Se on täytetty

siis taas kerran, meinaan veroilmoitusta.
Tällä kertaa ei ollutkaan yhtä helppo kun tarvi jopa liitteen, mökin myynnistä.
Taaskin suoraan netissä mutta tein varmuuden vuoksi paperikopion jos sattuis etä möhlin kaameesti ja hävitän kauheen tärkeitä tietoja, mutta kun ensin hankin elektroonisen henkilötunnuksen niin sitten se alko sujumaan.

Tää ei sitten oo mikään galluppi. Saa vastata jos haluaa mutta en tee tilastoa siitä kuinka moni ikäisistämme vielä tuhertaa paperisten ilmoitusten kanssa.

12

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • L - L

      Yliampuvaa tasa-arvon korostusta!

      Meillä on vaimoni kanssa kaikki yhteistä.
      Myös luottokortti siten, että hänellä on sen rinnakkaiskappale ja molempien korttien "synnit" menevät suoraan laskuettaviski samalta, yhteiseltä käyttelytililtä.

      Minulla on nettipankin käyttäjätunnus ja numerot joita vaimoni käyttää tarpeen mukaan.

      Hel vetin hankalaa on se, että ne ovat henkilö-, eivätkä talouskohtaisia.
      Kaikissa asioissa joissa edellytyksenä on ko. tunnukset, on vaimoni "kelvoton".
      Mm. juuri veroilmoitus, E-reseptit ja ties vielä mitä.

      Eikö jukopliuta voida uskoa, että on ihmisiä jotka elävät yhteistaloudessa?

      • Me ei olla vielä ehditty yhtä pitkälle. Meillä on mun jutut ja sun jutut ja sitten yhteiset. Aikaa myöten (jos sitä meille riittää) niin ne kai kaikki muuttuu yhteiseksi tai hävitetään pois.


      • L - L
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Me ei olla vielä ehditty yhtä pitkälle. Meillä on mun jutut ja sun jutut ja sitten yhteiset. Aikaa myöten (jos sitä meille riittää) niin ne kai kaikki muuttuu yhteiseksi tai hävitetään pois.

        Me emme ole 44:ään vuoteen ehtineet kokeilemaan noita "mun ja sun" juttuja.
        Taitaa aika loppua kesken ennen kuin kypsymme kyseiselle ajatukselle.

        Tasa-arvo on toteutunut siinä muodossa, että suurimman osa liitostamme minä olen tuonut perheen tuloista 80% ja vaimo on vastaavasti käyttänyt yhtä paljon, 80%.
        Sillloinhan kaikki on mennyt tasan?


      • L - L kirjoitti:

        Me emme ole 44:ään vuoteen ehtineet kokeilemaan noita "mun ja sun" juttuja.
        Taitaa aika loppua kesken ennen kuin kypsymme kyseiselle ajatukselle.

        Tasa-arvo on toteutunut siinä muodossa, että suurimman osa liitostamme minä olen tuonut perheen tuloista 80% ja vaimo on vastaavasti käyttänyt yhtä paljon, 80%.
        Sillloinhan kaikki on mennyt tasan?

        Ton tapaseen täydelliseen tasa-arvoon minäkin pyrin, mutta meillä on vasta kaksi yhteistä vuotta takanamme. Katsotaan jos ennen hautaan laskeutumista .....


    • henrjii

      Täälä saa valmiiksi täytetyn veroilmoituksen, täytyy vaan tarkistaa ja korjata, helppoa, ja yksikertaista.

      • Noin se on mennyt minullakin, tähän saakka. Nyt oli kaikkea hässää jota piti lisätä ja silleen. Ensi vuonna toivottavasti saan taas sitten vaan klikata ja ja tulostaa kuitin ja silleen.


    • puskaisa

      Onhan tässä aikaa vielä lähes kuukausi.
      Ei me muuten täytettäisi lappuja, muttei tarvi täyttää metsänomistajan veroilmoitusta.
      Koskaan ei ole mökkitontin "metsää" myyty.

      • Jaa meillä ei oo kun pari viikkoa enää toukok. 5 pvään.


    • tietääkö joku

      tarkistan juuri omaiseni veroilmoitusta, esitäytettyä. Hän asuu palvelutalossa. Pitääkö Ylen vero maksaa myös kaikkien siellä asuvien. En jaksanut vielä mennä verohallinnon sivuja kahlaamaan.

    • Pirre*

      Kiva kun muistutit, huomasin että täydennys tehtäviä olisi tässäkin kiinteistön osalta, mutta onhan tässä muutama päivä vielä aikaa ..nääs näitä viime tipan tapauksia meikäläinenkin :(

    • 19-11

      Ei ole--- vähän tappiota.

      Tappio voi olla nettoa tulevassa, näin on ollut kauan.....

      Netto ratkaiseva---niin myös elämässä.

    • Ei kapulakieltä!!!

      Puhelinosake myyty pois viime vuonna. Miten osataan täyttää oikea kohta? Lisälomakkeessa täynnä kapulakieltä. Veroilmoituksen täydennyslapussa liikaa hebreaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe