Mistä tupakkaa?

mistä

Alaikäiselle paimiossa?

21

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne hakee

      kysy vanhemmiltas

    • kjeh kjeh

      Eiks tää viljamin veli tarjoo röökit?

      • chessun sininen

        Tarjoon vaan harvoille ja valituille


    • mallunpunanen

      Kuninkaan pizzeriaa ei enää ole ja Pullotimppaki on lopettanu hommat, sen hakutaksat alko käydä tosin turhan kalliiksi. Kokeile paikallisilta juopoilta, saattavat hakea jos annat parin oluen verran vaivanpalkkaa. Mäntylä ainakin haki, mutta kuuleman mukaan viina vei hautaan.

      Sen olen huomannut että muutamia autoilijoita paimiossa liikkuu ketkä kyydittävät 00-98 syntyneitä, varsinkin tyttöjä, joten sellaiseen seuraan voi yrittää hankkiutua. Mahdollisuudet hyvät jos olet poika.

      Varastaminenkin nykyään mahdotonta koska ovat kassan takana. Helpoin vaihtoehto siis lopettaa.

      • mallunpunanen_

        Mahdollisuudet hyvät jos olet tyttö, piti sanomani.


    • sama kaveri

      ja viinatkin

    • Raija täti

      Mitäs itse mahdatte toimittaa saabin asiakas ja hondan asiakas? Rikosilmoitus kunnianloukkaksesta on helppo tehdä näiden kaverien jotka itse tunnistavat ajavansa sinisellä saabilla ja valkoisella hondalla.

    • Äly hoi

      Jos vaikka odotat että olet 18 ja ostat ihan itte? Tällä hetkellä ikää saattaa olla ehkäpä 13 jos sitäkään?

    • Raijatäti

      Ketään ei haukuta tai raija antaa koivuniemenherraa!!

      • Raija-täti

        Kuka julkeaa käyttää nimeäni päättömissä keskusteluissa sekä vielä langettaa uhkauksia nimelläni! Minä olen ainoa oikea Raija-täti, joka urheasti puuttuu arjen epäkohtiin yrittäen herätellä ihmisiä todellisuuteen. Älkää nyt rakkaat nuoret täällä syyllistäkö minkäänlaisia kuskeja tai ihmisiä! Kaikki te ehditte vielä sitä tupakkaa imemään vaikka sormin ja varpain, malttakaahan alaikäiset odottaa täysi-ikäisyyteen asti. Ja lopettakaa turha pelleily piiloutuen toisen ihmisen nimen taakse. Raija on kaunis nimi mutta maailma on täynnä muitakin kauniita nimiä! Rakkaudella, aito, oikea, nasevien sanojen nainen, Raija-täti


    • siellä heillä

      kaahausta aina

    • pisnes

      valkosessa autossa alaikäisiä kyydissä on kauppa auto

      • mitäsihmettä

        Toisen ketjun mukaan sieltä saa myös kannabista


    • onkin

      Vammaisilla

    • Heräykäääää

      Valkoisesta autosta sai kannabista ja tupakkaa ja kaljaa ja nyt valkoinen auto vaihtunut tummaan KALLIISEEN MERKKIIN tähti keulilla joten pisnekset on kukoistaneet??

    • americano

      Chrysler

    • ParkkiShop

      Honda vaihtui Mersuun kun pimeä kauppa käy

    • moy

      Jee.

    • ärräkahvit

      Isolta mieheltä saa kaikkea.

    • vieläpäkin

      Kysy!

    • Accord

      Minne on Honda hävinnyt ja sen pitkä vaalea (tyhmä) kuski?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe