Mormoni rumpali Elaine Bradley

3+3

51

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M.E.L.

      Aika surkeita ja mitäänsanomattomia 'aloituksia' teillä morkuloilla on :(

      Näinhän se menee kun ei oikeasti ole yhtään mitään 'uskon' tueksi.

      Hommaisitte edes sen ensimmäisen oikean historiallisen todisteen Mormonin kirjan satujen ja tarinoiden tueksi niin ei tarvitsisi alentua tällaiseen tyhjänpäiväiseen liibalaabaan. :(

      Taitaa olla liikaa vaadittu teiltä pelleiltä.

    • M.E.L.

      ...ja mormonirumpali on muuten yhdyssana senkin sivistymätön turakki!

    • Kiva alotus. En tuntenutkaan häntä ennestään!

      • M.E.L.

        Sinähän tuon aloituksen teit :)

        Nensku ja miljoona sivupersoonaa. Te morkulat olette mokanneet itsenne niin monesti että kanttinne ei kestä kirjoittaa yhdellä nimimerkillä :-D

        Ketä kuvittelette huijaavanne kun suurin osa tänne kirjoittelevista morkuloista ei edes osaa kirjoittaa suomen kieltä oikein? :-D


      • Voisitkohan
        M.E.L. kirjoitti:

        Sinähän tuon aloituksen teit :)

        Nensku ja miljoona sivupersoonaa. Te morkulat olette mokanneet itsenne niin monesti että kanttinne ei kestä kirjoittaa yhdellä nimimerkillä :-D

        Ketä kuvittelette huijaavanne kun suurin osa tänne kirjoittelevista morkuloista ei edes osaa kirjoittaa suomen kieltä oikein? :-D

        upota suohon Väinämöisen kaveriksi?


      • M.E.L.
        Voisitkohan kirjoitti:

        upota suohon Väinämöisen kaveriksi?

        Ongelma on vähän sama kuin Mormonin kirjan sankareiden kanssa :)

        Yhtä hyvin voisi lähteä ongelle Nuuskamuikkusen kanssa.

        Tiettyyn porukkaan sadut uppoaa, toisiin taas ei bullshitti tehoa lainkaan :)


      • M.E.L.
        Voisitkohan kirjoitti:

        upota suohon Väinämöisen kaveriksi?

        Toisaalta onhan sekin toteennäytetty että suurin osa mormoneista on sivistymättömiä turakkeja jotka on vielä psyykattu piloille mormonikultin toimesta joten ei tämä mikään yllätys ole.


      • M.E.L.
        Voisitkohan kirjoitti:

        upota suohon Väinämöisen kaveriksi?

        Ja sitäpaitsi olen menossa Cote d'Azuriin enkä suohon. Morkulat voivat kaikin mokomin suksia suohon :)


      • Ent. mormoni
        Voisitkohan kirjoitti:

        upota suohon Väinämöisen kaveriksi?

        Sivistymättömyytesi on kerrassaan järkyttävää!

        Kalevala lukematta, eikä hajuakaan siitä mitä Väinämöisen ja Joukahaisen kohtaamisessa tapahtui. Suomalainen Väinämöinen laulaa amerikkalaisen Nefin suohon mennen tullen.


      • Heippa..
        M.E.L. kirjoitti:

        Ja sitäpaitsi olen menossa Cote d'Azuriin enkä suohon. Morkulat voivat kaikin mokomin suksia suohon :)

        Terve menoa, katso etteivät huijaa sielläkin, ei tarvitse muitten sitten kärsiä valituksestasi myöhemmin.


      • Joo,
        Ent. mormoni kirjoitti:

        Sivistymättömyytesi on kerrassaan järkyttävää!

        Kalevala lukematta, eikä hajuakaan siitä mitä Väinämöisen ja Joukahaisen kohtaamisessa tapahtui. Suomalainen Väinämöinen laulaa amerikkalaisen Nefin suohon mennen tullen.

        mormonit ovat kaiken muun lisäksi sivistymättömiäkin.


      • Hoh,hoijaa..
        M.E.L. kirjoitti:

        Ongelma on vähän sama kuin Mormonin kirjan sankareiden kanssa :)

        Yhtä hyvin voisi lähteä ongelle Nuuskamuikkusen kanssa.

        Tiettyyn porukkaan sadut uppoaa, toisiin taas ei bullshitti tehoa lainkaan :)

        Satuja sinäkin tervauskavereitten kanssa luet, olet sinä varsinainen pelle.
        Hyvin on tarinat uponnut..


      • M.E.L.
        Ent. mormoni kirjoitti:

        Sivistymättömyytesi on kerrassaan järkyttävää!

        Kalevala lukematta, eikä hajuakaan siitä mitä Väinämöisen ja Joukahaisen kohtaamisessa tapahtui. Suomalainen Väinämöinen laulaa amerikkalaisen Nefin suohon mennen tullen.

        Juu ja vielä pissii päälle ja täräyttää kanteleella jakauksen typerään umpiluupäähän!

        Turakkeja, juntteja, redneckejä. Ja sen lisäksi vielä muutenkin ikäviä ihmisiä!

        Vetäkää garmenttinne päänne yli ja hirttäkää itsenne teryleenikravatteihinne, juntit!


      • Hoh hoijaa..
        Ent. mormoni kirjoitti:

        Sivistymättömyytesi on kerrassaan järkyttävää!

        Kalevala lukematta, eikä hajuakaan siitä mitä Väinämöisen ja Joukahaisen kohtaamisessa tapahtui. Suomalainen Väinämöinen laulaa amerikkalaisen Nefin suohon mennen tullen.

        Oletpa sinä fiksu kristitty, täällä ihmisiä haukut heitä edes tuntematta. Tuollaistako nykyisessä seurakunnassasi opetetaan? Muuten Nefi ei ollut amerikkalainen laulaja...


      • 3+5
        M.E.L. kirjoitti:

        Juu ja vielä pissii päälle ja täräyttää kanteleella jakauksen typerään umpiluupäähän!

        Turakkeja, juntteja, redneckejä. Ja sen lisäksi vielä muutenkin ikäviä ihmisiä!

        Vetäkää garmenttinne päänne yli ja hirttäkää itsenne teryleenikravatteihinne, juntit!

        Tuliko jo hyvä mieli? Olet HELEVETIN sekaisin, pikku mies!


      • M.E.L.
        Heippa.. kirjoitti:

        Terve menoa, katso etteivät huijaa sielläkin, ei tarvitse muitten sitten kärsiä valituksestasi myöhemmin.

        Onneksi siellä ei ole tylsiä, harmaita, ikävystyttäviä ja typeriä mormoneita jaloissa :)

        Syö kuule öllerö kaurapuurosi ja masturboi itsesi hengelliseen hekumaan kuvittelemalla olevasi jotakin tärkeää ja ylevää.

        Buahhahhaa, aprillia, ääliö :-D

        Ei se Kolobin kuviteltu luulihasulttaani ta Smith auta sinua millin vertaa karulla valheen polullasi :)

        P.S. Rakentele reippaasti ostareita, ääliö :-D


      • M.E.L.
        Hoh,hoijaa.. kirjoitti:

        Satuja sinäkin tervauskavereitten kanssa luet, olet sinä varsinainen pelle.
        Hyvin on tarinat uponnut..

        Tervauskaverisi voit hakea Turusta :)

        Oliko sinulla se ensimmäinen oikea todiste Mormonin kirjan satujen ja (huonojen) tarinoiden tueksi vai mikä oli asiasi, oi urhea ritari kiiltävässä morkkuhaarniskassasi?

        P.S. Varo virpojia ettei pellen peltipukusi hajoa :D


      • M.E.L.
        Joo, kirjoitti:

        mormonit ovat kaiken muun lisäksi sivistymättömiäkin.

        Ilman muuta ovat!

        Mormoneilla kun ei ole hajuakaan esimerkiksi biologiasta, historiasta ja teologiasta.

        Faktat on korvattu MAP-kirkon propagandalla kuten taistolaisilla ikään aikoinaan :)

        Tehän olette täysin outoja otuksia eläen ja uskoen perusteettomaan itsekeksittyyn bullshittiin ilman tolkun häivää.

        Siksi on pelkästään oikein ja kohtuullista kutsua mormoneja sivistymättömiksi - tai seinähulluiksi.

        Ei totuuden sanominen ole kohteliaisuus tai herjaus. Totuus nyt vaan on totuus ja sillä sipuli!


      • Heippa..
        M.E.L. kirjoitti:

        Onneksi siellä ei ole tylsiä, harmaita, ikävystyttäviä ja typeriä mormoneita jaloissa :)

        Syö kuule öllerö kaurapuurosi ja masturboi itsesi hengelliseen hekumaan kuvittelemalla olevasi jotakin tärkeää ja ylevää.

        Buahhahhaa, aprillia, ääliö :-D

        Ei se Kolobin kuviteltu luulihasulttaani ta Smith auta sinua millin vertaa karulla valheen polullasi :)

        P.S. Rakentele reippaasti ostareita, ääliö :-D

        On siellä ainakin yksi suomalainen öykkäri, valitettavasti. Minun ei tarvitse masturboida, olen onnellisesti naimisissa, sekin on jotain mitä sinulla on ja sinulla ei.
        Heippa pikku mies, vedä happea välillä..muun vetäjäksi ei sinusta enää ole.


      • M.E.L.
        3+5 kirjoitti:

        Tuliko jo hyvä mieli? Olet HELEVETIN sekaisin, pikku mies!

        Oliko sinulla jo esittää se ensimmäinen oikea tudiste Mormonin kirjan saduille ja tarinoille vai soitatko täällä vaan suutasi tyhjän panttina?

        Katsos kaltaisiasi tyhjän höpöttäjiä on maailma täynnä, ääliö!


      • M.E.L.
        Hoh hoijaa.. kirjoitti:

        Oletpa sinä fiksu kristitty, täällä ihmisiä haukut heitä edes tuntematta. Tuollaistako nykyisessä seurakunnassasi opetetaan? Muuten Nefi ei ollut amerikkalainen laulaja...

        Ei ollut koska Nefiä ei koskaan ole ollut muualla kuin mormonien omassa mielikuvituksessa ja pilvilinnoissa.

        Kas kun koko Mormonin kirja on täysin epätosi historiallisesti. Ja siksi Smith ei ollut oikea profeetta eikä MAP-kirkko ole mikään 'palautettu' Kristuksen kirkko.

        MAP-kirkko on pelkkä huuhaa-uskomuksia hyväksikäyttävä huijauslaitos joka ryöstää tietämättömiä ja hyväuskoisia ihmisiä.

        Hallelujaa, taas me tehtiin 'jumalalle' uusi ostari.

        Hölmöt!!


      • Ent. mormoni
        Joo, kirjoitti:

        mormonit ovat kaiken muun lisäksi sivistymättömiäkin.

        Mitä muuta tämä on kujin järkyttävää sivistymättämyyttä:

        Voisitkohan
        upota suohon Väinämöisen kaveriksi?


      • M.E.L.
        Heippa.. kirjoitti:

        On siellä ainakin yksi suomalainen öykkäri, valitettavasti. Minun ei tarvitse masturboida, olen onnellisesti naimisissa, sekin on jotain mitä sinulla on ja sinulla ei.
        Heippa pikku mies, vedä happea välillä..muun vetäjäksi ei sinusta enää ole.

        Oliko sinulla jo esittää se ensimmäinen oikea todiste Mormonin kirjan satujen ja tarinoiden tueksi?

        Eikö?!?!

        En voi sanoa yllättyneeni, kunnianarvoisa HIHHULI!


      • M.E.L.
        Heippa.. kirjoitti:

        On siellä ainakin yksi suomalainen öykkäri, valitettavasti. Minun ei tarvitse masturboida, olen onnellisesti naimisissa, sekin on jotain mitä sinulla on ja sinulla ei.
        Heippa pikku mies, vedä happea välillä..muun vetäjäksi ei sinusta enää ole.

        Ja mitä öykkäreihin tulee niin sellainen on esimerkiksi entinen MAP-kirkon lähetyspresidentti - kirkon auktoriteetti ja täysi sika - joka täysin perusteita vailla olevaan mormoniuskontoon vedoten pyrki painostamaan ihmisiä ensin maksamaan täydet kymmenykset huuhaa-kultille nimeltä MAP-kirkko ja sen jälkeen luottamaan armolottoon (!!!)

        Semmoinen ihminen on öykkäri, epärehellinen SIKA.

        Minä en ole semmoinen.

        Minä puhun totta enkä yritä ryöstää ketään.

        Toista olette te mormonihuijarit!!


      • M.E.L.
        Ent. mormoni kirjoitti:

        Mitä muuta tämä on kujin järkyttävää sivistymättämyyttä:

        Voisitkohan
        upota suohon Väinämöisen kaveriksi?

        Pyh!

        Mormonismin saasta pestään ensin poia täältä kotoeuroopaata ja nuo kusipäät muilutetaan takaisin rapakon taa häkkiin näytille istumaan kuin konsanaan apinat korkeasaaressa.

        Näin siinä käy, väistämättä :D


      • M.E.L.
        3+5 kirjoitti:

        Tuliko jo hyvä mieli? Olet HELEVETIN sekaisin, pikku mies!

        Toinen meistä on sekaisin ja se en ole minä!

        Näytä korttisi.

        Todista uhosi!

        Ääliö suunpieksijä! huijariuskontosi kuhnuri!

        Tuhlaa ja tuhoa oma ja läheistesi elämä jos olet noin tyhmä!


      • Hoh, hoijaa..
        M.E.L. kirjoitti:

        Toinen meistä on sekaisin ja se en ole minä!

        Näytä korttisi.

        Todista uhosi!

        Ääliö suunpieksijä! huijariuskontosi kuhnuri!

        Tuhlaa ja tuhoa oma ja läheistesi elämä jos olet noin tyhmä!

        Luuletko oikeasti että kukaan ottaa sinua tosissaan? Vaahto suussa öykkäröit ja haukut ihmisiä joita et ole edes tavannut. Kukaan muu ei vastaavaa tee joten sinä olet sekaisiin ei kukaan muu! Mitätön pikku mies, josta ei ole muuhun kuin rääkymään tällä sivustolla johon ei eksy kuin aniharvat enää..

        Se mitä teet on tyhjää meuhkaamista jossa teet vain itsestäsi pellen.


      • Pian se
        Ent. mormoni kirjoitti:

        Mitä muuta tämä on kujin järkyttävää sivistymättämyyttä:

        Voisitkohan
        upota suohon Väinämöisen kaveriksi?

        on mielestäsi mormonismikin.


      • M.E.L.
        Hoh, hoijaa.. kirjoitti:

        Luuletko oikeasti että kukaan ottaa sinua tosissaan? Vaahto suussa öykkäröit ja haukut ihmisiä joita et ole edes tavannut. Kukaan muu ei vastaavaa tee joten sinä olet sekaisiin ei kukaan muu! Mitätön pikku mies, josta ei ole muuhun kuin rääkymään tällä sivustolla johon ei eksy kuin aniharvat enää..

        Se mitä teet on tyhjää meuhkaamista jossa teet vain itsestäsi pellen.

        Minä olen kuule iso, vahva ja pelottava.

        Tuommoiset vääntelen solmuun :-D


      • Joopa joo,
        M.E.L. kirjoitti:

        Minä olen kuule iso, vahva ja pelottava.

        Tuommoiset vääntelen solmuun :-D

        puheissasi korkeintaan.


      • M.E.L.
        Joopa joo, kirjoitti:

        puheissasi korkeintaan.

        Sopii tulla koittamaan, sössö!


      • Paikka ja
        M.E.L. kirjoitti:

        Sopii tulla koittamaan, sössö!

        aika?


      • M.E.L.
        Paikka ja kirjoitti:

        aika?

        Vaikka tänään lounaan jälkeen täällä Monacossa.


      • Valitan,
        M.E.L. kirjoitti:

        Vaikka tänään lounaan jälkeen täällä Monacossa.

        ehtisitkö illaksi tänne Murmanskiin?


      • M.E.L.
        Valitan, kirjoitti:

        ehtisitkö illaksi tänne Murmanskiin?

        Pitänee tankata tuo minun Dassault Falcon.


      • Olen vastassa
        M.E.L. kirjoitti:

        Pitänee tankata tuo minun Dassault Falcon.

        Su-47 Berkutillani, ainoalla maailmassa muuten.


      • Hoh,hoijaa..
        M.E.L. kirjoitti:

        Tervauskaverisi voit hakea Turusta :)

        Oliko sinulla se ensimmäinen oikea todiste Mormonin kirjan satujen ja (huonojen) tarinoiden tueksi vai mikä oli asiasi, oi urhea ritari kiiltävässä morkkuhaarniskassasi?

        P.S. Varo virpojia ettei pellen peltipukusi hajoa :D

        Meillä muilla on virpojat jo käyneet, sinulla ei taida vielä olla pääsiäinenkään.
        Minä en tervaa edes venettä, teidän tervaamiset kyllä tiedetään.


      • Ent. mormoni
        Hoh hoijaa.. kirjoitti:

        Oletpa sinä fiksu kristitty, täällä ihmisiä haukut heitä edes tuntematta. Tuollaistako nykyisessä seurakunnassasi opetetaan? Muuten Nefi ei ollut amerikkalainen laulaja...

        Ei ollut Nefi laulaja, vaan mielikuvitushahmo erään Joseph Smithin kirjoittamassa kirjassa. Väinämöinen ei ollut laulaja hänkään, vaan taruhenkilö suomalaisessa kansanrunoudessa.

        Henkilöhahmot eivät silti paini samassa sarjassa. Toinen heistä on höyhensarjalainen ja toinen raskaan sarjan kärkeä yhdessä Orfeuksen kanssa.


      • Ent. mormoni
        Olen vastassa kirjoitti:

        Su-47 Berkutillani, ainoalla maailmassa muuten.

        Sopiiko, että ratsastan mukaan Ursus arctoksellani? Tankkaan vain sen ensin talven jäljiltä pakastemustikoilla.

        : - D


      • M.E.L.
        Olen vastassa kirjoitti:

        Su-47 Berkutillani, ainoalla maailmassa muuten.

        No missäs olet?

        Onko Vodkaa ja Zakuskaa?


      • Et ehdi,
        Ent. mormoni kirjoitti:

        Sopiiko, että ratsastan mukaan Ursus arctoksellani? Tankkaan vain sen ensin talven jäljiltä pakastemustikoilla.

        : - D

        jalot linnut ovat eri maata.

        Ursus on puolalainen kopio Zetor -traktorista.


      • Takavasemalla,
        M.E.L. kirjoitti:

        No missäs olet?

        Onko Vodkaa ja Zakuskaa?

        mormonina en ota enkä tarjoa vodkaa, mutta alkupalat on perinteiset suolakurkkuineen.


      • Ent. mormoni

      • M.E.L.
        Takavasemalla, kirjoitti:

        mormonina en ota enkä tarjoa vodkaa, mutta alkupalat on perinteiset suolakurkkuineen.

        Et sinä missään Venäjällä ole :)

        Tuolla asenteella saat siellä vaan selkääsi!

        Venäläinen ei luota kehenkään joka ei kilistä hänen kanssaan vodkapaukkua :-D


      • M.E.L.

      • Jos mennään
        M.E.L. kirjoitti:

        Et sinä missään Venäjällä ole :)

        Tuolla asenteella saat siellä vaan selkääsi!

        Venäläinen ei luota kehenkään joka ei kilistä hänen kanssaan vodkapaukkua :-D

        pohjoiseen, takavasemmalle jää Suomi eikä suinkaan mikään Venäjä. Suomessa pärjää toistaiseksi ilman vodkaa.


      • Ent. mormoni
        M.E.L. kirjoitti:

        Aika hyvä :)

        Kummalla eläimellä ajattelit ratsastaa?

        Karvaisemmalla vai vähän karvattomammalla? :-D

        Karvaisemmalla. :)

        Panen paremmaksi kuin Vladimir, joka ratsastaa vain yksi rinta paljaana. Minä ratsastankin rinnat paljaana.


    • Ent. mormoni
    • hienoa
      • Täh?

        Aito homo ei kestä olla mormooni.


    • Tää tyttö onkin erilainen se osaa soittaa muutakin kuin suutaan... toisin kuin monet tässä keskustelussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1485
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1275
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      12
      1097
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1073
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe