrrrrakkaita ystäviä suoraan heidän loistokkailta ajoiltaan? hmm. onkohan nuo ystävät nähneet sisaruksia viimeisen 10 vuoden aikana muutakuin fotoshopatuissa kuvissa?

    • jumatsukka

      On Tuhnu päässyt siihen TalliNan räkälään. Voinkin ilmoittaa, että show meni hyvin ja omistaja kiitti jälkeenpäin silmät kyynelissä "artoistia".

    • niinpä tietysti
      • Tukkiainen

        Johanna Tukkiainen on laittanut päälleen kaikki mahdolliset värisävyt.
        Kuin suoraan jostain kirppikseltä.


      • Emmy ja Tuksu

      • Yleiskuva

      • 1metallimuija
        Yleiskuva kirjoitti:

        Yleiskuva Satumaasta; Jullen muistokeikka ei ollut yleisösuksee:

        https://lh6.googleusercontent.com/-AAXlBQRnJ0E/U1mD4VIbCSI/AAAAAAAAC8M/0UZHYH1u9o4/s640/blogger-image-1898962443.jpg

        Tuksun jutut ovat lennokkaita, kuten vuosi sittenkin kun hän oli vaihteeksi breikkaamassa ja levyttämässä Skånessa niin linnakin kasvoi . Tuksun puheiden mukaan linna oli lopuksi vallan palatsi ja hän oli pyörtyä loiston keskellä.Tervetuloillallinen:halju kanankoipi kera keitinperunoiden muuttui loistoillalliseksi.
        Päivän poseeraus sevenlehden livejuttujen lanseeraus kampanjassa piti olla tuksulle aivan uutta ja muka pääsyä palmujen katveeseen ja raportointia ulkomailta.
        Oisko nyt Sevenlehti taas asialla kun Tuksun ulkomaalaisvahvistus on Emmy ?
        Taas ovat sitten ihmiset ilkeitä ja Tuksu vaatii raskasta poliisitutkintaa kun hänen satujaan hiukan oikaistaan.


      • Tuksu ja Emmy

      • tiijän kyllä!!!
        1metallimuija kirjoitti:

        Tuksun jutut ovat lennokkaita, kuten vuosi sittenkin kun hän oli vaihteeksi breikkaamassa ja levyttämässä Skånessa niin linnakin kasvoi . Tuksun puheiden mukaan linna oli lopuksi vallan palatsi ja hän oli pyörtyä loiston keskellä.Tervetuloillallinen:halju kanankoipi kera keitinperunoiden muuttui loistoillalliseksi.
        Päivän poseeraus sevenlehden livejuttujen lanseeraus kampanjassa piti olla tuksulle aivan uutta ja muka pääsyä palmujen katveeseen ja raportointia ulkomailta.
        Oisko nyt Sevenlehti taas asialla kun Tuksun ulkomaalaisvahvistus on Emmy ?
        Taas ovat sitten ihmiset ilkeitä ja Tuksu vaatii raskasta poliisitutkintaa kun hänen satujaan hiukan oikaistaan.

        Ja ne oli vielä tuppipottuja!!!


    • vainniin

      Tuossako se nyt sitten oli se ulkomaalaisvahvistus? Kaks niin julkisuudenkipeetä vanhaapiikaa?

      • jolena on yksin

        Miksköhän naiset ei saa aviomiestä???Onhan se mukavampi porukalla olla ja miettiä mennäänkö vaikka kalalle tai torille!Ihminen on todella yksinäinen jos ei ole lapsia eikä elämän kaveria?


      • yksinkai
        jolena on yksin kirjoitti:

        Miksköhän naiset ei saa aviomiestä???Onhan se mukavampi porukalla olla ja miettiä mennäänkö vaikka kalalle tai torille!Ihminen on todella yksinäinen jos ei ole lapsia eikä elämän kaveria?

        Älä muuuta sano, rakastuisin sinuun. MÄÄ oon juoppo, kyllä mää silti
        osaisin rakastua, mitä? se sitten tarkoittaneenkaan. Siis? naistako?
        pitäis rakastaa, monta miestä ollu ja mennyt.t


    • epåroweprwep33

      Ja keikka meni miten? Juoksiko Emmi kirkuen kauhuissaan karkuun? Blogissaan ei mainitse Tukkiaista enää ollenkaan ja karaokebaari näyttää aika tyhjältä.

      • ????????????????

        Missä ne Tunkin tilaamat bändit Ruotsista ja USAsta? Ammattitanssijat? Kiertue Suomessa ja Virossa? Valettako taas?????


      • Noniiinno
        ???????????????? kirjoitti:

        Missä ne Tunkin tilaamat bändit Ruotsista ja USAsta? Ammattitanssijat? Kiertue Suomessa ja Virossa? Valettako taas?????

        Kyllä yksi Emmy aina muutamaa jenkkikuoroa vastaa.

        Kaikkihan sen tiesi, että jutussa on taas reilusti Tuksulisää, eli törkeää liiottelua ja valheita.


    • holja

      RikasÄmmi on "lihhoo lätkistänyt" niin kuin ukki sanoisi. Se on Tunkeroakin tyhmempi immeinen.

      • Ruotsin tuhero

        On silti Tuksua paremman näköinen punkero. Ämmiä sentään panisi, Tuksua ei.


      • holja
        Ruotsin tuhero kirjoitti:

        On silti Tuksua paremman näköinen punkero. Ämmiä sentään panisi, Tuksua ei.

        Samat sanat.


      • paita ja pers
        holja kirjoitti:

        Samat sanat.

        Sitten se pää vasta pöljän näköinen on! Pigmentoitu kalju :D


    • Hovihomo

      Jännä viikonloppu Tallinnassa... Tuksu lokkeilee Emmyn kustannuksella...
      Milloinkahan Emmyn lätty lätisee?

      • testamentti

        Ns. ystävyys katkeaa välittömästi, kun Emmy ei enää tarjoa Tuksulle.


    • Rehti perhe

      Ei näkynyt enkelikuoroa Amerikasta, ei edes heikkolahjaista homoa Lappeenrannasta. Petri, eikö tie tähtiin kiinnostanut? Äiti ei tainnut ehtiä pitelemään kädestä, jotta olisit uskaltautunut Tallinnaan asti.

    • juttakorva juttan

      Tunkki kävi ostoksilla kirpputorilla. Rytkyt ovat sen näköiset. Jonkun normaalimittaisen minihame päällä. Takki oli aivan ylipitkä. No, mitäpä muuta kolmella kympillä saa.

      RikasÄmmi lienee karistanut Tuhnun völjystään. Eihän Ämmi taida olla pubivosuja.

      • vanhoja perintöjä?

        Taitaa olla kaikki kaftaanit julian vanhoja? Julia oli ainakin 30cm pisempi?


    • Yleisön lämmittely

      Erään Emmin postaaman kuvan tekstinä lukee: ""Heading over to Finland, then Tallinn for a show, I'm doing a show BEFORE Johanna Tukkiainen"

      Elikkä huomaa tämä: Rikas-Emmi esiintyi Glamourtähden lämppärinä.

      • Hyvä Emmi! Huipulla!

        Emmin uran kiistaton huippuhetki!


      • popopopopop
        Hyvä Emmi! Huipulla! kirjoitti:

        Emmin uran kiistaton huippuhetki!

        Emmin täytyy olla tosi tyhmä ja yksinkertainen kun ei tajua minkälaista seuraa se Tunkin seura oikein on. Jo pukeutumisen perusteella pitäisi osata päätellä ettei Tunkki kulje täysillä. On kuin variksenpelätin, eikö sillä ole ainuttakaan kunnon vaatetta? Päälle kiskotaan ne rievut jotka nyt puhtaimpia (toivottavasti!) sattuu olemaan. Kehutaan kalliilla vaatteilla ja hienoilla turkeilla, mutta päällä on Kooman kirpparivaatetta. Mutta missäpä se rättinsä pesis kun asuu sähköttömässä pas-kaläävässä.


      • Bnäädät ei tajuu
        popopopopop kirjoitti:

        Emmin täytyy olla tosi tyhmä ja yksinkertainen kun ei tajua minkälaista seuraa se Tunkin seura oikein on. Jo pukeutumisen perusteella pitäisi osata päätellä ettei Tunkki kulje täysillä. On kuin variksenpelätin, eikö sillä ole ainuttakaan kunnon vaatetta? Päälle kiskotaan ne rievut jotka nyt puhtaimpia (toivottavasti!) sattuu olemaan. Kehutaan kalliilla vaatteilla ja hienoilla turkeilla, mutta päällä on Kooman kirpparivaatetta. Mutta missäpä se rättinsä pesis kun asuu sähköttömässä pas-kaläävässä.

        Sä e nyt vaan juntti tajua, että toi on sitä paljon mainostettua GLAMOURIA....
        Kato, me tyhä bnäädät kun ei tajuta todellisen glamourin ydintä olleskaan.....

        Ei ne oo rätei ja lumpui....ne on desingn vaatteita.....


      • greygrey
        Bnäädät ei tajuu kirjoitti:

        Sä e nyt vaan juntti tajua, että toi on sitä paljon mainostettua GLAMOURIA....
        Kato, me tyhä bnäädät kun ei tajuta todellisen glamourin ydintä olleskaan.....

        Ei ne oo rätei ja lumpui....ne on desingn vaatteita.....

        Tunkin silmissä epäilemättä ovatkin. Muut oman maan naiset kulkee ilottomissa ja värittömissä vaatteissa, Tunkin vaatteissa on ainakin kirjavuutta..


      • Voihan vuittoni!

      • Emmy ja Julia 2013

      • heikko lahjainen
        Hyvä Emmi! Huipulla! kirjoitti:

        Emmin uran kiistaton huippuhetki!

        Emmin täytyy olla tosi tyhmä ja yksinkertainen kun ei tajua minkälaista seuraa se Tunkin seura oikein on. Jo pukeutumisen perusteella pitäisi osata päätellä ettei Tunkki kulje täysillä. On kuin variksenpelätin, eikö sillä ole ainuttakaan kunnon vaatetta? Päälle kiskotaan ne rievut jotka nyt puhtaimpia (toivottavasti!) sattuu olemaan. Kehutaan kalliilla vaatteilla ja hienoilla turkeilla, mutta päällä on Kooman kirpparivaatetta. Mutta missäpä se rättinsä pesis kun asuu sähköttömässä pas-kaläävässä. Jo pukeutumisen perusteella pitäisi osata päätellä ettei Tunkki kulje täysillä. On kuin variksenpelätin, eikö sillä ole ainuttakaan kunnon vaatetta? Päälle kiskotaan ne rievut jotka nyt puhtaimpia. Erään Emmin postaaman kuvan tekstinä lukee: ""Heading over to Finland, then Tallinn for a show, I'm doing a show BEFORE Johanna Tukkiainen"

        Elikkä huomaa tämä: Rikas-Emmi esiintyi Glamourtähden lämppärinä. Haluamme varmistaa ettet ole roskapostirobotti. Kirjoita kenttään numeroilla oheisen laskun tulos. Jos numerot vaikuttavat epäselviltä, saat kuvaa klikkaamalla näkyviin uuden laskutoimituksen. Missä ne Tunkin tilaamat bändit Ruotsista ja USAsta? Ammattitanssijat? Kiertue Suomessa ja Virossa? Valettako taas?????


      • hohhhoijaa
        heikko lahjainen kirjoitti:

        Emmin täytyy olla tosi tyhmä ja yksinkertainen kun ei tajua minkälaista seuraa se Tunkin seura oikein on. Jo pukeutumisen perusteella pitäisi osata päätellä ettei Tunkki kulje täysillä. On kuin variksenpelätin, eikö sillä ole ainuttakaan kunnon vaatetta? Päälle kiskotaan ne rievut jotka nyt puhtaimpia (toivottavasti!) sattuu olemaan. Kehutaan kalliilla vaatteilla ja hienoilla turkeilla, mutta päällä on Kooman kirpparivaatetta. Mutta missäpä se rättinsä pesis kun asuu sähköttömässä pas-kaläävässä. Jo pukeutumisen perusteella pitäisi osata päätellä ettei Tunkki kulje täysillä. On kuin variksenpelätin, eikö sillä ole ainuttakaan kunnon vaatetta? Päälle kiskotaan ne rievut jotka nyt puhtaimpia. Erään Emmin postaaman kuvan tekstinä lukee: ""Heading over to Finland, then Tallinn for a show, I'm doing a show BEFORE Johanna Tukkiainen"

        Elikkä huomaa tämä: Rikas-Emmi esiintyi Glamourtähden lämppärinä. Haluamme varmistaa ettet ole roskapostirobotti. Kirjoita kenttään numeroilla oheisen laskun tulos. Jos numerot vaikuttavat epäselviltä, saat kuvaa klikkaamalla näkyviin uuden laskutoimituksen. Missä ne Tunkin tilaamat bändit Ruotsista ja USAsta? Ammattitanssijat? Kiertue Suomessa ja Virossa? Valettako taas?????

        Täydentävät toisiaan hyvin haaveillaan ja mielikuvituselämällään. Ei tuo ruotsin ihmekkään ihan ole tilanteensa tasalla. Juna on mennyt aikoja sitten ja jättänyt asemalla päiväkotitätitasoisen esiintyjän. Blogit täytyy mitä ihmeellisimmistä tomaatinsiivu/oliivikuvista ja ylipyöreistä nassuista. Itseä kuvataan joka toisessa kuvassa vähintään.


      • Tuksu, Emmy ja Julia

      • Obelix ostoksilla?
        Voihan vuittoni! kirjoitti:

        Tällainen värikäs Matami; Tuksu laukkukaupan näyteikkunan edessä:

        https://lh6.googleusercontent.com/-9fHAlQlfk3Q/U1lsf_eR2mI/AAAAAAAAC7Y/xrwgsKtG3YY/s640/blogger-image--88304414.jpg

        Kiva Peppi Pitkätossu-peruukki Tuksulla, varmaan Emmy-ystävän tuliainen Tukholmasta. Enemmän menee kyllä Obelixin puolelle Johannan päässä nuo letit.
        Onkohan Johanna ihan tarkoituksella noin koominen, vai ihanko vain vahingossa tuppaa usein lipsahtamaan tuo Tuksu-glämyyri huvittavuuden puolelle?
        No, onhan se mukava, että on tuollaisia pirteltä väriläiskiä muuten niin harmaassa ja ankeassa katukuvassa : )


      • kavereita
        heikko lahjainen kirjoitti:

        Emmin täytyy olla tosi tyhmä ja yksinkertainen kun ei tajua minkälaista seuraa se Tunkin seura oikein on. Jo pukeutumisen perusteella pitäisi osata päätellä ettei Tunkki kulje täysillä. On kuin variksenpelätin, eikö sillä ole ainuttakaan kunnon vaatetta? Päälle kiskotaan ne rievut jotka nyt puhtaimpia (toivottavasti!) sattuu olemaan. Kehutaan kalliilla vaatteilla ja hienoilla turkeilla, mutta päällä on Kooman kirpparivaatetta. Mutta missäpä se rättinsä pesis kun asuu sähköttömässä pas-kaläävässä. Jo pukeutumisen perusteella pitäisi osata päätellä ettei Tunkki kulje täysillä. On kuin variksenpelätin, eikö sillä ole ainuttakaan kunnon vaatetta? Päälle kiskotaan ne rievut jotka nyt puhtaimpia. Erään Emmin postaaman kuvan tekstinä lukee: ""Heading over to Finland, then Tallinn for a show, I'm doing a show BEFORE Johanna Tukkiainen"

        Elikkä huomaa tämä: Rikas-Emmi esiintyi Glamourtähden lämppärinä. Haluamme varmistaa ettet ole roskapostirobotti. Kirjoita kenttään numeroilla oheisen laskun tulos. Jos numerot vaikuttavat epäselviltä, saat kuvaa klikkaamalla näkyviin uuden laskutoimituksen. Missä ne Tunkin tilaamat bändit Ruotsista ja USAsta? Ammattitanssijat? Kiertue Suomessa ja Virossa? Valettako taas?????

        Eikös tämä sano aikapaljon jos pitää Tukiasis show mukaan?Ette viitsis itseänne nolata kun virolaiset on tosi mukavaa porukkaa!Kaksi vouhaketta menee nolaamaan itsensä ja ne ei edes tajua että laulunlahjoille ja toples riippurinnat piti tuoda suomesta


      • Obelix-Peppi
        Obelix ostoksilla? kirjoitti:

        Kiva Peppi Pitkätossu-peruukki Tuksulla, varmaan Emmy-ystävän tuliainen Tukholmasta. Enemmän menee kyllä Obelixin puolelle Johannan päässä nuo letit.
        Onkohan Johanna ihan tarkoituksella noin koominen, vai ihanko vain vahingossa tuppaa usein lipsahtamaan tuo Tuksu-glämyyri huvittavuuden puolelle?
        No, onhan se mukava, että on tuollaisia pirteltä väriläiskiä muuten niin harmaassa ja ankeassa katukuvassa : )

        Samaa mietin minäkin kuin sinä "Obelix ostoksilla" eli että kerjääkö kviini sukulaisiltaan säälipisteitä liikkumalla tollaisissa lumpuissa julkisesti? Onko sen luonne oikeesti niin pimee? Jotta josko isän tai äidin luottokortin saisi ja antaisivat uskovaiset armosta ryysyläiselle vaatteita?

        En usko että tehoaa. Sentään kyseessä kohta keski-ikäinen nainen ja leikkii kuin pikkutyttö 5vee.


      • xanadu4

    • poke4

      Jos Tunkerolla olisi ollut ulkomaisia kanssaesiintyjiä ja keikka olisi mennyt hyvin, hän olisi sitä jo hehkuttanut, vaikka päiväuninen onkin. Eli taas normikeikka eikä edes huojuvaa tukena. Yleisöä ehkä 15.

    • i haahhaa

      Kohta sitä omakehua tulee kyllä tyyliin että keikka oli taas loistava, kaikki eivät mahtuneet sisään ja yleisö itkien kiitti hienosta showsta. Samoin kapakoitsija. Tilatuista bändeistä ja viiniä kittaavista amerikanenglantia puhuvista uskovaisista ei puhuta enää mitään. Koskaan.

      • Raakaa kalaa

        Koiratko sen sushin söi?


      • plääääähh
        Raakaa kalaa kirjoitti:

        Koiratko sen sushin söi?

        En tiiä kuka söi mutta mitään vieraita ei tullut koska idiootti suomalaiset ei lähtenyt hakeen Tuksun vieraita lentokentältä xD


      • KeikkaNI oli menesty
        plääääähh kirjoitti:

        En tiiä kuka söi mutta mitään vieraita ei tullut koska idiootti suomalaiset ei lähtenyt hakeen Tuksun vieraita lentokentältä xD

        Kentälle tuli Emmy Rich jostain Skånen metsästä. Pianonpimputus jäi hetkeksi ja isolahna tuli ulkomaaseesta kylään. Sitten mentiin Tallinkilla lahden yli hoilaamaan kara Åkea. JiiHaa!


      • Taiteilijat jumissa
        plääääähh kirjoitti:

        En tiiä kuka söi mutta mitään vieraita ei tullut koska idiootti suomalaiset ei lähtenyt hakeen Tuksun vieraita lentokentältä xD

        Onkohan ne tanssijat ja laulajat vieläkin jumissa siellä Helsingin kentällä?
        Eikö edes Ilkka voisi hakea heitä keskustaan?


    • Yliluonnollista?

      Yksi syy tähän on se, että Julialla oli kyky nähdä yliluonnollisia asioita, joista osan näin myös itse. Ne olivat yhtä todellisia kuin se, että istun nyt tämän tietokoneen edessä. Tunne myös kaksi ihmistä, joilla on kyky selvännäkemiseen ja se on niin tarkkaa, ettei sitä millään tieteellä selitetä. Raamattu tosin kieltää ennustajiin yhteydenottamisen, mutta uskon, että koska siellä puhutaan myös "henkien erottamisen armolahjasta" niin on olemassa profetoijia, jotka todellakin auttavat ihmistä. Olisin itsekeskeinen ja jääräpää, jos kieltäisin tuonpuoleisen elämän näkemieni yliluonnollisten asioiden jälkeen. Niitä ei mikään tiede pysty selittämään, enkä todellakaan usko psykologiseen puppuun joka yrittää selittää yliluonnollisia asioita.

      • sitäpähyvinkin

        Paljon alkoholia käyttäneillä on kuulemma monesti hyvin herkkä aisti toisesta ihmisestä varsinkin siitä onko aito tai rehellinen tms.? En muista mistä tuosta yliherkästä aistista olen lukenut, mutta uskon kyllä siihen että tästä ehkä oli hänen kohdallaan kyse?No muuten tässä ei tarvi kerrata hallusinaatioista tai musta vastaavista miksi jotkut niitä näkee ja missä tilassa?


      • ökkön kökkön
        sitäpähyvinkin kirjoitti:

        Paljon alkoholia käyttäneillä on kuulemma monesti hyvin herkkä aisti toisesta ihmisestä varsinkin siitä onko aito tai rehellinen tms.? En muista mistä tuosta yliherkästä aistista olen lukenut, mutta uskon kyllä siihen että tästä ehkä oli hänen kohdallaan kyse?No muuten tässä ei tarvi kerrata hallusinaatioista tai musta vastaavista miksi jotkut niitä näkee ja missä tilassa?

        Paljon alkoholia käyttäneillä on kyllä aivot tuhoutuneet, näkevät kyllä näkyjä ja luulevat uniaan tosiksi. Aivojen kemia ihan sekaisin.


      • Obelix TalliNassa
        ökkön kökkön kirjoitti:

        Paljon alkoholia käyttäneillä on kyllä aivot tuhoutuneet, näkevät kyllä näkyjä ja luulevat uniaan tosiksi. Aivojen kemia ihan sekaisin.

        Paljon alkoholia käyttävät tuppaavat joskus näkemään asiat kahtena, jopa kolmenakin, joten tuo selittänee Johannan kertomien tuhansien faniensa määrän. Daamilla näköaisti hiukan temppuilee joskus keikoilla, ja yleisömääräkin kaksin- tai kolminkertaistuu hänen omissa silmissään, ja sitä myöten myös jutuissaan.

        Näköharhoja voi tulla muitakin, esim. vaikka taksi saattaa muuttua ihan omaksi, entiseltä miesystävältä saaduksi uudeksi bemariksi, oma peilikuva näyttää kauniilta Ariel-piirroshahmolta, ja kännykkä muuttuu välillä näkymättömäksi (varastetaan) jne.

        Voipa sitä joutua tappeluunkin oman, kahtena nähdyn peilikuvansa kanssa, kuten Johannalle TalliNassa on tainnut nyt käydä.


    • maa d vus

      Kohta sitä omakehua tulee kyllä tyyliin että keikka oli taas loistava, kaikki eivät mahtuneet sisään ja yleisö itkien kiitti hienosta showsta. Samoin kapakoitsija. Tilatuista bändeistä ja viiniä kittaavista amerikanenglantia puhuvista uskovaisista ei puhuta enää mitään. Koskaan.

    • hukassa?

      Minne ne amerikkalaiset enkelit katosi?

      • muikkus

        Alkoholistin unia.


    • KETTU VINOSSA

      Eiköhän ne kuuluisuudet esiintyneet eri päivinäkin. Ainakin Rikkaan blogista päätellen. Rikas 23.4 ja Köyhä 24.4

    • Torstaina molemmat

      Käsitykseni mukaan esiintyivät samana iltana mutta Emmi ENNEN Johannaa.
      Ei siis ollut Dolls-Showssa Emmi.

    • Viskarin Paulu

      Tunkrahvi on nyt pitänyt radiohiljaisuutta vuorokauden verran. Ei se ole ennenkään ollut siitä kiinni, että ei ole mitään kerrottavaa.

      • ekontaktui

        Tallinnan rikkaat ja karismaattiset yritysjohtajat juottaa sitä kilvan upeissa linnoissaan? Oikeesti on kai missannut kaikki lähtevät laivat, juonut rahansa ja roikkuu nyt pummilla jossakin juopporemmissä. Tallinnan kapakoihinhan sillä ei vielä ole porttikieltoa, siihen menee vielä muutama ilta ja yö.


      • ihmeen hiljasta
        ekontaktui kirjoitti:

        Tallinnan rikkaat ja karismaattiset yritysjohtajat juottaa sitä kilvan upeissa linnoissaan? Oikeesti on kai missannut kaikki lähtevät laivat, juonut rahansa ja roikkuu nyt pummilla jossakin juopporemmissä. Tallinnan kapakoihinhan sillä ei vielä ole porttikieltoa, siihen menee vielä muutama ilta ja yö.

        Ehkä on myöhästynyt laivasta kännättyään koko ajan ja puhelin on väärinkäsitetty jonnekin..


      • Ei tarvitse olla R

        Olisko ollut putkamajoituksessa?


      • Räävel-glamour
        ekontaktui kirjoitti:

        Tallinnan rikkaat ja karismaattiset yritysjohtajat juottaa sitä kilvan upeissa linnoissaan? Oikeesti on kai missannut kaikki lähtevät laivat, juonut rahansa ja roikkuu nyt pummilla jossakin juopporemmissä. Tallinnan kapakoihinhan sillä ei vielä ole porttikieltoa, siihen menee vielä muutama ilta ja yö.

        Emmy on karistanut siipeilevän puliakan kintereiltään ja Tuksu yrittää nyt löytää uuden rahoittajan.


      • Kotimaa

        mitä helvettiä toi Tuksu nyt selittää, kaksi kattsojaa, ja nekin vetänyt sitä turpaan


    • Yllätysmomentti

      Mia Mari Johanna Tukiainen

      Olen Tallinassa. Upea esiintyjäniEmmy Rich sai tarpeekseen suomalaisista, enkä yhtään ihmettele miksi!!!!!!! Passini ja kännykkäni on varastettu joten en pääse maasta pois. Kaksi naista hakkasi mut henkihieveriin Satumaa ravintolan bäkkärillä. He repivät osan mun tukasta, ja kuristivat mua. Menen nyt sairaalaan. Emmy Rich huusi heille täyttä kurkkua ja puolusti mua, mutta he käväivät niin pahasti kimppuun, että kääriidyin kappaleiksi kuten etana, jotta suojeljin päätäni ja kasvojani. Jäin mahan makaamaan, kunnes eräs suomalaien isokoinen mies tuli pelastamaaan henkeni.

      • Yllätysmomentti

        Mia Mari Johanna Tukiainen hengitän siis äsyin. Mut on vaan pahoinpidelty.

        Mia Mari Johanna Tukiainen Kaksi naista pahoiinpitelit mut


      • merenneitoripsi
        Yllätysmomentti kirjoitti:

        Mia Mari Johanna Tukiainen hengitän siis äsyin. Mut on vaan pahoinpidelty.

        Mia Mari Johanna Tukiainen Kaksi naista pahoiinpitelit mut

        Yllättäin passi varastettu...saa jäädä tunkio loisimaan Tallinnaan pitemmäksi aikaa.
        On se kumma, kun sutturaa aina hakataan ja muut on syyllisiä.


      • Houwhouw
        merenneitoripsi kirjoitti:

        Yllättäin passi varastettu...saa jäädä tunkio loisimaan Tallinnaan pitemmäksi aikaa.
        On se kumma, kun sutturaa aina hakataan ja muut on syyllisiä.

        Tallinnaan kun ei tarvita passia ja sieltä kyllä pääsee pois samalla tavalla, kuin sinne on mentykin.


      • Älä puhu potaskaa
        Houwhouw kirjoitti:

        Tallinnaan kun ei tarvita passia ja sieltä kyllä pääsee pois samalla tavalla, kuin sinne on mentykin.

        Eipä tarvita ei, mutta jos sinulla ei ole passia niin tarvitaan poliisin myöntämä kuvallinen henkilökortti. Ajokortti ei ole sellainen kuvallinen henkilökortti.

        Tässäpä lisää matkustusasiakirjoista Viroon matkattaessa.

        Viro, Latvia ja Liettua
        Kaikilla matkustajilla tulee olla voimassaoleva passi tai henkilökortti*. Myös lapsella on oltava oma passi. Sääntö koskee myös Tallinnan-risteilyjä, vaikka matkustaja ei mene maihin.

        http://www.vikingline.fi/fi/suomi/varaa-maksa-muuta/hyva-tietaa/henkilotodistus-passi-viisumi/


      • Näätäkuvaajat
        merenneitoripsi kirjoitti:

        Yllättäin passi varastettu...saa jäädä tunkio loisimaan Tallinnaan pitemmäksi aikaa.
        On se kumma, kun sutturaa aina hakataan ja muut on syyllisiä.

        Kateellisten hamraiden tavisten syytä kaikki tyynni.


      • passiton
        Älä puhu potaskaa kirjoitti:

        Eipä tarvita ei, mutta jos sinulla ei ole passia niin tarvitaan poliisin myöntämä kuvallinen henkilökortti. Ajokortti ei ole sellainen kuvallinen henkilökortti.

        Tässäpä lisää matkustusasiakirjoista Viroon matkattaessa.

        Viro, Latvia ja Liettua
        Kaikilla matkustajilla tulee olla voimassaoleva passi tai henkilökortti*. Myös lapsella on oltava oma passi. Sääntö koskee myös Tallinnan-risteilyjä, vaikka matkustaja ei mene maihin.

        http://www.vikingline.fi/fi/suomi/varaa-maksa-muuta/hyva-tietaa/henkilotodistus-passi-viisumi/

        Satoja reissuja Tallinnaan tehneenä, vannon ja vakuutan ettei multa ole kysytty henkilötodistusta, eikä passia kuin muutaman kerran Länsisataman terminaalissa lunastaessani matkalippua laivaan palveluluukulta, kun otan lipun terminaalin automaatista, se ei ole koskaan kysynyt minulta muuta kuin että puhuuko se suomea vai mitä kieltä???:-)
        Kaverinani on ollut usein passiton ja vain ajokortin omaava mies?


      • Matkalla mukana
        passiton kirjoitti:

        Satoja reissuja Tallinnaan tehneenä, vannon ja vakuutan ettei multa ole kysytty henkilötodistusta, eikä passia kuin muutaman kerran Länsisataman terminaalissa lunastaessani matkalippua laivaan palveluluukulta, kun otan lipun terminaalin automaatista, se ei ole koskaan kysynyt minulta muuta kuin että puhuuko se suomea vai mitä kieltä???:-)
        Kaverinani on ollut usein passiton ja vain ajokortin omaava mies?

        Ei se sitä tarkoita, että passia tai kuvallista henkilökorttia ei tarvi olla, mikäli joku on käynyt siellä ja ei ole jäänyt kiinni ko. asiakirjojen puuttumisesta. Maan rajojen ylittäminen ilman laillisia papereita on rikos ja siitä voi saada jopa vankeutta ja sakkojakin 400 Euroa.

        Miksi pitäisi pilata hieno matka ja lähteä passittomana liikkeelle? Äly hoi, älä jätä.


      • edelleen passiton
        Matkalla mukana kirjoitti:

        Ei se sitä tarkoita, että passia tai kuvallista henkilökorttia ei tarvi olla, mikäli joku on käynyt siellä ja ei ole jäänyt kiinni ko. asiakirjojen puuttumisesta. Maan rajojen ylittäminen ilman laillisia papereita on rikos ja siitä voi saada jopa vankeutta ja sakkojakin 400 Euroa.

        Miksi pitäisi pilata hieno matka ja lähteä passittomana liikkeelle? Äly hoi, älä jätä.

        No kuule, eioo ykskään matka menny passittomana pilalle???Ja noudatan vain eu: n suomaa rajanylitysoikeutta?


      • teme6
        passiton kirjoitti:

        Satoja reissuja Tallinnaan tehneenä, vannon ja vakuutan ettei multa ole kysytty henkilötodistusta, eikä passia kuin muutaman kerran Länsisataman terminaalissa lunastaessani matkalippua laivaan palveluluukulta, kun otan lipun terminaalin automaatista, se ei ole koskaan kysynyt minulta muuta kuin että puhuuko se suomea vai mitä kieltä???:-)
        Kaverinani on ollut usein passiton ja vain ajokortin omaava mies?

        sama juttu, kun viro liittyi eu:iin, multa ei ole koskaan kysytty mitään papereita kummassakaan päässä. maasta pääsee kyllä pois.


      • Myrtteli
        edelleen passiton kirjoitti:

        No kuule, eioo ykskään matka menny passittomana pilalle???Ja noudatan vain eu: n suomaa rajanylitysoikeutta?

        Henkilöllisyyden saa silti tarkastaa Schengen-maittenkin rajoilla. Ja jos ei sitä passia tai henkkaria löydy, niin eipä ole mitään asiaa ylittää rajaa - se, että passia ei tarkasteta, ei tarkoita etteikö sitä pitäis olla. Ei kaikilta autoilijoiltakaan päivittäin kysytä ajokorttia mutta sellainen pitää silti olla.


      • Myrtteli
        teme6 kirjoitti:

        sama juttu, kun viro liittyi eu:iin, multa ei ole koskaan kysytty mitään papereita kummassakaan päässä. maasta pääsee kyllä pois.

        Ei vaan kun Viro liittyi Schengen-sopimuksen alaisiin maihin. Ja tuurista kiinni kysytäänkö vai ei!


      • Tuhnutin
        Myrtteli kirjoitti:

        Ei vaan kun Viro liittyi Schengen-sopimuksen alaisiin maihin. Ja tuurista kiinni kysytäänkö vai ei!

        Eiköhän Tunkki oo sen verran huomiota herättävä ilmestys, että kun se taapertaa paikalle, kysytään passia joka kerta. Ja siks luulee sen olevan normikäytäntö.


      • passiton
        Myrtteli kirjoitti:

        Henkilöllisyyden saa silti tarkastaa Schengen-maittenkin rajoilla. Ja jos ei sitä passia tai henkkaria löydy, niin eipä ole mitään asiaa ylittää rajaa - se, että passia ei tarkasteta, ei tarkoita etteikö sitä pitäis olla. Ei kaikilta autoilijoiltakaan päivittäin kysytä ajokorttia mutta sellainen pitää silti olla.

        Totta, henkilöllisyyden saa silti tarkistaa rajalla, sen saa tarkistaa jopa Suomen rajojen sisällä, vaikka keskellä toria, jos on tarpeen, Ajokortti on aivan eri asia kuin rajan ylityksestä johtuva henkilöllisyyden todistaminen, eikä kait tässä kukaan väitä että passia ei tarvitse olla, vaan että ilman tarkastusta on ylitetty raja puolin ja toisin.
        Joten, olkoon Shengen-sopimus millainen tahansa, niin ilman passia pääsee rajojen yli.


      • Tunnettuus
        Tuhnutin kirjoitti:

        Eiköhän Tunkki oo sen verran huomiota herättävä ilmestys, että kun se taapertaa paikalle, kysytään passia joka kerta. Ja siks luulee sen olevan normikäytäntö.

        Alkaa olla, mikä on hyvä juttu.


    • Lanceeraus

      Känny ja passi varastettu? Lompakko, eli Hello Kitty meikkipussi kuitenkin tallella? Vai pitääkö jonkun ottaa ASP yhteyttä Joeliin ja vaatia rahaa laivamatkaan. Ollaanko sitä menossa nyt sairaalaan vai putkaan. TunkkiShow´ta parhaimmillaan Julian muistoksi, totta kai.

      Satumaa on suomalainen baari, kukaan virolainen ravintoloitsija ei taida uskaltaa tilata Glamourshowta ikinä. On se niin hurjaa menoa.

    • rips, räps

      Oo nyt siellä ulkomaalaisissa, nauti olostas.

    • realityteetti

      Onneksi ulkomailla arvostetaan.

      • buduaari

        Ja kehutaan kauniiksi, itkien kiitetään ihanasta showsta. Miehiä riittää jonoksi asti Tunkin buduaarin ovella. Rikkaita miehiä. Mikä kiire kotimaahan.


    • glogloglo

      Esiintymiset on Emmin mukaan olleet loistavia menestyksiä ja yleisöäkin on ollut, niin on se kumma ettei kukaan ole postannut spektaakkelimaisesta showsta yhtäkään kuvaa tai videoo. Onko Tallinnan lehtien etusivut täynnä showkuvia, oliko EestiTV paikalla?

    • Jhjknbnnn

      Ruotsin Johanna Tukiainen. Tämä pitää lanseerata. Olisi varmaan Emmy ylpeä !

    • horatsevski

      Kaksi ihmistä oli paikalla, kun nämä TomppeliTylleröt esiintyivät.

    • Stara

      Miksi Tuksu oli bäckärillä perjantaina, jos esitys oli jo torstaina? Sitä saa, mitä tilaa eli ei kai kukaan mene hakkaamaan ihan muuten vain. Sai sitten esimakua ulkomaaseesta. Ja miten tuo muka liittyy siihen, että Emmi sai tarpeekseen suomalaisista, muista kuin Tuksusta?

      • Persaukinen reissu

        Totuuden tunkerointia taas. Emmy sietää varmaan muut suomalaiset, muttei enää Tuksua. Sai tarpeekseen pummaajasta.


    • Tom P. Peli

      RikasÄmmi teki opintomatkan Tuksulandiaan. Viisas olisi sen välttänyt.

    • Mitä shittiä

      Ei ollut Emmi paikalla ees kun pahoinpideltiin:
      " tykkää tästä.
      Johanna Tuominen Oho
      7 tuntia sitten
      Mia Mari Johanna Tukiainen hengitän siis äsyin. Mut on vaan pahoinpidelty.
      7 tuntia sitten
      Johanna Tuominen http://www.finland.ee/public/default.aspx?nodeid=40608...
      7 tuntia sitten · 1
      Johanna Tuominen Tossa linkissä on tietoa, miten saat väliaikaisen passin.
      7 tuntia sitten
      Mia Mari Johanna Tukiainen Kaksi naista pahoiinpitelit mut
      7 tuntia sitten
      Raija Elina Voi luoja aivan kauheaa tuommoinen! Suomalaiset junttipullat ei osaa käyttäytyä ikinä missään. Aina heiluu nyrkki huh huh. Toivu pian
      3 tuntia sitten
      Anders Soovik hoppas det gick bra tjejer och det gjorde det med det team med johanna och emmyNäytä käännös
      3 tuntia sitten
      Hans Hansson
      3 tuntia sitten
      Pauli Haapakangas vähemmän viinaa ja vittuilua?
      2 tuntia sitten
      Emmy Rich This is total bullshit! I wasn't even there.Tämä on yhteensä paskapuhetta! Olisin ollut edes olemassa. (Kääntäjä: Bing)
      2 tuntia sitten"

    • Aamiainen Johannatta

      Emmyn blogista:
      "3 kommentarer:

      Markus L.26 april 2014 01:34

      Tillsammans med den finska artisten Johanna Tukiainen?
      Svara
      Emmy Rich26 april 2014 02:33

      Nej.
      Svara
      Markus L.26 april 2014 02:53

      Fortsätter ni tillsammans turnén runt Estland?
      Svara"

    • Lehtijuttua pukkaa?

      "lördagen den 26:e april 2014
      Finnish press contact me!
      I have something to say about this glamour girl of yours.
      Upplagd av Emmy Rich kl. 02:30
      Skicka med e-postBlogThis!Dela på TwitterDela på FacebookDela på Pinterest
      Etiketter: Emmy, emmyrich, Johanna, Johanna tukiainen, news, press, rich, Tukiainen
      2 kommentarer:

      Timo Linna26 april 2014 03:11

      Hah hah hah haaa.
      Svara
      Jolle Salolainen26 april 2014 03:19

      http://www.hymy.fi/palaute/

      Kära Emmy, var so vänlig och ta kontakt med Hymy-tidningen."

      • ihmeen hiljaista

        Kyllä olen melkoinen meedio kun osasin aika hyvin aavistaa mitä tapahtuu. Kyllä nyt minusta pitää tulla uusi kuuluisa glamour-ennustaja. Kirjoitin nimittäin eilen teoriani toisen otsikon alle mitä tapahtuu. Että Emmy ei oikeastaan pidä Johannaa erikoisena taikka ystävänä, (tuskin edes tuntee koko ihmistä ja ehkä kun Julian ja Johanan kanssa tapasivat saattoi Johanna sen hetken vaikuttaa suht oklta ja ehkä Emmy puhui enemmän Julian kanssa ja sai väärän kuvan. Sitten myöhemmin Johanna on selittänyt ummet ja lammet kuuluisuudestaan yms. Houkutellut Emmyä rahalla ja maineella mukaan eli valehdellut että Emmy hänen kauttaan saa julkisuutta ja loistokasta elämää)eli Johanna oli hänelle varmaankin vain tie saada keikka kun ei hänelläkään ihan hirveästi näytä vientiä olevan. Kyllä pettymys on varmasti ollut karvas kun on ymmärtänyt että sen sijaan että hän itse yrittää pyrkiä ylös jonkun toisen kautta, hän onkin hyväksikäytön kohteena. Johanna todennäköisesti tapansa mukaan on yrittänyt maksattaa kaiken Emmyllä ja sitten kun hän on sanonut jotain Johanna on suuttunut ja joko tehnyt jotain taikka sanonut ja Emmy on lähtenyt omaan hotellihuoneeseensa. Tuota tappelujuttua en nähnyt joten se ei varmaankaan ole totta ellei Johanna itse ole ensin tehnyt jotain. Puhelimen väärinkäsittämisen sanoin tässä ketjussa aiemmin. Luulen kuitenkin että jokainen joka on seurannut madamen touhuja osaa ennustaa suunnilleen samat asiat. Ehkä Emmykin oppii tästä reissusta ja huolellisemmin valitsee kenen lanssa esiintyy. Katsoo ainakin että kanssaesiintyjä puhuu totta omista ansioistaan yms.


    • oblaa

      Mitä pahaa Tunkki teki Ämmille? Veikö rahaa? Maksattiko laskuja? Vai leipoi kärsään?

      • ennusteeNI

        Luulen, että Emmyllä on turvamies- tai miehet mukana. Silloin on Tunkin ihan turha alkaa kukkoilemaan yhtään mistään. Lättyyn tulee ja lentää niskaperseotteella pitkälle.

        Pääsee julkisuuteen ihan varmasti.


    • Tuksun tie vie

      aina alaspäin. Kohta rysähtää ja kovaa.

    • tappelu takahuoneess

      Jos tuo kärhämä on totta, niin ihan varmaan on tapellut henkilökunnan kanssa siellä takahuoneessa?

    • Bäkkäritappelu

      Tuksun haaveilema glamourshown nosto amerikkalais-ruotsalaisten ammattilaistanssijoiden ja -laulajien kanssa aivan uudelle tasolle suistui bäkkäritappeluksi.

    • Jollaksen ravustaja

      Kiitos, Johanna. Et pettänyt meitä taaskaan. Menestystä (?) valitsemallasi uralle.

    • lajinvaihto?

      Pitäsköhän se vaihtaa ihan alaa? Eikös siellä amerikassa ole niitä jotain naisten mutatappaeluita? Kiertäis sellaisilla ja haastais rouvaa matsaamaan?

    • hauskaa on

      En tiedä onko lauantai-illan huumaakuuma, mutta en muista koska olisin viimeksi nauranut näin makeasti?

      Obelix!!! huaaaaaaaaaaaaaahhaah!

    • matkakertomus

      Ryömisi nyt sieltä kolostaan, tarvitaan infoa!! Tarvitaan sitä aitoa ja ehtaa tuksuaanista selitys-tilitystä, sellaista, missä suureelliset adjektiivit imevät meidät sisään tapahtumien todelliseen ytimeen.

      Tiedämmehän jo, että suomalaiset kaksikäsikuristajat teloivat Johannan sairaalakuntoon, mutta janoamme lisää yksityiskohtia!
      Missä ovat jenkeistä ja ruotsista keskiviikon lennolla saapuneet Jumalan sanan bändin jäsenet ja millaisia olivat pelkästään Julian kunniaksi sanoitetut kappaleet? Söivätkö he pilaantunutta sushia ja saivat kaikki vatsataudin ja siksi Satumaahan saapui vain Emmy Rich? Jatkuuko kiertue, kun sairaustapauksista ja raskaasta rikostutkinnasta pahoinpitelyn ja varkauden osalta on päästy?
      Mitä varten siellä Satumaan bäkkärillä oltiin perjantaina kun keikka oli jo torstaina - oiko ravintoloitsija niin otettu upeasta edellispäivän keikasta, että kutsui Johannan nauttimaan illasta VIP-tiloihin seuraavana päivänä, jolloin Johanna jo aisti ilmassa jotain huonoa aivan kuin Juliakin osasi yliluonnollisesti aina tunnistaa pahan ilmapiiriin? Kuka oli se henkilö, joka kirjoitti Satumaan tunniksilla faceen Johannaan kohdistuneesta mustasukkaisuuspäällekarkauksesta, oliko se joku älykäs ja empaattinen ihminen?

      Voi, minä niin toivon, että saamme kuulla tästä vielä tuksuaanisen matkakertomuksen, kumpa tätä ei vain nyt vaiettaisi kuoliaaksi!

    • multisurkimus

      Hymynäädät tiesivät jo kertoa, että johan se ryömikin. Upea esiintyjäNI Emmy onkin nyt kiittämätön selkäänpuukottaja ja Johanna saanut muutenkin tarpeekseen mokomista ruotsalaisista, ravintoloitsija ei maksanut palkkaa taaskaan, jalka on poikki ja apua tarvitaan. Sellaista se nyt itkee facessa.

      Olipas taas raskas reissu. Rahat meni, passit hävis, jalka poikki, ystävyys poikki ja tulevaisuuden yhteistyöt ryssitty, polttarit tuli. Uskomatonta miten se aina onnistuu ryssimään IHAN kaiken, surkeuden multihuipentuma!

    • hieno suoritus

      Kun Glamour saapui Tallinnaan

      Tästä elokuvasta sataa vielä oskareita ainakin kahdelle päänäyttelijälle ja useammalle sivuosannäyttelijälle. Hieni juoni. Hieno heittäytyminen vaativaan rooliin. Puvustus ja lavastus myös ensiluokkaa.

    • höhöhöhö

      Tuksun fb-sivulta:

      Emmy Rich You owe me money Johanna! You left me, without hotel, no payment and you used me for so much, I thought you where better than this! But you are drunk all the time, and you ruined my show and your own! You are beyond repair. I hope you have a good life!!! You need serious help. And I won't help you any more with anything! You are so disrespectful!!! After all I have done to help you. I hope you're proud now!

      • osa emmyn tekstiä

        Olet minulle velkaa Johanna. Jätit minut,ilman hotellia,ilman palkkaa.Olet koko ajan juovuksissa. Tarvitset apua.
        Minä en enää auta sinua. Pilasit minun ja oman showsi.
        Toivottavasti saat hyvän elämän.


    • jylkky

      Johanna ja surkeiden sattumusten sarja.. miten se aina onnistuukin? :D

    • tallin Nasse-setä

      Täydellinen Tunkki-suoritus. On tässä saanut nauraa, kun tuota viestintää on lukenut. Se ei erottanut kahta yhdestä eikä kurdia suomalaisesta. Pilasi Emminkin show`n kännipäissään ja suhteet tähän "kansainväliseen artistiin". Taisivat molemmat jäädä ilman keikkapalkkiota tai ainakin Emmi.

      Voi taivahan talikynttilät, tuota Tunkeroa. Se on koko ajan tosissaan, mutta meitä naurattaa. Vaikka jotain asiaa ei voi ryssiä Tunkki ryssii senkin.

    • 112

      Jos Tukiainen kävi tänään sairaalassa ja todettiin jalka murtuneeksi ja se kenties kipsattiin, mitä ihmettä se illalla meinaa enää soitella poliiseja paikalle? Vai olisko tuo pitänyt kuulua "soitin" - eli että öisen vielä mysteerisen tappelunujakan aikana on joku soittanut poliisit ja Johanna viety putkaan, josta se aamulla selviytyi sairaalaan. Ei olisi eka kerta, kun Tukiainen sanoo soittaneensa poliisit, kun itse aloittamansa käsirysyn ansiosta jo hälyyttää virkavallan paikalle.
      Ehkä tää kuvio vielä tästä hahmottuu kun maltetaan odotella.

      Mia Mari Johanna Tukiainen Mun jalka on murtunut, kutsun poliisit paikalle.

      • 112

        EDIT. Piti olla *joku muu hälyttää*


      • feissari

        :D :D :D Vielä puuttuu Mia Mari Tukiaisen ilmoitus "Kutsukaa poliisi paikalle ASAP!!!!!1"


    • coca lama

      Tuli mieleeni että miks Ämmi ja Tunkki vaihtaa ajatuksia Enkuks? Eikös Tunkin pitänyt hallita sujuva svenska? Joka tapauksessa opiksi oli Ämmille tää episodi.

      • Höh, se on glamuuria

        No, siks tietysti ett se on niiiin glamouria.....
        Jenkkienkuks tietenkin! Kuis muuten....
        Etkö nyt tuota tajunnut....


      • på svenska

        Jotta kaikki muutkin kuin ruotsinkieliset lukijat ymmärtäisivät mitä puhutaan, ainakin suurin osa seuraajista osaavat englantia. Myös Emmyn blogi on englanniksi. Keskenään kahdestaan he puhunevat kyllä ruotsiakin.


    • Kurgaani

      Emmy kiitti Satumaa-baaria yhteistoiminnasta (FB 27.4.):

      "Thank you for your kindness and excellent welcome towards my gig at your place. You have wonderful staff and I am sorry that you had bad experiences with Johanna Tukiainen. I love to come back some time if you wish to perform. Best regards, Emmy Rich"

      • Emmyn 2. kiitos

        “Thank you Satumaa Bar Tallinn,

        After a few chaotic days in the wonderful city of Tallinn I leave back to Sweden with a lot of memories and experiences. Good bad and ugly. I would like to thank Satumaa for their hospitality towards me, and their wonderful staff, especially Maria Huuhka. Unfortunately things didn't go as anyone planed.

        I look forward to visit Tallinn under better circumstances next time.”

        Blogiin: http://emmyrich.blogspot.fi/2014/04/thank-you-satumaa-bar-tallinn.html


    • Uutisten toivossa

      Johannaaaaaaaaaaaa... missä se Amerikoista muutama yö sitten Suomeen lentänyt bändi on???

    • klsfnmv,mcn,cv,v

      Toivottavasti tuolla karaokebaarilla on paljon vaikeuksia Tunkin kanssa! Mitäs idiootit palkkasivat tollasen sekopään, ei voi väittää etteivät muka tienneet akan maineesta!

      Miten muuten Tunkki voi ensiksi väittää kahden suomalaisen naisen käyneen kimppuunsa ja kohta selittääkin että olikin 50v kurdi/irakilainen nainen? Suomalaisten ja kurdien ulkonäkö kun poikkeaa huomattavasti toisistaan. Ja miten kaksi voikin muuttua yhdeksi? Niin sekasin koko akka. Nytkin taitaa vaan huudella viinarahojen perään. Ja vasta murtuneella jalalla ei kyllä juurikaan kävellä!

      • ,-.,-.,-.,-.,-

        TUNKKI näkee välillä asiat kahtena.


      • Etanankappale

        Mitä Tallinnassa todella tapahtui huhtikuun lopulla 2014? Hymy-näätien palstalla nimimerkki ”näätijä” ratkaisi (kiitos) ns. Etanatappelun mysteerin aukottomasti:

        ”Joku Suomalainen kurdinainen, joka oli ilmeisesti siamilainen kaksonen, koska häntä oli yksi, mutta kuitenkin kaksi, kuristi jalan poikki. Ikävä tapa poikkaista jalka, kaksipäisen Suomalaiskurdin kuristusotteessa. Jalka parka, hirveä kohtalo sillä.”


    • siwan cassa

      Jos toi jää työttömäksi, niin saakohan se ansiosidonnaista, ja kuinka paljon?

    • Eesti Politseimees

      Konflikti kärjistyy Tallinnassa... Tuksu skrivasi 27.4. ip:

      "nyt virolaisten poliisien kanssa hakemaan palkkani ravintolasta,
      ja lopettakaa se julkinen paskanjauhaminen musta!!!!!!"

    • RFRFRFRFRFR

      HEHEHEEE. TUNKKI SIIS SOITTI VIROLAISILLE POLIISEILLE TEHTYÄÄN ITSEMURHAN, ETTÄ TARVITSEE PERINTÄAPUA KUN RAVINTOLA EI MAKSA KEIKKAPALKKAA. TOKI VIRON POLIISIT OITIS LÄHTIVÄT HAKEMAAN ITSEMURHAN TEHNEEN ARTISTIN KANSSA RAHOJA PILLIT PÄÄLLÄ.

      • Eesti Politseimees

        Eesti Politsei onräväkkä liikkeissään.


      • tuksu hourii
        Eesti Politseimees kirjoitti:

        Eesti Politsei onräväkkä liikkeissään.

        Eesti politsei on vitsi. Ei se osaa muuta kuin vahdata tienposkessa ylinopeuksia päästäkseen pistämään rahat omiin taskuihinsa. Tuksu luulee että soittamalla poliisit ne lähtee heti hakemaan jotain rahoja jostain ravintolasta.


    • Markun vetoomus

      Markku Tukiainen vetosi julkisella kirjeellä 3.9.2013:

      "Vetoan teihin, lopettakaa Johannan tilaaminen keikoille."

    • Voi elämä!!1!!

      * Hymy-näätien palstalla ”Pasi Rinki” kertoi 27.4. noin klo 18:30:

      ”Tulli otti Tuksulta mopsin pois.”

      * Nimimerkki ”ämceee näätä” jatkoi klo 19:

      ”Tukiainen on nähty tänään riehumassa Viikin pieneläintalolla.
      Liekö jo päässyt putkaan.”

    • coca lama

      Toistan että kyllä oli opettavainen reissu svärjen Ämmille.

      Kandeis jättää ne jonninjoutavat biisinkirjoittaja-losissa-laulajanura -haaveet kun ainut mitä irtoaa, on keikka rahat kuppaavan rivon puliämmän lämppärinä väärällä puolella Itämerta juottolassa, jossa yleisönä vain kaksi tanttaa.

      Ämmin kannattais vaan tyytyä olemaan siinä mattoliikkeessä työssä 8,5h päivässä ja pitämään ruokablogia. Juu, musiikkiblogihan sen pitäs olla, mutta kun joka toinen kuva esittää joitan erikoiskahvikupposta, välipalaa tai ruoka-annosta. Ei siksi ihme että on Ämmi lihomaan päin.

    • Löytyyks?

      Videoita ja kuvia keikasta tässä vielä odotellaan, ja sitten tämä ketju voisi vaipua Glamourin historiaan...

    • Tuksu nyssäköineen

      Kotiinpaluu 27.4. Kassialma nyssäköineen satamassa pysäyttää taksin. Taustalla vartiointiliikkeen vartijat seuraavat Glamourtähtemme suoriutumista:

      http://aijaa.com/N48xqH

    • Camilla Hedermark

      Tuksun normisettiä eli sekavaa FB-selitystä kaikesta siitä, mitä Ariel-Tuksulle tapahtui Tallinassa männä viikonloppuna:

      FB 28.4.14: "Sen verran aikainen aamu, että täytyy odottaa juristille soittoa.

      http:www_dollsdancers_fi/ -salasanani on vaihdettu turvallisuussyistä niin monta kertaa, etten itsekään nyt muista sitä enää, mutta selvitän.

      Niin kauan, kun päiväkirjani on toistaiseksi hiljaa siellä, niin kirjoitan asioiden todellisen laidan nyt tänne, sillä tämä "Satumaa" suomalainen karaokeravintola valehtelee minkä kerkiää julkisesti, samoin Emmy Rich, jota todellakin kunnioitin ja pidin ystävänäni, sekä lahjakkaana artistina.

      Olen erittäin pettynyt hänen käytökseensä. Ensinnäkin hänen asenteensa oli ruotsalaisille tyypillinen, hyvin ylimielinen jo Suomessa, hän käyttäytyi kuin olisimme jossain Neuvostoliitossa. Yritin kaikkeni ollakseni vieraanvarainen, sen voitte lukea alla olevista statuksistani.

      Olin innoissani että hän tuli kylään luokseni. Siivosin pari päivää, ostin kukkia, ryntäsin yöllä hakemaan sushia jota hän toivoi, tarjosin hänelle erilaisia terveysjuomia ja vitamiineja, kun hän haluaa olla terveellinen.

      Nyt vasta käsitän, mistä kaikessa oli kysymys!!!!!!

      Hän ei ollut mikään "ystäväni" koskaan ollutkaan, hän haluaa kauttani mainosta ilmaiselle blogilleen sekä itselleen.

      Olen hyväsydäminen ihminen ja pahoitin mieleni hänen käytöksestään. Itkin hotellihuoneessa pari tuntia ja hän raivosi minulle puhelimessa, että pilasin hänen matkansa, joudun "Camilla Hedermark" tilaan, olin kuulemma "ryypännyt koko päivän", vaikka itse asiassa nukuin koko päivän!!!!!!

      Julian kuoleman jälkeen minulle on määrätty masennuslääkitys, enkä sitä häpeä. Kaikki viimeiset rahani, tarjosin hänelle illalliset vanhassa kaupungissa, ja eräs suomalainen mies kusetti minua (lupasi auttaa, mutta jätti yksin hotellihuoneeseen.)

      No tämä menee vain pahemmaksi: Lähdin kyseisen miehen kanssa Satumaa ravintolasta hakemaan palkkaamme (en mä nyt mikään ilmaisesiintyjä ole, ellei puhuta hyväntekeväisyydestä!!!!), ja baarin työntekijä, joku kurdi, iranilainen tms. vastaava nainen tuli minulle mustasukkaiseksi siitä, että kehuin paikan portsaria komeaksi (enkä tiennyt että he ovat aviopari, mutta mitä ihmeen merkitystä silläkään nyt tässä asiayhteydessä oli??????)

      Kyseinen nainen pahoinpiteli minut niin, että toinen jalkani on todennäköisesti murtunut, se on turvonnut ja toinen käteni ei liiku. Paikassa työskentelevä homoseksuaali baarimikko osallistui pahoinpitelyyni, ja minun päälleni heitettiin mm. suuri boolikulho. Rahoja ei koskaan maksettu, eikä meille järjestetty hotelliakaan.

      Emmy kuitenkin syytti tästä kaikesta minua, vaikka hän ei käsittänyt, että ravintola oli tietysti vastuussa artisteistaan. Tämän tapauksen jälkeen olen saanut lopullisesti tarpeekseni ruotsalaisista, ja kyseisestä ravintolasta teen rikosilmoituksen.

      Arvokas rannekelloni joka on lahja Henna Kalinaiselta, on kadonnut, samoin puhelimeni ja korujani. Tässä on nyt lyhyt selvitys siitä, miksi masennuin niin pahasti, kärsin joka hetki Julian poismenon takia, ja olin todella peloissani Tallinassa ilman rahaa, ilman laivalippuja jne. Tämän ymmärtää varmasti jokainen. - Johanna Tukiainen”

    • ”ÄmTee” kiteytti

      ”ÄmTee” kiteytti asiat nasevaan tyyliinsä 28.4.14:

      ”Tuksun vaiherikas Tallinnan matka ja Bellan pelastus

      Tuksulla siis oli varsin vaiherikas reissu Viron puolella. Saimme "kohublondimme" takaisin eilen, kun Viron poliisit saattelivat Tuksun Viron puolella satamaan ja lykkäsivät laivaan.

      Etukäteen Tuksu hehkutti, kuinka saa kansainvälistä meininkiä keikalleen, kun mm. Yhdysvalloista asti tulee bändi. Loppupeleissä tämä kansainvälinen artisti osoittautui ruotsalaiseksi lauluntekijä Emmyksi (joka siis tehnyt Tuksun kaksi viimeisintä biisiä).

      Tallinnan keikkakaan ei taas mennyt ongelmitta, sillä Tuksu oli kuuleman mukaan mm. pilannut Emmyn osuudet keikasta kännisellä örvellyksellään. Emmyn mukaan Tuksu oli jatkuvassa humalassa, jätti Bellan hoitamatta ja oli yöpymisjärjestelytkin sotkenut pahemman kerran.

      Tuksuhan tietenkin syyttää tästä ravintolaa, jossa olivat esiintymässä, sillä ravintola ei ollut ruokkinut Bellaa kolmeen päivään eivätkä he olleet järjestäneet esiintyjilleen hotellimajoitusta. Nyt Emmy onkin yhtäkkiä ylimielinen ruotsalainen, joka hakee vain julkisuutta Tuksun kautta ja Tuksu puolestaan on se hyväntahtoinen emäntä, joka siivosi kaksi päivää, juoksi hakemassa tarjottavaksi vieraalleen sushit yms.

      Varkauksilta ei tälläkään matkalla säästytty, sillä Tuksun mukaan häneltä on reissussa varastettu passi, kännykkä, rahat, Henna Kalinaiselta saatu rannekello, koruja ja ties mitä.

      Ravintolassa tapahtuneen (väitetyn) pahoinpitelyn seurauksena Tuksulla on nyt jalka turvonnut eikä toinen käsi liiku. Kummasti kaikki raajat kuitenkin toimivat eilen Tuksun tullessa takaisin venäläiseen Helsinkiin. Tänään tosin saattaa jalkaa hieman koskea poliisiauton potkimisesta.

      Suomen päässä Tuksu joutui Tullin haaviin, kun paperiton ja todennäköisesti rokottamaton Bella oli mukana reissussa. Reilu tunnin vänkäämisen päätteeksi Tulli pelasti Bellan ja Poliisit toimittivat Bellan parempaan talteen.

      Tuksu joutui siis lähtemään yksin kassiensa kanssa Helsingin baariin surkuttelemaan elämäänsä. Toivon mukaan Tuksu ei enää Bellaa tule näkemään, mutta kuten muutkin koirat, on Bella myös korvattavissa ja todennäköisesti uusi koira roikkuu Tuksun käsivarrella nopeampaa, kuin arvaammekaan...”

      Kotiinpaluu menestyskeikkaa tuuletellen: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/21331/2014/04/28/p18mjisno720qfhi1358fh1o4t1.jpg

      7L: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Tuksun-vaiherikas-Tallinnan-matka-ja-Bellan-pelastus/1041435

    • Kiitti, mietiskelijä

      Hymy-näätien palstalla ”mietiskelijä” (suuret kiitokset!) 28.4. raportoi kaverinsa ”lauantai 26.4.” -havainnot Tallinnasta näin:

      ”No niin nyt sain vähän kaverilta rapsaa Tallinnan reissulta.

      Eli kuten aiemmin kirjoitin niin kaverini oli lauantai-iltana törmännyt Tuksuun käsittääkseni Metropol-hotellin baarissa. Kello oli ollut noin 8 illalla, ja Tuksu oli just herännyt jostain ja oli ollut ihan hirveässä krapulassa ja oli yrittänyt pummia kaverilta juomaa siinä kuitenkaan onnistumatta.

      Tuksu oli ollut ihan järkyttävän räjähtäneen näköinen, ja sen huulet oli kuulemma aivan järkyttävät. Monta kertaa karmeammat kuin kuvissa. Lisäksi Tuksu oli haissut koiran ku-selle.

      Johanna oli yrittänyt pummia pääsyä yöksi mun kaverin huoneeseen, mutta kaveri oli sanonut ei. Aamulla Tuksu oli kuitenkin istunut hotellin aulassa netissä. Tiedä sitten, missä oli yöpynyt, koska omaa huonetta hänellä ei hotellissa ollut.

      Lisäksi vielä mainittakoon, että kaveri oli silloin lauantai-iltana hoitanut Bellaa puoli tuntia, kun Tuksu oli käynyt jossakin, ja kaveri kertoi, että koko koira oli haissut ihan järkyttävästi koirankuselle.”

      • Silmänsoma

        Nimim. ”mietiskelijän” jatkokommentti: ”Ai niin unohtui kertoa että Tuksu oli hehkuttanut mun kaverille että Satumaan keikka oli ollut jättimenestys.”


    • “Kiitos Suomi"

      “Kiitos Suomi

      I hade a fun time in Tallinn and in Finland. I have met nice Finnish people and they where all very kind and helpful towards me. I like to visit Finland soon to have some shows. If you want to book me send me a message on my Facebook page https:/www_facebook_com/pages/Emmy-Rich/186210134811404

      All the best...
      Emmy Rich”

      Blogiin: http://emmyrich.blogspot.fi/2014/04/kiitos-suomi.html

      • Jälkiaaltoja

        Emmy Rich 28.4.14:

        “I was invited by Johanna to perform on Thursday the 24th and I did have my own show, and Johanna had her show, we where supposed to get paid from Satumaa for food, drinks, hotel, travel and performance. I was in Tallinn at my hotel on Friday night and not at Satumaa when Johanna had attacked.”


    • jouroi

      Onnea Johanna !
      Onneks sun ei tarvii mennä lusimaan ja voit suorittaa yhdyskuntapalveluna sen. Hyvää vappua ja kaikkea hyvää sinulle kaunotar !

    • Syntymäsynkkä

      Arvoisa nimimerkki ”Helena Rapakontaka” julkaisi tänään hymy-näätien palstalla silminnäkijäkertomuksen huhtikuun lopun Satumaa-keikalta. Suuret kiitokset julkaisusta hänelle! Kertomus:

      ”Satu elämää Satumaan keikalla (silminnäkijän kertomus tapahtumista)

      Olin itse paikalla torstaina (24.4.), mutta jouduin lähtemään ennen keikkaa. Tuksuhan kiskoi ennen keikkaansa ainakin 2 pulloa kuohuviiniä ja jonkin verran votkaa. Emmy pyysi jossain vaiheessa lasin vettä, niin sitten Tuksu selitti, kuinka hän suomalaisena juo vähän enemmän alkoholia. Tuksu luuli ilmeisesti minua virolaiseksi, enkä viitsinyt oikoa käsitystä.

      Keikka oli mennyt Tuksulle tyypilliseen tapaan. Hän oli tullut mölisemään kesken Emmyn esitystä, oli vilautellut toosaansa ja toivo ja onnikin oli yleisöä tervehtineet.

      Hän oli aiheuttanut baaritappelun poikasta ensin maksattamalla jollain juomiaan ja ottanutkin toisen miehen mukaansa lähtiessään baarista. Koiran ja Emmyn oli tietenkin unohtanut matkasta, kuten myös kaikki tavaransa. Tuksu oli heitetty jo torstaina ulos baarista, kun oli soittanut suutaan.

      Perjantai-iltana (25.4.) Tuksu oli pölähtänyt baariin ja halunnut keikkapalkkaa summan x (en enää muista summaa, mutta oli se enemmän kuin kymppi tai kaks :P). Tuksu oli sitten halunnut keskustella baarin "omistajan" kanssa (eli vanhemman baarimikon, Tuksun kutsui tyyppiä portsariksi). Rouva (eli oikean omistajan vaimo) oli tullut paikalle, ja yllättäen Tuksu oli jäänyt ilman rahaa.

      Koska omistajat ovat ulkomaalaisia, niin Tuksu on tästä keksinyt, että rouva on varastanut hänen passinsa ja iphonensa (todellisuudessa hän oli hukannut ne jonnekin edellisyön reissullaan). Rouva oli kysynyt kyllä Tuksulta, että mitä vit-tua hän edes tekisi Tuksun passilla, kun itselläänkin on Suomen passi.

      Tuksua käskettiin ottamaan kamansa sieltä baarin toimistosta ja lähtemään. Siinä samalla Tukiainen yritti varastaa 2 muovikassillista rouvan kenkiä. En tosin tiedä, mitä vit-tua se niillä olisi tehnyt, rouvan jalan koko 39-40 ja Tuksulla 36-38.

      Ja kun rouva kehtasi huomauttaa, että ne kenkäkassit ovat hänen, niin siitähän se riemu repesi. Tuksu oli hyökännyt kiinni rouvan hiuksiin, ja kun siitä oli saatu irti, niin oli käynyt vanhemman baarimikon silmille. Kirjaimellisesti niillä pitkillä ho-rokynsillä kun kävi naamaan kiinni, oli senteistä kyse, ettei mies ole sokea. Naama oli aika hurjan näköinen (valitettavasti en kehdannut kysyä saanko ottaa kuvaa).

      Tuksu oli myös purrut rouvan miestä, nuorempaa baarimikkoa, sekä sitä oikeaa ovimiestä. Rouvan miehellä ja nuoremmalla baarimikolla oli molemmilla komeat hampaanjäljet (Tuksulla on niistä päätellen vielä kaikki hampaat tallella), ja portsaria oli yrittänyt purra takin läpi. Samassa rytäkässä Tuksu oli repinyt kummankin baarimikon paidat.

      Rouvalta Tuksu repi ainakin toisen korviksen korvasta. Ei ollut ihan pelkkää kansalaisluottamusta Johanna nauttinut ja tuskin pelkää viinaakaan, oli ollut aivan sekopäinen. Jollain konstilla sen oli portsari saanut raahattua porttikongiin (uus mies oli kantanut tavaroita). Siitä on otettu se Hymyssäkin ollut video, kun Tuksua härnätään baarista ulos lentämisellä.

      Tapahtumat ovat myös ravintoloitsijan videolla, koska baarissa on nauhoitusjärjestelmä.

      Edit. Ulosheittämisen jälkeen Tuksu oli raivokkaasti pyrkinyt takaisin sisälle ja tehostanut vaatimuksiaan hakkaamalla terassituolilla baarin ikkunaa.”

      • Kun Glamour saapui

        Kun Glamour saapui Tallinnaan...


    • Syntymäsynkkä

      ”Tuksu sai Satumaan keikan silkalla peräänantamattomuudellaan.

      Silloin Ariel-tukkareissulla (alkupuoliskolla maaliskuuta 2014) hän oli tullut Satumaahan asiakkaana laulamaan karaokea ja tarjoutunut tulemaan keikalle myöhemmin.

      Tällä ensimmäisellä käynnillään Tuksu oli riehunut räkäkännissä, tissit paljaina. Hän oli heittäytynyt keskelle salin lattiaa ja alkanut ”esiintyä” selällään lattialla, jalat kohti kattoa ja ilman housuja. Kuulemma tottuneimmatkin seksiklubien asiakkaat olivat kääntäneet katseensa ja solvanneet Tuksun simpukkaa…

      Tämä ensitapaaminen Ramin (Satumaan baarimikon) kanssa johti siis siihen, että tämä sanoi ”no, tule nyt sitten… keikalle.” Ja kuten tavallista, oli vaatimuksena vaaleanpunaiset ruusut ja koiranruuat back stagelle. Muutamaa päivää ennen h-hetkeä tuli vielä Nordean tilitiedot ja vaatimus ennakon sekä ripsienpidennyksien maksamisesta. Näihin uusiin ehtoihin ei Rami suostunut.

      – Maksamme keikan jälkeen emmekä koskaan mitään ennakkoja, Rami totesi.”

      Osa 1 (3).

      • Syntymäsynkkä

        Jatkoa, osa 2 (3):

        ”Keikkapäivän (24.4.14) lähentyessä Rami kertoi käyneensä henk.koht. maksamassa satamassa Linda-linen liput Tuksulle sekä varanneensa ja maksaneensa hotellihuoneen hotelli Snellissä.

        Ramille oli yllätys, että esiintyjiä olikin tulossa kaksi. Kun hän meni satamaan vastaan Tuksua, koko tienoo oli tyhjä lukuun ottamatta yhtä ujon näköistä nuorta naista syntentisaattori kainalossa (Emmi).

        Tuksu oli vielä laivassa, jossa hän oli joutunut sanaharkkaan henkilökunnan kanssa. Kun Tuksu vihdoin tuli laiturille, hän oli valmiiksi raivotilassa ja päissään kuin ankka.

        Ravintolan 3. kerroksen konttoritiloissa Tuksu imi ”tupla-shotteja” ja shamppakaljaa pari tuntia ennen esiintymistään, joka sitten menikin, kuten julkisuudessa on jo kuvattu.

        Esiintymisensä jälkeen Tuksu lyöttäytyi yhden ravintolan vakikundin kylkeen ja pariskunta lähti yhdessä jättäen Emmin yksin ravintolaan. Tuksu ei ollut edes kertonut Emmille mitään hotellista, jossa tämä voisi yöpyä.

        Tässä vaiheessa Ramikin oli jo lähtenyt kotiin, mutta hänelle soitettiin ja hän järjesti tuttunsa viemään Emmin yöpaikkaan.

        Seuraavana päivänä Emmi harhaili yksin pitkin Tallinnaa, aina välillä käyden ravintolassa kysymässä Tuksun perään. Lopulta Emmi vietiin laivaan syntsikoineen ja good bye!”

        Osa 2 (3):


      • Syntymäsynkkä
        Syntymäsynkkä kirjoitti:

        Jatkoa, osa 2 (3):

        ”Keikkapäivän (24.4.14) lähentyessä Rami kertoi käyneensä henk.koht. maksamassa satamassa Linda-linen liput Tuksulle sekä varanneensa ja maksaneensa hotellihuoneen hotelli Snellissä.

        Ramille oli yllätys, että esiintyjiä olikin tulossa kaksi. Kun hän meni satamaan vastaan Tuksua, koko tienoo oli tyhjä lukuun ottamatta yhtä ujon näköistä nuorta naista syntentisaattori kainalossa (Emmi).

        Tuksu oli vielä laivassa, jossa hän oli joutunut sanaharkkaan henkilökunnan kanssa. Kun Tuksu vihdoin tuli laiturille, hän oli valmiiksi raivotilassa ja päissään kuin ankka.

        Ravintolan 3. kerroksen konttoritiloissa Tuksu imi ”tupla-shotteja” ja shamppakaljaa pari tuntia ennen esiintymistään, joka sitten menikin, kuten julkisuudessa on jo kuvattu.

        Esiintymisensä jälkeen Tuksu lyöttäytyi yhden ravintolan vakikundin kylkeen ja pariskunta lähti yhdessä jättäen Emmin yksin ravintolaan. Tuksu ei ollut edes kertonut Emmille mitään hotellista, jossa tämä voisi yöpyä.

        Tässä vaiheessa Ramikin oli jo lähtenyt kotiin, mutta hänelle soitettiin ja hän järjesti tuttunsa viemään Emmin yöpaikkaan.

        Seuraavana päivänä Emmi harhaili yksin pitkin Tallinnaa, aina välillä käyden ravintolassa kysymässä Tuksun perään. Lopulta Emmi vietiin laivaan syntsikoineen ja good bye!”

        Osa 2 (3):

        Jatkoa, osa 3 (3):

        ”Tuksu ilmaantui myöhään seuraavan päivän iltana järjettömässä kännissä huutamaan ”varastettujen” tavaroidensa perään. Tosiasiassa hän oli sen miehen kanssa lähtiessään jättänyt pussukkansa ja kassinsa ravintolan konttoriin. Sinne hänet ohjattiin niitä hakemaan.

        Kännin suomalla varmuudella hän pyyhkäisi kassiinsa myös pöydällä olleet kaksi iPhonea ja kolme paria henkilökunnan yksityisiä kenkiä. Rami esti Tuksua viemästä hänelle kuulumattomia esineitä. Silloin Tuksu oli silmittömällä raivolla hyökännyt Ramin kimppuun.

        – Hän alkoi raapia kasvojani, kertoi Rami. – Tuksu tähtäsi suoraan silmiin. Sain kolme syvää, pitkää naarmua kummankin silmän ympärille. Niistä vuosi verta niin, että olin kuin vampyyri…

        Hyökkäyksen seurauksena Ramillä oli vielä yli kaksi viikkoa myöhemmin punertavat arvet silmien ympärillä, ruvet olivat jo irronneet.

        – Tuksu oli niin voimakas, että tarvittiin kolme miestä poistamaan kiroileva, hakkaava, raapiva ja rimpuileva nainen ulos ravintolasta. Varmasti hän oli nauttinut muutakin kuin viinaa. Pirinisteillähän on tuollaiset uskomattomat voimat, Rami arveli.

        Kun Tuksu saatiin ulos kamppeineen, ravintolan ovet lukittiin. Tuksu pyrki takaisin sisälle mm. hakkaamalla lasiovia terassin alumiintuolilla.

        – Kaikki on nauhoilla. Meillä on sisällä kolme kameraa ja ulkopuolella yksi, sanoi Rami.

        Viimein Tuksu sai tarpeekseen riehumisesta, ja seuralainen sai hänet houkuteltua pois.

        Tämän seikkailun jälkeen kadulla tapahtui vielä Hymyn julkaiseman videon hyökkäys ärsyttäjän päälle.

        – Monet varoittivat minua mitenkään sekaantumasta Tuksuun. Nyt tiedän, että olisi pitänyt uskoa, Rami katui. – Tekemällä ilmoituksen tästä ”keikasta” olisin saanut Tuksun ykp:n peruttua, mutta en halunnut enää saada hänestä ikuista riesaa.”

        Osa 3 (3).


    • VAARAILMOITUS!

      Vaarailmoitus kansalaisille!
      Johanna Tukiaisen tappelutekniikan tyypilliset piirteet:

      * Pyrkii lähietäisyydelle viekkaudellä ja viatonta esittämällä, "muina miehinä."

      * Sitten käy kohteensa hiuksiin käsiksi ja horjuttaa tämän nopealla tukkanykäisyllä pois tasapainosta.

      * Huitovin käsin yrittää raapia kohteensa kasvoja (silmiä) ja kaulan aluetta (kaulavaltimoita) auki, yrittää kaataa uhrinsa maahan, ja jos pääsee niskan päälle, lievimmässä muodossa vain puree uhria kasvoihin.

      * Vaihtoehtoisesti, jos on kättä pidempää saatavilla, esim. skumppapullo, hän vetäisee sillä raskaan kaarilyönnin uhrinsa päähän.

      * Taistelutilanteissa hänen vasenkätisyydestään on etua hämäys- ja yllätysmomenttina.

      * Huom! Kukaan ei osaa odottaa naishenkilöltä noin brutaaleja tekoja. Sellainen yllätysmomenttina voi hetkeksi lamaannuttaa uhrin puolustautumisen, mikä voi olla kohtalokasta uhrille.

    • Jatkuvaa kränää

      Näyttää vahvasti siltä, ettei Tuksun elämä pääty hyvin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1555
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe