Tehonlisääjä&PWO

NeedMorePower

Eli mikä on tällä hetkellä toimivin/paras tehonlisääjä?
Saako enää mistää alkup. Jack3d:tä tai crazee ?
Vai tuleeko rapsut jos niitä sattuu löytää jostain netistä ja tilaa?

32

2594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi tehoaa

      Ainoa jonka olen varmasti huomannut tehoavan on vihreä tee.
      Kupillisen kun keität vihreää teetä ja haudutat n. 10-15 minuuttia sekä lisäät lorauksen aitoa sitruuna/lime/greippimehua joka parantaa katekiinien imeytymisen 4-6 kertaiseksi, ja juot ilman maitoa noin 15-20 minuuttia ennen treeniä. Energisyys ja tehot nousee todella paljon. Mitkään pillerit ei pysty samaan.

      • ei ne tehoa

        Se on sitä Placeboa. Kun tarpeeksi maksaa jauhopurkista niin kuvittelee väkisinkin saavansa rahoilleen vastinetta, vaikka pelkkää markkinamiesten jekkua.


    • NeedMorePower

      No itse mitä olen nuita joitain tehonlisääjäjauheita käyttänyt niin olen kyllä osassa niistä huomannut selvän hyödyn/vaikutuksen.
      Enäänhän ei saa kunnon vanhaa Jack3d:tä eikä crazee jotka toimi niin siksi kysynkin mikä olisi paras tällä hetkellä mitä saa ostettua.Ei oikeen viitsisi kaikkia lähtä käymään läpi koska niitä on niiiiin paljon :)

      • Ogjfjfjfj

        Etsi pwo josta löytyy b-fenyylietyyliamiinia. D-Stunner ainakin on tällanen... Enhanced on kans melkoista myrkkyä, toimivuudesta ei ole mitään tietoa. Itse läytän mutant mayhemia... Aivan peruspiriste joka antaa virtaa ja kestävyyttä. Ei mikään ihmeaine, mutta ihan ok.


    • NeedMorePower

      Olkoon Placeboa tai ei mutta toimii osa nuista ainakin minulla.
      Mutanttia kokeillu..Jotain auttaa väsymykseen jos ottaa "yliannostuksen".

    • jj781

      LEaderin puhdas tauriini b6-vitamiini on ainakin itselleni hyvä energian lisääjä ennen treenejä. Mutant Mayhemia kokeilin Crazen jälkeen mutta on totta että eipä crazelle enää mikään vedä vertoja. Sen takia olenkin muun vetämisen lopettanut paitsi tuon Leaderin tauriinin.

    • MasaTre

      Kofeiinia lukuunottamatta stimulanttivapaita taitavat olla PreJym ja Star Nutritionin Creatine Complete Extreme. Hyvän preworkoutin tulisi antaa ravinteita treeniä varten.

      Iso osa PWO-kategorian tuotteista on lähinnä stimulantteja, joiden teho perustuu kofeiiniin ja piristeisiin, joita ei toistaiseksi ole kielletty.

    • lihas66
    • H.Niemi

      Tränings ACTIVATOR... tuntuu heti ekasta annoksesta että tukka tulessa.

    • mikä kuu kausi

      Siis nämä markettitavarat eivät ole muuta kuin lisäravinnekauppiaan lompakon lihottamista varten. Oikeasti hyvä buusteri koostuu testosta, amfetamiinista ja niin edelleen, mutta niitä ei kannata käyttää.

      • Markus1234556

        Supermassan PREZONE aivan ilmiömäinen!!! Olen kokeillut kaikki ja PREZONE päihittää jopa alkuperäisen CRAZEN!!! Voin kyllä suositella vilpittömästi!


      • HermanniHoh

      • Markus1234556 kirjoitti:

        Supermassan PREZONE aivan ilmiömäinen!!! Olen kokeillut kaikki ja PREZONE päihittää jopa alkuperäisen CRAZEN!!! Voin kyllä suositella vilpittömästi!

        PREZONE ja ATTITUDE kiinostaa.
        http://www.pps-shop.fi/nutrition-attitude-serving-p-2005.html
        N.O.-XPLODE (Tätä olen käyttänyt vähän aikaa)
        http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/no-xplode-2, no-xplode
        Halvemmaksi nää tulee kun "kaikki" aineet ostaa erikseen. Treeni kulkee kovemmalla sykkeellä.


      • hjtrfgthsyhtjsarethgd

      • DMBA

      • hjtdrgnbdghb
        DMBA kirjoitti:

        Ravintosisältö per annos (35 g):

        Ultimate CNS Stimulant Mix™
        4-amino-2-metyylipentaanisitraatti/4-amino-2-metylpentancitrat 300 mg

        Träänings aktivaattoria nassuun niin noilta myrkyiltä välttyy. Ei välttämättä maistu yhtä hyvälle mutta toimii.
        No kermaperseet tarvii oikein makeaksi maustetun version niin ostakaa kemikaaleilla myrkytettyjä hota pulvereita.


    • Boudaja

      Yhdessä foorumissa löytyy ns. testiryhmä missä jengi kokeilee eri boostereita ja tuotteita.. viimeisin on nyt ollu Attitude ja kattelin et jengi kehuu sitä ihan simona, onks joku täältä kokeillu sitä? Ajattelin et siinä on kuitenkin aikamoinen pommi erilaisia stimuja.

    • Matti 123

      PREZONElle ääni myös täältä. Siinä on kaikki mitä tarvii ja oikeasti toimii!

    • Öyhhh

      En ole kyllä vielä Crazen voittanutta löytänyt tai saman veroistakaan valitettavasi.

    • efes1

      Kyllä efedriini on paras treeni boosteri. Toimii myös töissä,lenkillä ja kamppailutreeneissäkin.Kannattaa kokeilla jää kyllä crazet kakkoseks. Ja ei sillä ole maltisella annoksella haittavaikutuksia sen enempää kun noilla "craze" ym laillisilla kemikaalikoktaileilla.

    • piripiri

      Piri toimiii

    • voimaasavosta

      SKIP tränings aktivator.pisimpään markkinoilla ollut ja paras. myös prezonesta olen kuullut kehuja.

    • NeedMorePower

      Nyt tullu kokeiltua sillee että yks skuuppi PreZonea ja sinne sekaa vielä yks skuuppi maniaa tai attitudea. Kulkee reeni paremmin ainakin kuin ilman.

    • NeedMorePower

      Kiinnostais tuommonen kuin BULLNOX.
      Liekköhä uskaltaa tilata kun sen joutuu ulkomailta tilaan.Meinaan että onkohan kiellettyja juttuja siinä mitä suomessa ei sais olla ja jää tulliin?

    • podypuilder
      • fgxnmfhjmfgxb

        Tilaappa suomeen, niin suomen vainoharhainen tulli takavarikoi tuon aineen eläinsuojelulain 3 pykälän mukaan.


    • Superaineksiakinko

      Katselin Mannisen sivuilta Supermass -tuotteita, mutta taidampa periaatteesta jättää nämä ihmetuotteet hyllyyn, kun ainakin PreZone ja AfterZone sisältävät etiketin mukaan annoksessa enemmän aktiiviaineosia kuin itse annoksen koko on (PreZone annos 35 g sisältää aktiiviaineksia yli 35,3 g ja AfterZone annos 60 g sisältää aktiiviaineksia peräti yli 65 g). Osaako joku selittää missä mättää?

    • Painavahuomio

      Tämä 4-amino-2-metyylipentaani on sitten ADT:n kiellettyjen listalla, jos meinaa käyttää ja kisata testatussa lajissa niin kannattaa ottaa huomioon.

      Kuten tuossa alla olevassa jutussa sanotaan: "Viiden viime vuoden aikana metyyliheksaaniamiini on aiheuttanut piristeistä eniten positiivisia dopingtestituloksia maailmanlaajuisesti (yli 30 prosenttia kaikista piristepositiivisista)".

      http://www.antidoping.fi/uutiset/-/asset_publisher/8Dtf/content/4-amino-2-metyylipentaani-urheilussa-kielletty-piriste?redirect=http://www.antidoping.fi/uutiset?p_p_id=101_INSTANCE_Ty4A&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-5&p_p_col_count=1

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1605
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe