Sanamies käsikähmässä Jehovien kans...:D

16

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekarit hajalle?

      mummojenpotkijako se Sanamies onkin?

      • Ja vaimonsakin sai käpälämäkeen. Ei voinut sietää aasialaisen vaimokkeen buddhalaisuutta. Syntyi puukkotappelu ja muija läx.


      • KTS kirjoitti:

        Ja vaimonsakin sai käpälämäkeen. Ei voinut sietää aasialaisen vaimokkeen buddhalaisuutta. Syntyi puukkotappelu ja muija läx.

        Niin ja linkki tähän ettei taas luulla että omiani puhun:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12190542

        "Kyllä vihaavat minulla oli ennen budhavaimo oikein s.a.a.t.a.n.a sta ja jos laitoin Grusifiksin otti tuo piru veitsen käteen

        Samoin vihaan myös Jehovan todistajat mutta he ovat myös s.a.a.t.a.n.a sta ja heidän vaimot on huoria"


      • huhhuh'
        KTS kirjoitti:

        Niin ja linkki tähän ettei taas luulla että omiani puhun:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12190542

        "Kyllä vihaavat minulla oli ennen budhavaimo oikein s.a.a.t.a.n.a sta ja jos laitoin Grusifiksin otti tuo piru veitsen käteen

        Samoin vihaan myös Jehovan todistajat mutta he ovat myös s.a.a.t.a.n.a sta ja heidän vaimot on huoria"

        Miten ihmeessä yksi mies voi keskittyä vain pas-kan keräämiseen netistä ja sitten vain uskovien sivustoille asiaan kuulumattomina, sekavina ja psykoottisina viesteinä kirjoittamaan.


      • PaskaMinneKuuluukin
        huhhuh' kirjoitti:

        Miten ihmeessä yksi mies voi keskittyä vain pas-kan keräämiseen netistä ja sitten vain uskovien sivustoille asiaan kuulumattomina, sekavina ja psykoottisina viesteinä kirjoittamaan.

        Katoppas. Et sinäkään vastusta Sanamiestä, vaan KTS:ää joka tuo rikoksenne julki.

        Se pas'ka on teidän pas'kaa. Saatte sen kaiken paketissa takaisin. Jokaisen heittämänne pas'kan. Ne kannetaan teille takaisin. Oma pas'kanne.


      • PaskaMinneKuuluukin kirjoitti:

        Katoppas. Et sinäkään vastusta Sanamiestä, vaan KTS:ää joka tuo rikoksenne julki.

        Se pas'ka on teidän pas'kaa. Saatte sen kaiken paketissa takaisin. Jokaisen heittämänne pas'kan. Ne kannetaan teille takaisin. Oma pas'kanne.

        Totta kai jätteet palautetaan tuottajalleen jonka tehtävä on kantaa ne Ristin juurelle mutta epäilen vahvasti ettei tästä lössistä löydy riittävää nöyryyttä siihen.


      • Oikea Parannus
        KTS kirjoitti:

        Totta kai jätteet palautetaan tuottajalleen jonka tehtävä on kantaa ne Ristin juurelle mutta epäilen vahvasti ettei tästä lössistä löydy riittävää nöyryyttä siihen.

        Parannuksella tarkoitetaan sitä, että ihminen korjaa aiheuttamansa vahingot.

        Tässä tapauksessa käy läpi kaikki meidän nickeillämme kirjoittamansa valheviestit ja kirjoittaa niiden alle, että nämä eivät ole KTS:n ja Soffiinan viestejä, vaan ihan itse riivaustilassa kavereideni kanssa näitä valheviestejä tänne nettiin vuosia kirjoitin.

        Jokainen rikollinen viesti yksitellen ja tunnustuksilla nk. pyyhittävä yli.


    • Hyi yäk

      Kuulehan kts. Toisen syntien luetteleminen ei poista sinun omia syntejäsi.
      Sinun kuuluu puhdistaa oma sielusi ensin. Puhdista sitten vasta toisten vastaavia.
      Vuosikausia olet solvannut kaikkia uskovia eri palstoilla. Ehkä ei saataisempaa enää löydy.

      Olet sanamiehestä listaa kopioinut kaikkiin ketjuihin prof. sivustolle. Luuletko todella, että kiinnostaa. Oksettaa kun nikkisikin näkyy. Sitä paitsi sanamies on sinun ongelmasi, ei muiden. Olet saanut hänetkin näkemään punaista, kuten monet muutkin, joten nuole vaan haavasi itse. Ellet vieläkään ymmärrä lopettaa ruikollista trollamistasi, saattaa olla, että haavoja tuleekin lisää.

      • Me Soffiinan kanssa on totuttu teijän lössin uhkailuihin ja myös siihen, että MINKÄÄNLAISTA tasapuolisuutta ei teijän jengiltä löydy!

        Jotkut sanamiehet sun muut laitalahkolaiset saavat tehdä jos mitä syntejä mutta meitä katsellaan pinsettien ja suurennuslasin kanssa.

        HÄVETKÄÄ JOS VIELÄ OSAATTE!!!!


      • hyh mikä hampp
        KTS kirjoitti:

        Me Soffiinan kanssa on totuttu teijän lössin uhkailuihin ja myös siihen, että MINKÄÄNLAISTA tasapuolisuutta ei teijän jengiltä löydy!

        Jotkut sanamiehet sun muut laitalahkolaiset saavat tehdä jos mitä syntejä mutta meitä katsellaan pinsettien ja suurennuslasin kanssa.

        HÄVETKÄÄ JOS VIELÄ OSAATTE!!!!

        mikä tekee aikuisesta mihestä tuolalisen kakaran sitä sopii ihmetellä !?!


      • lössijengi
        hyh mikä hampp kirjoitti:

        mikä tekee aikuisesta mihestä tuolalisen kakaran sitä sopii ihmetellä !?!

        rullaluistimet, palestiinalippu ja teosofia


    • Palstaterrorille EI

      Viisas jättää tähän vastaamatta.

      • Kusachta

        No mutta SLAALOM!


    • ei sanaakaan

      EI sanaakaan ravankylväjien kommentteihin !

      • Soffeliinax Ite

        Tehän sitä rapaa täällä salassa kylvitte. En minä tänne olisi muutoin tullut, mutta sain hälyytyksen, että olette taas perkeleenteoissanne. Ja täällähän te iloa pidittekin "Soffiinaxeilla" ja muilla kivoilla nickeillä. Häpäisitte minua selkäni takana. Hah.

        Samaten hyvää ystävääni Kooteeta. Kiusasitte Kooteetä. Hyihyihyi.

        Kutsuitte minua. Tässä olen.
        .


      • Soffeliinax Ite kirjoitti:

        Tehän sitä rapaa täällä salassa kylvitte. En minä tänne olisi muutoin tullut, mutta sain hälyytyksen, että olette taas perkeleenteoissanne. Ja täällähän te iloa pidittekin "Soffiinaxeilla" ja muilla kivoilla nickeillä. Häpäisitte minua selkäni takana. Hah.

        Samaten hyvää ystävääni Kooteeta. Kiusasitte Kooteetä. Hyihyihyi.

        Kutsuitte minua. Tässä olen.
        .

        Hedelmistään puu tunnetaan ja tämän porukan hedelmät ei todellakaan ole hyvästä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe