Kerron tarinani.

Ikuinen Lapsi

On kiva että on tällainen sivu, jossa voi pyytää apua ja kertoa omia juttuja. Kiitos siitä! Olen kohta 18-vuotta täyttävä. Olen aina ollut vähän erilainen ja lapsenomainen jo tähän ikään tullessa. Minun on hirveän vaikea päästä lapsuuden yli. Haluaisin aina olla lapsi ja leikkiä. Kaikki olisi huoletonta eikä tarvitsisi ottaa paljon vastuuta. Leikki ikä kesi minulla tosi pitkään ja melkein tuntuu etten vieläkään halua "muuttua". Minulla ei ole paljon kavereita enää. Joskus oli, mutta tiemme erosivat kun koulu vaihtui. Nyt viihdyn yksin paljon, ja olen ehkä jopa alkanut karttaa ystävyssuhteita uudessa koulussa. En kaipaa ystäviä ja he pitäisivät minua outona varmasti, jos he oppisivat tuntemaan minut. En osaa olla ihmisten seurassa. En tiedä mitä kavereiden kanssa tehdään ja miten ollaan. Elän yksin ja omanlaista elämää. Vaikka sitten leikkien. En sitä uskaltaisi muille kertoa. Minun ongelma on se että vanhemmat on alkaneet riitelemään. Surettaa nähdä kun jompikumpi aina itkee ja on masentunut. Minua harmittaa todella paljon. Se että olen tämän ikäinen, pitävät vanhemmat myös minua sen ikäisenä. Puhuvat seurustelukavereista. He eivät tajua että en ole samanlainen nuori kuin muut. En halua poikaystävää. Minulla on pari vuotta vanhempi sisarus ja sen kanssa on omistettu paljon ihania hetkiä. Minun on vaikea ymmärtää se että hän seurustelee jo. Me lupasimme silloin kerran että emme muutu ja olemme aina samalaisia lapsia. Se ei vain pitänyt enää paikkaa. Minun on jotenkin hirveän vaikeaa päästä lapsuudesta yli. Se että sisarukseni ei ole enää lapsi, saa minut surulliseksi. Tuntuu jotenkin että lapsuus oli niin lyhyt ja se meni jo hukkaan. Haluan jatkaa sitä. Silloin oli niin ihanaa aikaa ja haluan elää sen uudestaan. En vain pysty jos sisarus on tuollainen. Olenko ihan sairas? Varmaan, koska en ole tavannut ketään muuta samanlaista kuin minä. Haluaisin että vanhemmat pitäisivät minusta, enkä olisi sellainen teiniääliö joka ryyppää ja sammuu katuojaan ja tekee kaikkea muuta tyhmää. Ja tuo vanhempien riitely. Se saa minut ajattelemaan että haluan muuttaa pois. Mikään ei muutu enää ennalleen. En koskaan voi olla enää onnellinen. Aina tulee mieleen lapsuuden ihanuus ja harmittelen etten pääse siihen enää uudelleen. Kyynel silmässä muistelen aina niitä ihania menneitä aikoja. Hirveää kuvitella että se kaikki on mennyttä. En voi käsittää että minun rakkaasta sisaruksesta on tullut tuollainen ääliö. Hän on muuttunut paljon oman kumppaninsa kanssa. Hän on alkanut valehtelemaan minulle ja ärsyttää minua kuin tahallaan. Hän ei enää naura niin usein ja on vihainen. Tuntuu että elämäni on mennyt ihan pilalle. Haluaisin niin kovasti olla lapsi. Silloin ei ollut yhtään murhetta ja elämä oli ihanaa. Joskus jopa tulee mieleen että olisi parempi jos olisin kuollut. Menneet ajat saa minut kaipaamaan menneeseen niin paljon että en osaa enää elää. Hullu mikä hullu. :,(

7

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikuinen.

      Outoa. Yleensä kaikki haluaa aikuisiksi.
      Kolmekymppisenä elämä yleensä alkaa, sitä ennen se on pelkkää ajanhukkaa ja opiskelua. Kun viisastut joskus niin tajuat mitä tarkoitan.

      • ---

        Et selvästikään ymmärrä tilannetta...


    • Itsevielälapsi

      Mutta jos saisit lapsen, ja leikkisiä vaikka tämän kanssa, sehän olisi samalla normaalia ja lapsillakin olisi hauskaa (:

    • 12-vuotias tyttö

      Sama juttu mut mulla oli se jo 10-vuotiaana. Mulla tuli paha olon aina kun katoin albumeja ja nauroin kuville. Kun 11-vuotiaana pussasin ekaa kertaa mun poikaystävää nii tajusin,et sille ny ei voi mitään ja onhan mulla muistot. Koita jaksaa hyvää oloa ja onnellista elämää :)

    • Järjen ääni

      Tästä on nyt jo hetki kun tämä aloitus on kirjoitettu, mutta sanon mielipiteeni kuitenkin.
      On niin raskasta katsoa kuinka ihmiset pelkäävät muutosta. Ei haluta muuttaa, ei haluta sitä eikä tätä. Jos haluat takaisin vanhoihin hyviin aikoihin niin onnea siihen vaan. Elämässä on vain yksi suunta ja se on eteenpäin. Toki välillä on mukava ajatella niitä lapsuuden aikoja, mutta ei niihin voi palata. Ei vain voi. Ymmärtäkää se niin on helpompi katsoa eteenpäin.

    • hhjluvc

      Mulle tuli vastaava vaihe, mutta 13-vuotiaana

    • anarkisti.

      niinpä niin ja noinpa noin..... ja sitten 10 vuoden kuluttua kaipailet taas 10 vuotta taaksepäin ja sama kierto jatkuu...

      sitä se elämä on.

      eikä pelkästään lapsuus vaan riippuu meneekö elämä parempaan vaiko huonompaan suuntaan. Monilla se vaan aikuisena on pelkkää duunia ja luukussa asumista. lomat 4vk per vuosi jne.

      onneksi olen eläkeläinen niin aina on lomaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe