Kyllä kannatti!

hiusta päähän

Nyt kun ekasta hiusten siirrosta on reilu parivuotta ja toisesta samoin reilu vuosi, on tulos näkyvillä. Olen tyytyväinen istutettuihin hiuksiin, siirteet ovat kestäneet päässä kuten mulle luvattiinkiin, toki luotin "norren" sanaan.

Kannatti luottaa kokemukseen sekä huippu osaamiseen, Nordströmiin. Kiitos kaikesta kuuluu myöskin koko tiimille. Kiitos. ter. se lapin ukko.

35

600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • way to go Rolf !

      Hyvin mainostettu, Rolf !

      Meneekö noin huonosti taloudellisesti, että pitää tulla tänne mainostamaan ?

    • hejjji

      Nordi hei missä kuvat

      • niinpä..

        Ei mainosta ainakaan Matin kuvilla, missä sitten lie käynytkin, mutta siellä luultavimmin.


      • hiusta päähän

        >>Nordi hei missä kuvat


    • Dogg

      Jotkut ei miehisty ikinä

    • pervo setä '68

      Laita isäs munat suuhun, mongoloidi.

    • hoi1

      Katsoin kuvat ja ihan tyylikäs kuontalo sinun ikäiselle, vaikka ei sopisikaan parikymppiselle kaverille. Lähtötilanteesta voisit laittaa kuvat, jotta saisi referenssiä. Joudutko syömään lääkkeitä, vai toivotko että tulos on pysyvä, jos oletetaan, että elinaikaa on vielä se 20 vuotta?

      • hiusta päähän

        >>Lähtötilanteesta voisit laittaa kuvat


      • jaa..
        hiusta päähän kirjoitti:

        >>Lähtötilanteesta voisit laittaa kuvat

        Itse en kyllä riskeeraisi kalliilla siirrettyjä hiuksia jättämällä syömättä finaa.


    • Crichophytic closure

      Kiitos nimemerkille "hiusta päähän"

      Muistan kun kirjoittelit aiemmin tänne olevasi menossa hiustensiirtoon ja kysyitkin asioista.

      Mukava, että kerrot meille miltä nyt tuntuu. Täällä pitäisi olla enemmmän juttua hiustensiirroista käyneiltä. Kumma hiusten lähtö -palsta kun niin harvoin kerrotaan hiustensiirron kokemuksista.

      Itse ole käynyt hiusten siirrossa kaksi kertaa. Neljä ja kolme vuotta sitten. Yhteensä siirrretiin 8300 hiusta. Voi kuinka onnellinen nyt olen.

      Kiitos kun kirjoitit. Juuri tuollaisia kokemuksia täällä kaivattaisiin lisää. Oikein hyvää jatkoa sinulle "Lapin mies".

      • niinpä.

        Puhumattakaan rolfista ja kumppaneista, kiitos ja kumarrus kaikille rikastuttajille.


      • niinpä. kirjoitti:

        Puhumattakaan rolfista ja kumppaneista, kiitos ja kumarrus kaikille rikastuttajille.

        Älkää menkö Nordströmin tai Medousan vipuun. Ulkomailla on tietotaito valovuosia edellä. Rohkenin itse juuri käydä hiustensiirrossa Turkissa Istanbulissa.
        Tyylikäs luxussairaala ja silti hintataso noin neljännes suomen hinnoista.
        Käyttävät FUE-menetelmää hyvin tuloksin. Eivät mene siitä, mistä aita on matalin.
        FUE-operaatio kestää paljon kauemmin kuin FUT ja on paljon työläämpi.
        Ei jää arpia, toipuminen on nopeaa ja tulokset ovat aivan toista luokkaa kuin Nordströmin Dextrassa.
        Nordström näyttää sivuillaan aina vaan samoja kuvia 80-luvulta jolloin hän sai kaksi leikkausta jotenkin onnistumaan. Mitä kertoo klinikasta se, että näytetään 30 vuotta vanhoja kuvia ...........


    • Kuvia

      Käy hautalankangas100 katsomassa sitä vahvaa tuhannen siirron kuvakirjaa siellä sairaalan pöydällä niin tiedät vähän enemmän.

      • Ei ole kauan kun kävin Annankadulla. Olen niitä kuvia ja varsinkin omaa päätäni katsonut riittävästi. Ainakin minulle tehty siirto epäonnistui pahemman kerran ja niskan seutu ei palautunut normaaliksi. Suikale leikattiin ilmeisesti liian syvältä.
        Minusta on reilua tuoda vaihtoehtoja esille. FUE-tekniikka on vaan aivan ylivertainen ja paikkoja löytyy euroopasta runsaasti. Belgia, Unkari, Turkki jne
        Kallistuin itse Turkkiin, koska se on terveysturistien maa jossa on huipputason klinikoita ja HALVAT HINNAT.
        Varsinkin nyt, kun he ovat siirtyneet näihin all inclusive-paketteihin, niin siellä pärjää pöllömpikin. Suosittelen lämpimästi, ainakin vertaamaan.


    • o69o

      Joo ei siellä Norren sivuilla ainakaan ole uudempia kuvia kuin jo muistaakseni -70 luvulla tv-ohjelmassa jossa esiteltiin mullistavaa hiussiirtoa,luojan kiitos
      menetelmät ovat kehittyneet ja halventuneet.Mutta samat kuvat keikku Norrella...Pateettista!

      • Hm...

        Hiusta päähän :

        Missähän ne kuvat ovat ? Selasin viime vuoden ketjuja enkä
        löytänyt. Olisi mielenkiintoista nähdä tulokset; alku-ja nyt lopputilanne,
        koska et ole mikään alta 30-kymppinen, niinkuin en minäkään.

        Muilta keskustelupalstoilta saa nimittäin sen käsityksen, että mitä vanhempi,
        sitä huonommin uudet hiukset lähtevät kasvamaan siirretyllä
        paikalla, ja sitä huonompi on uudelleenkasvu luovutusalueella.

        http://www.baldtruthtalk.com/showthread.php?t=14048


      • hiusta päähän
        Hm... kirjoitti:

        Hiusta päähän :

        Missähän ne kuvat ovat ? Selasin viime vuoden ketjuja enkä
        löytänyt. Olisi mielenkiintoista nähdä tulokset; alku-ja nyt lopputilanne,
        koska et ole mikään alta 30-kymppinen, niinkuin en minäkään.

        Muilta keskustelupalstoilta saa nimittäin sen käsityksen, että mitä vanhempi,
        sitä huonommin uudet hiukset lähtevät kasvamaan siirretyllä
        paikalla, ja sitä huonompi on uudelleenkasvu luovutusalueella.

        http://www.baldtruthtalk.com/showthread.php?t=14048

        Kyllä saan olla tyytyväinen siirtoihin. Alue oli laaja mihin istutettiin, mullakin ohuehko hius joten peittävyys siltikin mielestäni ok. En ole tarvinnut mitään tuuhentajia käyttää.
        Istutetut hiukset kyllä ovat kestäneet päässä. Sehän on totta että olisi tarvittu siirtää ainakin se 10000 hiusta, silloin olisi olut kyllä tosi hyvä, mutta hiusten riittävyys esti.
        Koitan etsiä valokuvan.

        >>Muilta keskustelupalstoilta saa nimittäin sen käsityksen, että mitä vanhempi,
        sitä huonommin uudet hiukset lähtevät kasvamaan siirretyllä
        paikalla, ja sitä huonompi on uudelleenkasvu luovutusalueella.


      • hiusta päähän
        hiusta päähän kirjoitti:

        Kyllä saan olla tyytyväinen siirtoihin. Alue oli laaja mihin istutettiin, mullakin ohuehko hius joten peittävyys siltikin mielestäni ok. En ole tarvinnut mitään tuuhentajia käyttää.
        Istutetut hiukset kyllä ovat kestäneet päässä. Sehän on totta että olisi tarvittu siirtää ainakin se 10000 hiusta, silloin olisi olut kyllä tosi hyvä, mutta hiusten riittävyys esti.
        Koitan etsiä valokuvan.

        >>Muilta keskustelupalstoilta saa nimittäin sen käsityksen, että mitä vanhempi,
        sitä huonommin uudet hiukset lähtevät kasvamaan siirretyllä
        paikalla, ja sitä huonompi on uudelleenkasvu luovutusalueella.

        Siinä on ensimmäisen (vuosi) siirron jäkeen

        http://aijaa.com/fU5iyd


      • hiusta päähän
        hiusta päähän kirjoitti:

        Siinä on ensimmäisen (vuosi) siirron jäkeen

        http://aijaa.com/fU5iyd

        Neljä vuotta aikaisemmin otettu kuvä ja välillä oli se fina kokeilu joka ehkä vahvisti hiukan, mutta kun lopetin käytön hiukset harveni. Kuvat ei luonollisestikaan anna ihan oikeaa kuvaa, tämäkin kuva on läheltä otettu ja valossa. Muistan kuvan oton jäkeen ja ihmettelin onko mulla noin paljas pää tosissaan.
        Siis tämä kuva vuonna 2009 ja tuo edellinen jossa siirretty hiukset vuonna 2013

        http://aijaa.com/dH2mDb


      • hiusta päähän
        hiusta päähän kirjoitti:

        Neljä vuotta aikaisemmin otettu kuvä ja välillä oli se fina kokeilu joka ehkä vahvisti hiukan, mutta kun lopetin käytön hiukset harveni. Kuvat ei luonollisestikaan anna ihan oikeaa kuvaa, tämäkin kuva on läheltä otettu ja valossa. Muistan kuvan oton jäkeen ja ihmettelin onko mulla noin paljas pää tosissaan.
        Siis tämä kuva vuonna 2009 ja tuo edellinen jossa siirretty hiukset vuonna 2013

        http://aijaa.com/dH2mDb

        Vielä ... Kun saan kuvaajan joka osaa kuvata kuvautan, että näkyykö se arpi siellä. Juuri tutkittiin ja arpea ei näkynyt, että kyllä se aika huomamaton täytyy olla. Ehkä olen siinä määrin ihotyypiltäni ettei arpea niin synny ja toisille vastaavasti saattaa helpommin syntyä. En osaa kuin arvailla koska en ole mikään lääketieteen tuntia.


      • 7+7
        hiusta päähän kirjoitti:

        Vielä ... Kun saan kuvaajan joka osaa kuvata kuvautan, että näkyykö se arpi siellä. Juuri tutkittiin ja arpea ei näkynyt, että kyllä se aika huomamaton täytyy olla. Ehkä olen siinä määrin ihotyypiltäni ettei arpea niin synny ja toisille vastaavasti saattaa helpommin syntyä. En osaa kuin arvailla koska en ole mikään lääketieteen tuntia.

        No nyt kun on kuvallisia todisteita niin pakko sanoa, että näyttääpä kyllä onnistuneelta operaatiolta!


      • sdfasdfa
        7+7 kirjoitti:

        No nyt kun on kuvallisia todisteita niin pakko sanoa, että näyttääpä kyllä onnistuneelta operaatiolta!

        Eipä tuo ohimojen alue kovin hyvältä näytä.


      • hiusta päähän
        sdfasdfa kirjoitti:

        Eipä tuo ohimojen alue kovin hyvältä näytä.

        >>Eipä tuo ohimojen alue kovin hyvältä näytä.


      • Hm...
        hiusta päähän kirjoitti:

        >>Eipä tuo ohimojen alue kovin hyvältä näytä.

        Menikö kauan, ennenkuin uudet hiukset
        alkoivat kasvaa istutuksen jälkeen ?


      • hiusta päähän
        Hm... kirjoitti:

        Menikö kauan, ennenkuin uudet hiukset
        alkoivat kasvaa istutuksen jälkeen ?

        Muistan kunka epäilin vielä kun kolme kuukautta oli mennyt. jotain neljän kuukauden kuluttua olin varma että hiuksia kasvaa, kuuden kuukauden kuluttua olin varsin tyytyväinen.


      • ?????????????????
        hiusta päähän kirjoitti:

        Muistan kunka epäilin vielä kun kolme kuukautta oli mennyt. jotain neljän kuukauden kuluttua olin varma että hiuksia kasvaa, kuuden kuukauden kuluttua olin varsin tyytyväinen.

        Siis hetkinen? Olet käynyt kahdessa hiustensiirrossa ja kuvien perusteella näytät kaljuuntuneelta 60 mieheltä. Miten voit olla tyytyväinen?


      • hiusta päähän
        ????????????????? kirjoitti:

        Siis hetkinen? Olet käynyt kahdessa hiustensiirrossa ja kuvien perusteella näytät kaljuuntuneelta 60 mieheltä. Miten voit olla tyytyväinen?

        Vielä väännetään rautalangasta. Kuva otettu ennen toista hiussiirtoa ja toisessa siirrossa istutettiin tuohon vasemmalle myöskin hiuksia.
        Meinasin laittaa tänne kuvan kun hiukseni ovat nyt mielestäni ja muittenkin mielestä ihan jees.
        Viisainta kun en kuvaa laita koska täällä tietyt vänkäävät miellään kaiken. Piste nyt kirjoituksilleni tänne ihan tyystin kokonaan. Kiitän asiallisille vasttajilleni ja tsemppiä "kammataan tukkaamme".


      • o69o
        hiusta päähän kirjoitti:

        Vielä väännetään rautalangasta. Kuva otettu ennen toista hiussiirtoa ja toisessa siirrossa istutettiin tuohon vasemmalle myöskin hiuksia.
        Meinasin laittaa tänne kuvan kun hiukseni ovat nyt mielestäni ja muittenkin mielestä ihan jees.
        Viisainta kun en kuvaa laita koska täällä tietyt vänkäävät miellään kaiken. Piste nyt kirjoituksilleni tänne ihan tyystin kokonaan. Kiitän asiallisille vasttajilleni ja tsemppiä "kammataan tukkaamme".

        Sääli ettet kestä muiden mielipiteitä Norren kyvyistä ja varsinkin hinta/laatusuhteesta.
        Puolella rahalla olisit saanut vaikka turkissa pitkän loman ja taatusti tuuheammat hiukset,silloin ymmärtäisin "kyllä kannatti" hehkutuksesi..

        Olisin kyllä tosi mielelläni nähnyt toisen operaation lopputuloksen kuvan kuten lupasit vuosi sitten.


      • Hm...
        hiusta päähän kirjoitti:

        Vielä väännetään rautalangasta. Kuva otettu ennen toista hiussiirtoa ja toisessa siirrossa istutettiin tuohon vasemmalle myöskin hiuksia.
        Meinasin laittaa tänne kuvan kun hiukseni ovat nyt mielestäni ja muittenkin mielestä ihan jees.
        Viisainta kun en kuvaa laita koska täällä tietyt vänkäävät miellään kaiken. Piste nyt kirjoituksilleni tänne ihan tyystin kokonaan. Kiitän asiallisille vasttajilleni ja tsemppiä "kammataan tukkaamme".

        Eihän tässä nyt mielestäni työn tulosta arvosteltu,
        vaan Norren hintoja. Jos jollakulla on varaa
        Norreen " that`s it "

        Minusta tukkasi näytti hyvältä, niin hyvältä,
        että jos olisit aikoinaan mennyt johonkin
        turkkkilaisklinikalle, täysi tukkahan sinulla olisi
        päässä- riittäisi siinä hämmästelemistä.
        Sen verran hyvin oli tukkaa velä jäljellä.
        Eikä taatusti tipu pois, niinkuin näillä 20-kymppisillä
        kolleilla


      • o69o

        Kiitos,ei turhaan odotettu vuoden verran :)
        Itse henkilökohtaisesti olen vieläkin sitä mieltä että hiussiirtosi
        on onnistunut ja vaikutit jo ensi viesteissäsi miellyttävältä ihmisenä..
        Mutta...Minusta maksoit lystistä aivan liikaa ja rikastutat sikarikasta
        riistäjää entisestäänkin ja vielä mainostat ylisanoin täällä..
        Mutta pääasia on että olet itse tyytyväinen ja toivottavasti jaksat
        asiallisilla kommenteillasi ottaa osaa keskusteluihin täällä.


    • o69o

      Siis tästä muistaakseni keskuslteltiin pari vuotta sitten,eli se 2700-2800 siirrettä
      mitä (6000 hiusta) mitä sulle on Norrella siirtelty on maksanut sulle muistaakseni
      10 -12000 € mikä on aivan järjetön hinta,silkkaa saatanan rosvousta...
      Ja päälle siihen pahat arvet takaraivossa,niin mainosta vaikka kuinka mutta EI
      KIITOS!

    • Kyllähän nyt kun tukka on lyhyeksi ajeltu, niin tuo Nordströmin tekemä valtava arpi on järkyttävä. Eli en voi koskaan pitää tukkaa lyhyenä, koska arpi on niin leveä ja näkyy kauas.
      Toipuminen Istanbulin reissusta on mennyt hyvin. Ruvet ovat lähes kaikki karisseet pois itsestään. Pesu kaksi kertaa päivässä on tehnyt hyvää.
      Donoralue pukkaa uutta hiusta ja sen punoitus hälvenee päivä päivältä.
      Sain siihen jotain lääkepitoista kosteusvoidetta joka edistää ihon pinnan uusiutumista.
      Mutta se on yllätys, että päälaelle istutetut siirteet jatkavat kasvuaan, eikö hiusjuuri huomaa, että nyt on vaihdettu alustaa......
      4-6 viikon kuluttua osan hiuksista pitäisi irrota, mutta ei kaikki. Pidän teitä ajan tasalla. Mutta on aika jännän näköistä , kun katsoo peiliin, niin sänki kohoaa päästä.

    • istuttaja x

      vittu te ootte kyllä pellejä

    • Mikä pelle?

      Niin, että missä kohden tuossa on pellejuttua?

      Nyt en ymmärtänyt????

    • kalju muna pää

      Nyt meni viimeinenki ilo elämästä kun ei edes kättä uskalla käyttää. Perkele!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe