kesko teki tappiota

opintomatka Prismaan

Auttaisko jotain, jos siivoaisi kaupat ja pihat.

17

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prisma yök

      Itse olen tyytyväinen k-kauppoihin, ovat yritäjävetoisia ja niissä on siten hyvä palvelu, hyvä ruoka, ei siis vanhentunutta. Halpa-Halli ja Tokmanni ovat myös hyviä kauppoja, niissäkin edullisempaa kaikki kuin prismassa joka tuo mieleen Neuvosto ajan E-liikkeet

      • hohooh

        Hassua ettet tunne historiaa. S oli niin oikeistolainen, ettei esim. isovanhempani (SDP- laisia) sen ovea avanneet!


    • Prisma

      Prisma on paras ja siistein kauppa.

      • H-H:ssa ei haise kalja

        en silti maksa liikaa eli en käy prismassa


      • perus kauraa

        Prisma on edullinen peruskauppa entisajan malliin. Sopii minulle ja monelle muullekin, ei tietenkään jokaiselle, ainahan on erikoisuuksien tavoittelijoita.

        Nyt on muuten taas ne päivät, että saa 5-15 % alennuksia, muotituotteistakin.


      • niiinpä
        perus kauraa kirjoitti:

        Prisma on edullinen peruskauppa entisajan malliin. Sopii minulle ja monelle muullekin, ei tietenkään jokaiselle, ainahan on erikoisuuksien tavoittelijoita.

        Nyt on muuten taas ne päivät, että saa 5-15 % alennuksia, muotituotteistakin.

        Prisma on vähän kuin maalaisseudun kauppa.
        Ja Kemihän on Kaupunki.


      • kaipuu juurille
        niiinpä kirjoitti:

        Prisma on vähän kuin maalaisseudun kauppa.
        Ja Kemihän on Kaupunki.

        Oi oi niitä entisajan osuuskauppojen idyllejä


    • kauppaopettaja

      Kannattaisi opetella lukemaan ja ymmärtämään tappion tulosta.

      • 10000

        Tappio on tappio.
        Harmillista kyllä, koska omistan osakkeitakin, mutta mitäpä sille.
        Minua kyllä haittaa se että kauppa ja sen piha on epäsiisti.


      • Mistä näitä plussia
        10000 kirjoitti:

        Tappio on tappio.
        Harmillista kyllä, koska omistan osakkeitakin, mutta mitäpä sille.
        Minua kyllä haittaa se että kauppa ja sen piha on epäsiisti.

        oikein tulee? Ne sinun "osakkeet" taitaa olla niitä onnettomia plussapisteitä.


      • kauppaopettaja
        10000 kirjoitti:

        Tappio on tappio.
        Harmillista kyllä, koska omistan osakkeitakin, mutta mitäpä sille.
        Minua kyllä haittaa se että kauppa ja sen piha on epäsiisti.

        " Tappio on tappio."

        Itse asiassa ei ole koska tappioitakin on erilaisia. Mutta eihän se niin justiinsa ole :)


      • pisara valtameressä
        Mistä näitä plussia kirjoitti:

        oikein tulee? Ne sinun "osakkeet" taitaa olla niitä onnettomia plussapisteitä.

        Eihän minulla tosiaan oikeasti niin paljon Keskon osakkeita ole, että siitä olisi kannattanut mainita, vain vähän yli 3000 kpl.


      • Ne on K-PLUSPITEITÄ
        pisara valtameressä kirjoitti:

        Eihän minulla tosiaan oikeasti niin paljon Keskon osakkeita ole, että siitä olisi kannattanut mainita, vain vähän yli 3000 kpl.

        ne sinun muka osakkeesi, koita jo ymmärtää. Arvo noin 15€.
        Se siitä sinun osakkuudesta ja osakkeistas.


    • jahass...

      Vihreän kortin orja taas vauhdissa...

      • pisara v

        Kyllä minulla on Yliopiston apteekin vihreä kortti. Siitä on taloudellisesti hieman apua, mutta kyllä Yliopiston apteekki muutenkin on Kemin paras apteekki.


      • yksityisiä
        pisara v kirjoitti:

        Kyllä minulla on Yliopiston apteekin vihreä kortti. Siitä on taloudellisesti hieman apua, mutta kyllä Yliopiston apteekki muutenkin on Kemin paras apteekki.

        Jos Prisma olisi oikeasti rehellinen osuusliike, se maksaisi myyjillekin kunnon palkat ja isoimmat johtajat tyytyisivät mielihyvin alle puoleen nykyisistä jättipalkoista eikä rehellisessä osuusliikkeessä suosittaisi oman perheen jäseniä eikä perittäisi tavaroista kalleinta hintaa verrattuna kaikkien muiden kuin s-ketjun kauppojen hintoihin, polttoainekin myytäisiin halvemmalla kuin muut jotta köyhätkin auton omistajat pääsisivät kauppaan. Kannatan yksityisiä


      • eksyit aihee
        yksityisiä kirjoitti:

        Jos Prisma olisi oikeasti rehellinen osuusliike, se maksaisi myyjillekin kunnon palkat ja isoimmat johtajat tyytyisivät mielihyvin alle puoleen nykyisistä jättipalkoista eikä rehellisessä osuusliikkeessä suosittaisi oman perheen jäseniä eikä perittäisi tavaroista kalleinta hintaa verrattuna kaikkien muiden kuin s-ketjun kauppojen hintoihin, polttoainekin myytäisiin halvemmalla kuin muut jotta köyhätkin auton omistajat pääsisivät kauppaan. Kannatan yksityisiä

        Ei yksityisillä ole myyjien palkat sen isompia, ja edut on vähäisempiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe