Zigi Zagi Finland oy?

Hape

Kuinka moni tuntee tällaisen firman ja mitä osaatte tästä sanoa,kannattaako hakea töihin,oli ainakin aika vetävä heillä tuo työhönhakuilmoitus?

35

8796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edustaja

      Toimin myös myyntiedustajana, mutta en kyseisessä firmassa.Olen kuullut että heillä maksetaan pohjapalkka, sekä provisio.Yrityshistoria on kaiketi aika nuori, mutta lisätietoja saa yrityspalvelusta.Uusissa firmoissa luukutus on rankkaa kun uusia asiakkaita pitää etsiä ja tahkota useita per päivä.
      Missä heidän hakuilmoituksensa oli?Ja mille alueelle?
      Yrittänyttä ei laiteta

      • edustaja myös

        Minulla on hyvin läheinen tieto ko.yrityksestä. Mitä haluat kuulla? Yritys maksaa tosiaan pohjaa 500 e sekä päälle provikka ja bonukset. Aika hyvin pääsee ansioon,mutta...työ on aika rankkaa luukuttamista ja perustuu pitkälti sen tyylliseen työskentelytapaan.


      • edustaja myös
        edustaja myös kirjoitti:

        Minulla on hyvin läheinen tieto ko.yrityksestä. Mitä haluat kuulla? Yritys maksaa tosiaan pohjaa 500 e sekä päälle provikka ja bonukset. Aika hyvin pääsee ansioon,mutta...työ on aika rankkaa luukuttamista ja perustuu pitkälti sen tyylliseen työskentelytapaan.

        Hae ihmeessä jos asia mieltäsi askarruttaa,sitä on tosi vaikea sanoa mikä kenellekin sopii,mutta kannattaa sinun hakea!


    • Tykki

      En hakisi. Yritys uusi. Toiminta rahallisesti
      ei kovin vakaalla pohjalla. On paljon parempia ja
      tunnetumpia yrityksiä mistä saa töitä myös kyseisillä alueilla.

      • stressi

        Tervehdys!
        Tälläiset ilmpoitukset on yleensä kaikiinn edustajan töihin, furmasta riippumatta.Kaikki eivät maksa takuuajan palkkaa,..vaan etsivät jo heti myyntitykkejä, jotka myyvät hyvin jo alusta lähtien.Jokainen myyjähän aloittaa tavallaan nollasta, ja uuden yrityksen edustajat vielä enenmmän, koska harva tuntee yritystä sen toiminta malleja saati sitten tuotteita.
        Mutta kuitenkin hyvät mahdolisuudethan myyjänä on onnistuakkin, kun vain jaksaa provisiopalkkauksen hermopaineen, mitään et saa jollet myy.
        Itse olen yli vuoden työskennellyt prvikkapalkalla yrityksessä joka on toiminut yli 10 vuotta.Kaikki pelaa mielestäni hienosti puolin ja toisin, välillä myyn paljon ja välillä vähemmän vähemmän.
        Luulen että kuitenkin omakohtainen kokemus on kaikilla erilainen, joten jos joku haukkuu toinen tkkää.Kokeile laittaa hakemus ja jos pääset haastatteluun kuulet firmasta enenmmän.Jos olet heidän etsimänsä henkilö, ja sinulle ehdotetaan työsopimusta, päätät vasta silloin mitä teet.


      • Meininki

        Terveppä teille...
        Olen tietoinen ko. firmasta ja tunnen tyypit jotka siinä toimii... firma todella maksaa pohja provikka bonuspalkkaa... tuotteet on tietääkseni aika hyvät ja tuntuuhan tuo poikien meininkikin olevan kohdallaan... myyntiedustajana mulla on kohtuu kokemus myyntihommista ja hauskaa hommaahan se on ..ei voi kieltää... ja taidanpa itse hakea töitä sieltä (mikäli olen etuoikeutettu edes haastatteluun) ja vaihtaa pois isosta ja tunnetusta (tahtoo isossa olla KAIKKI vähän hankalaa)..pienillä firmoilla vaan on semmonen "tekemisen meininki" positiivisesti ladattuna, eikä turhaa pyrokatian pa**aa...

        kauppa se on mikä kannattaa....


      • nunnu

        no? et hakis.... ja mistähän sinä voit rahalliset asiat tietää?? kaikki yritykset on mun mielestä uusia ennenku niistä tulee vanhoja..ja totta on myös se että siksihän noi hakee niitä tykkejä että saisivat toiminnalle tulosta ja että kyvykkäät tykitkin pärjäisivät...vai mitä....

        kanuuna


      • stressi
        Meininki kirjoitti:

        Terveppä teille...
        Olen tietoinen ko. firmasta ja tunnen tyypit jotka siinä toimii... firma todella maksaa pohja provikka bonuspalkkaa... tuotteet on tietääkseni aika hyvät ja tuntuuhan tuo poikien meininkikin olevan kohdallaan... myyntiedustajana mulla on kohtuu kokemus myyntihommista ja hauskaa hommaahan se on ..ei voi kieltää... ja taidanpa itse hakea töitä sieltä (mikäli olen etuoikeutettu edes haastatteluun) ja vaihtaa pois isosta ja tunnetusta (tahtoo isossa olla KAIKKI vähän hankalaa)..pienillä firmoilla vaan on semmonen "tekemisen meininki" positiivisesti ladattuna, eikä turhaa pyrokatian pa**aa...

        kauppa se on mikä kannattaa....

        Kannattaa hakea jos siltä tuntuu.Oma kokemus on kuitenkin paras kokemus.
        Luulen että jos on hyvä tykki tai kanuuna, saa myytyä mitä vaan ja missä vaan.Tämä maailma pyörii kaupanteolla,..Jos ihmiset yhtäkkiä lakkaisivat ostamasta,..kukaan ei enään ikinä ostaisi mitään,..olisimme pulassa.Muutkin kuin myyntiedustajat.Niin että myydään ja ostetaan, ja ollaan muutamaa kokemusta ja tuttavuutta rikkaampia.Myydään puhelimella ja suorakäynnillä ja kylmäkäynnillä, ja varataan aikoja, ja tehdään sitä kauppaa.Kukin kykymme ja intomme mukaan.Työnantajana olkoon yritys tai toinen,hyviä ja huonoja puolia löytyy joka tapauksessa kaikista.
        Luultavasti jossain määrin voisi tähän soveltaa vanhaa sananparttakin,...niin metsä vastaa kuin huudetaan.
        Peukut pystyyn että saat työn, ja toiset peukut sille että viihdyt siinä työssä, ja työnantajalla.Ja se tärkein peukutus,..että kauppa käy ja tienaat toimeentulosi!


      • stressi
        stressi kirjoitti:

        Kannattaa hakea jos siltä tuntuu.Oma kokemus on kuitenkin paras kokemus.
        Luulen että jos on hyvä tykki tai kanuuna, saa myytyä mitä vaan ja missä vaan.Tämä maailma pyörii kaupanteolla,..Jos ihmiset yhtäkkiä lakkaisivat ostamasta,..kukaan ei enään ikinä ostaisi mitään,..olisimme pulassa.Muutkin kuin myyntiedustajat.Niin että myydään ja ostetaan, ja ollaan muutamaa kokemusta ja tuttavuutta rikkaampia.Myydään puhelimella ja suorakäynnillä ja kylmäkäynnillä, ja varataan aikoja, ja tehdään sitä kauppaa.Kukin kykymme ja intomme mukaan.Työnantajana olkoon yritys tai toinen,hyviä ja huonoja puolia löytyy joka tapauksessa kaikista.
        Luultavasti jossain määrin voisi tähän soveltaa vanhaa sananparttakin,...niin metsä vastaa kuin huudetaan.
        Peukut pystyyn että saat työn, ja toiset peukut sille että viihdyt siinä työssä, ja työnantajalla.Ja se tärkein peukutus,..että kauppa käy ja tienaat toimeentulosi!

        Tuotteen tuntemus ja tieto hyvästä tuotteesta on minulle tärkeää,..eli kun sekin puoli on kunnossa, no hätä.Myyt laatua ja luotettavuutta.Hyvällä omallatunnolla.(poikkeuksiakin löytyy)
        Myymisen iloa!


    • jeps

      kannattaa hakea. tosin pitää muistaa että palkan suuruus riippuu ihan omasta ahkeruudesta! ja hyvät korvaukset ajokilometreihin!

      • Ex-työntekijä

        Firma pystyssä 1/2 vuotta, kaikki edustajat vaihtuneet pariinkin otteeseen.. Itse työskennellyt paljon parjatulla toimisto-tarvike alalla jo 6 vuotta, josta Zigi Zagissa muutaman kuukauden. Zigi Zagi Finlandin nimikin tulee Beltton Oyj yhden tytär yrityksen, Raderin myyntijohtajan lempi lausahduksesta "Zigi Zagi". Pari kaveria Raderilta päätti maksimoida asiakkaiden kusetuksen, kun ei sitä enää voineet Raderilla jatkaa (sai potkut) ja perustivat Kyseisen puljun. No, menin sinisilmäisenä lankaan, ja menin töihin Zigi Zagiin. Pari kuukautta tein. Syy miksi lähdin oli ylläolevat (kusetus) ja myytävien tavaroiden toimitusten epävarmuus. Kun tavarat asiakkaalle vihdoin saatiin, meni asiakkaille ihan muun laatuista kuin asiakas tilasi!! Asiakakkaat kun yritti tilauksiansa (ympäri suomen) perua, toki annoin luvan palautukseen. Mitä vielä, yksi Oulussa asuva omistaja-esimies ei antanutkaan lupaa kauppojen peruuttamiseen. Perusteli allekirjoituksella tilauksissa... Laki kun on hänen puolellaan (kts. kaupan lainsäädäntöä yritysten välinen kauppa). Minä menetin maineeni ja asiakkaani markkinoilla! No, eipä pojatkaan kauan markkinoilla viihdy, ellei keksi uutta nimeä firmalleen.. Kiitos, kaverit! T.EX-työntekijä


      • no jaa
        Ex-työntekijä kirjoitti:

        Firma pystyssä 1/2 vuotta, kaikki edustajat vaihtuneet pariinkin otteeseen.. Itse työskennellyt paljon parjatulla toimisto-tarvike alalla jo 6 vuotta, josta Zigi Zagissa muutaman kuukauden. Zigi Zagi Finlandin nimikin tulee Beltton Oyj yhden tytär yrityksen, Raderin myyntijohtajan lempi lausahduksesta "Zigi Zagi". Pari kaveria Raderilta päätti maksimoida asiakkaiden kusetuksen, kun ei sitä enää voineet Raderilla jatkaa (sai potkut) ja perustivat Kyseisen puljun. No, menin sinisilmäisenä lankaan, ja menin töihin Zigi Zagiin. Pari kuukautta tein. Syy miksi lähdin oli ylläolevat (kusetus) ja myytävien tavaroiden toimitusten epävarmuus. Kun tavarat asiakkaalle vihdoin saatiin, meni asiakkaille ihan muun laatuista kuin asiakas tilasi!! Asiakakkaat kun yritti tilauksiansa (ympäri suomen) perua, toki annoin luvan palautukseen. Mitä vielä, yksi Oulussa asuva omistaja-esimies ei antanutkaan lupaa kauppojen peruuttamiseen. Perusteli allekirjoituksella tilauksissa... Laki kun on hänen puolellaan (kts. kaupan lainsäädäntöä yritysten välinen kauppa). Minä menetin maineeni ja asiakkaani markkinoilla! No, eipä pojatkaan kauan markkinoilla viihdy, ellei keksi uutta nimeä firmalleen.. Kiitos, kaverit! T.EX-työntekijä

        Ekanakin firma on perustettu v.2003, joten on siitä aikaa enemmän ku 1/2 v. Toiseksi nää kaverit jotka ko. yrityksen perusi eivät ole saaneet potkuja, vaan ottivat ja lähtivät kehittämään jotain omaa... ja edustajat ei ole vaihtuneet tällä hetkellä hieman vajaa 20 hlöä..eli kasvu kovaa ja menestyksekästä. Kun kerran olit vaan 2 kk töissä, niin sussa ei tainnut olla ainesta...maksaahan ko yritys 4 kk takuun..ei kannata jankata p...aa jos itsessä ei oo särmää...

        Joopa joo...


      • yritys hyvä kymmenen
        no jaa kirjoitti:

        Ekanakin firma on perustettu v.2003, joten on siitä aikaa enemmän ku 1/2 v. Toiseksi nää kaverit jotka ko. yrityksen perusi eivät ole saaneet potkuja, vaan ottivat ja lähtivät kehittämään jotain omaa... ja edustajat ei ole vaihtuneet tällä hetkellä hieman vajaa 20 hlöä..eli kasvu kovaa ja menestyksekästä. Kun kerran olit vaan 2 kk töissä, niin sussa ei tainnut olla ainesta...maksaahan ko yritys 4 kk takuun..ei kannata jankata p...aa jos itsessä ei oo särmää...

        Joopa joo...

        Oletko kuullut että se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa... taisi olla itse omistajan edellinen sepustus. kannattaa varoa, olin itsekkin duunissa ,ja näin mikä ihmisten kusetus firma on. minun aikana vaihtuvuus oli erittäin kovaa. Joikainen samaan aikaan palkattu kesti 1,5kk-3kk ja ihmiset olivat henkisiä raunioita tuon ajan jälkeen. Osa sai palkkansa osa joutui tappelemaan .omistajien kauhuksi pidimme yhteyttä joten tämä on faktaa!!! Asiakkaita kävi sääliksi. Pomot perustivat toimintansa röyhkeyteen. kaikki koulutus perustui kerran katsomiseen ja ei kun radalle. toki vanhempi myyjä kulki toisinaan mukana, mutta itse myin paremmin rauhassa, tosin jatkuva hiillostus vei senkin mahdollisuuden. Jos olet häikäilemätön ja et tunne huonoa omaatuntoa siitä että sinut koulutetaan kusettamaan olet oikea henkilö zigi zagille!!! Johtamis taidosta toisella omistajista ei ole tietoakaan. Jokainen työntekijä saa irtisanouduttuaan asiattomuuksia niskaansa. toivottavasti kundit on jotain oppineet.


      • ext
        yritys hyvä kymmenen kirjoitti:

        Oletko kuullut että se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa... taisi olla itse omistajan edellinen sepustus. kannattaa varoa, olin itsekkin duunissa ,ja näin mikä ihmisten kusetus firma on. minun aikana vaihtuvuus oli erittäin kovaa. Joikainen samaan aikaan palkattu kesti 1,5kk-3kk ja ihmiset olivat henkisiä raunioita tuon ajan jälkeen. Osa sai palkkansa osa joutui tappelemaan .omistajien kauhuksi pidimme yhteyttä joten tämä on faktaa!!! Asiakkaita kävi sääliksi. Pomot perustivat toimintansa röyhkeyteen. kaikki koulutus perustui kerran katsomiseen ja ei kun radalle. toki vanhempi myyjä kulki toisinaan mukana, mutta itse myin paremmin rauhassa, tosin jatkuva hiillostus vei senkin mahdollisuuden. Jos olet häikäilemätön ja et tunne huonoa omaatuntoa siitä että sinut koulutetaan kusettamaan olet oikea henkilö zigi zagille!!! Johtamis taidosta toisella omistajista ei ole tietoakaan. Jokainen työntekijä saa irtisanouduttuaan asiattomuuksia niskaansa. toivottavasti kundit on jotain oppineet.

        älkää ihmeessä hyvät ihmiset menkö lankaan. myynti perustuu kusetukseen!!


      • kusetettu
        ext kirjoitti:

        älkää ihmeessä hyvät ihmiset menkö lankaan. myynti perustuu kusetukseen!!

        kusetuksen korkeakoulu


      • meininki1
        Ex-työntekijä kirjoitti:

        Firma pystyssä 1/2 vuotta, kaikki edustajat vaihtuneet pariinkin otteeseen.. Itse työskennellyt paljon parjatulla toimisto-tarvike alalla jo 6 vuotta, josta Zigi Zagissa muutaman kuukauden. Zigi Zagi Finlandin nimikin tulee Beltton Oyj yhden tytär yrityksen, Raderin myyntijohtajan lempi lausahduksesta "Zigi Zagi". Pari kaveria Raderilta päätti maksimoida asiakkaiden kusetuksen, kun ei sitä enää voineet Raderilla jatkaa (sai potkut) ja perustivat Kyseisen puljun. No, menin sinisilmäisenä lankaan, ja menin töihin Zigi Zagiin. Pari kuukautta tein. Syy miksi lähdin oli ylläolevat (kusetus) ja myytävien tavaroiden toimitusten epävarmuus. Kun tavarat asiakkaalle vihdoin saatiin, meni asiakkaille ihan muun laatuista kuin asiakas tilasi!! Asiakakkaat kun yritti tilauksiansa (ympäri suomen) perua, toki annoin luvan palautukseen. Mitä vielä, yksi Oulussa asuva omistaja-esimies ei antanutkaan lupaa kauppojen peruuttamiseen. Perusteli allekirjoituksella tilauksissa... Laki kun on hänen puolellaan (kts. kaupan lainsäädäntöä yritysten välinen kauppa). Minä menetin maineeni ja asiakkaani markkinoilla! No, eipä pojatkaan kauan markkinoilla viihdy, ellei keksi uutta nimeä firmalleen.. Kiitos, kaverit! T.EX-työntekijä

        Vuosi 2014, Firma pystyssä kohta 11 vuotta.. ja elelleen mennään.. AAA luokitus ja 2.5me liikevaihto... www.zigizagi.fi.. myynnissä mukana vuodesta 2004. :)


    • Tarkka kuluttaja

      Zigi Zagi Oy Markkinointi ja myynti

      Tuotteita markkinoidessa ja myydessä ei esitetä toimitusehtoja eikä hinnastoa. Tilauksiin merkittävät tuotteiden määrät ovat epämääräisiä eikä tilauksiin kirjata kokonaissummaa. Kaikki tämä lienee kuluttajansuojaa vastaan.

      Huijausta, joten varovaisuutta!

    • paskan saa ilmankin

      zigi zagi

      työnantaja ei ota mitään riskeä, kaikki riskit työntekiällä.
      ammatti kusettaja...

      • just3

        Onkohan tuokaan asia ihan noinkaan??

        Lause aloitetaan Isolla kirjamella, riskeä kirjoietaan riskejä, työntekiällä kirjoitetaan työntekijällä, sekä ammattikusettaja on yhdyssana.


    • asikas

      Johtamis taidosta ei ole tietoakaan. Jokainen työntekijä saa irtisanouduttuaan asiattomuuksia niskaansa.

      Tuotteita markkinoidessa ja myydessä ei esitetä toimitusehtoja eikä hinnastoa. Tilauksiin merkittävät tuotteiden määrät ovat epämääräisiä eikä tilauksiin kirjata kokonaissummaa. Kaikki tämä lienee kuluttajansuojaa vastaan.

    • toinen asiakas

      Meillä jäi myös huono kuva asiakkaan näkökulmasta ko. putiikista. Tilauksessa vain a-hinnat, mitään ei lasketa yhteen ja hinnat todella kalliita (vastaavat tuotteet maksavat muualla 10-40% zigizagin hinnasta) ja toimituserät suuria.

    • huh huh

      Eipä tiedä mitä sanoa.

    • Kolmas asiakas

      Ööö.. ei tuo firma tee kuluttajakauppaa?? Näin ollen kuluttajansuojalakia ei kannattane tarjota ratkaisuksi. Itsellä Pelkkää positiivistasanottavaa, ainakin täällä pohjoisessa olevista myyjistä

      • menossa töihin

        Paljon ne maksaa pohjaa ja paljon on takuupalkka, saako sieltä työsuhde auton ?


      • tumppi6969
        menossa töihin kirjoitti:

        Paljon ne maksaa pohjaa ja paljon on takuupalkka, saako sieltä työsuhde auton ?

        Pohjaa,takuupalkkaa, työsuhdeauto.... huh huh.. eikö muut kiinnosta... meinaatko että helpolla massit taskuun tekemättä mitään.. älä mee töihin riesaksi.. oikeesti...


    • Varmasti_faktaa

      Tiedän firman perustaneet tyypit, jotka tosiaankin saivat aikoinaan lähteä Raderilta, koska perustivat myyntinsä asiakkaiden huijaukseen. Saivat niin paljon kielteistä palautetta ettei sitä enää voinut jatkaa. Pilasivat samalla Raderin ja muiden rehellistä työtä tekevien myyjien maineen. Rader Oy kuului tosiaan aikoinaan Beltton Oyj:hin (ei pidä sekoittaa tytäryritys Beltton Oy:hyn) joka puolestaan aikoinaan osti Wulff Oy:n ja myöhemmin muutti konsernin nimeksi Wulff Yhtiöt Oyj. Nämä noudattavatkin kaupanteon sääntöjä aivan eri lailla.
      Zigi Zagin myynti perustuu juuri kuten tässä on sanottu, ylihintaisiiin tuotteisiin ja vääriin lupauksiin. Myyvät liian suuria eriä siten, ettei asiakas ymmärrä kuinka paljon ovat tilanneet (pelkkä yksikköhinta eikä kokonaishintaa) eikä laatukaan ole sitä mitä luvataan. Kun asiakas valittaa niin ovat valmiita ottamaan osan (yleensä puolet) takaisin. Ovat itse sanoneet myyntinsä perustuvan siihen että puolet kaupasta saadaan pysymään sisällä ja kun asiakas tyytyy tähän, niin ovat voineet jatkaa bisneksiä.
      Jos olet valmis elämään huijaamalla asiakkaita niin kannattaa mennä heille töihin. Jos kestät tolkutonta stressiä ja epävarmuutta siitä kuinka suuri palkkasi on seuraavan kuukauden aikana - tai sitä seuraavan - kannattaa mennä heille töihin. Lisäksi et tule tosiaankaan pääsemään helpolla vaan joudut tekemään paljon töitä ja ala on vielä sellainen että se on hiipumassa. Ei tule olemaan helppoa.

      • Anonyymi

        Löysin tämän ketjun kun jostain tuli mieleen "Zigi-hiiri" vuosien takaa. Olin silloin julkisen sektorin puolella töissä ja Zigi Zagin myyntitykki oli työpaikallani esittelemässä tuota Zigi-hiirtä. Tuote oli hyvä, mutta hinta oli ihan posketon. Kaupparatsun läppäri kytkettiin neukkarin videotykkiin ja muistaakseni hiiren ajurin käynnistyessä ruudussa välähti nimi Gyration. Gyrationista kysyttäessä myyjä meni vaikeaksi. No, ei tullut kauppoja uudelleen brändätystä Gyrationista. Tilattiin sama hiiri muualta huomattavasti edullisemmin. On helppo uskoa tuota kirjoittamaasi asiakkaiden huijauksesta.


    • Piitu909

      Nyt näytti olevan Oikotiellä paikka auki. Pohjapalkka 2500€ provisiot. Mahtaakohan palkkaus muuttua pelkäksi provisiopalkaksi koeajan jälkeen... Kuinkahan monta myyjää heillä mahtaa olla tällä hetkellä?

    • p-pohjanmaalta

      ostojärjestelmässämme joka kattaa kaupungin yksiköt soten ko.firma ostokiellossa, heiltä ostetut tuotteet ilmenivät piraateiksi ja iso vahinko oli lähellä kun tuotteet luonnollisesti pettivät.

      • Justunen

        Siis kerroppa lisää


      • Minä12345678

        Tää ei varmasti ainut paikka missä ko yritys on ostokiellossa ...


    • zigizagi1

      zigizagi

      • Myyntijyrä

        Mikähän motiivi porukalla on kirjoitella tänne asioista, joissa ei ole totuuden kanssa mitään tekemistä. Jos tämäkin foorumi muutettas sellaiseksi, että jokainen paskanjauhaja joutus tunnistautumaan kun kommenttinsa tänne kirjoittaa, niin viestit jäis varmaan aika vähäisiksi.

        Yritys joka tekee selkeästi kannattavaa liiketoimintaa vuodesta toiseen ei varmasti toimi kusettamalla. Se on vaan fakta, että myyminen on taitolaji ja siihen on omat ammattilaiset kuten varmastikkin Zigi Zagilla on,kun tekevät hyvää tulosta. Jos joku on tästä erimieltä, ei silloin ymmärrä liiketoiminnan perusteitakaan... että näin.


    • tyytyväinenmyyjä

      Todella mukavat pomot, palkka ainakin mulla yli 6000 e/kk lounasetu kuntosalietu. Reilut myyntipalkinnot, mm viime keväänä sukellussafari Afrikkaan ja kuukausibonuksina lahjakortteja Stockmannille jne! Kannattaa mennä itse koittamaan muutamaksi kuukaudeksi niin tietää miten oikeaa bisnestä tehdään. Juuri nyt on alkamassa todella kovat jutut ensi vuodelle, jossa jokaisen nyt mukaan lähtevän palkkakin tulee olemaan 10.000 e/kk. Reiluin firma, ja kateelliset vaan täällä huutelee!

    • Zeft

      Kovat on lupaukset :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe