Abortti 2 kuukautta sitten.

nadeee94

Oon kyllä lukenut aborttivastaisten kaikki mahdolliset haukkumiset täällä aikaisemmin, joten tuskin enään tarvii tulla kertomaan kuinka väärin se abortti nyt olikaan. :D

Noniin, elikkäs mulla on nyt abortista 2 kk. Aloitin samana päivänä kun abortin tein myös mercilon merkkiset e-pillerit. Mulla kesti 5 päivää runsas vuoto ja sitten noin. 4 viikkoa tiputtelua. Myös tiputtelun aikana tuli aika, kun pitäisi näiden pillereiden aikana alkaa menkat, joten tämän aikana tuli ehkä 2-3 päivää runsaammin verta, eli ehkä johtui tästä. Sitten se vuoto loppuikin kokonaan, eli ei tiputteluakaan.

Nyt mulla loppui taas nuo pillerit, eli pitäis tulla menkat. Samana päivänä myös alkoi ruskea vuotoa(?) sitä kesti ehkä päivän tai kaks ja alkoi tulla verta, nyt on tullut pari päivää verta, mutta todella vähän!! Yksi side ehkä on täyttynyt verestä kokonaan, muuten kun vaihdan siteen siinä on vaan pientä verta. Mietin, että tuleeko näistä e-pillereistä jotenkin niukat menkat, vai johtuuko ton pitkän vuoto-kauden ajasta, että nyt tulee vähän tai sitten se pahin, voisko nää olla jotku valemenkat ja raskaana? Oon syönyt pillereitä säännöllisesti, mutta kun olin syönyt pillereitä 3 viikkoa, niin olin kavereiden kanssa juhlimassa ja olin oksentanut runsaaasti. ja tätä en tietenkään muistanut tarpeeksi ajoissa. Kaikki pillerit ajallaan oon ottanut kyllä ja yhtään en oo unohtanut. Otan pillerin joka ilta kello 18:00-18:30. Olin oksentanut ehkä noin. 22-23 välissä ja pelottaa, että ois teho heikentynyt! Kannattaisko soittaa lääkärille ja katsoa, vai odottaako jos vielä tulis enemmän verta tai toisia menkkoja? En vaan uskalla tehdä testiä, en haluais sitä samaa järkytyksen tunnetta enään.. :/

15

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näpitkö syyhyää taas

      Jospa siellä on jo uus veriuhri kasvamassa.... sitähän sä kuitenkin toivoisit.
      Pitääkö niitä haaroja levitellä holtittomasti ympäriinsä jos luonnollinen seuraus noin järkyttää että pitää ihan murhahommiin ryhtyä. Vai se negako siis ois järkky pettymys?

    • eto lystin vuoksi

      Paljon sitä pitää perseensä kanssa pelehtiä?

    • ......

      Juuri tuollaiset yököttävät vastaukset muuten herkässä tilassa olevalle ihmiselle saa tuhoa aikaan.Phimmillaan voi johtaa itsemurhaan. Siksi olen yrittänyt hillitä räävitöntä haukkumista täällä.
      Uskon että meuhkaminen loppuu heti.

    • ------

      Olet vain ihminen, ihminen on erehtyväinen. Toivotaan että kaikki järjestyy.

    • no voi nyyhkytinyyh

      Ettäkö tulee murhamantalle ihan paha mieli yököttävistä tosiasioista!! Aika pientä kuule siihen verrattuna mitä on tehny omalle lapselleen......

      "Phimmillaan voi johtaa itsemurhaan."

      Siis korjataan, parhaimmillaan.. Ketähän näiden itserakkauteen tukahtuvien lapsenmurhaajien itsarien pitäs liikuttaa? Yhteiskunta pääsee näin vaan näppärästi eroon korkeamoraalista väestön enemmistöä tulehduttavasta pohjasakkasesta mätäpaiseaineistosta.

      • Lapset huostaan heti

        Taas näitä vastustajien ah niin kunnollisia ja tervejärkisiä tuotoksia. Toisin sanoen, jos oma tytär tekisi abortin, niin sietäisi sitten tappaa itsensäkin, ketään ei kiinnosta. Sairasta ja yököttävää...


      • kuvotukselle

        siellä se suosijaräyhän "asiallisuus ja tervejärkisyys" kukoistaa... sinähän raahaisit itkevän ja armoa rukoilevan tyttäres vaikka väkisin sinne lapsenrepimiseen, jos ei tajuais "kaikkien parasta" ja alistuis kiltisti siihen raivotautiseen abortti-aivopesuus!!! Yököttävää ja umpisairasta todellakin...


    • ALOITTAJALLE

      Heippa! En usko että ainakaan olet uudestaan raskaana. Itse kun tein aikoinaan abortin niin vuodot oli pari kk ihan mitä sattuu. Lääkäri ainakin silloin sanoi, että johtuu vaan hormoneista. Ja tokihan e-pillerit voi vähentää kuukautisvuodon määrää. Uskon että sulla kaikki ihan reilassa! :) Mukavaa kevättä!

      • Näin mulla

        Abortin jälkeen vuodin lähes seulana 4 viikkoa, hemoglobiiniarvo laski. Aloitin toisenlaiset pillerit (Mini-pills, aikaisemmista Femoden'eista kun tuli pahoja sivuvaikutuksia ja varsinkin masennusta, hormonit heilahtelivat liikaa) Sen jälkeen menkat olivat poijjes useamman vuoden, 3 ainakin. Kaikki on biologiaa, kemiaa, fysiikkaa ja matematiikkaa. Sekä psykologiaa että jopa filosofiaa.
        Mielestäni naisella on ehdottomasti oikeus keskeyttää ei-toivottu raskaus syystä X tai vaikkapa Y. Tai Z.
        Femmari en ole, mutta naisilla on oikeus päättää siitä mitä kehossaan kantaa tai on kantamatta ja päätyy aborttiin. Siinä ei ole nokankoputtamista yhdelläkään, joka ei tilannetta tiedä ja tunne, elä siinä, joka hetkessä _pakko_raskauden aikana.
        Sympatiaa, ehkä jopa varsin kieroa sellaista, heruu kyllä, empatiaakin monissa postauksissa. Mutta tilanteesta riippumatta aletaan syyttää kalmap*rseeksi ja h*orittelemaan, niin kyllä on paksua ja ajattelematonta umpimielistä tekstiä! Olisittekin kokeneet edes osan siitä mitä mä, niin vastustajatkin kumartelisivat mua vahvuudestani. Tietämättä teidän muiden taustoja, ja tämä ei oo kilpailu, mutta tulinpa maininneeksi. Olosuhteet on aina otettava huomioon. Onko rahkeita ja haluja kantaa ja synnyttää, mulla ei. Siksi päädyin aborttiin, ja aikaa tästä on n.8 vuotta, en näkisi itseäni ala-asteikäisen "äitinä", no way! Koiriani rakastan (3 saksanpaimenkoiraa) ja niille annan kaikkeni. Lapset eivät mun elämääni kuulu. Lapsia en inhoa, päinvastoin, tykkään!, mutta omia elämääni sitomaan en koskaan hanki. Onneksi aborttilaki on salliva eikä tuomitseva. Että näin. :)


    • femakkouho riehuu

      "naisilla on oikeus päättää siitä mitä kehossaan kantaa"

      Et ole "femmari", muuten vaan kiihkoot täällä jonkun mielipuolisen TAPPAMIS"oikeuden" puolesta :))) vai ne omat traumatko ne laittaa noin kiivaalla raivolla puolusteleen väärää julmuritekoos?? Noinhan sä sitä joudut sitten raasu vakuutteleen surkeen elämäs loppuun saakka, mitäs muutakaan voisit...

      "Siinä ei ole nokankoputtamista yhdelläkään"

      Muhahhhhaaaaa... kuule tässä maassa on SANANVAPAUS ja sunkin tautisesta raakalaisteosta saa kuka tahansa olla just sitä mieltä kun lystää ;)) varsinkin kun se sunkin lapsentappamienen maksatettiin enimmäkseen kaikkien yhteisistä varoista haaskaten. Kovillehan se iljettävä totuus tietenkin ottaa.

      "joka hetkessä _pakko_raskauden aikana."

      Ai sut oli siis raiskattu vai ihan vapaaehtosestikko ne haaras leväytit? Jälkimmäisesssä tapauksessa mistään pakoista ei tietenkään voida puhua. Synnytys on vastuu josta sinä pelkurimaiesti luikersit pakosalle, ja seurauksena viaton sivullinen, oma LAPSES menetti koko ihmiselämänsä.

      "kyllä on paksua ja ajattelematonta umpimielistä tekstiä! "

      No voi hirveetä... kuule eiköhän se ollu aika PAKSUA ja AJATTELEMATTOMAN UMPIMIELISTÄ mitä SINÄ teit puolustuskyvyttämälle LAPSI RAUKALLES!!!

      " vastustajatkin kumartelisivat mua vahvuudestani."

      Voi hallelujaa, että oikein KUMARRELLA :DDDDDDDDD kaikkee hullua sitä kyllä täältä lukeekin.... joo, ja kukitetaanpa vielä oikein kunniaseppelein ja kristallikruunut pollaan näille omanapasille lapsenmurhaaja-paskiaisille!!!! XDDDDDDDDD illan paras vitsi!!!!

      "en näkisi itseäni ala-asteikäisen "äitinä", no way! Koiriani rakastan"

      Ja sitten vielä nää tyypilliset oksettavat elukuoiden hyysäys tekopyhistelyt perään... näe tosiaankin se TOTUUS, olet lapsesi KYLMÄVERINEN MURHAAJA, et tosiaan enää äiti, toivottavasti et jatkossa koskaan muillekaan lapsille. Et nimittäin sellasia ole koskaan enää ansainnutkaan. Oikkuprinsessan mieles kun saattaa vielä joskus muuttua, kun tosta aikuistut, jos ikinä aikuistut,,..

      "Lapsia en inhoa, päinvastoin, tykkään!,"

      Hmm... aika erikoinen tapa osottaa sitä "tykkäämistä" ;)))) väkivalloin TAPPAMINEN!! Että näin :D

      • Ei sama tyyppi

        "varsinkin kun se sunkin lapsentappamienen maksatettiin enimmäkseen kaikkien yhteisistä varoista haaskaten. Kovillehan se iljettävä totuus tietenkin ottaa. "

        Tullaan jatkossakin maksattamaan, ei ne abortit mihinkään lopu. V*tuttaako ;)

        "Synnytys on vastuu"

        Ei vaan edelleenkään ole mikään vastuu. Kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta synnyttää uusia kansalaisia vastoin tahtoaan, kukaan ei ole täällä vain toimiakseen pakkosynnytyskoneena.

        "Ja sitten vielä nää tyypilliset oksettavat elukuoiden hyysäys tekopyhistelyt perään..."

        Miksi hyysätä oksettavia ja pohjattoman itsekkäitä paskaperseitä tai vielä vähemmän, solumöykkyjä, kun tämänkin kaiken voi kohdistaa paljon parempaan, eli eläimiin?


    • tullaan jatkossakin

      "ei ne abortit mihinkään lopu."

      vastustaan ja suojeleen lapsia niin kauan kun turhat murhat jatkuu, vitutttaako?

      "Ei vaan edelleenkään ole mikään vastuu."

      Ei vaan edelleenkään oo mikään pakko levitellä haaroja ja ottaa sitä riskiä VASTUUsynnytyksestä.

      "kukaan ei ole täällä vain toimiakseen pakkosynnytyskoneena."

      Sellasta kun ei muusta kun raiskauksesta voi seurata (paitsi rinnakkaistodellisuutes harhoissa). Kukaan ei ole täällä vain toimiakseen pakkokuolemakoneena.

      "Miksi hyysätä oksettavia ja pohjattoman itsekkäitä paskaperseitä tai vielä vähemmän, solumöykkyjä,"

      Kiinnnostaahan jätti-solumöykkyä se elukoidenkin vielä paskasempien haisevien takkukasaperseiden hyysäys. Varmaan nuolet ne "puhtaaks" ja kumarrat palvoen sen jälkeen ;)

      • kiitos nauruista

        olet yksi huvittavimmista ihmisitä ikinä, oi älä ikinä lopeta ! :DDDDDDDDDD


      • Eläimet arvokkaampia

        "vastustaan ja suojeleen lapsia niin kauan kun turhat murhat jatkuu, vitutttaako?"

        Kuten sanottu, ne abortit ei lopu mihinkään, vaikka seisoisit päälläs ja mylvisit. Joten mikäs tässä on naureskellessa kun otsasuonet poksuen huutaessasi luulet, että pelkästään tollanen räksytys olis jotain suojelua.

        "Ei vaan edelleenkään oo mikään pakko levitellä haaroja ja ottaa sitä riskiä VASTUUsynnytyksestä."

        Eihän siinä mitään riskiä otetakaan, se synnytys edelleenkään ei ole mikään PAKKO tai VASTUU, kun abortin saa tuosta vain, ihan vaan vaikka siihen koiraharrastukseen vetoamalla. Ja ihminen tosiaan harrastaa seksiä myös nautinnon takia, raivosta päätellen on tainnut sulla jäädä aika vähäiseksi?

        "Varmaan nuolet ne "puhtaaks" ja kumarrat palvoen sen jälkeen ;)"

        Toki, meidän iltatoimet, mistä arvasit? Abortinkin tekisin niiden vuoksi, ettei tarttis pikku kultamussujen kärsiä retuuttavan ja rääkyvän sinappikoneen takia :)


    • ihmiset arvokkaampia

      Kuten sanottu, se turhan tappamisen vastustus ei lopu mihinkään, vaikka seisoisit päälläs ja mylvisit. Joten mikäs tässä on naureskellessa kun otsasuonet poksuen huutaessasi luulet, että pelkästään tollanen räksytys olis jonkun "oikeuden" puolustusta.

      "Eihän siinä mitään riskiä otetakaan, se synnytys edelleenkään ei ole mikään PAKKO tai VASTUU, "

      Otat joka kerran kun ne ummehtuneet haaras leväytät. Ja luikertelet pelkurimaisesti vastuusta lapses tappamalla.

      "ihan vaan vaikka siihen koiraharrastukseen vetoamalla."

      Sun kaltasesta rikollisesta lainkiertäjästä sen uskookin. Valheitahan sieltä törkysestä turvastas täälläkin vaan tursuilee.

      "raivosta päätellen on tainnut sulla jäädä aika vähäiseksi?"

      Raivostas päätellen oot tästäkin vaan niin kivuliaan katkeran kade niillekin jotka nauttii siitä edelleen ilman psyyken repiviä tunnontuskia ;)

      "ettei tarttis pikku kultamussujen kärsiä retuuttavan ja rääkyvän sinappikoneen takia :)"

      Siinä taas paraskin räkyttään muita "retuuttaviks rääkyjiks" ;DDD kuka se retuuttelee lapsiaan kalman portista survoen ja jumalattoman rääkymisen kera... "kultamussut" (YÖK ;D) löytyy ihan vaan pelkästään sieltä pohjattoman omanavan nöyhtäsen löyhkäävistä syövereistä. Elukka parat, sääliks käy. Eläinsuojelutarkastaja pitäs hälyyttää paikalle ja kiireesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe