Onko jotain tekemis vinkei synttäreille

Tyttöjokatarviiapuu!

Eli oon siis 11v. Tyttö ihan just 12 tarkalleen ottaen 12 päivän päästä!! Ja mä tarttisin jotain tekemistä mitä mä voisin tehdä mun kavereiden kaa syndeillä. Mul ei oo kauheen rikas perhe eli porukat ei haluu viedä mihinkään elokuviin tai megatzoneen (joon en osaa kirjoittaa tota) niin siis jotain mitä vois ihan kotona tehdä ja kiitti etukäteen vinkeistä jos joku antais ;)

33

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän vaikee sanoo ku siit on aika kaua aikaa ku meikä on ollu 11... mitä nyt nykypenskat yleensä sit tekee? :DD

      ite pyörin kavereitte kaa ulkona ja kotona oli herkkuja tarjolla. mut tietty tyttöjen pirskeet on vähä eri

      • Lopeta ahdisteleminen saakelin pedofiili!


    • hyviin bileisiin tarvitset ainakin:

      -30L kannellinen ämpäri
      -6kg sokeria
      - 2 pakettia turbohiivaa
      -mausteet oman maun mukaan

      pistä kaikki noi sekasin ämpärii ja kansi kiinni ja kantee reikä. anna valmistua kaksi viikkoa äitiltä piilossa. sekoita välillä.

      siinä on teille limpparia pippaloihin joka tuo hyvää fiilistä ja vähentää vaatteita.

      lisäksi muuta pikkukivaa aktiviteettia voisi olla mm. suusex, voimankäyttö, veitsenheitto, grillaaminen, mamuille huutelu ja muu yleinen örveltäminen

      ja hyvää aikasta synttäriä toivottaa nimimerkki preppertowwz

      • kai tää oli läppä? :D


      • kiekkoilija94 kirjoitti:

        kai tää oli läppä? :D

        ei ollut läppä

        mutta tuo on ilmiselvä tyhmä kysymys!


      • preppertowwz kirjoitti:

        ei ollut läppä

        mutta tuo on ilmiselvä tyhmä kysymys!

        tietenkin, olenhan suolistossa


      • "pistä kaikki noi sekasin ämpärii ja kansi kiinni ja kantee reikä. anna valmistua kaksi viikkoa äitiltä piilossa. sekoita välillä."
        Ja mitäköhän siitä juomasta oikein tulee... XD


    • Tyttöjokataviiapuu!

      Tota oon 11 enkä mikään 16 ja ei oo aikaa kahta viikkoo... Mut siis mun kaverit on aika lapsellisia ja tarttisin jotain siihen sopivaa ei nyt mitään piirileikkei mut jotain silt välilt...

      • motari

        Sienestät ja sit o lesborgiat. Tai kaikille tekomuna ja junaleikkiä. Vähä niiku minä, kurpizza ja rainvitunhomobowdash


    • No mitä muutakaan

      Juttelette vaa, leikitte totuutta ja tehtävää, syötte...

    • >paskajäbä:D

      Täs on hyvä leikki.

      Yksi paskantaa olkkarin lattialle ja tuijotatte sitä pökälettä 5tuntia.

    • Jos on tilaa niin ryhmäpiilos on hauska leikki. Yksi menee piiloon ja muut laskee. Sitten yritetään löytää se piilossa oleva ja mahdollisuuksien mukaan piiloudutaan samaan paikkaan tai ainakin huoneeseen. Viimeiselle piilon löytäneelle nauretaan.
      Innokkuudesta riippuen piiloutuja voi olla ensimmäinen tai viimeinen piilon löytänyt. Riippuu siitä, koetaanko se palkinnoksi vai rangaistukseksi. On muuten aina yhtä jännää kun kymmenen teiniä yrittää piiloutua sohvan taakse / sängyn alle ilman että muut huomaa xD

    • motari

      Ja sit voitte aina vetää pienel sakil 2 gurls 1 cup tai kakkosen tilalle mitä vaa vieraista riippuen

      • hyväystäväsijeesus

        Turpa kiinni marsu


      • motari
        hyväystäväsijeesus kirjoitti:

        Turpa kiinni marsu

        Mee sinä jeesustelija kamelin kuivaan vittuun! En oo mikää helvetin marsu mist vitust sä ees keksit sellasta urpo. Mee sinä antamaa marsuille persettäs ku me aikuset puhutaa tääl


      • motari
        motari kirjoitti:

        Mee sinä jeesustelija kamelin kuivaan vittuun! En oo mikää helvetin marsu mist vitust sä ees keksit sellasta urpo. Mee sinä antamaa marsuille persettäs ku me aikuset puhutaa tääl

        Oho nyt tuli kakka housuun no onneks mulla oli vaipat kaiken varalta


    • raW

      Ei piru vie, 11v kysyy synttäreille tekemistä ja täällä jaellaan kiljunteko-ohjeita :D nyt jotain rajaa

      • motari

        Haist paska kaikki ykstoist vuotiaat tekee kiljuu yhtenää. Ja kuk vittu vei mu nimmarin?! Vitun mursut luotsit!


      • VeH >:O
        motari kirjoitti:

        Haist paska kaikki ykstoist vuotiaat tekee kiljuu yhtenää. Ja kuk vittu vei mu nimmarin?! Vitun mursut luotsit!

        Taisit siis jäädä sinne metsään syömään sieniä. Äkkiä pois sieltä!


      • motari kirjoitti:

        Haist paska kaikki ykstoist vuotiaat tekee kiljuu yhtenää. Ja kuk vittu vei mu nimmarin?! Vitun mursut luotsit!

        En kai minä (tai jokutyyppikään) vietäisi sinun nimimerkkejä kun on omatkin? Motari rauhotu....


      • motari
        kurpizza kirjoitti:

        En kai minä (tai jokutyyppikään) vietäisi sinun nimimerkkejä kun on omatkin? Motari rauhotu....

        Rauhotu ny jumaliste ku luotsit tuhoo viestit ku ei kestä palautetta ja antaa sitä ite, nimimerkin pöllii joku runkku joka voi kuvitella vaa housuu paskomista ja omaa vitun mielipidettään ei saa ilmasta! Suatana!!!


      • WertyQ
        motari kirjoitti:

        Rauhotu ny jumaliste ku luotsit tuhoo viestit ku ei kestä palautetta ja antaa sitä ite, nimimerkin pöllii joku runkku joka voi kuvitella vaa housuu paskomista ja omaa vitun mielipidettään ei saa ilmasta! Suatana!!!

        Mitäs kirjoittelet niin helvetin idiootteja kirjoituksia. Opettele ilmaisemaan mielipiteesi asiallisesti. Voisi auttaa. Perkeleen penska.


      • motari
        WertyQ kirjoitti:

        Mitäs kirjoittelet niin helvetin idiootteja kirjoituksia. Opettele ilmaisemaan mielipiteesi asiallisesti. Voisi auttaa. Perkeleen penska.

        Ok. Ilmastaa asiallisesti: Anteeksi jos tämä kommentti loukkaa sinua mutta mutsisi perseenreikää saattaa kivistää seuraavan viikon ajan eilisillan takia. Kyrpäni sattuu olemaan kaksimetrinen


      • WertyQ
        motari kirjoitti:

        Ok. Ilmastaa asiallisesti: Anteeksi jos tämä kommentti loukkaa sinua mutta mutsisi perseenreikää saattaa kivistää seuraavan viikon ajan eilisillan takia. Kyrpäni sattuu olemaan kaksimetrinen

        Enpä oikein usko. Mutsini ei satu olemaan pedofiili.
        Veikkaan, et sun isäsi pituus taitaa olla sen kaksimetriä ja se kivistävä persreikä kuuluu sinulle. Ummetus on ikävä vaiva. Suosittelen laksatiivia.Yrität ulkoistaa ongelmaasi (ja pientä heppiäsi) ja purkaa sitä minun mutsiini.

        Kommentti ei loukkaa minua, kiitos kuitenkin anteeksi pyynnöstä. Olen tottunut 9-vuotiaiden penskojen huuteluun.


      • motari
        WertyQ kirjoitti:

        Enpä oikein usko. Mutsini ei satu olemaan pedofiili.
        Veikkaan, et sun isäsi pituus taitaa olla sen kaksimetriä ja se kivistävä persreikä kuuluu sinulle. Ummetus on ikävä vaiva. Suosittelen laksatiivia.Yrität ulkoistaa ongelmaasi (ja pientä heppiäsi) ja purkaa sitä minun mutsiini.

        Kommentti ei loukkaa minua, kiitos kuitenkin anteeksi pyynnöstä. Olen tottunut 9-vuotiaiden penskojen huuteluun.

        Ei mutsis ookkaa ku mä oonki ja kyllä, olen putkanu kaks metristä "pientä" heppiäni sun äitiis. Oon pahoillani et sun pedofiili faijas raiskaa sua yhtenää mut sellasta se elämä on ja turha alkaa purkaa sitä minuun ja kuolleeseen isääni. Muttei hätää, olen tottunut saamattomien nörttien pilkunnussintaviesteihin. :)


      • WertyQ
        motari kirjoitti:

        Ei mutsis ookkaa ku mä oonki ja kyllä, olen putkanu kaks metristä "pientä" heppiäni sun äitiis. Oon pahoillani et sun pedofiili faijas raiskaa sua yhtenää mut sellasta se elämä on ja turha alkaa purkaa sitä minuun ja kuolleeseen isääni. Muttei hätää, olen tottunut saamattomien nörttien pilkunnussintaviesteihin. :)

        Etkö parempaa pysty? Haukut vanhempiani. Iiiiik!
        Saamattomien nörttien pilkunnussinta viesteihin? Ok. Suosittelen sinullekin pilkunnussimista. Kuulostat olevan sen verran puutteessa, eikä nuin nuoret pikku penskat naista saa. Mutta eihän ole minulla mitään syytä oikeastaan vittuilla sinulle. Leikki on lapsen työtä.


      • motari
        WertyQ kirjoitti:

        Etkö parempaa pysty? Haukut vanhempiani. Iiiiik!
        Saamattomien nörttien pilkunnussinta viesteihin? Ok. Suosittelen sinullekin pilkunnussimista. Kuulostat olevan sen verran puutteessa, eikä nuin nuoret pikku penskat naista saa. Mutta eihän ole minulla mitään syytä oikeastaan vittuilla sinulle. Leikki on lapsen työtä.

        No sähä pistät viestii ku oisin täs tosimielel. :'D ei vittu oikeesti. Äläkä sä puhu siit kuinka nussitaa vaa sanoppa rehellisesti kuinka montaa muijaa oot pannu


      • WertyQ
        motari kirjoitti:

        No sähä pistät viestii ku oisin täs tosimielel. :'D ei vittu oikeesti. Äläkä sä puhu siit kuinka nussitaa vaa sanoppa rehellisesti kuinka montaa muijaa oot pannu

        No tottakai minä otin sinun äitini raiskaus suunnitelmat todesta. Höh. XD
        Mutta yhtää "muijaa" en ole "pannu", sillä olen hetero. Sori bro, ikävä tuottaa pettymys.


      • motari
        WertyQ kirjoitti:

        No tottakai minä otin sinun äitini raiskaus suunnitelmat todesta. Höh. XD
        Mutta yhtää "muijaa" en ole "pannu", sillä olen hetero. Sori bro, ikävä tuottaa pettymys.

        Oot hetero etkä oo pannu yhtää muijaa?! Mikä luuseri! Ja minkäs ikäne olitkaa :'D


      • VeH•
        motari kirjoitti:

        Oot hetero etkä oo pannu yhtää muijaa?! Mikä luuseri! Ja minkäs ikäne olitkaa :'D

        Motari, RAUHOITU! Ota vaikka rauhoittavia, mutta rauhoitu nyt kuitenkin.


      • WertyQ
        motari kirjoitti:

        Oot hetero etkä oo pannu yhtää muijaa?! Mikä luuseri! Ja minkäs ikäne olitkaa :'D

        Olen tyttö. Siksi en ole "pannut" yhtään "muijaa". Luetunymmärtäminen 2/5.


      • motari
        WertyQ kirjoitti:

        Olen tyttö. Siksi en ole "pannut" yhtään "muijaa". Luetunymmärtäminen 2/5.

        En tajunnukkaa tääl olevan näi paljon hameväkee. Andeegs hirveesti ja ois tost Q nimim. Lopus pitäny arvata. Ja viel edelliselle: NE ON LOPPU!!


      • pedofiili

        mee vessaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4773
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4572
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4184
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3147
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2691
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      221
      2163
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2163
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1775
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1502
    Aihe