pyöreä peppu

ihmepylly

Oon aina luullu et mulla on hyvä peppu, mut nyt oon tajunnu et ilman housuja se ei ookkaa niin hyvä :D pepun ihan alaosassa sivulta katsottuna on semmonen ihme kulma ja niin. Miten siis saisin treenattua pepun pyöreäksi, niin että se erottuu aelvästi sivulta katsoessa, toisin kuin nyt? Auttaisiko pepun erottumiseen myös se, että laihduttaisin pari kiloa? Olen nyt siis normaalipainoinen, bmi 21. Kiitos vastanneille !!

131

12665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyykkyä

      Kyykkyä ja bodypumppia?
      Freddyn pushup housuilla voi laittaa muotoon.

      • fukifuki

        Minä voin paukuttaa sen pyöreksi, jos tiedät mitä tarkoitan.


      • Ottakaa mallia
        fukifuki kirjoitti:

        Minä voin paukuttaa sen pyöreksi, jos tiedät mitä tarkoitan.

        http://www.youtube.com/watch?v=negAzx-M_yI

        Tuollainen vartalo pitäisi olla edes joillain suomalaisilla naisilla, mutta kun ei niin ei. Aivan liian monella naisella Suomessa maha rempottaa kuin possulla ja leuasta ei ole tietoakaan.


      • diipadaapa5
        Ottakaa mallia kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=negAzx-M_yI

        Tuollainen vartalo pitäisi olla edes joillain suomalaisilla naisilla, mutta kun ei niin ei. Aivan liian monella naisella Suomessa maha rempottaa kuin possulla ja leuasta ei ole tietoakaan.

        Kyllähän Suomessa moni nainen on tuollainen, ei tietenkään kukaan ihan samannäköinen ole, mutta kuitenkin treenaa ja pitää itsestään huolta. Tuolta naiselta jään kaipaamaan lantiota, näyttää laudalta edestäpäin. Sinäkin luultavasti saat vaan unelmoida tuollaisesta, ei sen takia että heitä ei suomessa olisi vaan siksi ettei sulla ole mahkuja


    • heterolihansyöjämies

      No ei sulle pyöreää persettä kehity treenaamalla saatana. Lihomalla kehittyisi, mutta eikös se olisi aika homoa hommaa?

    • nimimerkki9

      Edelliselle: mitenniin ei treenaamalla onnistu? Mitenkäs muutenkaan? Ja oli aika ikävä vastaus kun aloittaja ihan nätisti kysyy! Tätä just tää on s24sessa. Laatupalsta.

      Ja aloittajalle: varmasti netistä löytyy treeniohjeita. Youtubestakin varmaan ohjevideoita. Ja eikös se ole niin että jos haluaa pyllyä kasvattaa niin pitää mennä plussakaloreilla, ja jos menee miinuskaloreilla niin pylly lähtee pienentymään ja litistymään? Tosta viimesimmästä en ole varma, tulkaa joku asiasta enemmän tietävä kertomaan!

    • pylläri

      Kyykkyä vaan niin sillä tulee kunnon peppu!;) kokeile vaikka 30 pvn kyykkyhaastetta.

      • KYMYSYS

        kuinka monta kyykkyä pitäis päivän aikana tehdä


      • namia nam
        KYMYSYS kirjoitti:

        kuinka monta kyykkyä pitäis päivän aikana tehdä

        paras konsti on pyllyn hieronta oliiviöljyllä.toinen konsti on tehdä nylkytys liikettä tunti aamulla ja toinen illalla ja on tietysti päivällä myös.kun on muutaman viikon nylkyttänyt johan on komiat kannikat.jos ovat liian pienet pari makkaraa ja muutama kalja kyllä pylly leviää.afrikassa pulleapyllyt kuumaa kamaa.on mahottoman hienoa katsoa xxl typykän kannukoita ovat todella mehukasta katsottavaa saatikka kun pääsee tosi toimiin siinä kulkustkin saa hierontaa nam


      • Anonyymi
        KYMYSYS kirjoitti:

        kuinka monta kyykkyä pitäis päivän aikana tehdä

        Oon 43v. Mies. yleensä ennenkuin lähden juoksemaan teen 50 kyykkyä ja lisäks jalanloitontajat 40 toistoa. Jos lihaskuntoharjoitusta, niin150. Ehkä kerran viikko. Pakarat pysyy timminä, eikä tartte jokapäivä tehhä. Varmaan löytyy netistä hyviä liikkeitä, joilla saa muokattua mieleiseksi. Pitää vaan liikkua.


    • Erilaisia kyykkyjä ja maveja treeniohjelmaan kunnon painoilla ja ruokavalio kuntoon niin hyvä tulee.

      • Lätkä-60

        Ei muuten tule. Paranee kyllä, mutta lantion rakenne ratkaisee sekä tietysti hermotus. Vähän notkoselkä, niin mahikset oravapeppuun kyllä. Myös jalkojen pituus ja rakenne, selkälihasten hermotus `vastuu`, jne. Lista on pitkä. Myös miten kävelee, lantion edessäpysymynen ratkaisee paljon. Perimällä suurin vaikutus. Treenaamalla saa tiukan, mutta ei hyvää takuulla. Siulti kandee treenata.
        Nämä Jennifer Lopez peput ja siitä rankemmat karsean näköisiä.


    • Minna5

      Tässä yksinkertainen ja tehokas ohjelma. Pyöristyy varmasti!

      www.voimanostot.net

    • sama tavoite

      oon tehnyt kyykkyä vuoden ja peppu on pyöristynyt vain hiukan XD XD teen montaa erikyykkyä ja muita peppuliikkeitä,missä vika et takapuoli on hiukan "littana" :( joo se näyttää kuvissa pyöreelle mutta se on vaan niitä kuvakulmia , katon et onhan toi jees mut peilistä kun kattoo niin ei ole mikään hieno näky.tahdon kans pyöreen pepun ja kyykkäys tms.ei ole toiminut siihen.peppu on vähän löllö ja littee edelleen..kyykkään painojen kanssa jne.ja teen muita liikkeitä jotka kuulemma tehoaa.....ei vissiin tehoa edes vuodessa.en joka päivä treenaa persausta tietenkää koska ei kannata joka päivä :D (lihastreeniä tehdä) :D

      • pyöree peppu pian

        mikähän olisi oikea ruokavalio tällaiselle kasvissyöjälle(syön kananmunia ja käytän maitotuotteita) :) mutten syö eläimiä.taidan saada kaloria liian vähän päivän aikana...paljonko pitäs treenates saada jos on 162 pitkä ja painaa 50.3?
        takana anoreksia ja 39 kg. syöminen pelottaa edelleen.


      • Lopeta dieetit
        pyöree peppu pian kirjoitti:

        mikähän olisi oikea ruokavalio tällaiselle kasvissyöjälle(syön kananmunia ja käytän maitotuotteita) :) mutten syö eläimiä.taidan saada kaloria liian vähän päivän aikana...paljonko pitäs treenates saada jos on 162 pitkä ja painaa 50.3?
        takana anoreksia ja 39 kg. syöminen pelottaa edelleen.

        Painoa reilusti ylös, aloita sillä, eli lisää ruokaa. Kaveriksi rankkaa treeniä. Lihas ei kasva miinuskaloreilla.

        Jos sulla on edelleen ongelmia syömisen kanssa, älä aloita vielä rankkaa treenaamista. Opettele ensin syömään oikein.

        En ymmärrä, miksi joku alkaa jollekin rajoittavalle dieetille, jollei edes tiedä mitä pitää syödä tilalle jotta syö terveellisesti...??! Niin kauan kun et tiedä millä lihan, kalan ja kanan korvaat, syö niitä.


      • oo ooh-hoo oh
        Lopeta dieetit kirjoitti:

        Painoa reilusti ylös, aloita sillä, eli lisää ruokaa. Kaveriksi rankkaa treeniä. Lihas ei kasva miinuskaloreilla.

        Jos sulla on edelleen ongelmia syömisen kanssa, älä aloita vielä rankkaa treenaamista. Opettele ensin syömään oikein.

        En ymmärrä, miksi joku alkaa jollekin rajoittavalle dieetille, jollei edes tiedä mitä pitää syödä tilalle jotta syö terveellisesti...??! Niin kauan kun et tiedä millä lihan, kalan ja kanan korvaat, syö niitä.

        Rullaluistelulla saat reidet ja pepun todella suureksi ja muodokkaaksi.


      • vähän maalaisjärkeä

        Kannattaa muistaa, että geenitki vaikuttaa.. kaikille ei vaan tuu JLo:n muotoja reenistä ja ruokavaliosta huolimatta. Steroideilla ehkä? Tai rupeet hikoilee niinkun jenkkitähdet. Tosin en usko, että taviksilla on aikaa tai varaa siihen hommaan.

        Eikö tärkeintä pitäs olla vaan se, että on terve ja hyvässä kunnossa???


      • ijlö
        Lopeta dieetit kirjoitti:

        Painoa reilusti ylös, aloita sillä, eli lisää ruokaa. Kaveriksi rankkaa treeniä. Lihas ei kasva miinuskaloreilla.

        Jos sulla on edelleen ongelmia syömisen kanssa, älä aloita vielä rankkaa treenaamista. Opettele ensin syömään oikein.

        En ymmärrä, miksi joku alkaa jollekin rajoittavalle dieetille, jollei edes tiedä mitä pitää syödä tilalle jotta syö terveellisesti...??! Niin kauan kun et tiedä millä lihan, kalan ja kanan korvaat, syö niitä.

        Justhan se sanoi että syö kananmunia ja maitotuotteita. Lisäks vois vetää papuja ja soijarouhetta ja pähkinöitä yms. Paljon erilaisia kasviksia ja täysjyvää.


      • otan osaa

        Elämän tärkein asia
        on tietenkin kuvata itseään ja katsoa peilistä omaa peppuaan....


    • !!!!! TOIMII !!!!!!!

      Asetu kontalleen. Nostele jalkaasi ilmaan (ns. "koirankusetusliike"), toista niin monta kertaa kuin jaksat. Jos tällä ei pylly räjähdä kasvamaan niin ei sitten millään =))))))))

      • pyöreä peppa

        Hei. Oletko ihan tosissasi? Voin vakuuttaa, että jos joskus saat lapsia, niin perseesi pyöreys on ongelmistasi pienin.

        Mikä on elämäsi tarkoitus. Ajatellaan, että toivottavasti elät pitkään ja noin 90-vuotiaana istut vnhainkodissa käytävän päässä Jukka-palmun alla dementoituneessa mielessäsi kelaillen elämäsi kulkua. Mietitkö silloin vielä oman perseesi muotoa menneinä vuosikymmeninä.

        Heti kun kasvat aikuiseksi, saat ihan oikeita huolen aiheita.


      • kohtuus kaikessa
        pyöreä peppa kirjoitti:

        Hei. Oletko ihan tosissasi? Voin vakuuttaa, että jos joskus saat lapsia, niin perseesi pyöreys on ongelmistasi pienin.

        Mikä on elämäsi tarkoitus. Ajatellaan, että toivottavasti elät pitkään ja noin 90-vuotiaana istut vnhainkodissa käytävän päässä Jukka-palmun alla dementoituneessa mielessäsi kelaillen elämäsi kulkua. Mietitkö silloin vielä oman perseesi muotoa menneinä vuosikymmeninä.

        Heti kun kasvat aikuiseksi, saat ihan oikeita huolen aiheita.

        Oliko ap:lle? Itse ihmettelen ylipäätään koko fitnessbuumia. Mielestäni liian pumpatut kehot ovat luonnottomia, eivät todellakaan kauniita. Pumpis käyn kyllä lihaskuntotreenin vuoksi. Joidenkin peput tuppaa lähinnä huvittamaan. Oma peppuni ok, riittävä itselleni. Jos jotain lisää saan treenin myötä, hyvä niin, mut neurotisoimaan en kyl ala.

        Omat intressini ovat ylipäätään vähän toisaalla. Jossain muualla kuin heidän, jotka täällä kehoittelevat toisia alkamaa "syömään oikein". He korvaavat kalan, kanan (ja lihan) ilm. joillain muilla proteiineililla. Tiedän, rahkat, raejuustot ym. Mut kohtuudes pysyisin kyl tuossakin - ei liian nipoa ruokavaliota itselleni.


      • ajan haaskausta!

        Eikö saman ajan voisi käyttää vaikka askelkyykkyihin tai ylämäkisprintteihin? Varmasti kymmeniä kertoja tehokkaampaa kuin tuollainen pelleily.


      • Reservin Majuri
        pyöreä peppa kirjoitti:

        Hei. Oletko ihan tosissasi? Voin vakuuttaa, että jos joskus saat lapsia, niin perseesi pyöreys on ongelmistasi pienin.

        Mikä on elämäsi tarkoitus. Ajatellaan, että toivottavasti elät pitkään ja noin 90-vuotiaana istut vnhainkodissa käytävän päässä Jukka-palmun alla dementoituneessa mielessäsi kelaillen elämäsi kulkua. Mietitkö silloin vielä oman perseesi muotoa menneinä vuosikymmeninä.

        Heti kun kasvat aikuiseksi, saat ihan oikeita huolen aiheita.

        Totta, lopetetaan tämä fitnesshörhöily, verhoudutaan tuulipukuihin ja juodaan kaljaa pimeässä. Suomalaisen kuuluu olla ruma lehmä.


      • pyöreä peppa kirjoitti:

        Hei. Oletko ihan tosissasi? Voin vakuuttaa, että jos joskus saat lapsia, niin perseesi pyöreys on ongelmistasi pienin.

        Mikä on elämäsi tarkoitus. Ajatellaan, että toivottavasti elät pitkään ja noin 90-vuotiaana istut vnhainkodissa käytävän päässä Jukka-palmun alla dementoituneessa mielessäsi kelaillen elämäsi kulkua. Mietitkö silloin vielä oman perseesi muotoa menneinä vuosikymmeninä.

        Heti kun kasvat aikuiseksi, saat ihan oikeita huolen aiheita.

        Pyöreä peppa ei taida nyt ymmärtää ettei tässä nyt haettu elämän suurinta ongelmaa. Itse kolmen lapsen äitinä (huoliakin on ollut ihan omiksi tarpeiksi) ja jo keski-ikäisenä itsekin mietin muutama vuosi sitten että kuinka saan peppuni pitämään muotonsa. Olen normaalipainoinen ja tykkään näyttää hyvältä vaikkei se maailman tärkein asia olekaan.
        Marssin kuntosalille ja aloitin treenin joka painottuu käsivarsiin, keskikehon syviin lihaksiin ja ylläri: peppuun. ;D Ruokavalioni on aina ollut terveellinen enkä harrasta viinin litkimistä. Nyt kun olen käynyt muutaman vuoden kaksi kertaa viikossa treenaamassa, hämmästyn itsenkin kuinka hyvältä näytän. Housut istuu julmetun hyvin eikä peräluusteri roiku. Jostakin syystä olen sitä mieltä että ei ikä ole este näyttää timmiltä ja varsinkin pepun pitää olla kuosissa. Sanokaa mitä sanotte mutta minä olen tyytyväinen ja mieheni on enemmän kuin tyytyväinen. :D
        Ne jotka haluavat piiloutua äitiyden kaikenkattavaan paituliin ja väittää että kropasta huolehtiminen ei ole aikuismaista, tuskin saisivatkaan ässinsä raahattua liikuntaan ja vielä jos pitäisi lopettaa sohvalla mässytys iltaisin....
        Aloittajalle toivotan ihanaa kesää ja haastavia hetkiä askelkyykkyjen, pakarakoneen ja muiden ihanuuksien seurassa! :)


      • yks Pena Somerolta
        Reservin Majuri kirjoitti:

        Totta, lopetetaan tämä fitnesshörhöily, verhoudutaan tuulipukuihin ja juodaan kaljaa pimeässä. Suomalaisen kuuluu olla ruma lehmä.

        Näin on marjat, herra Majuri!

        Tapellaan lisäksi kännipäissä ja pudotaan järveen! Se on suomalaista urheilua prkele! Ei mitään homofitnessiä!!!


      • Anonyymi
        helunahiluna kirjoitti:

        Pyöreä peppa ei taida nyt ymmärtää ettei tässä nyt haettu elämän suurinta ongelmaa. Itse kolmen lapsen äitinä (huoliakin on ollut ihan omiksi tarpeiksi) ja jo keski-ikäisenä itsekin mietin muutama vuosi sitten että kuinka saan peppuni pitämään muotonsa. Olen normaalipainoinen ja tykkään näyttää hyvältä vaikkei se maailman tärkein asia olekaan.
        Marssin kuntosalille ja aloitin treenin joka painottuu käsivarsiin, keskikehon syviin lihaksiin ja ylläri: peppuun. ;D Ruokavalioni on aina ollut terveellinen enkä harrasta viinin litkimistä. Nyt kun olen käynyt muutaman vuoden kaksi kertaa viikossa treenaamassa, hämmästyn itsenkin kuinka hyvältä näytän. Housut istuu julmetun hyvin eikä peräluusteri roiku. Jostakin syystä olen sitä mieltä että ei ikä ole este näyttää timmiltä ja varsinkin pepun pitää olla kuosissa. Sanokaa mitä sanotte mutta minä olen tyytyväinen ja mieheni on enemmän kuin tyytyväinen. :D
        Ne jotka haluavat piiloutua äitiyden kaikenkattavaan paituliin ja väittää että kropasta huolehtiminen ei ole aikuismaista, tuskin saisivatkaan ässinsä raahattua liikuntaan ja vielä jos pitäisi lopettaa sohvalla mässytys iltaisin....
        Aloittajalle toivotan ihanaa kesää ja haastavia hetkiä askelkyykkyjen, pakarakoneen ja muiden ihanuuksien seurassa! :)

        Nyt puhut asiaa! Mikään ei ole niin kaunista kuin itsevarma nainen joka tietää, että kunnossa pysyy kun treenaa...


    • mies30v

      älä laihduta vaan kiinteytä, kaikki harjoitukset mitkä tuo sinne jalkoihin /persuukseen sellasen lihaspoltteen niin eiköhän se ala ajan kanssa pylly pyöristyyn:) mutta ei kylläkään viikossa.

      Itse olen koittanut saada olkapäihin muotoa ja nyt kun olen vaan treenannut ja treenannut ajan kanssa noita olkia niin alkaa tuleen muotoa ja erottuvuutta, mutta matkaa kyllä on vielä edessä. Eli hyviä treenejä ketjun aloittajalle:D

    • Juokse. Mikään nopea lääke juokseminen ei ole ja juoksua on tehtävä paljon (kun pääset yli viiden juoksutunnin viikossa, niin puolessa vuodessa olettaisin tuloksia näkyvän), mutta tulosta syntyy hiljalleen. Pakarat saa juoksulla treenattua erottuviksi, mutta erottuvuus tulee lihaksien eikä niinkään pyöreyden myötä.

      • vainion marttiko :)

        höpöhöpö,maratoonari ei ole lihaksikkaan näköinen.100m sprintterit ovat kun tekevät kyykyt muut voimaharjoittelut.kävelyä ja nopeita 60-120m spurtteja ja taas kävelyä et tasaantuu ja sit pulssi ylös spurtilla;se tekee hyvää juoksupuolelta niiden kyykkyjen lisäksi


      • vainion marttiko :) kirjoitti:

        höpöhöpö,maratoonari ei ole lihaksikkaan näköinen.100m sprintterit ovat kun tekevät kyykyt muut voimaharjoittelut.kävelyä ja nopeita 60-120m spurtteja ja taas kävelyä et tasaantuu ja sit pulssi ylös spurtilla;se tekee hyvää juoksupuolelta niiden kyykkyjen lisäksi

        Maratoonarilla kieltämättä harvemmin on isoja lihaksia. 5-7:llä juoksutunnilla viikossa ei maratoonaria kuitenkaan tehdä. Juoksumäärä riittää siihen, että reidet kiinteytyvät (olettaen, että syöminen pysyy kurissa, koska mikään juoksumäärä ei riitä polttamaan kaikkea sitä energiaa, jonka kykenee halutessaan syömään). Kiinteät reidet mahdollistavat hyvän pakaroiden erottuvuuden.

        Mainitsemillasi kyykyillä ja voimaharjoittelulla saa niihin pakaroihin lisää kokoa, mutta hyvään erottuvuuteen sivulta ei pelkkä koko riitä.


    • härmäläGO-GO

      joo,mä uskon myös että kyykky tuo peppua.en itse ole "sinänsä kyykännyt" muutakuin linnassa joka ilta ilman painoja mutta sen huomasin kuitenkin keskivartalon "hyvällä fiiliksellä". tosta kyykkäämisestä meidän huippu naispituushyppääjä Ringa Ropo sanoi että Suomen nyky naishyppääjillä jää 50cm pituudesta ihan siitä kun ei enään kyykätä.ja näillä ei olekaan peppua niinkuin Ringalla oli ja oli makeat sellaiset.mä sain aikoinaan "hyvän pohjan alakroppaan" kun jaoin mainoksia koko nuoruuden 1-2kertaa/vko isolla alueella ilman yhtäkään hissirappua.vanhemmalla iällä sen itsekin jotenkin "myönsin" kun akat aina sanoi et "vattu sul on hyvä perse.."(ja vikkelä..) ja samojen kundit sano "ei sul muita lihaksia ookkaan.." et olihan se sitten vaatimattomasti myöhemmällä iällä myönnettävä itsellekin et jäi monia tsekkaamatta ujouden takia..niin et kun huonolla ravinnolla pitkällä ajalla "sain itselleni nämä" niin kyllä nopeesti kehittyy kun oikeella ravinnolla niitä Pispalan portaita edestakas veivaa kyl "Beyonce" pyöreyttä tulee ja ei läskinä vaan kimmoisana lihaksena,baby..punttien kanssa yksipuolisesti tulee vain "pukamia" et portaisiin vain niin hyvää tulee..

    • muodokaspeba

      Itse olen saanut pyöreän pepun kunnon ruokavaliolla: paljon proteiinia ja rasvaa. Ja kunnon liikunnalla: reippaat pitkät kävelylenkit, uinti, kyykyt, sivuttain makuulle meno ja jalan nosto ylös alas, pyöräily. Tuloksia ei tietenkään tule heti!

    • pikapika

      -ja tosiasiahan on se , et kaikki ihmiset ei saa sellaista pyöreää peppua, kaikki ei saa vaikka mitä tekis...vähä sama kuin se, et jotkut ei liho millään, niin paljon ei pysty syömään, et lihois...perintötekijät ja geenit määrää....

    • bulg

      Sun täytyy bulggaa bulggaa niin alkaa se perse kiinteytyy/pyöristyy.

    • SINULLE "IHMEPYLLY" SANON REHELLISESTI: KÄY SÄÄNNÖLLISESTI KUNTOSALILLA JA TEE SELKÄÄSI SEKÄ ALAVARTALOASI KIINTEYTTÄVIÄ HARJOITUKSIA PITKINÄ TOISTOSARJOINA NIIN PEPPUSI KIINTEYTYY AJAN MITTAAN..;;)))
      SUUKKOTERVEISIN
      Salmonman

    • peppumies l:ranta

      Ei se kuule se peppu ole kaiken takana, vaan millainen muuten olet, siis luonteeltaan ja asenteeltaan, vaikka on kuin kivan näköinen peppu niin ei sua kukaan jaksa jos oot muuten ihan pepusta.

      • Sellasta juu

        Kaiken takana on peppu. Kyllähän luulisi peppumiehen sen tietävän.
        Hassuja puhut.


    • deep squatter

      Kyykky on kyllä hyväksi pepulle sekä muillekin jalkalihaksille ja myös selkälihaksille. Jopa vatsalihakset saavat samalla treeniä. Jos kyykyn haluaa menevän tehokkaasti peppuun, tulee kyykyt tehdä syväkyykkynä eli aivan pohjaan saakka täydellä liikeradalla. Ei kannata isoja painoja ja lyhyitä sarjojakaan pelätä. Lihasmassan kannalta voiman kehittyminen on tärkeää ja lyhemmillä sarjoilla saa sitä oikeaa lihasmassaa, joka ei häviä tai lässähdä ihan hetkessä. Hyvin muotoutunut peppu naisella saa ainakin tämän miehen pään sekaisin :)

      • Raise the bar!

        No totahan mäkin aina sanon että oikeesti, onhan se peppu hitsin tärkeä.
        Naisena pidän huolta ettei peba roikahda sillä turha sitten itkeä kun kaikenmaailman mimmit vie huomion kun oma takaosasto on päästetty remonttiin.
        Pitäkää huolta naiset pepuistanne niin parisuhde sujuu paremmin. Näin helppoa se on, siskot. :D Eikä tartte nyt pillastua. Kattokaa vaan peiliin.


    • 668787

      Onneks ei tarvi miettiä tollasia liikunta ja peppujuttuja.

      Onneni on omistaa leveä lantio ja pyöreä peppu:).

      • tietäää

        Varo, ettei rupsahda ennen aikojaan, hah:)


    • tietäää

      Oikeilla vatsaliikkeilläkin saat peppua kiinteämmäksi:)

    • Satiiristi

      Jos aloittaja vain huomiota hakee peballe, niin siihen on keksitty keltainen lehdistö.

    • pannut

      Kun lemmiskelet, kiipeä päälle ja pyöritä peppuas niin vimmatusti.Varmasti lähtee ,jollei kehity nin ainaski mälli lentää kunnolla. Huva olo!

    • mahtava peppu

      Oma tyttöystäväni sai pakaroihin muotoa, kun lisäsimme seksin määrää.

      Harrastamme nykyään 5 kertaa viikossa, ja tytöllä on kroppa ja peppu ihan mahtavassa kunnossa. Noin tunti kerrallaan eli tyttö saa treeeniä 5 tuntia viikossa.

    • kokemusta on

      Treenaamalla pepun lihaksia suuremmaksi. Eli tee vaikka "squats" (hitaita 90 asteen kulman kyykkyjä), googlettamalla heti löytyy miten se tehdään. Yksinkertaista, tee vaikka 10x3 joka toinen päivä, tai joka päivä jos lihakset antaa myöten, tulosta alkaa näkyyn nopeasti. Idea tuossa on että se kasvattaa lihasmassaa joka vuorostaan tekee kiinteän ja pyöreämmän näköisen perän ;)

    • ei kun päässä

      Kyllä suonalainen ämmä on tanansaa turhamainen olio . Näillä sivuilla haukutaan suomalaisia miehiä ties mistä , mutta tässä nähdään mitä on suomalaiset naiset . Joka tuollaisen joskus joutuu ottamaaan ittellensä , niin taivas auttakoon . Vai vielä sivulta katsottaessa , katso nyt ihan ensiksi peiliin vaikka kasvoista , ja mieti että onkohan minussa tuolla pään sisässä jotain vikaa .

    • vältä sohvaa

      Kykky on liikkeiden kuningas tässä tapauksessa, ja jos haluaa selvästi havaittavia tuloksia, kannattaa myös treenata kovaa (isoilla painoilla lyhyehköjä sarjoja niin että tuntuu, eivät ne lihakset vahingossa suurene ollenkaan)

      Lisäksi semmonen asia vielä, että istuminen on pahinta myrkkyä pakaroille; mitä enemmän istut, sitä enemmän ne lässähtävät.

    • mummo 82v

      Naamaa oon katsonut peilistä liikaakin, mutta peppua olisi mukava saada pyöreämmäksi. Nyt alkaa roikkua liikaa.

    • uallis

      Pepun selvästi erottuvaksi saa, kun alkaa syömään enemmän, ja htyvän pyöreäkin on, kun ei liikaa syö.

    • nettokävely

      eikö kyykkäkäärmeellä pitäs olla sit timmi peppu ;) hyvin se ainaki räppää :D

    • nainen-78

      Kuulostat nuorelta. Ei pyöreä peppu ole mikään ihanne, vaan sellainen pantavannäköinen, tässä yksi:
      http://www.stara.fi/2014/06/03/laura-cremaschin-bikinipeppu-huomattiin/gallery/116979/
      Tuo on laihemmasta päästä ja kokoa saa olla aika runsaasti enemmän, kunhan muoto on seksikäs, sellaista peppua miehet haluaa. Pyöreä, nuoret uskoo, että pyöreä peppu on oikeanlainen, kun tulee ikää ymmärtää, että se on ilman seksikästä muotoa yksi huonoimmista vaihtoehdoista.

    • bond1

      Pyöräily!

    • riikinkukkopyrstö

      mitähän jos söisit kunnolla ja lisäisit painoasi kymmenkunta kiloa, alkais peräkin levitä. Tai pistä tyyny pöksyihin, jos haluat peräpääsi vetävän katseita!
      Niin ja hameen kanssa voisit käyttää sitä viime vuostuhannen keksintöä eli turnyyriä. Katso 1700-1800 lukujen muotikuvia.

    • iisibiisi

      fylliä housuihin niin johan pyöristyy

    • Turvallista

      Jos et ole kuntoillut juurikaan, älä tee kyykkyjä, sillä todennäköisesti rikot itsesi. Juoksu,pyöräily tms vaan kiinteyttävät.

      Ensin lämmittele niin, että ponkaiset ylös kyykystä voimakkaasti muutamia kertoja.
      Aloita tekemään joka ilta molemmilla jaloilla kaksi kertaa 20:n sarja noita koirankusetusliikkeitä. Lisäksi tee parikymmentä niin, että nostat jalkaa suoraan taaksepäin ylös, ei sivulle niin kuin kusetusliikkeesä. Tee näistä 1kk.
      Sitten menet kuntosalille tekemään tätä taaksepäin ylös suuntautuvaa liikettä laitteella, panet sen verran painoa että juuri ja juuri jaksat 8 kerralla. Näitä tee, ja lisäksi jalkaprässiä laitteessa niin, että jalkapohjasi ovat hieman korkeammalla kuin mitä normi on. Ottaa enemmän pebaan, ei reisiin. Painosi on kantapäillä.
      Tämä ottaa täsmälleen samoihin lihaksiin kuin kyykyt, mutta on turvallisempaa ja hallitumpaa laitteessa.

    • kanttinen takamus

      Jaahas ja mihin sitä pyöreää peppua niinkun tarvitaan ?

      eihän sellainen sovi edes vessanpyttyyn vaan roiskuu seinille pesuissa.

      on sitä vaan monelaista ongelmaa muutamilla auringonpolttamilla aivoilla.

      • tiukka se olla pitää

        Ei se persеreіkä kasva kyykkäämällä, vіtun äälіö!
        Sitä paitsi löysät läskipеrseet etoo. Treenattu pеrse kertoo myös henkilön itsekurista.


    • kun mieli on sairas

      Olen aina luullut että takamus on istumiseen tarkoitettu, sialla se menee hiukan toisin, mutta ihmisellä siis!

      mutta että siis iltarukoukseen taitaa pitää lisätä lause, herra varjele ihmiskuntaan lisääntymästä enää tätä lajia jota alkaja edeustaa.

      • Eikä herkkuja

        Siellä ylipainoinen...reilusti ylipainoinen, sohvan nurkassa sipsejä mussuttava yrittää ryhtyä Jumalaksi.
        Noinko paljon harmittaa kun joku haluaa näyttää hyvältä ja tuntea itsensä hyväkuntoiseksi.
        Aloitukseen vastanneista on helppo ruotia ylipainoiset heikon itsekurin omaavat katkerat luuserit ja itsestään ja terveydestään huolta pitävät tyytyväiset tsemppaajat.
        Oma pepani on törkeän hyvässä kuosissa...mutta oli se kovan työn takana!


    • vaalea on haalea

      Älä yrittä yhtään. Sinä että ole mustaihoinen nainen eikä sinulle siten koskaan voi tullakaan ihanian muodokkaita pakaroita. Olet haalea vaaleihoinen lattatakapuoli ja tyydy siihen.

    • Jenittäjä!
    • Peppuman

      Lisää pepputreeniin uinti, saat varmasti hyvää tulosta.

    • Veteranfan

      Kuntosali treeniä n. 20.vuotta niin alkaa peppu näkyä.

      Jalkaprässillä saa voimaa jalkoihin nopeasti,sillä jaloissa on isommat lihakset kuin käsissä.

      Liikuntaa jaloilla eri muodossa,pyöräily,
      soutua nimenomaan varsinaisella liukupenkillä,luistelu,uinti.

      Juoksu taas rasittaa jalkoja sen verran ettei se lisää lihas massaa pakaroihin.

      • fanipeppu

        Lihasmassaa saa jo parissa kuukaudessa huomattavasti, ja vuodessa tekee täydellisen muodonmuutoksen, jos vain haluaa ja osaa. Ei Jens Eltterikään kahtakymmentä vuotta kyykkinyt.


    • käyttäkää

      mieluummin sanaa perse.
      Toi jatkuva peputtelu käy hermojen päälle prkele!

      • pеrseilijä

        Tarkoitit varmaankin pеrsе.


    • jossu2

      Toiset syntyvät lattaperseiksi, ei siinä mitkään kyykyt auta.

    • Peppumies

      Kyykkyä, kyykkyä ja lisää kyykkyä.

    • treenaa

      kuules ala painiin ukon kanssa enämpi sängyssä saat jännitystä pyllyyn.

    • lohkasen siivun

      - pyöräily
      - hiihto
      - punttisali : kyykky, prässi, suorin jaloin maastaveto ISOILLA PAINOILLA

      nimimerkillä Pyöreät pakarat

      • Kivaa on!

        Kyykky, maastaveto ja askelkyykyt. Siinä setti. Pakarakonetta unohtamatta, siihen kun saat lopulta 50 kg treenin ajaksi, ollaan jo voiton puolella!
        Pakaroiden treenaus kuntsilla on palkitsevaa koska tuloksia alkaa näkyä suht nopsasti. Sinne vaan!


    • Herkkupeppuja

      Salitreenissä täytyy aina keskittyä niihin lihaksiin mitä on treenaamassa.
      Muuten se on pelkkää painojen liikuttelua.Syömällä ei saa muuta kuin
      löysän ja roikkuvan pepun,joka sitten kiristetään housuilla,että näyttäisi joltain.
      Hyvä keino lisätä lihasmassaa pakaroihin on tietysti kyykky,mutta muista myös
      jännittää pakaralihaksia toiston aikana ja käytä isoja painoja,noin 8-10
      toistoa per sarja ja lyhyet tauot.Kun treenin jälkeen pakaralihakset on kipeät,
      niin treenistä on ollut jotain hyötyä.Sama koskee tietysti myös muitakin lihaksia.
      Timmi ja pyöreä peppu on ilo silmälle.Kyllä sitä muotoa sieltä tulee kun vaan
      jaksat nähdä vaivaa.ps.älä mene salille seurustelemaan,vaan treenaamaan.

    • hyöty

      Vaimolla on hyvän mallinen pylly, ei mikään salaisuus, mutta ratsastaa noin kolme kertaa viikossa päälläni. Molemmin puolinen hyöty.

    • luomupärre

      nordströmin-klinikalle vatsan-reisien rasvaimut ja rasvat siirrät peppuun,tai rasvat pepustakin veke ja kunnon implantit tilalle..

    • tte22e

      Mene salille, käännä peppu peiliin päin ja räpsäise siitä kuva aiphounillasi. Pakarat kiittää!

    • Sulkijalihas reeniä

      Huomenna on torstai ja perinteinen hernerokkapäivä, joten syö paljon hernekeittoa ja pidätä sen jälkeen pierua. Kaasun paine saa aikaan pepun pyöristymisen.

    • 26+10

      Tässä näin on pätkä youtubesta jossa näkyy hyviä liikkeitä, tee tämä treeni 2-3krt niin eiköhän pylly kiinteydy ja muuta muotoaan vähän "pyöreämmäski" :DD

      https://www.youtube.com/watch?v=bWzJKwRRkBI

      Toki kannattaa hommata myös jokin kuntolaite, kuntopyörä tai stepperi, voi treenailla himassa kun katsoo tv:tä ;PP

      • q-ekjriffhj

        siis tee 2-3krt päivässä xD


    • anselmi2
    • massageman70

      Treeniliikkeistä minusta askelkyykyt käy hyvin pakara-alueelle. Mulla käy vast.otolla monenlaisia pakaroita mutta askelkyykkääjät erottuu kyllä, pepun muotoon vaikuttaa myös lantion asento eli miten notkolla on selkä. Kireet lonkankoukistajat kohottaa peppua ! Hyvä liike myös selinmakuulla lantion nostot yhdellä jalalla, the best !! Siinä lihas supistuu myös loppuradalla ja näin saadaan äärisupistus maximukselle.

    • tanja-75-

      kyl varmaan avittaisi kun juoksisit ylä ja alamäkeä ja myös rappuja ravaamalla.ainakin mul on auttanut

    • Pruit

      Kannattaa pidätellä pierua niin silloin se pyöristyy !!

    • paneskellaan

      Annat vain nussia itseäsi paljon takaapäin niin kyllä se peppu siitä pyöristyy.

    • mies vm 86

      Ja sitten kun lähdet niitä kyykkyjä tekemään niin kunnon syväkyykkyä, ei mitään penkki perseen alle ja sitä vasten läiskytellään. Kyllä on muuten mun miehinen persekin on muuttunut puolessa vuodessa kun jokatoinen päivä olen syväkyykkyä tehnyt salilla, alussa 40kilolla, nyt 60kilolla. Tosin sanomattakin selvää että kannattaa ottaa parille ekalle kertaa joku sellainen henkilö mukaan joka tietää tekniikat. Ja muista: vapaapainot. Jätät ne hiluvitkutin koneet ihan suosiolla sinne naistensalille.

      • mies vm 86

        Toinen juttu on että lämmittelyt hoidat crosstrainerilla. Sitähän ne pikkupeput siellä salilla vatkaa menemään ees-taas. Kieltämättä crosstraineri ottaa tehokkaasti pakaroihin ja takareisiin. Itse en kyllä miehenä kehtaa siihen mennä muiden nähden, mutta naisille eri juttu.


      • olet täysi pelle

        vanhentunutta tietoa tuo TEE SYVÄKYYKKYJÄ!!

        joidenkin ihmisten jalanterän rakenne ei sovi siihen, sitä on turha toitottaa, kun kaikki ihmiset eivät siihen edes pysty. siihen ei auta venyttelyt eikä mikään, kun vika on rakenteellinen.

        kuulostat aloittelijalta, kun jaksat tuota väsynyttä SYVÄKYYKKYJÄ mantraa hokea. se on ammuttu alas. kaikki kyykkääminen ei tod ole SYVÄKYYKKYÄÄMISTÄ


      • mies vm 86
        olet täysi pelle kirjoitti:

        vanhentunutta tietoa tuo TEE SYVÄKYYKKYJÄ!!

        joidenkin ihmisten jalanterän rakenne ei sovi siihen, sitä on turha toitottaa, kun kaikki ihmiset eivät siihen edes pysty. siihen ei auta venyttelyt eikä mikään, kun vika on rakenteellinen.

        kuulostat aloittelijalta, kun jaksat tuota väsynyttä SYVÄKYYKKYJÄ mantraa hokea. se on ammuttu alas. kaikki kyykkääminen ei tod ole SYVÄKYYKKYÄÄMISTÄ

        No syväkyykky on tehokkain kyykky, piste. Tosin joo se vaatii hyvää liikkuvuutta, jota ei kaikilta löydy. Mutta jos ei nyt varsinaista kipua tunnu niin saa kyllä antaa mennä niin alas raudan painosta kuin pystyy.


      • booty_ass
        mies vm 86 kirjoitti:

        No syväkyykky on tehokkain kyykky, piste. Tosin joo se vaatii hyvää liikkuvuutta, jota ei kaikilta löydy. Mutta jos ei nyt varsinaista kipua tunnu niin saa kyllä antaa mennä niin alas raudan painosta kuin pystyy.

        Olen joskus loukannut polveni, joten en pysty tekemään syväkyykkyä. Syväkyykyn puute ei ole kuitenkaan haitannut pakaroiden kehittymistä - vuodessa on tapahtunut huikea muutos, takapuoli on pyöreä, ennen se oli lattea. Olen tehnyt kyykkyä ja prässiä sekä maastavetoa. Lisäksi pyöräilyä ja hiihtoa.

        Treenikaverini on muuten syväkyykyn nimeen vannova. Ihan kauhulla katson sitä riuhtomista, syväkyykystä huolimatta takapuolessa ei ole juurikaan tapahtunut muutosta vuodessa.

        Ei se miten syvälle kyykkäät, vaan miten kyykkäät!


    • Vald3mar

      Oikeastiko kaipaat että jengi kyylää sun persettäsi?

      voi jumalauta

    • entinen possu

      Saat tehdä kyykkyjä kolme vuotta ennen kuin mitään näkyy.
      Kokeile TapOut XT 90 päivän haaste ja se on siinä.
      Puhun kokemuksesta.

    • nykyinen trolli

      Totta. 2v ja 11kk, ei vielä mitään muutosta. Kuukautta myöhemmin pamahtaa niin pyöreä perä ettei pallokaan voi olla pyöreämpi.
      Todellisuudessa jo 3kk kovaa kyykkäystä tekee ihmeitä. Edellyttää ettei ole kymmeniä kiloja ihraa peittämässä niitä lihaksia.

    • saletisti hot!
    • -J-

      Kun teet kyykkyjä niin siihen ei auta että vaan "kyykkää". Monella liike suuntautuu suurimmaksi osaksi etureidelle ja vain vähän takapuolelle.
      Keskity liikettä tehdessä tuntumaan ja keskity pitämään paino etenkin kantapäällä. Monella paino on suurimmaksi osaksi päkiällä joten työn tekee pääasiallisesti reiden etuosa. Näin ollen pakara ei aktivoidu kunnolla.
      Jos siis kykkäät kuukausitolkulla eikä tuloksia näy niin vika on tekniikassa. Nimenomaan tuntuma pakarassa osoittaa että liike menee perille oikeaan paikkaan =)

      • kokeile makaamista

        Jospa nyt kokeilee kuitenkin sitä lihastreeniä. Ainoa pеrseeseen vaikuttava ruoka on rasva, eikä se ole positiivinen vaikutus. Akkojen höpötykset kannattaa unohtaa saman tien.


    • Joku Vaan

      hep jep jep.. tuolta löytyy jos jonkinlaista, paukuttamisesta lähtien

      ehken vois yksinkertaistaa tee jalkoja niin etureisii (kyykkyy, jalkaprässii) takareisii (erillaisii laitteita tai voit kokeilla maastavetoo "suorin jaloin"(todellakin tuolloin pie jalkoi jo alus hivenen koukussa ja tankoa/painoja ylös nostaessa vie peppuu hivenen taaksepäin) JA
      nyt mikä parahin ASKELKYYKKY joko paikallaan tai kävellen eteenpäin, kokeile pikku hiljaa ensin omalla painolla ja sitä rataa lisäpainojen kera kun, tekniikka antaa myöten

    • hersy

      Lopettakaa hyvät ihmiset se omaan runkoon tuijottelu ,ja keskittykää mitä hyvää täällä maailmassa voisi tehdä,sillä siinä sitä parantamisen varaa on ja heti reilusti,sille ihan sama miltä oma p.... näyttää kunhan kunhan on iloinen mieli ja jakaa sitä muillekkin

      • Man Selter

        En minä pelkästään omaa runkoa tuijottele. Tykkään tuijotella myös muiden runkoja, treenattuja sellaisia. Talipallojen tuijottelut jätän talitinteille.


    • perstohtori
    • siliconi missit

      Eikun vatipää laita siliconit . Niinhän nuo kaikki teini-ikäiset nyt tekee pölhöyksissään .

    • böö

      harrastuksista ainakin jalkapallo on sellanen laji, joka jostain syystä tekee naisille isomman pepun..

    • Hei! Nyt sinulla on loistava ja ainutkertainen mahdollisuus voittaa 5000 euroa puhtaana käteen! Nyt varmaan ihmettelet ja epäröit, mutta lue lisää:
      Vuonna 2013 onnekas Ari Kivikangas voitti 1000 euroa puhtaana käteen vastatessaan politiikkaaiheisiin kysymyksiin (20kpl) täysin oikein.
      Jälleen tänä vuonna 2014 näinkin upean kesän takia eivät lisätienestit tekisi pahaa? Vai miten on? Varmasti on haaveissa matkailua, uutta sisustusta, tavaroita ja paljon muuta!

      Kun osallistut nyt varmistat, että olet kisassa ensimmäisten joukossa joilla on mahdollisuus voittaa sievä summa rahaa! Mikään kisa ei ole koskaan ollut näin helppo tai täydellinen! Memegen.com haluaa palkita juuri sinut tällä loistavalla palkinnolla! Vain 20 helppoa kysymystä ja upea rahapalkinto on sinun! Nyt tai ei koskaan hyvä suomi24 käyttäjä!
      Lisä tietoja: http://m.memegen.com/amqeo4.jpg

      • aivot treeniin

        kannattas keskittyä korvien välin treenaamiseen

        ei sielä persiissä oo muuta ko läskiä, treenas sitä kuinka palijo tahansa


      • KYYKKÄÄ LÄSKI!!!!!
        aivot treeniin kirjoitti:

        kannattas keskittyä korvien välin treenaamiseen

        ei sielä persiissä oo muuta ko läskiä, treenas sitä kuinka palijo tahansa

        Sinullakin jäänyt korvienvälin treeni aika vähälle, kun et ymmärrä pеrseen anatomiasta tuon taivaallista.

        http://bodybuilding24x7.com/wp-content/uploads/2014/02/img023.jpg


      • kuuminta hottia...
        aivot treeniin kirjoitti:

        kannattas keskittyä korvien välin treenaamiseen

        ei sielä persiissä oo muuta ko läskiä, treenas sitä kuinka palijo tahansa

        Löysin sinut!

        http://i.imgur.com/ftWsqwG.jpg


    • uuuuuuh

      mä voisin tulla leipomaan ja hieromaan pyllyäs kyllä ne ylimääräiset kilot saadaan nussimalla pois

    • siinä se

      Kyykkyyn, kädet niskantaakse ja sitten ns. ankankävelyä, sitä voit tehdä ,sisällä, ulkona melkein missä vain . Kyllä paikat kiinteytyy ja siinä myös vatsalihakset tulee hyvään kuntoon jolloin myös selkä kestää hyvin rasitukset

    • Hajupöksy

      Kyntömiehelle käy kulmikaskin!

    • ValkVolOik

      Minun pitäisi saada apua aivan kaikkeen mm. pukeutumiseen, meikkaamiseen, laihduttamiseen, hieman muuhunkin kaunistautumiseen, kouluttautumiseen ja työhön. Mikä olisi se paikka josta sitä apua saisi?

    • skördä

      Kun minä panen naista pyllyyn, niin se pylly on suomen paras.

      • äsh

        Tämä ketju on ihan perseestä.


    • chill out

      Painoindeksi, esim vaikka normaalipainoisuus, ei kerro siitä, miten paino jakaantuu vartalossa. Voi esim olla löysä ja läski keskivartalo ja tikkujalat tai toisin päin. Mut mitä väliä.

    • poiujhgf

      Kyykkyä kyykkyä! Ja alataljassa jalannostoja, pistää pepun helläksi ja itsellä tuottanut tuloksia huomattavasti!

    • fitness5
    • fitness5
      • wau

        tosi sexy. Suomessa sais olla kanssa tuollaisia neitoja paljon.


    • MeLyx
    • kääni paini kuninkas
    • fataasss

      Mcdonalds= pyöreä peppu

    • pum pum

      Siis mitä ??!! Eikö herranen aika sentään ole tärkeämpiä asioita pohdiskella kuin joku perse ... mihin tää maailma menee .. sota tulossa ja yks vinkuu veltosta perseestään.. zeesus !!

    • Mirjamii1
    • Personalträininki

      Ei muuta kuin raakaa naintia takuapäin, välillä temmi ulos revasta ja kunnon läiskintää pakaroille. Sitten taas temmi juurta myöten sisään. Tiukka tahti päälle.
      Sitten vaan revan kuivatus ja putsaus. Ja ei kun uudestaan hommiin.
      Tätä 2 krt päivässä, kuutena päivänä viikossa, niin voin sanoa, että johan on pakarat kunnossa kolmen kuukauden päästä,
      Jos sulla ei aivan karmea hanuri oo, niin voin tulla hommiin, niin hoidetaan yhdessä homma kotiin!

    • talvilajeista

      hiihto ja luistelu ovat hyviä pakara- ja reisilihaksia vahvistavia lajeja. Tänään viimeeksi ihastelin pikaluistelijoiden mielettömän upeita takamuksia.

    • Muotoapakaroihin
    • Anonyymi

      Siis mun perse ei oo yhtäö iso ja vittuku siitä ei tuu isoo vaik treenaan!!

    • Anonyymi

      Naisurheilijoita katsomalla voi päätellä minkä lajien edustajilla pyöreät perseet ja alkaa harrastamaan jotain lajia.. Hyppyä vaativissa lajeissa hyvät ja bikini fittness. Eli noista voisi suositella hyppimään monella tyylillä ja syömään oikein kuten fittnes lajissa. Salilla käyntiä ja joka laitteessa pelkästään tehdään persettä. Fast results takuu.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe