Pleijeri naisesta tyttöystävä

xyzzzpp

Olen sinkkumies 28v ja haku päällä. Onks normaalia et mua hiukan kuvottaa tutustua sellaisiin tyttöihin, jotka on ns kovia pleijereitä. Kun kiikaris on vakituinen parisuhde, eikä mitään säätöjuttua, niin onks teijän mielestä ihan ok jos oma kumppani (mies/ nainen) on nuohonnu sängystä sänkyyn esim useiden kymmenien tai jopa satojen partnerien kanssa. Ja kun nykyään kaikki yhdenillanpanothan pitää hoitaa paljaalla kyrvällä, niin mulla kyll vähä kiinnostus hiipuu jos oma tyttöystävä on ottanu kyrpää niinku ammattilaiset. Taitaa olla et ikisinkuksi jäädään jos ei suhtautuminen muutu.

20

2681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vain

      Itse en ainakaan voisi ikinä harkita moista. Mutta älä vaivu epätoivoon. Kaikki naiset eivät ole hu*ria (sama koskee myös miehiä.) Ei ne kunnolliset naisetkaan halua mitään mieshu*raa. Se on loppujen lopuksi aika pieni osuus, jotka huoraa pitkin yökerhoja. Loppuviimeen aika moni menee sinne vain tanssimaan tai viihtymään kavereiden seurassa, ja katsovat lähinnä säälillä sitä hu*raporukkaa.

    • Jäin miettii, että mistä te miehet oikein huomaatte naisesta, onko hän pleijeri vai ei? Voihan sitä olla vaikka käymässä siinä paikassa ekaa kertaa, missä sä käyt. Ja mikä sulla on, onko sulle joku ongelma siinä, että nainen on seksuaalisesti kokeneempi kuin sä itse olet? Kyllä mä oon ainakin vaatinut miestä käyttää aina kortsua yhden yön jutuissa, miksi sun mielestä ehkäisy pitää aina sälyttää vain naisen hoidettavaksi? Ja siksikin mies pitää laittaa käyttää kumia, sillä ainakaan mä halua saada jostain random-miehestä vielä mahdollisesti sukupuolitautiakin. Siksipä mä oon aina ennen jatkoille lähtöä kysynyt mieheltä, että onko hänellä kortsua? Jos ei ole ollut, niin jatkoille ei ole menty. Vaikka oon mä tavannut sellaisiakin miehiä, jotka on koettanu keksiä mitä ihmeellisempiä syitä, miksi juuri hän ei voi käyttää kortsua vaan että hänen pitää saada panna paljaalla. Mutta ilman he ovat aina jääneet, enkä mä ole vänkääjien matkaan koskaan lähtenytkään. Ties mitä olisi käynyt.

      • Minä vain

        Ei sitä tiedäkään, mutta kyllä se sitten selviää myöhemmin. Ei kukaan kunnollinen nainen nyt muutenkaan päädy baarista sänkyyn ekana yönä.

        En vain pysty arvostamaan moista naista ihmisenä, ja aika harva kunnollinen mies pystyy.

        Puhun nyt siis vain naisista. Tietysti sama koskee miehiä, ja mulla ei ole rispektiä näitä äijiä kohtaan huoraavia äijiäkään kohtaan sen enempää. En vain osaa naisten kannalta sanoa, että mitä he ajattelevat sellaisesta jokapaikanjyystäjästä. Varmasti jakorasia ei niin välitä... mutta varmasti myös jotkut heistä välittävät. Eli tämä ei ole mikään femakkosika-asia, vaan toimii ihan tasa-arvoisesti kumpaankin suuntaan. Jokapaikanjyystäjä ja jakorasia eivät ole sopivia ihmisiä kuitenkaan arvioimaan sitä, että mikä vaikutus moisella toiminnalla on joihinkin ihmisiin. Keskenään voivat jyystää rauhassa, ja jos muka joskus onnellisen parisuhteen löytävät, niin hyvä tuuri saa olla.


      • Minä vain kirjoitti:

        Ei sitä tiedäkään, mutta kyllä se sitten selviää myöhemmin. Ei kukaan kunnollinen nainen nyt muutenkaan päädy baarista sänkyyn ekana yönä.

        En vain pysty arvostamaan moista naista ihmisenä, ja aika harva kunnollinen mies pystyy.

        Puhun nyt siis vain naisista. Tietysti sama koskee miehiä, ja mulla ei ole rispektiä näitä äijiä kohtaan huoraavia äijiäkään kohtaan sen enempää. En vain osaa naisten kannalta sanoa, että mitä he ajattelevat sellaisesta jokapaikanjyystäjästä. Varmasti jakorasia ei niin välitä... mutta varmasti myös jotkut heistä välittävät. Eli tämä ei ole mikään femakkosika-asia, vaan toimii ihan tasa-arvoisesti kumpaankin suuntaan. Jokapaikanjyystäjä ja jakorasia eivät ole sopivia ihmisiä kuitenkaan arvioimaan sitä, että mikä vaikutus moisella toiminnalla on joihinkin ihmisiin. Keskenään voivat jyystää rauhassa, ja jos muka joskus onnellisen parisuhteen löytävät, niin hyvä tuuri saa olla.

        Eikö se ole aika riskipeliä, jos pitää olla suhteessa kauemmin, ennenkuin kykenee saamaan sen selville, onko toinen pleijeri vai ei ole? Ja voihan sitä päätyä muualtakin jo ekana yönä sänkyyn? Eikä sinne sänkyyn päädytä muutenkaan, ellei molemmat sitä halua. Tavallisestihan sitä toimintaa vain johdatellaan siten että sänkyyn päädytään. Mutta onhan molemmat yleensä ainakin hieman eroottisesti latautuneita jatkoille mentäessä. Kuka nyt pyytää toista luokseen vain nukkumaan? Voihan toinen mennä siinä tapauksessa omaan kotiinsa nukkumaan sieltä baarista.

        Mun mielestä taas ne miehet, jotka haluaa jotain vakavaa suhdetta, voisivat sanoa sen jo ajoissa, että etsivät vain vakavaa seurustelusuhdetta. He näkisivät sitten siitä, että onko nainen halukas suhteeseen vai tarvitseeko hän miestä vain seksiin.

        Mä voin sanoa ihan kokemuksesta, että harvinaisen moni mies, joka baareissa vonkaa seksiä, on jo valmiiksi parisuhteessa ja on etsimässä vain hieman "vaihtelua". Tai sitten mies heittää juttua, että hän on avioero menossa. Joo, mä tiedän kokemuksesta, ettei sellaisten mukaan kannata mennä. Joutuu vain kakkosnaiseksi sen miehen suhteeseen, jossa mies ei eroakaan vakkaristaan vaikka niin on sanonut. Vaan käy kakkosen luona silloin, kun oma ykkönen ei ole halukas seksiin.


      • Sannnnnnni
        Minä vain kirjoitti:

        Ei sitä tiedäkään, mutta kyllä se sitten selviää myöhemmin. Ei kukaan kunnollinen nainen nyt muutenkaan päädy baarista sänkyyn ekana yönä.

        En vain pysty arvostamaan moista naista ihmisenä, ja aika harva kunnollinen mies pystyy.

        Puhun nyt siis vain naisista. Tietysti sama koskee miehiä, ja mulla ei ole rispektiä näitä äijiä kohtaan huoraavia äijiäkään kohtaan sen enempää. En vain osaa naisten kannalta sanoa, että mitä he ajattelevat sellaisesta jokapaikanjyystäjästä. Varmasti jakorasia ei niin välitä... mutta varmasti myös jotkut heistä välittävät. Eli tämä ei ole mikään femakkosika-asia, vaan toimii ihan tasa-arvoisesti kumpaankin suuntaan. Jokapaikanjyystäjä ja jakorasia eivät ole sopivia ihmisiä kuitenkaan arvioimaan sitä, että mikä vaikutus moisella toiminnalla on joihinkin ihmisiin. Keskenään voivat jyystää rauhassa, ja jos muka joskus onnellisen parisuhteen löytävät, niin hyvä tuuri saa olla.

        No kai sitten oli hyvä tuuri. Itse olin juurikin sellainen baarissa tanssiva minimekkoinen, enkä enää edes pysty pitämään lukua siitä kuinka monen miehen kanssa olen harrastanut seksiä (joskaan en kyllä ikinäkoskaan ilman kondomia). Olisin kyllä voinut sitoutua aiemminkin, mutta kun sitä oikeaa vaan ei löytynyt (en koskaan myöskään pettänyt ketään, sensijaan mies jota ajattelin vakavasti petti -hän oli mielestäni likainen, minä en, koska olen aina ollut rehellinen). Tapasin sitten lopulta aviomieheni ja se oli siinä. Menneisyydestäni hän totesi että että naisen on hyvä osata pitää hauskaa, koska meillä tulee olemaan hauskaa... Olen nyt liian vanha minimekkoon, aina olen ollut miehelleni uskollinen, ja kivaa tosiaan on aina ollut, sängyssä ja sen ulkopuolella. En usko että loppupeleissä olisin edes halunnut miestä joka haluaisi jonkun kokemattoman neitsyen jota voisi kontrolloida, eikä omaa meuhkaavaa itseäni.


      • kummitus
        Minä vain kirjoitti:

        Ei sitä tiedäkään, mutta kyllä se sitten selviää myöhemmin. Ei kukaan kunnollinen nainen nyt muutenkaan päädy baarista sänkyyn ekana yönä.

        En vain pysty arvostamaan moista naista ihmisenä, ja aika harva kunnollinen mies pystyy.

        Puhun nyt siis vain naisista. Tietysti sama koskee miehiä, ja mulla ei ole rispektiä näitä äijiä kohtaan huoraavia äijiäkään kohtaan sen enempää. En vain osaa naisten kannalta sanoa, että mitä he ajattelevat sellaisesta jokapaikanjyystäjästä. Varmasti jakorasia ei niin välitä... mutta varmasti myös jotkut heistä välittävät. Eli tämä ei ole mikään femakkosika-asia, vaan toimii ihan tasa-arvoisesti kumpaankin suuntaan. Jokapaikanjyystäjä ja jakorasia eivät ole sopivia ihmisiä kuitenkaan arvioimaan sitä, että mikä vaikutus moisella toiminnalla on joihinkin ihmisiin. Keskenään voivat jyystää rauhassa, ja jos muka joskus onnellisen parisuhteen löytävät, niin hyvä tuuri saa olla.

        Minä taas en pysty arvostamaan ihmisenä sellaista henkilöä, jonka pääasiallinen arvostusperuste naiselle on jalkoväli ja sen "käyttöaste" eikä esim. pääkopan sisältö tai tapa kohdella muita ihmisiä. Mutta meistä on näemmä moneen junaan.


    • ghkhkhjk

      Jokin aika sitten dumppasin kesken illan ravintolassa pleijeri-naisen. Ai mistä tiedän? Jututin ohimennen sen kavereita illan edetessä. Yksi kertoi, että sillä on tapana pyörittää useampaa miestä yhtä aikaa.

      Jos on sitoutumishalua, niin pystyn historian kanssa elämään, mutten nykyhetken. En mä lähde mihinkään ristiinpanemiskilpailuihin mukaan itseäni rikkomaan.

      Harmi. Tosi kiva, söötti ja ehkä toistaiseksi maailman paras suutelemaan. Veti hetkeksi ihan jalat alta. Noh... jos jokin on liian hyvää ollakseen totta, niin se yleensä on :D

      • minulle on tehty niin...

        Usko ennemmin itseesi, kuin joihinkin kavereihin, jotka kateellisina voi mustamaalata ja kertoa valheita tästä naisesta!


      • edellinen
        minulle on tehty niin... kirjoitti:

        Usko ennemmin itseesi, kuin joihinkin kavereihin, jotka kateellisina voi mustamaalata ja kertoa valheita tästä naisesta!

        Mä tulin tätä kyllä kans pohtineeksi jälkikäteen, että olikohan virhe mennä tuollaista kuuntelemaan... pienessä hönössä saattoi arvostelukyky pettää. Ja itellä on se huono tapa, että kun en itse puhu paskaa niin kuvittelen muiden olevan yhtä vilpittömiä. Tästä sinisilmäisyydestä oon monesti maksanut.

        No turha sitä enää murehtii, meni jo.


    • jjkljjlm,

      Kannattaa jättää vakiintumishaluiset pleijerinaiset vakiintumishaluisille pleijerimiehille. Kokenut nainen olisi muutenkin kauhistus, koska hän luultavasti a) tykkää seksistä b) on hyvä siinä.

    • bjlhköh

      Jos tosiaan on paljaalla ollut monen kanssa niin hyvin todennäköisesti sukupuolitautejakin on...

      Käske naisen mennä testeihin. Toisaalta joku sukupuolitauti voisi pysäyttää ja laittaa tytön miettimään mitä tekee ja hän voi hyvinkin lopettaa yhden illan jutut. Oikeasti se HIV:kin voi joskus tulla kohdalle. Toivottavasti hän ei kuitenkaan rahaa ota, eli jos toiminta on ammattimaista, sanoisin että siirry seuraavaan.

    • Exneitsyt

      Hohhoijaa, miksi seksistä tehdään niin iso asia?
      Kaksi ihmistä tekemässä täysin luonnollista asiaa josta molemmat pitävät, miksi täytyy keksiä tähänkin niin paljon etikettisääntöjä, varsinkin naisille?

      Ihmiset, pankaa jos siltä tuntuu! Jos olette baarissa ja tutustutte mukavaan ihmiseen jonka kanssa haluatte puuhailla, niin menkää puuhailemaan.
      Paitsi jos parisuhteessa ollaan, tietenkin.

      Minua itseäni ei kiinnosta onko ihminen jyystänyt 200 tai 2 muijaa, miten se minuun vaikuttaa? Ylipäänsä miten ihmisen menneisyys minuun vaikuttaa? Tai miten minun menneisyys vaikuttaa muihin? Itsellä ollut arviolta 40 seksikumppania koko elämäni aikana, olen ollut parin vuoden suhteessakin, en ole koskaan pettänyt ketään enkä koskaan pettäisikään. Ärsyttävää kuulla sitä oletusta että "Jos maannut monen kanssa niin parisuhteessa pettää", fuck the logic sanon minä!

      Tärkeintä on parisuhdetta rakentaessa ihminen itse, jos nainen on luonteeltaan täydellinen, niin ovatko miehet tosiaan niin epävarmoja itsestään, että se kaatuu siihen ettei nainen ole neitsyt sinut tavatessaan?

      Muuttakaa Afrikkaan hankkimaan lapsivaimo niin eipä ole pannut muita.

      • Avulias naikkonen

        Minä olen nainen ja minulla on tosi paljon seksikumppaneita ja olen kanssasi ihan samaa mieltä tässä.. Koskaan en kenellekään valehtele, jos ollaan suhteessa ja koskaan en ole ketään pettänyt, kun olen ollut suhteessa. Ja kumppanini huomasikin hyvän luonteeni ja sitten rakastuimme! Päivääkään en vaihtaisi pois ja koen että olemme aina yhdessä! Tulen sitten muutaman kymmenen vuoden päästä tänne teille kertomaan, että ollaan edelleen yhdessä, naimisissa ja meillä on lapsia ja yhteinen koti ja harrastukset!

        HUOM! Jos kokenut nainen pelottaa, on sitten enää valittaa vuosien päästä että kun ei ole suhteessa seksiä.. Kokenut nainen yleensä omaa paremman seksivietin ja näin ollen on todennäköisempää että hupia riittää aina loppuun asti.. :) Tämä vain minun näkemys...


      • Avulias naikkonen
        Avulias naikkonen kirjoitti:

        Minä olen nainen ja minulla on tosi paljon seksikumppaneita ja olen kanssasi ihan samaa mieltä tässä.. Koskaan en kenellekään valehtele, jos ollaan suhteessa ja koskaan en ole ketään pettänyt, kun olen ollut suhteessa. Ja kumppanini huomasikin hyvän luonteeni ja sitten rakastuimme! Päivääkään en vaihtaisi pois ja koen että olemme aina yhdessä! Tulen sitten muutaman kymmenen vuoden päästä tänne teille kertomaan, että ollaan edelleen yhdessä, naimisissa ja meillä on lapsia ja yhteinen koti ja harrastukset!

        HUOM! Jos kokenut nainen pelottaa, on sitten enää valittaa vuosien päästä että kun ei ole suhteessa seksiä.. Kokenut nainen yleensä omaa paremman seksivietin ja näin ollen on todennäköisempää että hupia riittää aina loppuun asti.. :) Tämä vain minun näkemys...

        *On sitten enää turha valittaa.. Lisäksi, en ole paljaalla irtosuhteissa höylännyt ja ei ole sukupuolitauteja ollut.

        P.s Yksi vaara on aloittajan jäädä ikisinkuksi, jos haluat lähes/täysin impi naisen.. Ja mistä tiedät, monenko kanssa nainen on sitten oikeasti ollut? Vaikka kysyisit, moni ei kehtaa sanoa.. Ehkä joku uskovainen tyttö olisi hyvä valinta sinulle, tai lestadiolainen.. Itse asiassa minun ystäväni on 25v ja neitsyt, ehkä te sopisitte yhteen, ainut ongelma vain on että hänellä on todella kovat kriteerit miehelle. Jos ensinnäkin olet häntä lyhyempi, niin ei onnistu.. Sinun tulee mielellään olla 185-190cm. Lista on loputon.. Ei silmälaseja, ei lihava, pikemminkin hiukan lihaksikas, koska ystäväni on urheilullinen. Puhetyylisi on oltava oikeanlainen, et saa puhua tyhmiä juttuja, et saa olla mammanpoika....
        Jne jne.. Veikaan että ystäväni on aina sinkku ja neitsyt..


    • kfididikfj

      en tiedä onko sydämeltään julma ja mieleltään niin tuhma kuin luulet,ehkä vähän seikkaillut,halunnut oppia miehistä ja antanut huppelissa pimperoa kpkeilunkin vuoksi?onko seurustellut koskaan vakavasti?entä sä,aloititko varhain sexin tai itsellä kerta-ja kännipanoja paljonkin?

    • tämän kirjoitin

      Aloittajalle tiedoksi, jos tuo puolison menneisyys jo etukäteen vaivaa, niin koita etsiä vähän ajettu nainen puolisoksi itsellesi, senkin meneisyys on varmaan sulle riittävän haasteellinen.
      Ei sun päässä ajatukset muutu kuitenkaan, vaikka nyt ajattelistkin, etten anna asian vaivata, koska tuo tyttö on mulle muuten täydelinen. Menneisys ensihuumassa unohtuu, mutta kun yhteiselon arki koittaa, palaavat nuo ajatukset aivokoppaan takaisn.
      Se on MINUN ja SINUN kaltaisella miestyypillä ongelmana, mikä on ollut puolen kylän omaisuus, ei enää kelpaa puolisoks, eihän se oo kelvannu noille muillekaan.
      Nyt naiset vastaavat, että kyllä he ois kelvanneet monellekin, mutta myös he ovat valikoivia. No ovathan ne jotkut itseään mullekin tarjonneet ja olenhan minäkin tarjouksia hyödyntänyt monin tavoin, mutta en puolisoksi asti - - - -tee sinä samoin, kyllä se soveliaskin puoliso vastaan tulee- - - ja sit suakin vanhemmiten harmitaa miks olin nuorena niin tarkka seuralaisistani,kun kuitenkin ruoho on ehkä aidan tuolla puolen kuitenkin vihreämpää.

    • näintäällä

      Hei. En tiedä miten eksyin lukemaan tuon juttusi mutta eipä ole mitenkään outoa haluta itselleen kiltimpää kumppania jos minulta kysytään. Itse en ole naiseksi kovin vaativa ja olen aina kiertänyt kaukaa yhdenyönjutut yms. koska sellainen nyt yksinkertaisesti inhottaa minua. Aikoinaan paria tuttua sivusta seuranneena olen päättänyt että itse en samaa ala harrastamaan. Joku väitti tuossa että seksikumppaneiden todellista määrää ei muka viitsi aina välttämättä kertoa toiselle, mutta en ymmärrä miksi sitä pitäisi peitellä. Vaikka itsekin pidän seksistä kovasti, olen muutenkin avoin ihminen ja voin ihan häpeilemättä sanoa että minulla on ollut vain muutama kumppani elämäni aikana eikä todellakaan haittaa vaikka määrä jäisikin siihen alle viiteen. Näistä kaksi pidempää parisuhdetta ja viimeisin vielä tapailuvaiheessa. Aina olen pitänyt huolen kumin käytöstä ja mitä vähemmän kumppaneita, sitä paremmin viitsin vielä katsoa itseäni peiliinkin, minulla kun nyt sattuu olemaan sellainen moraali että omalle kohdalleni en niitä halua kerätä. Eikä se tarkoita sitä että olisin seksissä jotenkin kokematon, miehet niitä nirsoilijoita tuntuvat ennemmin olevan kuin naiset, ehkä heille ei sitten kelpaa tavallisen näköinen tai muuten vain tavallinen nainen. Naurakoon ken haluaa, itse pystyn ainakin vielä olemaan ylpeä omasta seksuaalisuudestani ja toivon että ei tarvitsisi käydä edes kymmentä miestä läpi ennenkuin löytää sen mahdolisesti oikean. Seksihän nyt ei ole ongelma mutta liian löyhä moraali on.

      • Joo'o...

        Väittäisin että moni valehtelee seksikumppanien määrän jos on suhkot iso, toisin kuin minä, en ole koskaan valehdellut siinä asiassa

        Lisäksi sanot että; ''Seksihän nyt ei ole ongelma mutta liian löyhä moraali on''.
        Jos seksi ei ole ongelma, niin sittenhän sen harrastaminen monen kanssa ei pitäisi olla ongelma. Voiko sanoa että on kaikilla osa alueilla löyhä moraali, jos on harrastanut seksiä paljon eri kumppaneiden kanssa, ei välttämättä, ei minulla ainakaan. Suuri seksikumppanien määrä ei oitis tarkoita että suhteessa pettää tai että on valehteleva ihminen. Voi olla hyvinkin suoraselkäinen, jollainen ainakin itse olen. En valehtele enkä huijaa, palautan kadulta löytämäni kukkaron rahoineen kortteineen, avaan vanhuksille ovet, huomioin muut ihmiset, kunnioitan ihmisiä ja autan hätään joutunutta. Pidänlupauksista kiinni.


      • *samataas*
        Joo'o... kirjoitti:

        Väittäisin että moni valehtelee seksikumppanien määrän jos on suhkot iso, toisin kuin minä, en ole koskaan valehdellut siinä asiassa

        Lisäksi sanot että; ''Seksihän nyt ei ole ongelma mutta liian löyhä moraali on''.
        Jos seksi ei ole ongelma, niin sittenhän sen harrastaminen monen kanssa ei pitäisi olla ongelma. Voiko sanoa että on kaikilla osa alueilla löyhä moraali, jos on harrastanut seksiä paljon eri kumppaneiden kanssa, ei välttämättä, ei minulla ainakaan. Suuri seksikumppanien määrä ei oitis tarkoita että suhteessa pettää tai että on valehteleva ihminen. Voi olla hyvinkin suoraselkäinen, jollainen ainakin itse olen. En valehtele enkä huijaa, palautan kadulta löytämäni kukkaron rahoineen kortteineen, avaan vanhuksille ovet, huomioin muut ihmiset, kunnioitan ihmisiä ja autan hätään joutunutta. Pidänlupauksista kiinni.

        Ei vain ole tarvinnut valehdella asiasta jonka kanssa olen täysin sinut. Jos jollakulla on ollut paljon seksikumppaneita, hän voi yrittää peitellä asiaa jos totuuden kertominen uudelle kumppanille pelottaa. Enkä sanonut myöskään että kaikki näin tekisivät vaan tarkoitin että he jotka eivät itsekään ole omaan toimintaansa täysin tyytyväisiä, saattavat tehdä niin. Eksyin vain huvikseni vastaamaan aloittajalle kun halusin valaista että on myös toisin ajattelevia ihmisiä. Toisten asiat eivät todellakaan kuulu minulle mutta itse olen pitänyt itselleni tiukinta kuria, on muuten aivan sama kuka tekee mitäkin, mutta ei liene olemassakaan ihmistä joka ei maailmassa jotain asiaa tuomitsisi. Kaikki ovat erilaisia ja siten myös erehtyväisiä, ja tämä on hyvin inhimillistä. Ja toisille riittää kokemukseksi muutamakin kumppani ja joku taas kaipaa niitä enemmän, mutta mikäli muuten sattuu omaamaan tavallista välinpitämättönän luonteen, se edistää helpommin moraalin löystymistä muutenkin kun vain seksin suhteen. On hienoa jos välität toisistakin ihmisistä, en vain tiedä miksi lukuisat seksiseikkailut niin monesti saattavat kenet tahansa heti huonompaan valoon, ja olemme valmiita tuomitsemaan, mutta ihmisen himothan eivät monestikaan ole järjellä selitettävissä.


    • tuonkin kokenut

      Eihän se suuri seksikumppaneiden määrä yleensä ookkaan asianharastajalle ongelma vaan sille sillä hetkellä hänen viimeksi tulleelle puolisolle tai panokaverille. ja se ongelma kestää sen aikaa, kun tuo suhdekin kestää.
      Hänelläkin tuo ongelma siltä sitten osin hissukseen poistuu, palatakseen ehkä uudestaan seuraavan seksihurjastelijan kanssa yhteen lyöttäytyessään
      Ei sille voi mitään jos joillein paljon on liikaa, Turha sen ongelman ratkomiseks on terapeuttien rahakukkaroa täyttää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      89
      4174
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4062
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      609
      3884
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      19
      2697
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2465
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2064
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2062
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      190
      1930
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1599
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1422
    Aihe