Profiilin blokkaus & profiilia katselleet yhteys

Blokattu nti

Jos blokkaan erään nettideittiprofiilin nyt, niin näkeekö vastapuoli "profiilia katselleet" tilastoissa, että minä olen käynyt hänen sivuillaan ko. Illan aikana?

Huomasin että, joku oli blokannut minut muutama tunti sitten, mutta ihan oudoilta ne profiilia katselleet nimimerkit näyttivät.

12

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 28v

      Blokkaus ei estä mitään muuta kuin viestien lähettämisen joten näkee.
      Joskus myös blokkausnappia saattaa ohi mennen vahingossa napauttaa, näin on käynyt ainakin itselleni joskus.

    • Ihmettelen...

      Mut on blokattu 19 kertaa, olen ihan viehättävä ja fiksu nainen.. Toki sitten olen myös suosikkilistattuna 50 kertaa.. Mulla ei ole mitään käsitystä ketkä mut on blokannut, kenellekään en ole ollut ilkeä, ketään en ole häiriköinyt tai pommittanut... Ainoa selitys blokkauksille on, että ne ovat ehkä katkerilta miehiltä joille en ole vastannut tai lämmennyt.. Itse en ole mitään ohareita kenellekään tehnyt... Eli kovin helposti noita blokkauksia vaan tulee, että sellasta täällä.....

      • Uusi deittaaja

        Onko niin, että pitää olla maksava deittaaja, jotta näkisi, josko joku on blokannu tai on joidenkin suosikki?


      • Aloittaja. .
        Uusi deittaaja kirjoitti:

        Onko niin, että pitää olla maksava deittaaja, jotta näkisi, josko joku on blokannu tai on joidenkin suosikki?

        Pitää olla maksava asiakas, jotta näkee kenen henkilöiden suosikki on.
        Blokkaajia ei kerrota, vaikka olisi maksava asiakas. Ainoastaa näkee kuinka monta on sinut blokannut.


      • 20+7

        Ihan samanlaisia kokemuksia itsellänikin on. Tuntuu,että ne blokkaukset tulee just niiltä joiden kans ei ole koskaan edes jutellut yms. En pidä yhtään tuosta et tuo blokkaus tilasto näkyy, mutta ei tiedä ketkä on blokannut. Tuntuu, että s24 deitissä vaa blokataan blokkaamisen ilosta ja ilkeyttään.


      • Uusi deittaaja
        Aloittaja. . kirjoitti:

        Pitää olla maksava asiakas, jotta näkee kenen henkilöiden suosikki on.
        Blokkaajia ei kerrota, vaikka olisi maksava asiakas. Ainoastaa näkee kuinka monta on sinut blokannut.

        Kiitos :)!


    • säälittäviä äijiä

      Voi voi nettideittailun ihmeellinen maailma joka on täynnä pillun puuttessa kieriskeleviä miehiä.

      • mies 28v

        mitäköhän väliä sillä on että etsiikö mies vakavaa parisuhdetta ja haluaisi perheen vai haluaisiko sen vain pillua.Vastausta kun ei ilmeisesti kuitenkaan saa, on sitä millä asenteella tahansa liikkeellä.


    • 7t8l7tö9i

      Koomista että joillekin tuollaisilla asioilla on merkitystä, kun ajattelee että sieltä etsitään ihan oikeaa ihmistä siksi ainoaksi kumppaniksi.
      Mitä väliä sillä on jos oudot ihmiset sut listaa suosikiksi tai blokkaa? Pitäiskö alkaa itkemään kun vastaantulijat ei kaikki hymyile tai moikkaa?

    • sinkkumies.

      Pinnalliset blokkaavat muita. Mut on blokattu kaks kertaa 4 vuodessa. No kuitenkin sitä blokkausta näkee tuol live elämäs enemmän kun naiset antaa pakit jos on asiallinenkin. Blokkaus johtuu ainoastaan että ei tykkää toisen ulkonäöstä tai sit on saanut jonkun törkeen viestin.

    • Unelmiesi sarvi

      Itse olen käyttänyt blokkaa-toimintoa lähinnä sen vuoksi, että kyseinen profiili ei enää näkyisi hauissa; siis esim. todellisuudentajunsa menettäneiden naisten profiilit tyyliin "51 v. Neitsyt Käpylästä etsii unelmiensa prinssiä. Ikäsi on korkeintaan 25 v. Pituutesi yli 190 cm. Suuret tulot, lihaksikas vartalo - kunhan et vain vietä aikaasi kuntosalilla ja tee paljoa töitä niiden suurten tulojesi eteen. Haluan perustaa perheen vaikka mannerlaattojen saumakohtaan - vaihdevuoteni ovat tosin jo ohi."

      Blokkaus siis sen takia, koska palvelu ei tarjoa "Älä näytä tätä profiilia enää" -mahdollisuutta.

      • kieruna

        Oho, tuopas oli aika fiksu syy blokata. Ei tullut edes mieleen. Ajattelin, että kaikki nämä randomiblokit tulevat joiltain pikkusieluisilta, joita ei vain miellytä joku kriteereistä tms.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1432
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      977
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      229
      764
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe