Rypyttömäksi neljässä viikossa?

Ilmi Rypytön

Onko kukaan kokeillut tätä ihmeainetta? Lagrend Hyaluron Intense Skin Repair for Day.

19

1213

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pässi

      Varmaan jos syö voipaketteja 24 tuntia päivässä putkeen neljä viikkoa, voi olla melko rypytön neljän viikon päästä.

      Jee, uusi kauneusvinkki! Ah mä kokeilen heti.

    • Noryppy

      Kiinnostaisi kyl kovasti toimiiko?jos niin moni suomalainen on kokeillut niin luulisi jonkun heistä vastaavan.

    • Mikropartikkeleita..

      Netistä ei oikein löydy mitään, varsinkaan mitään englanninkielistä. Vain tuota tutuksi tullutta itäeurooppalaista mainoshöttöä viisitoistavuotiaine mallityttöineen. Yooutubesta löytyy pari aika ei-vakuuttavaa tekelettä.

      Tässä yksi niistä harvoista artikkeleista, joissa oikeasti sanotaan jotakin: http://thefashionemporium.com/lagrend-hyaluron-intense/

      Kuten tuossa sanotaan, antaa mennä vain, jos lompakko ja naamaNAHKA kestävät.

      • kaikkea kanssa

        Täyttä humpuukia, kuvat ihan selvästi fotoshopattu, ryppyihin ei auta muuta kun botox piikitys tai joku muu täyteaine.
        Just, antaa mennä vaan, jos lompakko ja naama kestää, tuskin tolla rasvalla naamalle tapahtuu mitään, jollei sitte saa jotain allergiaa.


    • oikeahomma

      Höpöhöpö aineita nuo tolaset ihme aineet... Rypyttömäksi ainakin minä pääsen kun käyn puolivuosittain botox piikillä the lookissa! :D

    • Uhriko

      Aloitan tänään, katotaan miten "rypyttömäksi" tulen, kaikkeen sitä sortuukin.

    • Keski-ikäinen

      Yleensä en sorru tälläisiin, kun epäilen olevan humpuukia.
      Jostain syystä nyt kuitenkin hairahduin ostaa purkin.
      Olen nyt käyttänyt viikon verran. Mitään suurempaa muutosta ei ainakaan vielä ole näkynyt, paitsi pintakuivuus on vähentynyt tosi paljon.

      Kerron "tulokset" sitten muutaman viikon päästä.

      • Keski-ikäinen

        Nonnii, reilu kuukausi kulunut ja purkin pohja häämöttää.
        Eipä ole juonteet hävinneet, mutta eivät lisääntyneetkään.
        Kyllähän mä sen sisimmässäni tiesin, ettei mikään voide tee ihmeitä, mutta tulipa nyt testattua.

        Mielestäni on tosi epäreilua julkaista tälläisiä mainoksia.
        Vaikka olisi kuinka "järkevä", joskus voi retkahtaa.
        Ihmiset eivät yleensä kehtaa myöntää tulleensa huijatuksi.
        Kuinka moni ostaakaan kaiken maailman laihdutuspillereitä...


    • voiteethumpuukia

      MInä kans oon kokeillu ihmeainetta nimeltä botox ja se toimii oikeasti ;)

    • a78u

      Lehmät lentää, lopettakaa jo.

    • annikajulki

      Oikeesti, ei kannata uskoa mihkää voiteisiin, minä käyn the lookissa ottamassa täytettä säännöllisin väliajoin. Iho on kimmoisa ja tulos näkyy heti. Herätkää jo voiteiden hierojat -_-

    • rypyt suoriksi

      Se on niin yksilöllistä. Mulla iho tosi kaunis kk käytön jälkeen. Ikää 53, mutta kasvot kolmekymppisen :D

    • Takaisinluontoon

      Täyttä humpuukia tuo on. Minä onneton menin ja kokeilin. Ei niiltä saanut rahojaankaan takaisin, vaikka asiallisesti lähetin purnukan takaisin.

    • caramba

      Eikö tämä ole huijjaus jo ed vuosilta.tällä sivulla mainos tulla rypyttömäksi nyt myös ja jengi sai laskuja mutta ei tuotetta, tietääkö joku?

    • Vodaa_vaan
    • uhkarohkea

      Kyllä on kokeiltu,suurta valhetta koko juttu! kuinkahan paljon ihmisiä on joita on jymäytetty näillä voiteilla. Käärivät suuret summat rahaa hyväuskoisilta.Minä en ainakaan saanut rahoja takaisin.Voiteet tilasin viime syksynä,rahat meni ja rypyt jäi!

    • petetty44

      Kyllä on kokeiltu ja kun ei sopinut, piti palauttaa omalla kustannuksella ja ikinä ei tullut rahoja takaisin!!!

      • suututtaa

        Näitä tuotteita myydään kuulemma Espanjassa puolet halvemmalla!


    • aikamoista

      Kuulin, että näitä ihmeaineita myydään Espanjassa ainakin puolet halvemmalla

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe