KÄNNYKKÄ

jaanat

moikka! mun vanha kännykkä nokia lumia 610 (surkee, kaikki haukkuu) meni rikki. nyt mun pitäis ostaa uus kännykkä. oon 12 v. tyttö 6. luokalla, mun. vanhemmat ei arvosta tekniikkaa ja aina valittaa mulle ku oon muka liikaa mun ipad minillä, vaikka en ees oo paljoa. mietin, että ostaisin iphone 5, mutta niitä ei enää myydä ja käytettyä en uskalla ostaa. sitten mietin seuraavaksi halvinta iphone5c, mutta se on musta ruma. iphone 5s maksaa jo aivan liikaa. päädyin siis iphone 4s. onko se liian "vanha" ostaa uutena? ku kaikilla on ollu se jo tosi pitkään. haluan iphonen, mutta muut maksaa liikaa. sanokaa rehellinen mielipide, onko se ihan tyhmää ostaa vasta nyt iphone 4s?

5

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei jaanat!

      Kannattaa ostaa puhelin josta itse tykkäät ja jota itse haluat käyttää! Ei kannata miettiä mitä toiset on mieltä. Puhelin on vain väline jolla pidät yhteyttä paikasta toiseen!

      Terveisin Jonna Netti Saapas

    • Paskaturpa

      Iphonessa on huono hinta-laatu-suhde

    • nokiajsjdnfkjngujzdn

      OSTA NOKIA e52!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KESTÄÄÄÄÄÄ

    • htc osta

      osta htc htceellä on laadukaita hyviä puhelimia

    • Tyttö15

      Mulla ainakin moni kaveri on päätynyt 4s:ään juurikin sen hinnan puolesta, että tuskin on liian vanha :) Itselläni on 5s, mutta ymmärrän kyllä varsin hyvin, ettei Iphonea haluava niin paljon puhelimeen tahdo sijoittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe