Syyllinen syytön

Jöötänä

Pahoillani myönnän toimineeni väärin kiusaamistapauksessa työpaikallani. Kiusaamisen kohteena oleminen ei ole ollut kovinkaan mukavaa ja siitä syystä olenkin kohdellut oletettuja kiusaajiani ehkä väärin ja pahinta tässä tilanteessa on, että kaikki kiusaamiseen mahdollisesti osallistuneet eivät edes tiedä sitä, että pidän heitä kiusaajina. Tai he eivät itsekkään tiedä olevansa kiusantekijöitä.

Vaikeinta asiassa on, että kiusantekijäni kiusasivat täällä nettimaailmassa ja nyt jälkeenpäin on hyvin vaikeaa erottaa kuka kukin on tai oli. Tässä prosessissa moni esiintyi toisena kuin oli ja valheita jaeltiin puolin jos toisin. En ollut itsekään rehellinen. Suomi24 palstat olivat kiusaamisen väline puolin jos toisin. Tämän ymmärsin jo paljon ennen kuin kiusantekijät aavistivat, että olin tietoinen heidän kiusanteostaan. Homma karkasi niin kutsutusti puolin jos toisin käsistä.

Se oli todellista kiusaamista, sillä palstoilla oli juttuja jotka olin kertonut työpaikalla aina vain yhdelle ihmiselle kerrallaan kahdenkeskisesti. Pystyin tunnistamaan yksityiskohtia joilla minua houkuteltiin mukaan valheelliseen ja petolliseen harhaan. Illuusioon jolla ei ollut mitään todellisuuspohjaa.

Nyt olisi minun aika pahoitella aidosti ja oikeasti omaa osuuttani asiaan, aidossa ja oikeassa elämässä. Ei ihan helppo juttu. Se saatetaan tulkita ahdisteluksi ja kiusaamiseksi minun puoleltani. Silti on sen aika. Valitettavasti se on tehtävä ennemmin tai myöhemmin. Nyt ja tällä hetkellä saa tämä anonyymi anteeksipyyntö riittää, sillä homma on niin kutsutusti jäissä.

En ole kiusaaja, enkä halua sellainen olla koskaan. Pahoitteluni jos joku sellaisena minut haluaa väen vänkään esitellä ja nähdä.
Loukkaantuneena ei aina ajattele ihan selkeästi ja siksi olenkin aidosti ja oikeasti pahoillani. Aikuisten oikeasti.

1

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      No, kyllä jos nettikiusaamista harrastaa, ei mikään pulmunen ole, että siitä voi lähteä. Ehkä voisit ottaa ensin yhteyttä luottamusmieheen, jos hän on mielestäni sen arvoinen, ja sitä kautta miettisitte miten ja millaisin sanankääntein asiaa aletaan purkaa, jotta siitä seuraisi jotain rakentavaakin. Voit kertoa hänelle ja panna paperille, mitkä asiat katsot kiusaamiseksi (jota ne varmasti ovatkin). Voit myös mainita, että olet joskus ylireagoinut kiusaamisesta johtuvan henkisen paineen vuoksi. Ei ole sekään ensimmäinen kerta maailmanhistoriassa.

      http://www.tyosuojelu.fi/fi/hairinta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe