Kaikki miehet tällaisia?

Tahtoo rakkautta

Olen viisi vuotta sitten eronnut 45v nainen. Olen enemmän ja vähemmän epätoivoisesti etsinyt itselleni miesseuraa, mutta olen törmännyt vain tällaisiin tyyppeihin:

- naimisissa oleva 40-50v mies, joka haluaa vähän sutinaa, ei välttämättä seksiä, kunhan vain jotakin huomiota

- varattu nuori mies, joka haluaa seksiä, yhden ainoan kerran

- vapaa mies, jolle ei kelpaa mikään eikä kukaan, juttuseura ehkä vähäksi aikaa

Nuorena tuntui olevan niin helppoa saada seuraa, tässä iässä tuntuu kuin hakkaisi päätänsä seinään.

15

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaksi eri asiaa

      Nimimerkkisi ei pidä paikkaansa. Sinä tahdot selvästi parisuhteen. Se on ihan eri asia kuin tahtoa rakkautta. Päätä ensin, kumpaa kaipaat enemmän, ehkä etsiminen sitten helpottuu.

      • Tahtoo rakkautta

        En minä välttämättä halua parisuhdetta. Haluan rakkautta, mutta seksi varatun miehen kanssa ei mielestäni ole sitä. Ja se on ainoa, mitä olisi tarjolla (tai mitä olen tähän mennessä löytänyt).


      • Käsitteet selviksi
        Tahtoo rakkautta kirjoitti:

        En minä välttämättä halua parisuhdetta. Haluan rakkautta, mutta seksi varatun miehen kanssa ei mielestäni ole sitä. Ja se on ainoa, mitä olisi tarjolla (tai mitä olen tähän mennessä löytänyt).

        Myöskin seksi ja rakkaus ovat kaksi aivan eri asiaa, ei välttämättä mitään tekemistä keskenään.


    • Ymmällään

      En nyt kyllä ymmärrä yhtään mitä sinä oikein haluat.

    • kaaleppis

      Oikeastaan sait jo vastauksen siihen, miksi et ole löytänyt mitä olet etsinyt.
      Kukaan ei tainnut ymmärtää mistä puhuit. Olen itse miehenä miettinyt tuota samaa päätä seinään iskemistä. Miksi törmäät vääränlaisiin ihmisiin?
      Saman kysymyksen voisin asettaa itselleni. Minusta yksinkertaisin syy on siinä ettei sellaisia ihmisiä ole vain olemassa, jotka haluaa samaa kuin esimerkiksi me.
      Toisaalta jos sellainen joskus löytyisi se tuntuisi entistä arvokkaammallle ja paremmalle.
      Itse näen miehiä joka päivä ehkä kymmeniä kuitenkin. Varmaan samoista vaikutuspiireistä ja sitten vähän eri. Yksi kymmenestä saataisi osua tuohon kategoriaan mitä sinä haluat ja niistä voisit valita. Sinun kriteerisi voisi osua samoin yksi kymmenestä jos ollaan höveleitä. Sitten yksi kymmenestä voisi olla kiinnostunut sinusta. Vastaavasti onnistumisprosentti alkavaan suhteeseen voi olla ehkä se sama yksi kymmenestä.
      Plus muut mahdolliset tekijät. Hyvän suhteen saamiseen saati ehkä rakkauden löytymiseen suhde olisi 1:10000- 1:100000 mikä onkin jo aika paljon.
      Taas se kevytsuhde mistä nämä miehet puhuu sinulle onnistumisprosentti onkin jo alle 100 siksi näitä ihmisiä riittää joka sormelle kaksi.
      Helppous saada se edes vähäinen nautinto(seksi) riittää pitämään nämä ihmiset tyytyväisenä elämäänsä.

      Nuorena ei tuijotettu niin tarkkaan kuka siinä oli pääasia että oli joku.
      Vanhempana ketään ei kiinnosta eikä jakseta joten ei ole enää mitään intressejä hakea jotain ihmistä vaan rakkauteen tai parisuhteeseen.

      Itse en saa mitään kevytsuhteista, se on pelkkää ajanhukkaa. Olen ikävin tapaus kaikista ihmistyypeistä, etsin sitä suurta rakkautta, mahdollisimman suurta sellaista, mikään muu ei tyydytä minua mitenkään.
      Olen yrittänyt madaltaa tätä tavoitetta anatamalla paljon anteeksi kaikessa, mutta olen voinutniin pahoin että minun on ollut pakko muuttaa tavoitteet takaisin alkuperäiseen.
      Edistystä on silti tapahtunut itsessäni tiedän entistä paremmin mikä on osa minua ja mikä ei. Se että toteutuuko haluamani asiat vai ei jää nähtäväksi.
      Olen ottanut huomioon sen seikan että saatan jäädä yksin, olen valmis ottamaan sen riskin. Mielummin olen helvetillisessä tuskassa yksin kuin samanlaisessa tuskassa jonkun kanssa.

      Kyllä se rakkaus sinut tavoittaa vielä uskon niin. Ehkä yrität liikaa tai rajoitat itseäsi uusien ihmisien seuraan etsiytymisestä.
      Laajenna reviiriäsi?
      Miehet yleensä rakastaa saalistamista, joten itsensä tyrkylle laitto ei saa olla liian selvää, muuten se on turn off.
      Suorat treffiehdotukset ehkä toimii parhaiten ainakin osaan miehistä.
      Nyt sinun on vaan löydettävä se kymmenysosa miehistä mitkä etsii samaa kuin sinä.
      Sen tyypin miehet mitkä olet jo tavannut ovat siis karsiutuneet jo, joten sinun ei tarvitse heidän kanssaan enää päätäsi hakata.
      Et pysty heitä muuttamaan se heidän on aivan itse tehtävä.
      Jos kuitenkin jatkat samaan malliin niin toivotan onnea sinulle.

      • Tahtoo rakkautta

        Kiitoksia, toivotan onnea sinulle myös.

        Sinä onneksi ymmärsit asiani :) Pitäisi liikkua enemmän ihmisten ilmoilla, mutta aika ei tahdo riittää siihen. Arkipäivät ainakin ovat samaa töihin, ruokakauppaan, kotiin ruljanssia, siinä ei uusiin ihmisiin tutustu. Toisaalta baarielämä ei kiinnosta, siellä on vain niitä seksin vonkaajia.


      • kaaleppis
        Tahtoo rakkautta kirjoitti:

        Kiitoksia, toivotan onnea sinulle myös.

        Sinä onneksi ymmärsit asiani :) Pitäisi liikkua enemmän ihmisten ilmoilla, mutta aika ei tahdo riittää siihen. Arkipäivät ainakin ovat samaa töihin, ruokakauppaan, kotiin ruljanssia, siinä ei uusiin ihmisiin tutustu. Toisaalta baarielämä ei kiinnosta, siellä on vain niitä seksin vonkaajia.

        Kiitos onnea kyllä tarvitaan.

        Ymmärsin oikein hyvin mistä puhuit. Ja varmasti moni muukin ainakin toivon niin.
        Tuo aikataulu on rajallista, mutta ehkä sieltä missä sitten aikasi kuluukin löytyy parempi tulos löytymisen suhteen.
        Vaikka sitten kaupassa. Baari ei sovi kaikille ja siellä varmasti on niitä ei toivottuja yhteydenottojakin, toki mahdollisuus myös toisin.
        Itse tapaan minua kiinnostavia naisia( sydämen tykyttäjiä) ehkä eniten juuri kaupassa. Tai sitten jossain muussa ihan arkisessa kohtaamisissa. En tiedä olenko ainoa tässä.
        Yksi tuli mieleen että mene vaikka ostoksille johonkin ostoskeskukseen ihan vain ajankuluksi tunniksi tai pariksi. Vailla sen kummempaa tarkoitusta.
        Ehkä katseesi kääntää joku mies tai jotain.
        Ja ehkä joku sinkkukaveri voisi lähteä mukaan.
        Varaat ajan tähän kalenterista niin ei ole omatunnon arvoa sille että se olisi turhaa.
        Vaikutat ihmiseltä jota haetaan muttei löydetä. Se enempi liikkuminen tosiaan voisi tuoda jotain uutta.
        Olen varma että oikeassa paikassa tulet näkemään miehiä mitkä sinua kiinnostaa ja päinvastoin myös.

        Onnea siis kuitenkin


      • Tahtoo rakkautta
        kaaleppis kirjoitti:

        Kiitos onnea kyllä tarvitaan.

        Ymmärsin oikein hyvin mistä puhuit. Ja varmasti moni muukin ainakin toivon niin.
        Tuo aikataulu on rajallista, mutta ehkä sieltä missä sitten aikasi kuluukin löytyy parempi tulos löytymisen suhteen.
        Vaikka sitten kaupassa. Baari ei sovi kaikille ja siellä varmasti on niitä ei toivottuja yhteydenottojakin, toki mahdollisuus myös toisin.
        Itse tapaan minua kiinnostavia naisia( sydämen tykyttäjiä) ehkä eniten juuri kaupassa. Tai sitten jossain muussa ihan arkisessa kohtaamisissa. En tiedä olenko ainoa tässä.
        Yksi tuli mieleen että mene vaikka ostoksille johonkin ostoskeskukseen ihan vain ajankuluksi tunniksi tai pariksi. Vailla sen kummempaa tarkoitusta.
        Ehkä katseesi kääntää joku mies tai jotain.
        Ja ehkä joku sinkkukaveri voisi lähteä mukaan.
        Varaat ajan tähän kalenterista niin ei ole omatunnon arvoa sille että se olisi turhaa.
        Vaikutat ihmiseltä jota haetaan muttei löydetä. Se enempi liikkuminen tosiaan voisi tuoda jotain uutta.
        Olen varma että oikeassa paikassa tulet näkemään miehiä mitkä sinua kiinnostaa ja päinvastoin myös.

        Onnea siis kuitenkin

        Itse asiassa asun aika suuren ostoskeskuksen vieressä, käyn aina sen kautta kaupoissa, kun tulen töistä kotiin. Ja on siellä muutaman kerran miehet pysäytelleetkin, ja sanoneet että minulla on kauniit hiukset. Jos tarpeeksi kiinnostavan näköinen mies tulisi niin sanomaan, niin taatusti jatkaisin juttelua. Toistaiseksi niin ei ole käynyt.


      • mitäkä mies
        Tahtoo rakkautta kirjoitti:

        Itse asiassa asun aika suuren ostoskeskuksen vieressä, käyn aina sen kautta kaupoissa, kun tulen töistä kotiin. Ja on siellä muutaman kerran miehet pysäytelleetkin, ja sanoneet että minulla on kauniit hiukset. Jos tarpeeksi kiinnostavan näköinen mies tulisi niin sanomaan, niin taatusti jatkaisin juttelua. Toistaiseksi niin ei ole käynyt.

        Lueskelin sinun ja tämän ymmärtäjän hyvän kirjoituksen.

        Haluan sanoa miehen näkökulman tähän ostari juttuun.

        Muutamia kertoja olen kuullut saman tarinan kun kaupass,huoltoasemalla,tai jossain yleisellä paikalla mies tulee ylistämään naisen kauneutta tai jotain..hiuksia,silmiä.. Kyseinen tyyppi on joko taivaanrannan maalari tai hullu,jopa narsisti.
        Ei normaali mies ota sellaista riskiä että menisi yrittämään jotain noin mautonta,läpinäkyvää "pikakiinnostusta"

        Sitäpaitsi miehet inhoavat shoppailua ja kaupassa käynti on pakkoliike saada jääkaappiin jotain.

        Niimpä,tuossa viimeisessä lauseessa onkin se mitä olet huomannut.."jos niin jatkaisin juttua"?

        On täysin totta että miehen pitää antaa "saalistaa" MUTTA..Ensimmäiset sekunnit on ne tärkeimmät ja jos silloin ei silmistä näy pilkettä tai pientä kaunista hymyä irtoa niin katse valuu maahan tai muualle,mutta sinnikkäämpi kiertää ja kaartaa uudelleen läheisyyteen ja yrittää vielä kerran katsekontaktia..

        Harmi vain kun me suomalaiset miehet olemmen varustettu niin huonolla itsetunnolla että emme kestä sitä kun torjutaan tai pelätään että ei kuitenkaan..

        Kyllä se oikea tulee vastaan ja ei siihen voi vaikuttaa onko tulija varattu,vapaa,tai siltä väliltä..Kaikille on joku jossain :) Onnea etsintään tai alttiiks antautumiselle..


      • Tahtoo rakkautta
        mitäkä mies kirjoitti:

        Lueskelin sinun ja tämän ymmärtäjän hyvän kirjoituksen.

        Haluan sanoa miehen näkökulman tähän ostari juttuun.

        Muutamia kertoja olen kuullut saman tarinan kun kaupass,huoltoasemalla,tai jossain yleisellä paikalla mies tulee ylistämään naisen kauneutta tai jotain..hiuksia,silmiä.. Kyseinen tyyppi on joko taivaanrannan maalari tai hullu,jopa narsisti.
        Ei normaali mies ota sellaista riskiä että menisi yrittämään jotain noin mautonta,läpinäkyvää "pikakiinnostusta"

        Sitäpaitsi miehet inhoavat shoppailua ja kaupassa käynti on pakkoliike saada jääkaappiin jotain.

        Niimpä,tuossa viimeisessä lauseessa onkin se mitä olet huomannut.."jos niin jatkaisin juttua"?

        On täysin totta että miehen pitää antaa "saalistaa" MUTTA..Ensimmäiset sekunnit on ne tärkeimmät ja jos silloin ei silmistä näy pilkettä tai pientä kaunista hymyä irtoa niin katse valuu maahan tai muualle,mutta sinnikkäämpi kiertää ja kaartaa uudelleen läheisyyteen ja yrittää vielä kerran katsekontaktia..

        Harmi vain kun me suomalaiset miehet olemmen varustettu niin huonolla itsetunnolla että emme kestä sitä kun torjutaan tai pelätään että ei kuitenkaan..

        Kyllä se oikea tulee vastaan ja ei siihen voi vaikuttaa onko tulija varattu,vapaa,tai siltä väliltä..Kaikille on joku jossain :) Onnea etsintään tai alttiiks antautumiselle..

        Kiitoksia sinullekkin :)

        Tarkoitatko siis, että minun pitäisi varoa noita satunnaisia kauneuden ylistäjiä, koska he eivät ole normaaleja miehiä?

        Tiedän kyllä yhden narsistisen miehen, joka jatkuvasti kerjää itselleen huomiota kehumalla naisia. Hän on samassa työpaikassa, ja suurin osa työajasta taitaa kulua siihen, että hän kiertelee naisten luona kertomassa miten kauniita ja kiehtovia he ovat. Varsinkin vanhemmat naiset ovat lääpällään. Minä voin lähinnä pahoin hänen kauniista sanoistaan ;)

        Mutta jos joku tuntematon mies lähestyisi minua kaupassa tai vastaavassa paikassa, niin enhän voisi tietää, onko hän aina samanlainen tyhjänpuhuja, vai oikeasti kiinnostunut tutustumaan minuun. Oikeastaan haluaisinkin sellaisen miehen, jolla riittää vähän hulluutta ja rohkeutta tulla juttelemaan tuntemattomalle naiselle.


      • mitäkä mies
        Tahtoo rakkautta kirjoitti:

        Kiitoksia sinullekkin :)

        Tarkoitatko siis, että minun pitäisi varoa noita satunnaisia kauneuden ylistäjiä, koska he eivät ole normaaleja miehiä?

        Tiedän kyllä yhden narsistisen miehen, joka jatkuvasti kerjää itselleen huomiota kehumalla naisia. Hän on samassa työpaikassa, ja suurin osa työajasta taitaa kulua siihen, että hän kiertelee naisten luona kertomassa miten kauniita ja kiehtovia he ovat. Varsinkin vanhemmat naiset ovat lääpällään. Minä voin lähinnä pahoin hänen kauniista sanoistaan ;)

        Mutta jos joku tuntematon mies lähestyisi minua kaupassa tai vastaavassa paikassa, niin enhän voisi tietää, onko hän aina samanlainen tyhjänpuhuja, vai oikeasti kiinnostunut tutustumaan minuun. Oikeastaan haluaisinkin sellaisen miehen, jolla riittää vähän hulluutta ja rohkeutta tulla juttelemaan tuntemattomalle naiselle.

        En tietysti tarkoita että täytyy varoa mut luulen että harvoin tavallinen ja päästään terve mies tulee noin-vain ylistämään..Kyllä itse ainakin järjestäisin jotain äksöniä millä pääsisin alkuun..Voisin vaikka salaa vaihtaa ostoskärryä ja palauttaa tietysti kaunottarelle anteeksi pyydellen ja samalla ehdottaa että miten voin hyvittää erheeni ;) Mutta kokonaisen hyllyn kaataminen voisi olla liikaa,jotta huomio kiinnittyisi,heh..

        Toisiin puree sellainen mairea ja ylenpalttinen ylistäminen,mikä on juuri huomion kerjäämistä vain ja ainoastaan itselle.

        Meitä miehiä on 9/10 täysin oman edun tavoittelijoita..Joko pitää saada seksiä tai joku huolehtimaan ruokahuollosta tai juomahuollosta,jopa maksamaan kaikki kulut..

        Kyllä sinulle löytyy se oikea ja tiedät jo työpaikan kokemuksella ketä kannattaa kiertää tai ainakin olla rohkaisematta jatkamaan.

        Näin kirjoituksen perusteella en huomaan sinussa mitään vikaa,joten tsemppiä vaan..


    • j.k.

      Mikä on rakkaus?Se on kun tykkää toisesta,on jotain yhteisiä harrastuksia ja hyviä keskusteluja,siihen kuulu myös seksi ja luottamus toiseen.Myös kuuluu se mukaava yhdessä olon tunne.Itse etsin jotain juuri sellaista suhdetta.Ei tarvi olla 24/7 yhdessä eikä muuttaa saman katon alle.Silloin kun ollaan yhdessä saa ja voi antaa täyden huomion.
      Treffipalstolla haettaan vaan vakaava seurustelua tai vaan seksiseura.Se että minkäänläisen kumppanin saa ei voi tietää ennakkoon,tutustui sitten netissa tai oikeassa elämässä.

      • Tahtoo rakkautta

        Samoilla linjoilla kanssasi :)

        Haluaisin, että joku tykkäisi minusta, ja meillä olisi hauskaa yhdessä. Ei tarvitsisi roikkua aina yhdessä, mutta kuitenkin toiseen voisi luottaa niin, ettei tarvitse pelätä suhteen loppumista.

        Mutta taitaa olla jotakin lottovoiton tapaista törmätä sellaiseen mieheen. Olen törmännyt suurimmaksi osaksi vain varattuihin, jotka haluavat pientä kivaa piristystä. Luulen, että nämä miehet ovat tyytyneet siihen, että kotona huolto pelaa, ja kivat haetaan (yritetään ainakin) kodin ulkopuolelta.


    • Ei oikeaa sellaista

      "Ettei tarvitse pelätä suhteen loppumista" kuulostaa ja kalskahtaa korvaani aivan samalla tavalla kuin kauan aikaa sitten siippani kommentti: "mistään ei voi olla varma". Hän tarkoitti parisuhettamme ja oli sitä mieltä, että minun olisi pitänyt olla ja elää niin, että hän olisi voinut olla varma, siis elää ilman pelkoa menettämisestä.

      Ja se on syvältä, sanon minä. Kaikella tavalla. Miksi pelätä, miksi vaatia varmuutta, kun elämässä mikään ei ole varmaa eikä pelko auta mitään missään asiassa. Kaikki tulee eteen, mikä on tullakseen.

    • j.k.

      Kyllä varmaan sinusta voisi tykätä kun tutustuis ja löytyisi jotain yhteistä ja kemiat kohta lähes samalla allonpituudellä.Voi myös olla täysin eriläinen ja silti tykätä, myös vastakohta voi olla mielenkiintoinen.
      Jos ei toivo loton pääpottia niin elämä voi yllättää pikkuvoitoilla ja yllätykset tulee kun niitä vähintäin odottaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe