Kumpi tärkeämpi, Ry vai Kärpät - Tappara.

vähän kiinnostaa

Mahtaako ry:llä olla vähänlaisesti nuoria miehiä?

18

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 100 h

      Mitä ihmeen väliä on kuka mitäkin voittaa !!=?

      Kuka on vielä niin lapsellinen kakara että viitsii jotain pollukan perässä hiipiviä aikamiehiä seurata hah!

      Minulle pitäisi maksaa ainakin satanen tunnilta että viitsisin seurata moista hömppää ja yhteiskunnan pöljää tuhlaamista.

      • Penkkiurheilu on hienoa hommaa.

        Kiinnostaako sinua vl-mies vain makuuhuonejutskat - eestä ja takaa?


      • joutavaa jorinaa
        Melperi1 kirjoitti:

        Penkkiurheilu on hienoa hommaa.

        Kiinnostaako sinua vl-mies vain makuuhuonejutskat - eestä ja takaa?

        En ole vlmies olen ihan vaan aikuiseksi kasvanut uskova, joka viittaa kintaalla noille lapsellisille urheluksi sanotuille naurettavuuksille!

        Eikä sinunkaan joka väliin tarvitse noita makuujuttujasi lykkiä !

        kasva hiukan aikuisempaan suuntaan.


      • joutavaa jorinaa kirjoitti:

        En ole vlmies olen ihan vaan aikuiseksi kasvanut uskova, joka viittaa kintaalla noille lapsellisille urheluksi sanotuille naurettavuuksille!

        Eikä sinunkaan joka väliin tarvitse noita makuujuttujasi lykkiä !

        kasva hiukan aikuisempaan suuntaan.

        Vaikutat typerykseltä.

        Anteeksi suorasukaisuuteni.


      • eli se siitä typeryk
        Melperi1 kirjoitti:

        Vaikutat typerykseltä.

        Anteeksi suorasukaisuuteni.

        No nytpä sait toteuttaa sitä kristillisyyttäsi, todella hieno homma !

        kilpaurheilu on kerjuusta heti seuraavaa aikuisten tekemäksi, sano sitä sitten niin hienoksi kuin tykkäät.

        koko urheulupiiri on täysläpimätä porukka joka ei ole koskaan päässyt aikuiseen ajatteluun, eikä pääse.


      • Sivusta sanon
        eli se siitä typeryk kirjoitti:

        No nytpä sait toteuttaa sitä kristillisyyttäsi, todella hieno homma !

        kilpaurheilu on kerjuusta heti seuraavaa aikuisten tekemäksi, sano sitä sitten niin hienoksi kuin tykkäät.

        koko urheulupiiri on täysläpimätä porukka joka ei ole koskaan päässyt aikuiseen ajatteluun, eikä pääse.

        Olet selvästi tampio.


      • hemolla hessiin
        Sivusta sanon kirjoitti:

        Olet selvästi tampio.

        No entäs sitten, eikös kyse ollutkin urheilusta !

        saako tampio (mikä sekin lienee) sanoa että urheilu on äooltaan kaksnumeroisten joukkokaljottelukeskus.


    • Kärpät

      Kyllä seurat on tärkein ja sitten Kärpät- Tappara ottelu

      • kärpät

        Kärpät voitti, se oli jumalan tahto


      • Veikko.
        kärpät kirjoitti:

        Kärpät voitti, se oli jumalan tahto

        Kyllä Tappara Saattanan peli-Perkkeleellä Shakilla vastusti hyvin Karppisensa(minun) C-ryhmän voittoa, ja en minä sitä voittanutkaan vaan sain sen 4/5 pistettä(suhde on parempi kuin Tapparan 8 ja Kärppien 6). Jos olisin saanut enemmän, niin ehkä(5/5) Käppienkin voitto olisi jäänyt tulematta, koska silloin olisi heti Tappara voittanut tappaa puhua, että ei se suhde totta läheskään olisi ollut.... Ja eipähän siinä jäänyt epäselvää silti että olin itte hopealla siinä ryhmässä, koska olen silti Tampereelainen, vaikka punavekkarinen Marjus sitli tupelsi viimeisen pelinsä tasapeliksi, eikä eroksi saatu kuin puoli pistettä meille, mutta ei hän ole C-ryhmän pelaaja, on kai kohta pelaamassa taas A:ssakin, mulla parhaimmillaan(C) A-D ryhmissä pelaavalle, voi mennä kaemmin, koska teen toisinaan sellaisia virheitä, jotka ovat Shakki-rankkaus-selolle alle 1000 suorituksia, mutta silloin tällöin saan aikaiseksi jopa yli 2000 suorituksia, pelini on liian ailahtelevaista. Mutta enää en aio tehdä shakissakaan liian helposti rangaistavia virheitä, virheellä voi voittaa, jos vastustaja ei huomaa mikä virhe siinä on, ja juuri niin se onkin, että shakissakaan ellei kumpikaan tee virheitä, tai silloin silti ennemmin valkoinen, mutta yleensä se silloin on aina tasapeli, ja häviön kärsinyt on se, joka ei huomaa vastustansa virhettä. Vääriä siirtoja ei silti saa tehdä, koska niistä voi olla vaikeaa vastustajankaan nähdä, esim. shakissa, missä se nappu oli, jos sen on juuri väärään paikkaan siirtänyt. Mutta väärällä siirrolla on shakissa helpointa voittaa, jos vastustaja ei sitä huomaa, tai edes tuomitse sitä. Kosketusvirhe on tavallisin virhe shakissa, jos ei korjaakaan nappuaan, ja silloin sitä periaatteessa on pakko siirrtää, jos vastustaja siitä huomauttaa, koska todennäköisesti se itte siirron vaihtamisellä muuten häviäisi.
        Mutta periaatteessa itte en ole Tappara tai Kärppäfani vaan Ilves, en itsekään tiedä syytä siihen....(Ehkä opiskelijanumeroni 151868 on syynä siihen, koska Ilveksellä on vanhan ajan mestaruuksia 15 uusia 1 ja Tapparalla nyt uusia(jälkeen 1975) 8 ja Kärpillä nyt 6.


    • 3+3+3+3+

      Kärpät vei voiton, seurat jäi väliin, enkä kadu :DDDDDD

    • 567856im

      Paljon oli lestoja hallilla ja paljon tulee olemaan myös tiistai iltana juhlissa Oulussa. JEEEEEE, sinne kaikki, Srk myös.

    • Tärpät

      Seuroja on joka h#lvetin viikko, parraillaan kolomeki kertaa viikossa, finnaali pelejä on harvemmin, joten valinta on selvä.

    • Yrjänä

      Rutto- katsomo oli täydessä miehityksessä.

    • hah mitä touhua

      En tiedä sen roskasuisenmpaa joukkoa kuin esm jääkiekkoporukka !

      Eikä siellä ole mitään etiikkaa josta pitäisi ottaa mallia, hirveä kateus, juonittelu ja vallanhalu on pääargumentti sillä areenalla.

      lapsellista naurettavaa yhteiskunnan ylläpitämää alakulttuuria.

    • Terhakkajhhhh

      Se on kivan kuuloista kun 1000 kunta lestadiolaisia huutaa hallissa kuorossa "rutto/raato) kun tulee pelissä epäonnistuminen. Loppu halli huutaa samalla "perkele"

    • avaaja

      Kiitos kannanotoista.Mielestäni urheilun seuraaminen ei vie kenenkään uskoa.
      Eri asia on,jos itse osallistuu.Käykää seuroissa ja kohtuudella seuratkaa urhei-
      lua !

    • Vanhoillishellu

      No, kyllä sä tiedät. Jos on enempi urheilija kuin teologisista seuroista kiinnoista, niin silloin Tärkeämpi on Kärpät - Tappara, vaikka eihän sitä silloinkaan itte ole kuin penkkiurheilija, vaikka omilla peleillään näkeekin paljon samaistuksia noihin tapahtumiin. Ry tai niinkuin helluillakin jo oma virallinen kirkkoutuminen, seurakuntanta, on tärkeämpi hengellisen kasvun kannalta, vaikka nykyään nettikeskusteluilla kasvaa hengellisesti nopeammin, kuin yrittämällä menemään keskustelemaan seurojen ja kokousten jälkeen. Tässä nyt puuttu ihmisen todellinen läheisyys, paitsi kuulemansa äänen, ja mertkiysten suhteen, joten kyllä ihmisen todellinen kohtaaminen voi silti olla yhtä tärkeää, kuin nettikeskustelu.

      Minusta tämä internetti on hengellisen kehityksen kannalta paljon parempi kuin alituinen temppelissä ramppaaminen siinä mielessä, että Taivasten valtakunta tulee lähelle, kun saa taistella henkisesti todellisia jumalattomia, jotka väärin ovat ateisminsa ymmätäneet, vastaan, ja suhteellisen vaarattomasti, näin aluksi... Tietysti ei kannata ruveta tuomitsemaan sellaisia, joiden elämästä ei sitten kuitenkaan itse tiedä mitään, koska kyllä Jumala on silti saattanut hyväksyä ateisminsa, emme me tiedä, mitkä Jumaluuksista ovat olemassa nytkin ja mitkä niistä ovat vielä meille salaisuus, jota ei tässä historiikissa ole vielä havaittu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1769
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1674
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      64
      1513
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1505
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1485
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1392
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe