Karhuj julma murha!

john johnsson

http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/623522/Aitauksesta ulos paassyt karhu lopetettiin Ranuan elainpuistossa

Lähettäkää tekin palautetta tuonne,itse lähetin tälläisen palautteen:
Luin tänään järkyttävän uutisen teidän karhusta,te raukkamaiset pelkurit olitte ampunut sen!Eikö se ole eläimen luonnollinen reaktio lähteä karkuun kun sitä pidetään vankina vaan sen takia että ahneet ihmiset saisivat rahaa siitä (elinkeino pitää tulla muulla tavalla kuin villieläimen vangitsemisesta) lähtisittekö itse karkuun jos teidät olisi vangittu ja vangitsijat olisivat viellä niin uskomattoman toheloita että olisivat tehneet aitauksen niin huonosti että siitä voi karata?Olisiko kivaa saada siitä viellä kuoleman tuomio?On kyllä jopa eläintarhan ihmiset vieraantuneet luonnosta niin paljon että vapaana oleva karhu pitää heti tappaa!!!Miksi ette sitten listi karhuja metsistä,siellä kun ne elää vapaana?Todella raukkamainen teko ja mä pyydän teiltä vastausta tähän julmaan tappamiseen!Toivon että ihmiset avaisivat silmänsä ja eivät enään kävisi eläintarhoissa niin se johtaisi jossain vaiheessa siihen että ette enään vangitsisi eläimiä rahan kuvat silmissä.Ja elkää laittako mitään vastausta missä lukee että poliisi on lopettanut sen!VAIKKA vetoisitte siihen niin se on todella typerää rakentaa ja ylläpitää aitausta niin julmetun huonosti että ``TAPPAVANVAARALLINEN PETO``pääsee karkuun ja ilmoittaa viellä poliisille että tulee tappamaan sen!Eikö teillä pitäisi olla vartiointi jos te kerta pidätte siellä noin ``TAPPAVANVAARALLISTA``petoa?Tai edes nukutusnuoliasetta?Huh huh että on vastuutonta touhua....Itse kun olen eläinten ystävä (mitä te ETTE ole!) niin tämä tapaus suututtaa todella paljon.

11

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kettu siittää

      Oli taas Ville viisvee suoltanut melkoisen tuotoksen !!!

      • john johnsson

        Kuinka niin?Miksi aina mennään henkilökohtaisuuksiin?Mistä päättelet että mä oon 5v?Mitä sitten vaikka olisinkin?Eikö Suomessa saa olla eläinten puolella?Mitä teet eläintensuojelu palstalla jos et ole eläintenpuolustusta ja niiden murhaajia vastaan!?


      • pipero
        john johnsson kirjoitti:

        Kuinka niin?Miksi aina mennään henkilökohtaisuuksiin?Mistä päättelet että mä oon 5v?Mitä sitten vaikka olisinkin?Eikö Suomessa saa olla eläinten puolella?Mitä teet eläintensuojelu palstalla jos et ole eläintenpuolustusta ja niiden murhaajia vastaan!?

        Tämä on keskustelupalsta missä ihmiset kertovat henkilökohtaisia näkemyksiään. Ne noivat olla myös vastakkaisia. Ei keskustelua muutoin synnykään.
        Tottakai saa olla eläinsuojelija mutta kirjoitustilaa täytyy antaa myös realismille.
        Eläimen lopetusta sanotaan laissakin tapoksi; ei murhaksi.


    • järjetön aloittaja

      En viitsinyt kuin selailla aloittajan jargonia, kyllä joillakin näyttää se viiraus alkavan kovin nuorena.
      Karhuja riittää, niitä pitää joka tapauksessa ampua joka vuosi, että kanta ei pääse liian suureksi. Miksi pitäisi jonkun elukan takia vaarantaa ihmisten terveys, kun sen saa ampumalla helposta ja halvalla hoidettua.

      • Eräsmies

        Kuulostaa jotenkin taas tälle: "Olen ihminen, olen ylivertainen muihin nisäkkäisiin verrattuna. Saan siis tehdä aivan kuten minua huvittaa."

        Eivät ne karhut ole oikeasti vaarallisia, jos et tyhmänä mene sellaista kenkäisemään. Ja jos olet niin tyhmä, että tulet karhun tappamaksi niin siinä vain luonto korjaa satoaan.


      • paappa 2
        Eräsmies kirjoitti:

        Kuulostaa jotenkin taas tälle: "Olen ihminen, olen ylivertainen muihin nisäkkäisiin verrattuna. Saan siis tehdä aivan kuten minua huvittaa."

        Eivät ne karhut ole oikeasti vaarallisia, jos et tyhmänä mene sellaista kenkäisemään. Ja jos olet niin tyhmä, että tulet karhun tappamaksi niin siinä vain luonto korjaa satoaan.

        Karhu, joka on elämänsä eläny elääntarhas ja on tottunu ihimisiin, on oikiasti vaarallinen! Mettäs eläny karhu väistää ihimistä ,(yleensä) mutta ei tälläänen pällistely karhu! Ja kyllä karhut on oikiasti vaarallisia, vaikka luannosta viaraantunehet "eläänsuajelijat"muuta väittää! Ainut oikia toimenpire oli lopetus!


      • Jagdpanther
        paappa 2 kirjoitti:

        Karhu, joka on elämänsä eläny elääntarhas ja on tottunu ihimisiin, on oikiasti vaarallinen! Mettäs eläny karhu väistää ihimistä ,(yleensä) mutta ei tälläänen pällistely karhu! Ja kyllä karhut on oikiasti vaarallisia, vaikka luannosta viaraantunehet "eläänsuajelijat"muuta väittää! Ainut oikia toimenpire oli lopetus!

        Komppaan. Hyvin arvaamaton tollanen karhu. Ja olisko aitausta pitäny ruveta remppaamaan tuhansilla euroilla koska sama karhu olis kohta tullu pois sieltä uudestaan? Kallis karhu olis ollu ja niitähän saa uusia jos haluaa muilta tarhoilta.


    • voi ihmeiden ihme

      Nauramatta ei tuota aloitusta voinut lukea, on nämä itseään eläinsuojelijoiksi väittävät lapsoset jo lujasti vieraantuneet oikeasta maailmasta. Nämäkö tietsikat sen on aikaan saaneet, vai miten tuollaisia löytyy nykyisin ?

    • sol trolli vain

      Aloittajahan on selvääkin selvempi trolli, ne ovat kyllä täältä vähentyneet, mutta tuossa nyt oli vielä yksi sellainen

    • prööt

      Juu, mäkin olen trollaillut huvikseni ja sain yli 60 vastausta ja ne otti mut ihan tosissaan. Ihkua. Ei kyllä tällä palstalla.

    • Ja voi

      Ajatelkaa nyt mitä tapahtuu silloin kun eläinpuistot lopetetaan. Mistä silloin vihreät, eläintensuojelijat jne. Saavat nähdä eläimiä ja kertoa kuinka on nähny suden, karhun tai jonkun muun suurpedon ja voi että se oli uutelituutelipuupeli ja voi se ootti kiltisti että puiston työntekijät heittivät ruokaa niille aidan takaa. Eihän ne syökkään muutakuin juuria, porkkanoita, marjoja, hedelmiä ja erittäin vähän lihaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe