Iltasatu loppunut Enonkoskelta

entinen työntekijä

Hyvä uutinen tämän aamun puruvesi-lehdessä.Moni entinen työntekijä sai itselleen hyvänmielen.Olisi Avin pitänyt laittaa paikka ajat sitten kiinni

122

6569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utelias unto

      Ai jaa. Minkäslainen työpaikka se sitten oli?

      • eräs2

        Mitäs se Unto kyselee.Käy enonkoskella


    • Entinen työtekijä.

      Hyvä,kun loppui,moni hoitaja saattoi olla sairastumisen partaalla työskennellessään tässä hoitopaikassa,joka päivä pelotti,mitähän siellä on vastassa,kun menin töihin ja ,mistä syytetään ja kuulustellaan.
      Tällä omistajalla oli omat suosikkinsa tai suosikki,jota piti välikätenään,ainakin minun aikaan.

    • poliisi007

      Mutta, mutta... vielähän siellä Rantasalmella on hoitokoti...

    • Melkoista

      pskanjauhantaa tämäkin ketju. Häpeäisitte.

      • poliisi007

        Kenenkähän se oikein pitäisi hävetä ??? Onks pskanjauhanta sama asia kun paskanjauhanta...?


      • Anonyymi

        kievari enonhovi lopentaa kokonaan enonkoskelta


    • paksayhteiskunta

      Toivottavasti kuolen nuorena.

    • jalkaa hoidetaan..?

      Läheiseni on hoidossa ko. rantasalmen yksikössä... Täytyy sanoa, että huhhuh... Etsitään pikaisesti uusi paikka !

      • oma ihminnen

        Ta entäs jos huolehtisit ihan itse läheisestäsi! Onnistuu se pyllynpesu ilman kouujen käymistäkin.


    • Uknowme2

      Katkerat työntekijät huutelee....

      • Seeingisbelieving

        :-) "Happamia", sanoi kettu pihlajan marjoista!!!! Eipä voine tuon katkerampaa ja säälittävämpää esitystä enää olla. :-)


    • howhowhow

      miten nuoria ne oikein sinne laitoksiin lykkää? jos kerta pyllytki pittää vielä pestä.

    • Diipadaaba

      Hauskaa luettavaa :)

    • PameIrsaa

      Enonkosken tietotoimisto aktivoitunut jälleen. :D

      • Anonyymi

        Katohhan niät! Nehä meennookki polokast


    • Kupla puhkeaa

      Kuulusteluun meno on edessä.

      • Luna_5

        Ketä kiinnostaa ja miksi? Pitäiskö immeisten hankkia ihan oma, pikkuruinen ja söpö elämä. Sellainen aikuisten oikea.


      • Lol_Lol_LOL_
        Luna_5 kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa ja miksi? Pitäiskö immeisten hankkia ihan oma, pikkuruinen ja söpö elämä. Sellainen aikuisten oikea.

        Pitäähän sitä nyt jotain harrastustoimintaa olla Enonkoskellakin.


      • Työllinen

        Kaikki tätä viestiketjua lukevat ja normaalilla älykkyydellä varustetut ihmiset kyllä tajuavat että todellisia varoittavia esimerkkejä olette te, nimimerkein esiintyvät nynnyt. Vässyköitä surkimuksia te olette. Te luuserit toimitte sitten täällä tuomioistuimena ja jakelette oikeutta! Kai te tissiposket ja vääryyttä kokeneet leuanpieksijät osaatte tehdä nyt vaikka rikosilmoituksen ja näin hakea itsellenne oikeutta jos sitä on teidän mielestänne loukattu. Kolikolla kun vaan tuppaa olemaan kaksi puolta. Tässä maassa ei vielä toistaiseksi kivitystuomioita ja rangaistuksia panna käytäntöön vain hölmöläisten huutoäänestyksellä. :)


      • niin se on.
        Työllinen kirjoitti:

        Kaikki tätä viestiketjua lukevat ja normaalilla älykkyydellä varustetut ihmiset kyllä tajuavat että todellisia varoittavia esimerkkejä olette te, nimimerkein esiintyvät nynnyt. Vässyköitä surkimuksia te olette. Te luuserit toimitte sitten täällä tuomioistuimena ja jakelette oikeutta! Kai te tissiposket ja vääryyttä kokeneet leuanpieksijät osaatte tehdä nyt vaikka rikosilmoituksen ja näin hakea itsellenne oikeutta jos sitä on teidän mielestänne loukattu. Kolikolla kun vaan tuppaa olemaan kaksi puolta. Tässä maassa ei vielä toistaiseksi kivitystuomioita ja rangaistuksia panna käytäntöön vain hölmöläisten huutoäänestyksellä. :)

        Taidat olla oikein ko. henkilön palkkaama kätyri, kun noin puolustelet häntä!


      • Työllinen
        niin se on. kirjoitti:

        Taidat olla oikein ko. henkilön palkkaama kätyri, kun noin puolustelet häntä!

        Ja jos sinä arvon älykkö suvaitset ottaa pään hanuristasi ja luet edeltävät kirjoitukseni, niin ehkä huomaat ilmeisestä luetun ymmärtämisen vaikeudestasi huolimatta, että enpä ole ottanut mitään kantaa siihen, että onko tämä teidän solvaamanne ihminen nyt oikeassa tahi väärässä. En ole ottanut siihen mitään kantaa, koska se ei ole minun tehtäväni. Minulla ei ole sellaista oikeutta. Että se minun "puolustelustani". Sinua ja muita olen arvostellut (ja tulen arvostelemaan) ja siihen minulla on ihan täysi syy. Ja tästä minulle ei tarvitse kenenkään maksaa palkkaa. Ihan silkasta omasta ilostani teidän paskanpuhujien naamaan asiaa hieron. :)


      • niin se on.
        Työllinen kirjoitti:

        Ja jos sinä arvon älykkö suvaitset ottaa pään hanuristasi ja luet edeltävät kirjoitukseni, niin ehkä huomaat ilmeisestä luetun ymmärtämisen vaikeudestasi huolimatta, että enpä ole ottanut mitään kantaa siihen, että onko tämä teidän solvaamanne ihminen nyt oikeassa tahi väärässä. En ole ottanut siihen mitään kantaa, koska se ei ole minun tehtäväni. Minulla ei ole sellaista oikeutta. Että se minun "puolustelustani". Sinua ja muita olen arvostellut (ja tulen arvostelemaan) ja siihen minulla on ihan täysi syy. Ja tästä minulle ei tarvitse kenenkään maksaa palkkaa. Ihan silkasta omasta ilostani teidän paskanpuhujien naamaan asiaa hieron. :)

        Kas kas, kun koira älähti! Taisi kalikka kalahtaa pahemman kerran :D


      • Työllinen
        niin se on. kirjoitti:

        Kas kas, kun koira älähti! Taisi kalikka kalahtaa pahemman kerran :D

        :) Saattaa näitä teidän tekstejä lukea tosi mielellään aika moni. Huvittuneena tahi työnsä puolesta.... ;D "Wuff"


      • Anonyymi
        Lol_Lol_LOL_ kirjoitti:

        Pitäähän sitä nyt jotain harrastustoimintaa olla Enonkoskellakin.

        enonkosken iltasatu oli lopentettu itse sanoi mikä yritys tulee olinko nuorten paikka tai Rukoushuone oliksi tai lounaskahvila oliksi tai hotelli tai majatalo oliksi tai ravintola oliksi tai majoituspaikka oliksi


    • pelastunut

      Sinulla on työ...vielä.

      • Työllinen

        :) Todellakin on. Eikä teidän pelastajien toimilla ja tekemisillä ole sen kanssa mitään tekemistä. :) Nykyiset työntekijät siellä ovat varmaan ihan tyytyväisiä kun eivät näy täällä ulisevan. Yhteinen nimittäjä teille mankujille on se, että teille on varmaan annettu potkut ja kaikesta päätellen ihan helvetin hyvästä syystä. Rakkikoirat purevat ruokkivaa kättä. Hoitoalan ihmisiksi itseään täällä mainostavat ihmiset haukkuvat nimeltä jotain narsistiksi, psykopaatiksi jne.... Voi jessus... Hoitajan irvikuvia. Vastenmielisempää saa hakea....


      • Työllinen

        :) Ja sinun nimesi on?

        Nyt ei kyllä kannata itseänsä nokkeluudesta ja päättelelykyvystä onnitella ja selkään itseänsä taputtaa. Ei osu eikä uppoa. Minä toki voin olla sinulle ihan kuka sinä itse haluat minun olevan. Valitse vapaasti :D


      • Lorun loppu
        Työllinen kirjoitti:

        :) Ja sinun nimesi on?

        Nyt ei kyllä kannata itseänsä nokkeluudesta ja päättelelykyvystä onnitella ja selkään itseänsä taputtaa. Ei osu eikä uppoa. Minä toki voin olla sinulle ihan kuka sinä itse haluat minun olevan. Valitse vapaasti :D

        Tuo säälittävä, keinotekoinen hilpeys ja hymiöiden liikakäyttö joka ikisessä vastauksessa minkä olet täällä antanut kertoo kyllä siitä että mahtaa puntit oikeasti tutista.

        Tuo ":) Ja sinun nimesi on?" -länkytys on niin laimeaa, kun et itsekään omaa nimeäsi kerro (vaikka helppo on kyllä arvata kuka siellä luuraa).

        Mutta laittele tänne vain lisää hymiöitä, jos se sinua helpottaa.


      • Työllinen
        Lorun loppu kirjoitti:

        Tuo säälittävä, keinotekoinen hilpeys ja hymiöiden liikakäyttö joka ikisessä vastauksessa minkä olet täällä antanut kertoo kyllä siitä että mahtaa puntit oikeasti tutista.

        Tuo ":) Ja sinun nimesi on?" -länkytys on niin laimeaa, kun et itsekään omaa nimeäsi kerro (vaikka helppo on kyllä arvata kuka siellä luuraa).

        Mutta laittele tänne vain lisää hymiöitä, jos se sinua helpottaa.

        http://youtu.be/zsv0GGattHE

        Sulla ressukalla taitaa ottaa tosissaan koville. :))))))))))))
        *huuto naurua*


      • Lorun loppu
        Työllinen kirjoitti:

        http://youtu.be/zsv0GGattHE

        Sulla ressukalla taitaa ottaa tosissaan koville. :))))))))))))
        *huuto naurua*

        Nope, ei ota koville, koska ihan huvikseni trollailen täällä. Mutta huomaan kyllä että sinulla ottaa, kun tartut joka ikiseen täkyyn minkä sinulle heittää.

        Huutonauru on muuten yhdyssana.


      • vadavadabuu

        Kuuleppas "työllinen"... seliseli vaan kuka muka et ole =) On päivänselvää, että kalikka kolahtaa nyt kohilleen koko ajan kun pitää puolustellanoin toimeliaasti. Joten se sanonta " se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa" elää ja voi hyvin. Ootko sää jo maistanu Tapolan mustaa makkaraa ? ;)


      • hv69
        Työllinen kirjoitti:

        :) Todellakin on. Eikä teidän pelastajien toimilla ja tekemisillä ole sen kanssa mitään tekemistä. :) Nykyiset työntekijät siellä ovat varmaan ihan tyytyväisiä kun eivät näy täällä ulisevan. Yhteinen nimittäjä teille mankujille on se, että teille on varmaan annettu potkut ja kaikesta päätellen ihan helvetin hyvästä syystä. Rakkikoirat purevat ruokkivaa kättä. Hoitoalan ihmisiksi itseään täällä mainostavat ihmiset haukkuvat nimeltä jotain narsistiksi, psykopaatiksi jne.... Voi jessus... Hoitajan irvikuvia. Vastenmielisempää saa hakea....

        Mistä sinä nimm. työllinen tiedät, ettei joku täällä nimimerkillä kirjoitteleva ole nykyinen työntekijä ?? Mutta niin tai näin niin totuushan on se, että viranomaiset tutkii ja tekevät päätökset ja jakavat tuomiot. Seuraillaan vaan lehtiä tai tätä palstaa niin varmaan selviää kuinka käy =) Ja sinä "työllinen" luoja armahtakoon, että et toimisi missään toimessa jossa pitää huolehtia/hoitaa/auttaa toisia. Oot niin agressiivinen, pyhää vihaa täynnä, että käyttäytymisesi heijastuu epäilemättä myös työhösi. Tosin voisin sulle suositella erästä työpaikkaa johon tuolla ominaisuuksilla olevia "ihmisiä" mielellään otetaan töihin pomon hännystelijöiksi ja käsikassaroiksi ;) Mutta löydät/löysit tai perustat/perustit sen työpaikan varmaan ilman mun suosituksiakin :D


    • utelias2

      Onko siellä paikassa aloitettu mitään uutta toimintaa ?

    • naitreem

      Sanonpahan vaan, ettei kukaan lopeta tuottavaa pisnestä ellei ole pakko.

    • poliisi008

      Pitääkö huhut paikkansa? Saturanta loppuu huhtikuun lopulla. Vihdoinkin.

    • poliisi008

      Nonniin Saturanta meni sitten kiinni huhtikuun lopulla. Jee:DD

      • hörömblöö

        Yksi kysymys. Nimimerkki Työllinen!! Vieläkö sinulla on siellä työpaikka???????


    • piipanainen

      Minkälainen mahtaa uusi omistaja olla?

    • ohooho

      Kohta maitojunalla takas Enonkoskelle,kun on kiertänyt muualla maailmassa.

    • Kommisaariopulmunen

      Onhan niitä rikosilmoitusuhkauksia tullut jo (kait) muuallekin päin Suomea. Ei kannata lähteä sille tielle. Muuallakin päin Suomea voidaan olla kiinnostuneita taustoista, joita Enonkosken väki mielellään kertoilee.

      • poliisi008

        Uteliaisuus heräsi, mitähän ne Enonkoskelaiset puhuu??


    • SimonSilmuna

      ♫"... Sitä saa mitä tilaa
      Ehkä opit'sen sä nyt
      Jos kaiken itse pilaa, on turha olla pettynyt
      Sitä saa mitää tilaa
      Täysin mitoin, tukkupäin
      Hei, usko pois mun kultasein
      Niin on juttu näin.."♫

    • Kassi-Alma007

      Niin saa mitä tilaa... On vielä onneksi hyviä ja turvallisia vanhusten hoitolaitoksia. Ja missä arvostetaan hoitajia.

    • Niinseon2016

      Nyt olisi kunnanjohtajan paikka auki Juvalla

    • Kaverini oli siellä töissä vähän aikaa ja totesi oaikan olevan täysin asiallinen ja todella hyvä työpaikka.

      • Höpöhöpö2017

        Oli vähän aikaa,miks lähti Pois? Tais olla samanlainen kuin omistaja.


      • Siksi, koska oli harjoittelussa. Hommat hoidettiin siellä kuulemma viimeisen päälle .


      • Silloin ainakin hoidettiin viimeisen päälle.


      • trubaduuri123

        Never oo !!


    • Huhhuh123

      Onkohan itä-savon juttu tästä yrityksestä?

    • Kallispaikka

      Nyt Finnvera vaatii avustusta takaisin. Kts Taloussanomat, Protestit; Hoitokoti Iltasatu Oy 364 869 € 12.5.2017

    • Voikunsaisipullaa

      Kylläpä tiuhaan tahtiin katoaa täältä viestit. Totuutta on vaikea niellä näköjään.

      • Oovvat näköjjään suanna uutta puhtia niihin siivvousropottiloehennii:D:D:D
        Oottako muuten panna merkille jotta iha uussii ropotti on ilimestynnä hillihtemmää vihapuhheita:D Joku sinipotti näätästtää olovan nimelttään. Ossoo laettoo kommenttija usseemmallae er laasseella aena kun kiistely meennoo äetyvä liika kuumaks:D:D:D


    • höl.mö

      Iltasatu.. Voiko kornimpaa nimeä keksiä?

      • Anonyymi

        Voi... Saturanta 🤣


    • Anonyymi

      Terveystieteiden tohtori!

    • Anonyymi

      Voi hellan tuuteli sentään. Voisitteko typerykset jo lopettaa tämän tyhjän jankkaamisen. Kantakoot jokainen teistäkin vastuun ihan vaan omista asioistanne ja tekemisistänne. Älkää huoliko, ekin päivä koittaa vielä! Sairaanhoitopiirien johtajat ovat varmaan myös syypäitä jokaisen shp:en palkkalistoilla olevien tollojen sairaanhoitajien tai lähihoitajien yms ammattiryhmien tekemiin hoitovirheisiin tai tekemättä jättämisiin. Kyllä joo. Tai esimerkiksi taksiyrittäjä vastaa siitä jos renki hyppää auton rattiin kännissä ja ajaa jonkun hengiltä. Tai jos se sattuu muuten vaan olemaan pikkuisen pipi päästään. Se yrittäjä varmaan sen pullon sille suuhun kävi nostamassa ja käski juomaan. Telakan johtaja tietenkin vastaa viime kädessä siitä, että heidän telakaamn valmistetun laivan kapteeni ajattaa laivan lääkehöyryissään karille tai upottaa sen kuin Estonian. S-ketjun toimitusjohtaja myös varmaan vastaa jos joku kassaneiti sattuu nusaisemaan kassasta vähän omaan liiviin. Ei taida vastuu ihan niin pitkälle missään ulottua. Kyllähän se on vaan niin, että jokainen terveydenhuoltoalan laillistettu ammattilainenkin joutuu kantamaan vastuun omista tekosistaan aivan itse! Nätisti yritetään vierittää vastuu nyt pikkuisen väärään osoitteeseen. Ei tule onnistumaan. Eiköhän nyt kannata tiettyjen henkilöiden alkaa laittamaan käsiä kyynärpäitä myöten ristiin ja alkaa odottamaan koska "omissa soi"! Voi olla, että käräjillä istuu vielä lähitulevaisuudessa aivan jotkut muut henkilöt. T: Sami (te jotka tätä keskustelua täällä ylläpidätte, tiedätte kyllä kuka olen). Ottakaa Virpi, Senja ja Leena rohkeasti yhteyttä suoraan jos on sanottavaa, älkääkä täällä kasvottomina ulisko, tai mikä parasta, Facessa perhettämme vainotko. Jos Te sielläkin jo uskallatte naamallanne osallistua meidän perhettämme koskeviin YKSITYISASIOIHIN, niin eihän teitä luulisi pidättelevän enää minkään. Minä kyllä tiedän keitä Te olette, joten rohkeasti vaan. Mutta en pidätä toki hengitystäni odottaessani, sillä tiedän, ettei teiltä sellaista rohkeutta löydy.

      • Anonyymi

        Kyllä työnantaja on yllättävän pitkälle vastuussa palkkaamistaan työntekijöistä.
        En ota kantaa kyseiseen tapaukseen, kun siitä en tiedä yhtään mitään


      • Anonyymi

        No ei se kyllä ihan sille tasolle ylety, että varjona pitäisi jokaiselle työntekijälle olla. Ei sairaanhoitopiirin johtajakaan varmaan iltalukemisinaan lue kaikkien kyseisenä päivänä sairaanhoitopiirissä asioiden potilainen potilasasikirjoja, saati voi olla 500 paikassa yhtä aikaa katsomassa jokaisen hoiturin perään miten he työnsä tekevät, kirjaavat, puhuvat asiakkaille, raportoivat, antavat pillerin, antavat injektion, hoitavat haavan, millä siteellä jne. Sen takia terveydenhuollon ammattihenkilöistä pidetään rekisteriä ja koulutus ja ammatinharjoittaminen on luvan varaista koska se tuo automaattisesti myös velvotteita, ei pelkästään oikeuksia.


      • Anonyymi

        Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa!


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Sami, minulta löytyi rohkeus puuttua ja tein kuten kuuluikin: ilmoitin Avi:n ja vein asiaa eteenpäin. Asia tutkittiin ja siitä tuomio tuli. Todistin oikeudessa totuudenmukaisesti mitään siitä pois jättämättä tai mitään siihen lisäämättä. En varjellut tai vaiennut omista tekemisistä tai tekemättä jättämisistä vaikka siihen mahdollisuus annettiinkin. Tosin en pelkääkään, että toiminnassani olisi mitään sellaista mikä vaatisi vaikenemaan. Ja todellakin vastuuni kannan tekemisistäni. Mutta silloin on helppo todistaa kun ei ole salattavaa ja oman toiminnan takana pystyy seisomaan. Tein oikein pitäessäni niiden puolta, jotka itse siihen eivät pystyneet tai ymmärtäneet pystyä. Ylpeyttä kokien voin itseäni joka aamu peilistä katsoa ja illallakin vielä ja tietää, että omalta osaltani olen kaikkeni tehnyt.
        t. Senja


    • Anonyymi

      On aivan turhaa verrata pienten hoitolaitosten johtamista isoihin sairaalakomplekseihin tai telakoihin. Pienten hoitolaitosten pomo istuu rahakirstun päällä ja hän määrää kuinka paljon käytetään rahaa hoitajamitoitukseen, lääkehoitoon, lääkäripalveluihin ym. asukkaiden hyvinvointiin. Vai käytetäänkö ollenkaan. Hoitohenkilökunta toimii näiden resurssien varassa.
      Eikö juuri työntekijä ottanut yhteyttä aviin, koska huomasi epäkohtia hoitolaitoksen johtamisessa ja toiminnassa. Tällöinhän työntekijä toimi vastuullisesti ja puuttui epäkohtiin. Kuten alla olevassa linkissä kerrotaan
      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006145347.html

      En ymmärrä "Samin" puolustuspuhetta. Vaikuttaa epätoivoiselta.

    • Anonyymi

      Mitä hiton väkeä tämä porukka oikein on? Ei näytä enonkosken pahantekijöillä olevan kaikki kammarit lämpimänä. Mistä se muuten johtuu että näihin hoitolaitoksiin hakeutuu täysin sekopäisiä ihmisiä pahantekoon? Näiltähän pitäisi päinvastoin evätä pysyvästi kaikki oikeudet toimia tuollaisilla aloilla. Liittyykö se yksi sarjahuijari TJ jotenkin näihin?

    • Anonyymi

      Tämän päivän Itukasta: "Hoitokodin johtajalle ehdollinen tuomio. Vuonna 2013 rantasalmelaisessa hoitokodissa tapahtuneet laiminlyönnit hoidettavan lääkityksessä johtuivat oikeuden mukaan törkeästä huolimattomuudesta. Etelä-Savon käräjäoikeus on tuominnut vuonna 2013 rantasalmelaisessa hoitokoti Iltasadussa toimineen hoitokodin vastaavan johtajan törkeästä vammantuottamuksesta ja vaaran aiheuttamisesta ehdolliseen vankeuteen ja vahingonkorvauksiin. Hän joutuu maksamaan asianomistajalle tilapäisestä haitasta ja kärsimyksestä korvauksia 3300 euroa."

    • Anonyymi

      Hienoa, että olette uskaltaneet viedä asioita eteenpäin. Toivottavasti rva Satu, joskus ymmärtäisi mitä on tehnyt. Eikä aina syyttäisi työntekijöitä. Hyvä olisi ollut enonkoskella pyörittää yritystä, jos ei olisi kaikkien kanssa ollut riidoissa. Ja pitänyt hyvää huolta työntekijöistä, eikä vaan jakanut potkuja. Ja valehteli työntekijöistä ja kertoi, toisten sairausloman syyt yleisesti.

    • Anonyymi

      Tämä rouva opetti joskus vuonna 2011(?) yrittäjyyttä Savonniemen kampuksella sairaanhoitajaopinnoissa. Oltiin sitä mieltä, että pikkasen isoratas taisi heittää eli ei yllättänyt nämä uutiset. Oli aikamoinen persoona...
      Omien puheidensa mmukaan nämä silloiset hoivakodit olivat työntekijöiden mielestä taivaallisen ihania olla töissä. Ei uskottu ja näköjään oli hyvä niin.

    • Anonyymi

      Työntekijöiden on puututtava epäkohtiin suoraan ja välittömästi ja jos ei tule muutosta on työntekijöiden ilmoitettava epäkohdista eteenpäin viranomaisille!!!

      • Anonyymi

        No niinhän ne on tehnytkin. Mikä oli kirjoituksesi pointti?


    • Anonyymi

      Eikö tämä iltasatu Enonkoskella ole jo viidessä vuodessa loppunutkaan?

      • Anonyymi

        On loppunut jo kauan sitten Enonkoskelta. En tiedä, jatkuuko muualla. Omistajan rötöksiä puidaan parastaikaa käräjillä.


    • Anonyymi

      Ei jatku muuallakaan. Toivottavasti ei enää koskaan saa perustaa hoitokotia tai edes työskennellä hoidettavien parissa!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tämmöinen kohteluhan kuuluu siihen yritysten janoamaan paikalliseen sopimiseen!!


    • Anonyymi

      Missähän kyseinen henkilö vaikuttaa, että osataan olla varuillamme.

      • Anonyymi

        On poistunut "markkinoilta" kokonaan. In memoriam. Nyt olette varmaan tyytyväisiä kun ei kiusaa enää ketään. 7 vuotta jaksoi. Valitse sinäki ihmeessä jo heti uusi kytättävä itelles.


      • Anonyymi

        Eihän tuo sitä tarkoittanut, vaan että jaksoi 7 vuotta tätä täälläkin näkyvää kuraa ja jatkuvaa vainoamista. Kuinka moni näistä vainoajista olis jaksanut samaa. Sairaitahan nuo on. Kyllähän ne kiusaajat on niitä, jotka täällä jaksaa vuosi toisensa perään yhden ihmisen elämästä noin vouhottaa. Mutta mikäpä sitä pahan tappais. Vähän on vaan tekemistä immeisillä jos tarvitsee kytätä millä nimellä ja missä kukanenkin asuu sekä elää. Mistä sitä tuonki muka tietää onko nimi vaihtunu? Mahtaa se olla näille eri tärkeä ihminen, että jaksavat monta vuotta aikaa ja energiaa käyttää niin läpikelvottoman ihmisen, kuten täällä nyt annetaan ymmärtää, elämän seuraamiseen. Sairasta touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On poistunut "markkinoilta" kokonaan. In memoriam. Nyt olette varmaan tyytyväisiä kun ei kiusaa enää ketään. 7 vuotta jaksoi. Valitse sinäki ihmeessä jo heti uusi kytättävä itelles.

        Kyllä olen tyytyväinen. En koskaan ole välittänyt siitä, että kiusattiin. Olen kuitenkin vahva ja osaan pitää puoleni. Kysehän oli avuttomien ihmisten kaltoinkohtelusta. hyväksikäytöstä ja lainrikkomisesta. Eli olen tosi tyytyväinen, ettei enää saa hoitoalalta työtä. Ai niin itse Johtaja on nyt ELÄKKEELLÄ. Näin sitä peliä pelataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen tyytyväinen. En koskaan ole välittänyt siitä, että kiusattiin. Olen kuitenkin vahva ja osaan pitää puoleni. Kysehän oli avuttomien ihmisten kaltoinkohtelusta. hyväksikäytöstä ja lainrikkomisesta. Eli olen tosi tyytyväinen, ettei enää saa hoitoalalta työtä. Ai niin itse Johtaja on nyt ELÄKKEELLÄ. Näin sitä peliä pelataan.

        Mistä sinä tiedät onko eläkkeellä? Mistä sellasen tiedon muka saa? Hevosmiesten uutistoimistosta? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen tyytyväinen. En koskaan ole välittänyt siitä, että kiusattiin. Olen kuitenkin vahva ja osaan pitää puoleni. Kysehän oli avuttomien ihmisten kaltoinkohtelusta. hyväksikäytöstä ja lainrikkomisesta. Eli olen tosi tyytyväinen, ettei enää saa hoitoalalta työtä. Ai niin itse Johtaja on nyt ELÄKKEELLÄ. Näin sitä peliä pelataan.

        Aika kovia syytöksiä. Olet sinä aika kaunainen ihmislapsi. Vastaa nyt edeltävälle kysyjälle mistä sinä tiedät nimen muka muuttuneen tai että on eläkkeellä! Taitaa olla että sinä olet se joka tässä kaltoinkohtelee, hyväksikäyttää ja puhuu paskaa suun täydeltä. Että semmosta peliä pelataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kovia syytöksiä. Olet sinä aika kaunainen ihmislapsi. Vastaa nyt edeltävälle kysyjälle mistä sinä tiedät nimen muka muuttuneen tai että on eläkkeellä! Taitaa olla että sinä olet se joka tässä kaltoinkohtelee, hyväksikäyttää ja puhuu paskaa suun täydeltä. Että semmosta peliä pelataan.

        Niin, nämä kovat syytökset ovat ihan oikeuden määräämiä tuomioita, eikä keksìttyjä juttuja. Voit lukea tuomiot aikaisempien keskustelujen linkeistä, ole hyvä. Rehellisen pelin merkeissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, nämä kovat syytökset ovat ihan oikeuden määräämiä tuomioita, eikä keksìttyjä juttuja. Voit lukea tuomiot aikaisempien keskustelujen linkeistä, ole hyvä. Rehellisen pelin merkeissä.

        Joo, ymmärrän luettua sen verran että eipä näy että olisi tuomittu avuttomien ihmisten kaltoinkohtelusta tai hyväksikäytöstä. Jos nyt olet tämä sama joka "on tyytyväinen", niin et ilmeisesti itse osaa lukea. Vastaa sinä kysymykseen että mistä muka tiedät mikä on kenenkäkin sukunimi tai että onko eläkkeellä vai ei. Ja miksi kiinnostaa noin paljon? Tervettä uteliaisuutta? Ja ihan hyvyyttäsi puhut paskaa ja mustamaalaat ihmisiä täällä. Kannattaisiko olla hiljaa jos ei ole mitään järkevää sanottavaa.


      • Anonyymi

        En ole ollut päivääkään. Ja mikä tässä kielenkäytössä on vikana? Se että asiasta on esimerkiksi sinun kanssasi eri mieltä? Kuulemani mukaan kyseisessä yksikössä on ollut vastuuhenkilönä ihan viranomaisten määräysten ja edellytysten mukaisesti, joku muu kuin johtaja itse. Sitä kuulemma perataan vielä tulevaisuudessa. Omistajan tai johtajan tulee vastata terveydenhuoltoalalla samoin kuin muuallakin, puitteista ja siitä että on asianmukainen henkilöstö vastaamaan asioista. Mitä nämä tämän yksikön palkatut vastuuhenkilöt ovat tehneet palkkansa eteen tai mitä vastuita näille on kuulunut? Näitä vastuuhenkilöitä edellyttää kuitenkin viranomaistahotkin alalla kuin alalla siis palkkaamaan. Siksihän ihmisiä töihin palkataan että ne hoitavat osaamisensa ja koulutuksensa mukaisista vastuista, palkkaa vastaan. Mikäli näin ei olisi, ei kai kukaan palkkaisi ketään töihin.


      • Anonyymi

        Ja mikä mielestäni on erikoista, kuten itsekin totesit että Iltasatu hoitokodin johtajasta puhut mutta tuomiot on annettu eri hoitokodissa tapahtuneista asioista. Joku tässä haisee ja pahasti kun menee näköjään hoitokodit ja toimintayksiköt sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikä mielestäni on erikoista, kuten itsekin totesit että Iltasatu hoitokodin johtajasta puhut mutta tuomiot on annettu eri hoitokodissa tapahtuneista asioista. Joku tässä haisee ja pahasti kun menee näköjään hoitokodit ja toimintayksiköt sekaisin.

        Haha... hyvä yritys.
        Tarkistapa itse mistä hoitokodeista on kyse tässä viestiketjussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät onko eläkkeellä? Mistä sellasen tiedon muka saa? Hevosmiesten uutistoimistosta? 😂

        Ei kun velkoja velallisen ulosottotoimistosta 😊


    • Anonyymi

      Hyvä uutinen tämän aamun puruvesi-lehdessä.Moni entinen työntekijä sai itselleen hyvänmielen.Olisi Avin pitänyt laittaa paikka ajat sitten kiinni

    • Anonyymi

      Ihmettelen miksi ko rakennus on ilman asiakkaita! Kuka sen omistaa? Pullaposki voisi tulla takaisin. Ja joku aloittaa vaikka motellin, kampaamon ym ym. Tai muuttaa osakkeiksi.

      • Anonyymi

        Tämän päivän Itukan mukaan siihen rakennukseen tulee majoitustilat uudelle hotelli-ravintolalle.


    • Anonyymi

      Kumma juttu ettei julkisista tuomioista uskalleta kertoa nimiä suoraan eikä sen enempää sitäkään jos vielä on jotakin mitä ei ole kerrottu. Onko nämä hääränneet aiemminkin jotakin ja mitä jos ovat. Hyvin epäselvä tapaus.

      • Anonyymi

        Juu. Tuttu nainen. Tutulta kuulostaa touhut. Kova oli puhumaan ja hyvä, ja ihmiset uskoi, minä en uskonut, vaan näin, että mikä hän on.


    • Anonyymi

      Ekosken entisessa Iltasadussa on nyt siisti motelli. Hinta Sln seudun halvin.

    • Anonyymi

      Tästä viestiketjusta on poistettu 74viestiä. Miksi?
      Joku (tiedän kyllä ketkä) on poistanut oleelliset viestit. Salaamisen tarve on kova.

      • Anonyymi

        Ylläpito poistanut, koska oli paljon yksityiselämään liittyviä tietoja ja asioita jotka oletettavasti kuuluu yksityisyydensuojan piiriin. Tyyppi nykyään Kenneli toimintaa äijänsä kanssa harrastelee. Koiratkaan ei osaa puoliaan pitää vaan ovat ihmisen armoilla. Toivottavasti sama ahneus/välinpitämättömyys vastuulla olevista ei jatku...


    Ketjusta on poistettu 95 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe