Joiden synnit te anteeksi annatte..

Joh. 20:23
Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt."

Rinnakkaisviitteet
Matt. 16:19 Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet, ja minkä sinä sidot maan päällä, se on oleva sidottu taivaissa, ja minkä sinä päästät maan päällä, se on oleva päästetty taivaissa.
Matt. 18:18 Totisesti minä sanon teille: kaikki, minkä te sidotte maan päällä, on oleva sidottu taivaassa, ja kaikki, minkä te päästätte maan päällä, on oleva päästetty taivaassa.

Lestadiolaiset mielellään vetoavat edellä mainittuihin Raamatunkohtiin, mutta Raamatussa ei sanota että tuota oikeutta olisi annettu yksin vanhoillislestadilaisille, tai ollenkaan millekään lahkolaisille.

7

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent. hellarimies

      Eikö sullakaan aikuinen mies ole muuta tekemistä kuin vehata noitten satujen kanssa? Onko sinulla myös kivikautiset leikkikalut, hakku yms?

      • Sadut satuina

        Tuo tyyppi jaksaa naurattaa palstalaisia omituisilla höpinöillään.


      • Oletko.

        sinäkin entinen linnahellari? Kun sait armahduksen, uskokin jäi..


      • Entisellä

        hellarimiehellä ei taida olla kaikki muumit laaksossa, sillä eihän kivikaudella voinut olla hakkuja.


    • Yäk!

      Avaaja = homo mikä homo.

    • kjhgfd

      Rikollisella kristinuskolla ei todellakaan ole Jeesuksen perustamia seurakuntia. Niiden seurakuntien perustaja olivat Paavali ja hänen aikaiset hallitsijat.

      Evankeliumit eivät kuulu raamattuun, ne ovat Jeesuksen omille opetuslapsilleen antamia, Lait ja opit.

      Nk. uusi testamentti kirjoitettiin Jeesuksen ylösnousemisen jälkeen, mm saatanaa palvelleen Paavalin ja sen oppikunnan toimesta ja siten uutta testamenttia tulee kutsua "Paavalin testamentiksi" tai/ja rikollisen "miekkasivistyksen oppia."

      1.Korinttolaiskirje:
      15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.

      Tapatti mm tämän Jeesusta seuranneen kilpailijansa:
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

      2 Korinttolaiskirje 12:
      7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
      8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

      Paavali ei raamatun mukaan eroa saatanasta saanut joten ne rikollisen kristinuskon seurakunnatkin.... niinpä niin!!!

    • Ei ole syntiä hyvä ystävä, on vain tapahtumia joista eri ihmisillä on eri mielikuvia. Ja miten vahvoja eri mielikuvat ovat johtuu miten vapaa ihminen on, miten ihminen on päässyt irti omista estoista ja rajoituksistaan joita häneen on syötetty.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe