Villenviidakko

pettyneet...

Tiedoksi vain kaikille ihan kiusallani vaan kerron ku potuttaa niin perkuleesti se ämmä siel.
Oltiin sunnuntaina menossa lastenkaa sinne, riisuttiin vaatteet ja kengät, olin menossa maksamaan, niin myyjä sanoi että se on ihan justiin menossa kiinni 20min päästä, niin ei ota enään maksua lapsista.. noh menin kertomaan lapsille ketkä olivat vielä alhaalla eteisen tasolla leikkimässä lentokoneessa ja niissä peleissä, että tämä meneekin kohta kiinni että aletaan ihan kohta lähtemään.
Siinä ne sitten vinkui että haluaa käydä äkkiä siellä rataa kiertämässä, ja sanoin että käykää äkkiä 10min aikaa. No sitten se ämmä tulee sieltä sönköttää jotain että ei oikein pidä siitä että lapseni kuitenkaan ihan ilmaitteeksi pääsee sinne kiipeilemmän..ostettiin hittolainen sitä ennen vielä karkkia sieltä ja aika vakio asiakkaita vielä ollaan ja aattelin et se varmaan muistaakin meidät ja sen kuinka ollaa sinne pistetty rahaa palamaan, ja sit ei saa muksut kiipeillä 10 minuuttia "ilmaitteeksi" siellä muutamaa minuuttia ennekuin menee kiinni!! Olis vi.ttu siin kassal sit pyytäny vaik euron jokaisesta lapsesta, eikä jälkeenpäin tulla kieltämään ku eka sanoo ettei viiti enää maksua ottaa. ja ostettiin viel karkkia ni miten oikeesti kehtaa. Kyl se verran pitäis olla lapsi ihmisiä töissä tollasessa lasten leikkipaikassa että ymmärtää lasten kannalta asiaa ja ajattelee niitten kannalta asiaa eikä perkele kolikon kuvat silmissä vaan! mitä vitt.ua se siinä menettää et muksut 10 minuuttia kiipee radan läpi, kuluuko ne muovipinnat siinä vai mitä!! mielisairas sanon minä! kyl meni maku siihen paikkaan nyt kyl.
Niin ja me ollaan muute yhen kerran ennenki menty sinne sillee 45min ennen sulkemisaikaa ja sillon se kiva pitkätumma tukkainen nainen päästi lapset puoleen hintaan, se oli asiallista ja reilua. Enkä usko että hän olisi lapsia häätäny pois.

45

741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikein sinulle

      Jos olet tuollainen pummi, niin ihmettelen miten kehtaat itkeä julkisesti täällä.

    • annamunkaikki kestää

      No voi voi. ettäs kehtaat tulla tänne kitisemään. Olisiko sinut pitänyt päästää pesueesi kanssa puoleen hintaan tai peräti ilmaiseksi hillumaan 10- 15 minuutiksi. ajatteleppa sitä, kohta kaikki muutkin änkeevät sinne vähän ennen sulkemis aikaa. Annan hyvän neuvon, menkää seuraavalla kerralla AJOISSA, Tämä neuvo on ILMAINEN.

    • hoh hoijjaaaaa

      Minäkin ole ruokakaupassa vakioasiakas, käyn melkein joka päivä. Ei tule mieleenkään pyytää alennusta, " Saanko tänään puoleen hintaan, kun tulen näin viime tipassa ennen sulkemis aikaa"

      • Itseasiassa lihatiskistä saattaa saada puoleen hintaan, kun ovat lopettemassa hommiaan. Ainakin näitä grillattuja tuotteita.


    • pettyneet...

      Kyl te ootte sit tyhmiä, kertokaa mitä lääkkeitä kukin teistä syö?
      Varmaan samoja kuin se villenviidakon myyjä. Ei taida omia lapsia olla.

      • annamunkaikki kestää

        Omia lapsia on kaksikin kappaletta, mitään lääkkeitä en syö. Ei olisi itselleni tullut mieleenkään narista sisään vähän ennen sulkemista. Tyhmäkään en ole. Jos sinä sait tarpeeksesi Ville viidakosta, niin se on pelkästään hyvä. Me tavalliset lapsiperheet voidaan rauhassa touhuta lastemme kanssa siellä, kun sinun kaltaiset ärripurrit ja aggressiiviset tyypit pysyvät pois. Me takaamme sen, että Ville viidakko toimii jatkossakin, kun maksamme täyden maksun.


    • Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi menitte sinne niin viime tipassa? Varmasti sinua/teitä on harmittanut naisen käyttäytyminen. Mielestäni teki väärin, että alkoi kuitenkin perimään maksua, kun oli ensin maininnut, ettei viitsi veloittaa. Mutta tuo naisen mielisairaaksi nimittäminen on kyllä jo aika mautonta, vaikka kuinka harmittaisi.

    • pettyneet...

      luuletteko perkeleen idiootit, että me mentiin sinne tahalteen 15minuuttia ennen sulkemista!! että tahaltee tuotettais sellanen pettymys lapsillemme "tadaa mennään villenviidakkoo mutta hahaa ette saakaan olla kuin 10min niin lähdetään jo pois". Maalaisjärkeä saa käyttää ja lukekaa toi mun aloitusteksti kunnolla ja miettikää mitä tarkoitan, ennenkuin kommentoitte.
      En ole pummi, enkä hullu ja olin ystävällinen tällekin viidakon rouvalle vaikka olisi tehnyt huutaa päin naamaa.
      Enkä ole ikinä pummannut siellä mitään alennusta tai muuta vastaavaa...
      Pointti nyt oli se et kyse oli vaan oikeesti 10-15 minuutista, ja tämä myyjä kuitenkin antoi meidän lasten olla eteisen tasossa pelaamassa, niin miksei tullut siitä häätää pois, vaan sieltä radalta vaan?!

      • kysyn vaan....

        Oliko tullut aukiolo aikoihin muutoksia, vai löikö ovet kiinni ennen aikojaan, vaan missä mättää.


      • Raha puhuu

        Kyseessä on maksaville asiakkaille tarkoitettu liiketoiminta. Ei siellä muutkaan käy ilmaiseksi leikkimässä.


      • noloa käytöstä

        "luuletteko perkeleen idiootit, että me..."

        Opettele käyttäytymään.

        Luuletko että kukaan ottaa todesta tuollaista kiroilevaa ja nimittelevää mesoajaa?


      • 565

        Ihan näin sivullisena tähän mennessä huomannut että haukut henkilöä mielisairaaksi, sitten tuli tuossa yllä perkeleen idiootit...

        Aiheena lasten leikkipaikka.


    • pettyneet...

      No olis helkutti soikoon sit ottanu jotain rahaa vastaan edes silloin ku olin maksamassa!, jossei koko summaa kehannut ottaa, ni ees jotain. Enkai mä ny asiakkaana ala rahaani väkisin tyrkyttämään. ja edelleen ostettiin sitä karkkiakin aika paljon että ei me iha ilmaisia asiakkaita oltu..

      • pettyneet...

        Se oli sunnuntai päivä, en muista ollaanko ikinä sunnuntaisin käyty, mutta viikolla ainakin ollaan ja muistaakseni klo19 menee kiinni, niin kai ajattelin että se oli siihen asti auki. Mutta klo17 menikin kiinni.
        Ehkä sillä akalla oli vaan itsellään huono päivä ja purki sen meihin, tai sitten se on vaan jo niin täynnä sitä hommaa, tai sit muuten vaan ongelmia sekä ittensä että lasten kanssa.


      • iloa päivääsi
        pettyneet... kirjoitti:

        Se oli sunnuntai päivä, en muista ollaanko ikinä sunnuntaisin käyty, mutta viikolla ainakin ollaan ja muistaakseni klo19 menee kiinni, niin kai ajattelin että se oli siihen asti auki. Mutta klo17 menikin kiinni.
        Ehkä sillä akalla oli vaan itsellään huono päivä ja purki sen meihin, tai sitten se on vaan jo niin täynnä sitä hommaa, tai sit muuten vaan ongelmia sekä ittensä että lasten kanssa.

        Ja nyt purat sen närkästymisen meihin lukijoihin ja kirjoittajiin. Jotenkin vaikea uskoa, että olisit ollut ystävällinen myyjälle, kun täälläkin kommentoit asiallisiin kysymyksiin kirjoittajia idiooteiksi, tyhmiksi, jne.


      • mummu,
        pettyneet... kirjoitti:

        Se oli sunnuntai päivä, en muista ollaanko ikinä sunnuntaisin käyty, mutta viikolla ainakin ollaan ja muistaakseni klo19 menee kiinni, niin kai ajattelin että se oli siihen asti auki. Mutta klo17 menikin kiinni.
        Ehkä sillä akalla oli vaan itsellään huono päivä ja purki sen meihin, tai sitten se on vaan jo niin täynnä sitä hommaa, tai sit muuten vaan ongelmia sekä ittensä että lasten kanssa.

        Ei tullut Pettyneelle mieleen, että olisi tarkistanut netistä sunnuntain aukioloajat, koska ei ollut aikaisemmin sunnuntaisin käynyt. Niinhän moni tekee ennenkuin lähtee , tarkistaa ajat, minä mukaan lukien. Mutta ei, täällähän sitä sitten on kiva natkuttaa hlökunta maan rakoon, eihän se niiden vika ole.


      • d77y
        pettyneet... kirjoitti:

        Se oli sunnuntai päivä, en muista ollaanko ikinä sunnuntaisin käyty, mutta viikolla ainakin ollaan ja muistaakseni klo19 menee kiinni, niin kai ajattelin että se oli siihen asti auki. Mutta klo17 menikin kiinni.
        Ehkä sillä akalla oli vaan itsellään huono päivä ja purki sen meihin, tai sitten se on vaan jo niin täynnä sitä hommaa, tai sit muuten vaan ongelmia sekä ittensä että lasten kanssa.

        "Ehkä sillä akalla oli vaan itsellään huono päivä ja purki sen meihin, tai sitten se on vaan jo niin täynnä sitä hommaa, tai sit muuten vaan ongelmia sekä ittensä että lasten kanssa."

        Naurattaisi jos ei oudoksuttaisi niin paljon.


    • kiesus sentäään

      Niin kannattaako sitä nyt tulla tänne rehellistä yrittäjää haukkumaan? Mun mielestä villen viidakon myyjät on kivoja. Mitä lapsetkin ajattelee, jos vanhemmat käyttäytyy noin?

      • pettyneet...

        Rehellistä?? ökkhröhöm...mistäs sen tiedät? taidat olla samaa porukkaa vähän haiskahtaa... no mua nyt ei kiinnosta onko rehellistä vai ei jokainen hoitaa omat asiansa miten hoitaa ja kateelliset puuttuu toisten raha asioihin.
        On ne minunkin mielestä aina ollut kivoja, varsinkin se musta tukkainen.
        mutta tämän erään käytös nyt oli vaan yliampastu...


    • pettyneet...

      On todella noloo käytöstä viidakon työntekijältä minunkin mielestä.

    • pettyneet...

      eikä lapset tiedä tästä kuule mitään, vain sen että se menikin kiinni eikä tiedetty...

      • Moukka

        Akalla on huono päivä, ongelmia itsensä ja lastensa kanssa.
        Kyllä on moukkamaista tekstia. Toivottavasti tekee sosiaaliviranomaisille ilmoituksen että sinulta otetaan lapset pois.


    • Myrsky vesilasissa

      Aika hyvin on Suomessa lapsiasiat loppujenlopuksi, jos kerta tän tasoisista "ongelmista" on näinkin pitkä viestiketju saatu aikaan.

    • pettyneet...

      voi sinä moukka sulla taitaa olla sossut kimpussa kun tuollaista huutelet.

      • pettyneet...

        ja sinä mummu kuule, ei kaikki ihmiset aina lähde suoraa kotoaan varsinkaan nenä tietokoneen äärestä.. enkä ole niin kiinni netissä, että pääsen sinne samalla sekunnilla kuin haluan, en omista edes puhelinta missä olis netti.
        Ja kyse nyt ei ollut siitä, että mentiin sinne liian myöhään,
        vaan siitä että myyjä ei pitänyt siitä että lapseni menivät temppuradalle 10min ennen sulkemista.
        Ja olenko mä sanonu että se on henkilökunnan vika kun meni klo17 kiinni? En!
        asuuko tääl hyvinkääl oikeesti näin vajaita ihmisii, lukihäiriö tai jotai?


      • Hippeli
        pettyneet... kirjoitti:

        ja sinä mummu kuule, ei kaikki ihmiset aina lähde suoraa kotoaan varsinkaan nenä tietokoneen äärestä.. enkä ole niin kiinni netissä, että pääsen sinne samalla sekunnilla kuin haluan, en omista edes puhelinta missä olis netti.
        Ja kyse nyt ei ollut siitä, että mentiin sinne liian myöhään,
        vaan siitä että myyjä ei pitänyt siitä että lapseni menivät temppuradalle 10min ennen sulkemista.
        Ja olenko mä sanonu että se on henkilökunnan vika kun meni klo17 kiinni? En!
        asuuko tääl hyvinkääl oikeesti näin vajaita ihmisii, lukihäiriö tai jotai?

        Eiköhän myyjä päätä koska radalle mennään ei ollaan menemättä. Ei asiakas. Ihmetyttää tuollainen valittaminen ja esimerkki mitä näytät lapsillesi. Taidat kasvattaa esimerkilläsi lisää koulukiusaajia ja tulevia häiriköitä.


      • mummu.
        pettyneet... kirjoitti:

        ja sinä mummu kuule, ei kaikki ihmiset aina lähde suoraa kotoaan varsinkaan nenä tietokoneen äärestä.. enkä ole niin kiinni netissä, että pääsen sinne samalla sekunnilla kuin haluan, en omista edes puhelinta missä olis netti.
        Ja kyse nyt ei ollut siitä, että mentiin sinne liian myöhään,
        vaan siitä että myyjä ei pitänyt siitä että lapseni menivät temppuradalle 10min ennen sulkemista.
        Ja olenko mä sanonu että se on henkilökunnan vika kun meni klo17 kiinni? En!
        asuuko tääl hyvinkääl oikeesti näin vajaita ihmisii, lukihäiriö tai jotai?

        Olisit soittanut sitten jos ei ollut nettiä käytössäsi, niin helppoa ja yksinkertaista.


      • voi ei!
        pettyneet... kirjoitti:

        ja sinä mummu kuule, ei kaikki ihmiset aina lähde suoraa kotoaan varsinkaan nenä tietokoneen äärestä.. enkä ole niin kiinni netissä, että pääsen sinne samalla sekunnilla kuin haluan, en omista edes puhelinta missä olis netti.
        Ja kyse nyt ei ollut siitä, että mentiin sinne liian myöhään,
        vaan siitä että myyjä ei pitänyt siitä että lapseni menivät temppuradalle 10min ennen sulkemista.
        Ja olenko mä sanonu että se on henkilökunnan vika kun meni klo17 kiinni? En!
        asuuko tääl hyvinkääl oikeesti näin vajaita ihmisii, lukihäiriö tai jotai?

        varmasti asuu lukihäiriöisiä, vajaita sekä kaltaisiasi änkyröitä. Et kertonut aloitusviestissäsi, että putiikki meni aikaisemmin kiinni. Kerroit vaan myyjän sanoneen, että se menee parinkymmenen minuutin päästä kiinni ja sitä moni ihmettelikin, miksi menitte sinne viime tingassa. Opettele artiguloimaan itse selkeämmin. Toki eihän sitä voi kaikkea vaatia, kun olet raivoamisesta päätellen mielenterveysongelmainen.


    • pettyneet...

      "Et kertonut aloitusviestissäsi, että putiikki meni aikaisemmin kiinni. Kerroit vaan myyjän sanoneen, että se menee parinkymmenen minuutin päästä kiinni "

      eikös tuo tarkoita ihan samaa?

      • niinniintaas

        Mitkä käytöstavat, ja mikä lukutaito. Ei tarkoita. Se, että kerrot myyjän sanoneen putiikin menevän 20min päästä kiinni, kertoo vain sen että olitte 20min ennen putiikin sulkemista paikalla. Se ei kerro puolikasta sanaakaan siitä, moneltako putiikki meni kiinni ja suljettiinko se aiemmin kuin normaalisti.


    • pettyneet...

      Mitä vi.tun väliä sillä on moneltako meni kiinni vai suljettiinko aikaisemmin.
      Vahingossa tuli mentyä väärään aikaan ja aikaa oli 20min! thats it.
      Etkö ymmärrä jutun pointtia. Pässi.

      • mallia vanhemmuuteen

        Tuo "pettyneet..." aloittaja ilmeisesti tarkoitti juttunsa vain trolliksi tai karkeaksi sarkasmin yritelmäksi, jolla halusi käynnistää "hauskan keskustelun" jossa "muka" huonosti kasvatettu, alakieltä käyttävä ja vahingossa lapsia maailmaan pukannut ja itseensä väsynyt yksinhuoltajaäiti kiukuttelee pahemmin kuin hänen ihanat lapsensa. Mieshenkilö tuollaiseen kielenkäyttöön tuskin syyllistyisi.
        "varsinkin se musta tukkainen"
        Hämmästyttävää, että noinkin moni hassahti mukaan tuohon sanailuun!
        Eihän noin huonosti käyttäytyvää, yksinkertaista ja omaan tyhmyyteensä ja täydelliseen pöllöyteensä kyllästynyttä meuhkaajaa todellisuudessa ole olemassakaan. Tuo aloitus oli todella huono pila.
        JOS se ei ollut pila, niin olen todella pahoillani ja surullinen puolestasi. Sinulla täytyy olla todella paha olo. Kiroiletko lapsillesi?


    • pettyneet...

      Niin että tekstissä olevien kirosanojen perusteella kerrot diagnoosin?
      Koetahan psykologi kokeilla lukea tarinani piilottamalla jokaisen ruman sanan vaikka sormen päilläsi, mahtaakohan sormet riittää?
      Kerro sitten kuulostiko paremmalta.
      Alun perin kirjoitin tänne sen takia kun ärsytti se akka siel, mut nyt ku luen tätä, ni huomaanki että te ärsytätte mun hermoja viel enemmän ja kysyn itseltäni,
      miksi edes vaivauduin kommentoimaan teidän riitaa haastaviin ja äkäisiin kysymyksiin millä ei ole mitään merkitystä alkuperäisen pointtini kanssa?
      Te arvostelette minua ihmisenä sen perusteella mitä tänne säälittävälle
      keskustelupalstalle kirjoitan. Ja sanotte että olen törkeä ku haukun täällä, mutta hakuttehan tekin minua?
      Tämä aihe voisi johtaa vaikka jeesukseen asti. Eli ei mihinkään järkevään.

      • parasta viihdettä

        Minusta tämä on hauska ketju, paras aikoihin. Mutta luitko itse ollenkaan kirjoittamiasi viestejä, joissa haukut kirjoittajat ja puhut lääkityksestä. Sitten käännätkin homman päälaelleen, että sinua nimitellään. Anyway.. mä suorastaan fanitan sua, vilpittömästi. :)


      • ei voi olla totta
        parasta viihdettä kirjoitti:

        Minusta tämä on hauska ketju, paras aikoihin. Mutta luitko itse ollenkaan kirjoittamiasi viestejä, joissa haukut kirjoittajat ja puhut lääkityksestä. Sitten käännätkin homman päälaelleen, että sinua nimitellään. Anyway.. mä suorastaan fanitan sua, vilpittömästi. :)

        Mä oon aivan järkyttyny tästä ketjusta! Sarjassamme naurattaisi, jos.


    • mummu.

      Pettyneelle, HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ, joko olet yhtään lauhtunut.

    • pettyneet...

      kiitos, ollaan ollaan! :)
      samoin kaikille muille äideille..

      • työnnäsaunakauha

        Miltä tuntuu, kun järki lähtee? Sattuuko?


    • pettyneet..

      en osaa vastata viidakon tädin puolesta.. pahoittelen :)

      • työnnäsaunakauha

        Et myöskään osaa kirjoittaa taikka käyttäytyä. Oletko kuullut darwinilaisesta evoluutioteoriasta? Jos olet, miksi et noudata sitä?


    • Roivasrouva

      Jos olet vakiasiakas, niin luulisi tietävän, että moneen saakka ko. paikka on auki.

      • jopjop

        No niin, älkää enää jaksako.. myrsky vesilasissa on tyyntynyt.

        Hyvää viihdettä oli! Kaikki kiva loppuu aikanaan. Toivotaan, että saadaan jatkossakin nauttia yhtä sykähdyttäviä hetkiä Suomi24/Hyvinkää -palstalla.


    • Onko jo hyvä olla?

      Mites Vee wiidakossa luistaa?

    • ihmettelijä

      Oletkohan sinä se punaisella sedan -mallisella seatilla ajava rouva joka käy kaupassa ukko-pekassa ja asuu muottikadulla? Vaikutat yhtä mielipuoliselta kuin kyseinen rouva ja paikkakin täsmää..

    • pettyneet..

      no en todellakaan ajele millään seatilla. varsinkaan punaisella.
      enkä tee ostoksia hyvinkään kalleimmassa kaupassa.
      ajelen mercedes eellä.
      enkä ole mustalainen. :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4874
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3207
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1355
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1176
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      858
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      63
      855
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      837
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      478
      690
    Aihe