Bmw ja kateellisia riittää

bemarikateus yleistyy

Täällä Bemaripalstalla pyörii nämä kateelliset pikkuruiset pösö-"MIEHET" ja tojoterot. Kateuden aate kun saavuttaa pikkuisen kouluttamattoman pösömiehen pääkopan, niin hänen mielensä peruuttamaton raiskaus on tapahtunut. Bemari vaan pyörii näillä hörhöillä mielessä päivät ja yöt.

73

834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koeta kestää vaan

      Ja siinä yks kateellinen kans, etkö saanukkaa taas vaikka bemarilla ajoot no voi voi pikku bemmitenava on kiukkuinen että oikeen pistää pelottaamaan :D
      Ei bmw:stä kukaa täysjärkinen kateellinen oo sitä vaan mollataan sen maineen takia jota tietenkää pikkuruisen bemmitenavan päänuppi ei hoksaa oot siinä iäs.

      • Osta 2, maksa 1

        Pois kateus ja taloudellinen köyhyys, nämä wannabe bemmitenavat luulevat ajelevansa hienolla autolla, mutta köyhyys asuukin mielessä. Tosiasiassa niitä tiensä päähän tulevia vaaralliseksi tuunattuja saa jopa kaksi yhden Dacian hinnalla!


    • Korkea palkkataso

      Onko mitään uutta aurinkon alla tapahtunutta?

      • ei ollut varaa bemuu

        pösömiesten ranskanleivät maksaa sossun luukku...


      • ggfjkllkujrt
        ei ollut varaa bemuu kirjoitti:

        pösömiesten ranskanleivät maksaa sossun luukku...

        Taas yksi kateellinen, ei oo kyl mitään uutta mettä vastaa ku sinne huudetaan tiedoksi bemutenaville, eli sä huutelet palstoilla niin mäki huutelen simply as that


    • LOlZ

      Miks olisin kateellinen jostai rumemmasta ja paskemmasta "autosta"? Kyllä pääs pyöriiki yöllä ku pitäs toipua siitä ku näkee jonku kusisen H*mon bemari kuskin iskemässä "tojo" ja pösöö ja muita heteromiehiä tuola kylillä ja toreillla ja kaupungis. HÄVETKÄÄ!!

    • hatersgonnahate

      Ei ole näillä nettinyyhkyttäjillä vielä parempaa tekemistä löytynyt. auto on auto ja viatonta autoa ei ole taidettu keksiä. se millä autolla kukainenkin haluaa ajaa on varmasti aika yksityiskohtainen asia joka päätetään omien kriteerien kannalta. mulle seon se ja sama mikä auton merkki on. ajomukavuus ratkaisee kaiken.

    • köyhät kyykkyyn

      FIDDU TE OOTTE KAIKKI KATEELLISIA MUN -92 325i TUONTIBEMUSTA, JOSTA MAKSOIN KOLMETONNIA. KANSI HALKI, VAIHTEISTO PASKANA, RENKAAT MENEE UUSIKSI, VANTEET SOIKEAT JA MUUTA PIENTÄ FIKSATTAVAA, MUTTA ONHAN SE SENTÄÄN BEMU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      KÖYHÄT KYYKKYYN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • jujjhgfghjkj

        Niin totta tosiaankin, on se sentään bemu: MAKSOIN KOLMETONNIA. KANSI HALKI, VAIHTEISTO PASKANA, RENKAAT MENEE UUSIKSI, VANTEET SOIKEAT JA MUUTA PIENTÄ FIKSATTAVAA :DD Kuulostaaki ihan bemarilta ainut kallis bmw:ssä onkin sen hinta ja fiksaukset :DD


      • hoh...
        jujjhgfghjkj kirjoitti:

        Niin totta tosiaankin, on se sentään bemu: MAKSOIN KOLMETONNIA. KANSI HALKI, VAIHTEISTO PASKANA, RENKAAT MENEE UUSIKSI, VANTEET SOIKEAT JA MUUTA PIENTÄ FIKSATTAVAA :DD Kuulostaaki ihan bemarilta ainut kallis bmw:ssä onkin sen hinta ja fiksaukset :DD

        Bemarin ja sen ylläpidon pitääkin maksaa että voi kerskua täällä ja esson baarissa kavereille olevansa oikeen rahamies kun on alla saksalaista "laatua" Ja kaikki naljailut siitä yli 20-vuotiaasta bemusta on kuulemma köyhien kateutta ja katkeruutta :D


      • LOlZ
        hoh... kirjoitti:

        Bemarin ja sen ylläpidon pitääkin maksaa että voi kerskua täällä ja esson baarissa kavereille olevansa oikeen rahamies kun on alla saksalaista "laatua" Ja kaikki naljailut siitä yli 20-vuotiaasta bemusta on kuulemma köyhien kateutta ja katkeruutta :D

        Tulee kalliiksi esittää rahamiestä ku kokoajan pitää ottaa lisää lainaa XD


    • volvomies-x

      Joo. Mäki oon TOSI kateellinen ku mulla on uusi volvo xc70 t6 awd summum aut. Hinta oli 87 tuhatta. Mulle on taivaalliset bemarimiehet tullu kehuskelemaan niillä 46 tuhannen viiskakskymppisillä. Jännä juttu että bmw on aina rikkaitten auto. Itselläkin on ollut bmw 630 että turha tulla pätemään että en ole ajanut. Olen muuten ammatiltani eläinlääkäri että en ole mikään amis. Ps: mikä on kuukausi palkkasi? Onko yli 6000? Jos ei, nokka tukkoon.

      • kovanaama005

        Kuukausipalkat EI sua auta ku tavataan nakkikiskalla ja luuvitonen laulaa.


      • onnea yritykseen
        kovanaama005 kirjoitti:

        Kuukausipalkat EI sua auta ku tavataan nakkikiskalla ja luuvitonen laulaa.

        Niin eli saat kerätä bemmiterppa leekojas maasta ihan itte ku kerjäsitkin luuvitosesta:D

        Oot varmaan tosi kova ny ku oikeen täälä nuon pistät, mene vaan asennevammanen nakkikiskalla ite saat turpaan kuiteski ;)


      • Insinööri

        Hauskaahan näitä teijän viestejä on lueskella. Itse teen insinööri hommia norjalaiselle öljy yhtiölle. Ja kyllä palkkani pyörii 6000-7000€ hujakoilla. Ja kyllä ajan BMW 530 Farmari vm. 2014. Jokainen kiinnostunut voi katsoa hinnan netistä. Ja kieltämättä 258hv vie mukavasti poikia lätkätreeneihin.


    • volvomies-x

      Pieni muna, raikas suu. BMW, mikäs muu.

      • Marek

        Sain hommattua itelle morsiamen ladalla, hyvännäkönen jne vaikka on pieni muna. Noh nyt ku on perhe ja kaikki peruskuviot ok niin alla f10 bmw 528, ajettu 20 tn, nahkat ym. On kyllä mahtava peli. Siirtykää kateelliset niille omille sivuille.Hyvää kesää vaan kaikille tojoteroille jotka jaksaa täällä roikkua!


      • vedä henkeä välillä
        Marek kirjoitti:

        Sain hommattua itelle morsiamen ladalla, hyvännäkönen jne vaikka on pieni muna. Noh nyt ku on perhe ja kaikki peruskuviot ok niin alla f10 bmw 528, ajettu 20 tn, nahkat ym. On kyllä mahtava peli. Siirtykää kateelliset niille omille sivuille.Hyvää kesää vaan kaikille tojoteroille jotka jaksaa täällä roikkua!

        Taitaa sittenkin Marekkia v*tuttaa kun kerran kommentoikin tänne, ja kaikki täällä varmaan uskookin että sulla on ollu Lada :D. Jos jostakin oon kateellinen niin siitä Ladasta ja todistithan itsekkin että ei bemarilla saa millään vaan Ladallakin ennemmin ;DDDD

        Yllätys että bemmitenava ylpeilee täällä (perus tyhmä bmw:n omistaja), vaikka ei välttämättä edes ole mitään perhettä ja asiat kunnossa, millä vakuutat tämän täällä palstalla ei kaikkien jutut välttämättä pidä paikkaansa ;D Että hyvää kesää vaan bemutenavat pitäkää lippis silmillä ja madallus sarja penkissä :DD


      • Marek
        vedä henkeä välillä kirjoitti:

        Taitaa sittenkin Marekkia v*tuttaa kun kerran kommentoikin tänne, ja kaikki täällä varmaan uskookin että sulla on ollu Lada :D. Jos jostakin oon kateellinen niin siitä Ladasta ja todistithan itsekkin että ei bemarilla saa millään vaan Ladallakin ennemmin ;DDDD

        Yllätys että bemmitenava ylpeilee täällä (perus tyhmä bmw:n omistaja), vaikka ei välttämättä edes ole mitään perhettä ja asiat kunnossa, millä vakuutat tämän täällä palstalla ei kaikkien jutut välttämättä pidä paikkaansa ;D Että hyvää kesää vaan bemutenavat pitäkää lippis silmillä ja madallus sarja penkissä :DD

        Eihän mulla ookkaan ollu koskaan ladaa vaan se oli isän auto. Ikää on jo mittarissa itelläki. Mutta perusajatus tässä kuitenki että hyvää kesää kaikille tojoteroille!


      • vedä henkeä välillä
        Marek kirjoitti:

        Eihän mulla ookkaan ollu koskaan ladaa vaan se oli isän auto. Ikää on jo mittarissa itelläki. Mutta perusajatus tässä kuitenki että hyvää kesää kaikille tojoteroille!

        Just just että silleen jutut vaihtuu ;D, no olen kateellinen sitten isälläsi joskus olleesta ladasta :D Että hyvää kesää vaan taas bemutenavat, muistakaa edelleenkin se lippis laittaa silmille että näettekin johonkin ja penkki mahdollisimman alas :DD


    • kateelinen

      onks vielä ok-talo ja muija raskaana

      • ghjklö

        Ei poikaystävää voi saada raskaaks


    • vikojen vaivaamat

      Vanhoilla bemareilla ei aja muut kuin spedet.

    • KATEELLINEN!!!!!!

      MÄÄKI OON NIIN KATEELLINEN ALOITTAJAN VM-91 OLEVALLE 320i TEINITUUNINKIBEMARILLE KU VAAN VOI OLLA,VOI ETTÄ OON NIIN KATEELLINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OIKEASTI OON KATEELLINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • voi ei!!!!!!!!!!!!!!

      MÄÄ OON KATEELLINEN ALOITTAJAN BMW 316i VM.-91 TEINITUUNINKIPREMIUMISTA!!!!!!!!!

      • Bemukka 316i

        Mä tiesin sen, että olette vain kateellisia siitä! Se onkin kylän laitetuin ja väriltään erottuviin 3 sarjan bemukka näillä leveyksillä. Nautin siitä kuinka tojoterojen ja skeidaseppojen naamat valahtavat alaspäin kun ajelen bemukallani vastaan. BMW rules forever!


      • ei niin ei
        Bemukka 316i kirjoitti:

        Mä tiesin sen, että olette vain kateellisia siitä! Se onkin kylän laitetuin ja väriltään erottuviin 3 sarjan bemukka näillä leveyksillä. Nautin siitä kuinka tojoterojen ja skeidaseppojen naamat valahtavat alaspäin kun ajelen bemukallani vastaan. BMW rules forever!

        Itselläni olisi jo BMW jos olisin halunnut sellaisen hommata :D

        Siitä kukaan kateellinen ole, ainakaan tosissaan..


    • näi se jaguar

      BMW=lada jokapojan kulku peli nykyjää.

      • PoorMansLand

        Mersun lisäksi maailman paras ajotuntuma, istuin, ohjauksen terävyys ja tunto ja ennenkaikkea rungon jäykkyys. On meinaan sitten tunkettu tukivarsiakin, se jäykkyys kun ei itsestään tule. Huollettuina näillä kärryillä ajellaan puolta miljoonaa kilometriä mittariin, sen voi jokainen nähdä itse kun käy katsomassa netistä käytettyjä autoja. Jo 350 tuhannen ylitys aiheuttaa sen että muut merkit alkavat katoamaan jo sulattomoihin, osalla merkeistä jo paljon aiemminkin. Missään ei nitise, natise, eikä kolise vanhemmissakaan koreissa.

        Samat ajo-ominaisuudet löytyvät maailman parhaimmista ja kalleimmista purjeveneistä, yllättäen nekin on valmsitettu järkiään Euroopassa eli Swan, Najad ja Hallberg Rassey. Fingulf on myös hyvä. Mikään ei noista ole mikään halpa !

        Jokainen joka on ajanut kaikki uudet merkit läpi niin veneistä kuin autoistakin tulee tuon itse toteamaan ajotuntumasta ja käyttäytymisestä.

        Suomalainen on maailmassa ainoa kateellinen ihminen ja kun ei itsellä ole varaa laittaa ao. vehkeitä voi sitten anonyymeillä palstoilla pilkata ylempää keskiluokkaa. Siihenpä se sitten jääkin ja siinä nolaa vain itsensä, toki fiksut ihmiset ymmärtää olla hiljaa ja ihailla kaukaa.

        Mersujen ja bemareiden omistajat ovat autohifistejä jotka haluavat laatua, ikää ja kestävyyttä. Kuluvien osien uudistamista et sen sijaan vältä missään bensalla toimivassa moottorissa, oli se sitten moottorisaha tai auto.

        Aivan samat erot löytyy renkaista. Continental, Michelin ja Nokian renkaat ovat aivan eri asioita kuin kauko-idän kumiseokset. Näin on myös akuissa.

        Köyhä joutuu ostamaan ensin sen halvan ja huonon ja sitten sen paremman ja kalliin.

        Sanonta köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa pitää paikkaansa. Se koskee kaikkea pyykin pesukoneista tietokoneisiin ja pölyimureihin. iPhonen jälleenmyynti-arvo on aivan omassa luokassaan vs. nokian windows läpsykät. Sekin on premium valmistaja, jonka rauta laitteen sisällä on huippuluokkaa ja siksi voittaa edellenkin kaikki suorituskyky testit.

        Toki, kyllä hyväkin laatutavara saadaan rikottua ennen aikojaan, etenkin autoissa, siihen riittää jo huoltojen väliin jättäminen. Viime kädessä on jokaisen korvien välissä kuinka pitkään kenelläkin laitteet kestää, laatutavarankin saa rikottua jos haluaa.

        Premium merkkien ostoa käytettynäkin juuri puoltaa se että käyttöhistoria ja huolto on yleensä huomattavasti paremmassa kondiksessa kuin jollain korealaisella, italialaisella, ranskalaisella tai japanilaisella sarjatuotanto läpyskällä, omistajat kun harvemmin haluaa omaansa ennenaikojaan rikkoa.

        Nuoriso nyt saa rikottua mitä tahansa, sitä bemarin konetta ja alustaa kun ei huolleta sillä että auton kori madalletaan niin ettei sillä voi edes enään ajaa suomen mökkiteitä, liimataan pari tarraa, tummennetaan takalasit, laitetaan bassojumputin peräkonttiin resonoimaan ja ostetaan sexymmät ajovalot.

        Luulisi että jokainen ymmärtäisi tällaiset perusasit jotta tällaisista turhista roskaviesteistä suomifoorumilla tarvitsisi edes lukea.


      • PoorMansLand
        PoorMansLand kirjoitti:

        Mersun lisäksi maailman paras ajotuntuma, istuin, ohjauksen terävyys ja tunto ja ennenkaikkea rungon jäykkyys. On meinaan sitten tunkettu tukivarsiakin, se jäykkyys kun ei itsestään tule. Huollettuina näillä kärryillä ajellaan puolta miljoonaa kilometriä mittariin, sen voi jokainen nähdä itse kun käy katsomassa netistä käytettyjä autoja. Jo 350 tuhannen ylitys aiheuttaa sen että muut merkit alkavat katoamaan jo sulattomoihin, osalla merkeistä jo paljon aiemminkin. Missään ei nitise, natise, eikä kolise vanhemmissakaan koreissa.

        Samat ajo-ominaisuudet löytyvät maailman parhaimmista ja kalleimmista purjeveneistä, yllättäen nekin on valmsitettu järkiään Euroopassa eli Swan, Najad ja Hallberg Rassey. Fingulf on myös hyvä. Mikään ei noista ole mikään halpa !

        Jokainen joka on ajanut kaikki uudet merkit läpi niin veneistä kuin autoistakin tulee tuon itse toteamaan ajotuntumasta ja käyttäytymisestä.

        Suomalainen on maailmassa ainoa kateellinen ihminen ja kun ei itsellä ole varaa laittaa ao. vehkeitä voi sitten anonyymeillä palstoilla pilkata ylempää keskiluokkaa. Siihenpä se sitten jääkin ja siinä nolaa vain itsensä, toki fiksut ihmiset ymmärtää olla hiljaa ja ihailla kaukaa.

        Mersujen ja bemareiden omistajat ovat autohifistejä jotka haluavat laatua, ikää ja kestävyyttä. Kuluvien osien uudistamista et sen sijaan vältä missään bensalla toimivassa moottorissa, oli se sitten moottorisaha tai auto.

        Aivan samat erot löytyy renkaista. Continental, Michelin ja Nokian renkaat ovat aivan eri asioita kuin kauko-idän kumiseokset. Näin on myös akuissa.

        Köyhä joutuu ostamaan ensin sen halvan ja huonon ja sitten sen paremman ja kalliin.

        Sanonta köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa pitää paikkaansa. Se koskee kaikkea pyykin pesukoneista tietokoneisiin ja pölyimureihin. iPhonen jälleenmyynti-arvo on aivan omassa luokassaan vs. nokian windows läpsykät. Sekin on premium valmistaja, jonka rauta laitteen sisällä on huippuluokkaa ja siksi voittaa edellenkin kaikki suorituskyky testit.

        Toki, kyllä hyväkin laatutavara saadaan rikottua ennen aikojaan, etenkin autoissa, siihen riittää jo huoltojen väliin jättäminen. Viime kädessä on jokaisen korvien välissä kuinka pitkään kenelläkin laitteet kestää, laatutavarankin saa rikottua jos haluaa.

        Premium merkkien ostoa käytettynäkin juuri puoltaa se että käyttöhistoria ja huolto on yleensä huomattavasti paremmassa kondiksessa kuin jollain korealaisella, italialaisella, ranskalaisella tai japanilaisella sarjatuotanto läpyskällä, omistajat kun harvemmin haluaa omaansa ennenaikojaan rikkoa.

        Nuoriso nyt saa rikottua mitä tahansa, sitä bemarin konetta ja alustaa kun ei huolleta sillä että auton kori madalletaan niin ettei sillä voi edes enään ajaa suomen mökkiteitä, liimataan pari tarraa, tummennetaan takalasit, laitetaan bassojumputin peräkonttiin resonoimaan ja ostetaan sexymmät ajovalot.

        Luulisi että jokainen ymmärtäisi tällaiset perusasit jotta tällaisista turhista roskaviesteistä suomifoorumilla tarvitsisi edes lukea.

        Ts. huonoiollakin pärjää, mutta hyvien laitteiden kanssa on hauskempaa ja ajosta tulee miellyttävä kokemus.

        Se ajotuntuma, se ajotuntuma.


    • mnmnmn

      BMW on moottoripyörä eikä mikään muu.

    • tuulia5

      olis teil munaa ette tääl istuis toisianne haukumassa automerkkien perusteella

      naurettavat tenava

      • hyvä!

        Hienosti osaat kirjoittaa!


    • Kantsis teettää

      Samalla kun ostaa bemun, niin sellanen hautakiveen laitettava bemu-logo.

      • Siis niinku

        Munuaiskivet???
        Eiku kivimunuaiset tietysti.


    • Ei paljoa

      Naurata, kun nuo BMW sekopäät aiheuttaa jatkuvalla syötöllä kuolemaa ja tuhoa :´(
      Bemarit pitää kieltää tai sittre tuntuvat ylläpito kulut, että loppuu tuo järjetön kaahailu ja jatkuva välinpitämättömyys liikenteessä!!!

    • mk490

      Miksi olisin kateellinen bemarikuskeille, noille jotka useimmiten ovat piittaamattomia kaahaajia, kusipäitä tai hinttejä? Miten erilailla minuun, ja moneen muuhunkin tielläliikkujaan suhtauduttaisiin, jos vaihtaisimme allemme bemarit?

      Ja turha väittää ettei jollakin olisi varaa, bemareitakin on monen hintaisia.

      • Vai että

        miten muiden tielläliikkujien suhtautuminen muuttuu jos vaihtaa alle BMW:n? Itse vaihdoin aikanaan Saabin Bemariin kun Saabille kävi niinkuin kävi. Sen jälkeen alla on ollut pari uutta Bemaria. Oma suhtautumiseni muihin tielläliikkujiin tai muiden suhtautuminen minuun ei ole muuttunut mitenkään merkin vaihdon jälkeen.

        Vuosittain lähinnä työajoa tulee n. 50 tkm, enkä vielä ainoatakaan ylinopeussakkoa tai muutakaan sakkoa ole saanut. Kyllä se on niin, että ainoa asia johon tuolla tienpäällä voi vaikuttaa on oma liikennekäyttäytyminen ja muiden huomioonottaminen. Muiden suhtautumisen määrittää hyvin pitkälle se miten itse muut tienkäyttäjät huomioi, ei niinkään se mikä automerkki alla on.

        Toisaalta jos joku esim. minut luokittelee pelkästään automerkin perusteella kaahaajaksi, k.sipääksi tai homoksi niin ihan vapaasti. Omapa on ongelmansa, ei minun...


      • Bmw suomessa kielto!
        Vai että kirjoitti:

        miten muiden tielläliikkujien suhtautuminen muuttuu jos vaihtaa alle BMW:n? Itse vaihdoin aikanaan Saabin Bemariin kun Saabille kävi niinkuin kävi. Sen jälkeen alla on ollut pari uutta Bemaria. Oma suhtautumiseni muihin tielläliikkujiin tai muiden suhtautuminen minuun ei ole muuttunut mitenkään merkin vaihdon jälkeen.

        Vuosittain lähinnä työajoa tulee n. 50 tkm, enkä vielä ainoatakaan ylinopeussakkoa tai muutakaan sakkoa ole saanut. Kyllä se on niin, että ainoa asia johon tuolla tienpäällä voi vaikuttaa on oma liikennekäyttäytyminen ja muiden huomioonottaminen. Muiden suhtautumisen määrittää hyvin pitkälle se miten itse muut tienkäyttäjät huomioi, ei niinkään se mikä automerkki alla on.

        Toisaalta jos joku esim. minut luokittelee pelkästään automerkin perusteella kaahaajaksi, k.sipääksi tai homoksi niin ihan vapaasti. Omapa on ongelmansa, ei minun...

        Bmw johtaa kolaritilastoja, niillä vain ajetaan eniten reikä päässä, huolimatta siitä miten sinä ajat. Bmw-kuskit ovat itse maineensa aiheuttaneet kaahaamalla ja muista piittaamattomalla käytöksellä. Yhä enenevässä määrin myös motarilla bmw:llä ei voi ajaa muiden perässä vaikka edelläajava ajaisi jo ylinopeutta. Siltikin pitää bmw:llä päästä ohi. Ei ole automerkin vika jos sillä törttöillään, mutta bmw:n omistaminen aiheuttaa muita merkkejä enemmän sitä reikäpäisyyttä. Bmw-kuskit ovat siis päästään viallisia.


    • Volvomies..

      No itse en ole kateellinen, pösömies, enkä 'tojotero'.

      • Analysaattori20

        Bemarikuskithan ovat luonteeltaan seuraavanlaisia. Omahyväisiä, eivät koskaan huomioi toista ihmistä, jopa omat lapset ja puoliso ovat toissijaisia kun oma etu on aina ensimmäisenä. Bemarikuskin mielestä lait koskevat vain muita ihmisiä, eivät tietenkään heitä jos se jotenkin rajoittaa heidän omaa etuaan, lisäksi heillä on tarvittaessa oikeus soveltaa lakeja jos heidän oma etu sitä vaatii. Bemarikuskit ovat työkavereina täysiä mulkkuja, jotka eivät yleensä osaa hoitaa omia hommiaan ollenkaan, mutta ovat joka paikassa sähläämässä oman etunsa nimissä. Bemarikuskit ovat yleensä tyhmiä ja osa täysiä ääliöitä, koskaan he eivät ole koulutuksen kärjestä, pikemminkin tarkkiksen poikia, joilla ei koulu ole mennyt ihan putkeen ja arvostusta haetaan autosta, josta siitäkään he eivät ymmärrä yhtään mitään. Liikenteessä he pyrkivät olemaan opettajia, jotka AINA tietävät kuinka miten liikenteessä mennään heidän ehdoillaan.
        Kaiken kaikkiaan Bemari hankitaan kruunaamaan mulkkuus ja kertomaan quton omistajille siitä että täältä tulee täysi mulkku.


      • tuulia5
        Analysaattori20 kirjoitti:

        Bemarikuskithan ovat luonteeltaan seuraavanlaisia. Omahyväisiä, eivät koskaan huomioi toista ihmistä, jopa omat lapset ja puoliso ovat toissijaisia kun oma etu on aina ensimmäisenä. Bemarikuskin mielestä lait koskevat vain muita ihmisiä, eivät tietenkään heitä jos se jotenkin rajoittaa heidän omaa etuaan, lisäksi heillä on tarvittaessa oikeus soveltaa lakeja jos heidän oma etu sitä vaatii. Bemarikuskit ovat työkavereina täysiä mulkkuja, jotka eivät yleensä osaa hoitaa omia hommiaan ollenkaan, mutta ovat joka paikassa sähläämässä oman etunsa nimissä. Bemarikuskit ovat yleensä tyhmiä ja osa täysiä ääliöitä, koskaan he eivät ole koulutuksen kärjestä, pikemminkin tarkkiksen poikia, joilla ei koulu ole mennyt ihan putkeen ja arvostusta haetaan autosta, josta siitäkään he eivät ymmärrä yhtään mitään. Liikenteessä he pyrkivät olemaan opettajia, jotka AINA tietävät kuinka miten liikenteessä mennään heidän ehdoillaan.
        Kaiken kaikkiaan Bemari hankitaan kruunaamaan mulkkuus ja kertomaan quton omistajille siitä että täältä tulee täysi mulkku.

        toivottavasti sun elämä tästä helpotti :) kun noin tietoinen olet jokaisen bmwkuskin elämästä ja persoonasta, taitaa sulla olla paljonkin kokemusta noista munattomista bmwkuskeista, ku noin katkera teksia tuli sulta. onnea elämään , ei se niin vakavaa ole :)


    • kerrotaas totuus5667

      bmw omistajat ajelevat kylistä pikku kikkeleineen ympäri ämpäri suomen maan mutta jokainen tietää että bmw on pikku poikien näyttelypeli koska vehkeitään ei ole vielä siihen päivään mennessä saanut upottaa naiseen taikka näin meidän poikien kesken piikku huoriin.

    • 500 AMG

      Te ootte kaikki kateellisia kun mulla on iso hauis ja AMG mersu!!!

      • Bemari_320d

        Todellisuus on toista kuin internetin haavemaailma: Olet pikku rillipää, näytät hintelältä ja työuralla eteneminen ei onnistu. Autona sinulla on jo kevyesti 150 tkm rullattu Skoda tai Toyota juuri ja juuri 2000-luvun puolelta. Ei ole tullut sinulle ylennyksiä, niin aikaa riittää sönköttää täällä sitäkin enemmän.


    • Nasse-setä

      No onpas teillä pojat täällä älykästä keskustelua. Tällaista pohjanoteerausta en ole suoli24:ssä vähään aikaan nähnyt.

    • adfghjklölkjhsdfghjk

      bmw gay

    • dxfg

      Kateelliset? Todennäköisesti vaan huvittuneet siitä miten jotkut kehtaa edes kehua jotain BMW:n romua autoksi

    • aina katellinen....

      Olen AINA kateellinen VM-89- 316 bmw:lle...... on se vaan niin kova peli että..............

    • reatritain

      Kertokaas Bimmeristit,miltä se tuntuu kun saa naista?miten se eroaa nyrkkihommista ja onko BMW välttämätön?Onnistuuko naista saamaan vaikka Nissan Primeralla (brittivalmisteinen) kertokaa

      • BMW 535i -12

        Lasketaanko jos on polkenu barbaraa bemun takapenkillä kuten mä? Oikeaa naista en oo saanu kertaakaan ku on vielä finnejä eikä clerasil ole auttanut :(


    • Kaikki Bemarit

      joutaa prässiin ja omistajille turpaan!!!

    • totuus on toista

      Narsismia tai naivismia tuo kirjoutuksesi on.
      Kukaan aikuinen ei ole kateellinen lippalakkibimmereille.
      Pitää muistaa että vakuutusyhtiöiden tilastojen mukaan BMW on Suomen vaarallisin auto ja miespuolinen Helsinkiläinen 23- vuotias BMW kuski on Suomen vaarallisin kuski.
      Vaikka kyseisen ikäluokan BMW kuskit ovat kiistatta teiden nopeimpia ja agressiivisempiä eteniöitä, silti he ovat tilastollisesti törpöimpiä.
      Turvallisin kuski muuten on 56-vuotias nainen joka asuu Pornaisissa ja ajaa Skodalla.

      Lue tuosta, tilastot kertoo totuuden

      http://www.hs.fi/paivanlehti/autot/Tässä on Suomen vaarallisin kuski/a1406865148893?src=haku&ref=arkisto/

      • 330d ja hajis

        Todella typerä kirjotus !


      • Sattuuko totuus?
        330d ja hajis kirjoitti:

        Todella typerä kirjotus !

        Kannattaisi tunnustaa tosiasiat. Se säästäisi ihmishenkiä.

        Mikä kommentissani on typerää tai ei ole totta?


    • nutturapååt

      Ei viddu suomen liikenteestä ei saada ikinä sujuvaa, jos autoiljoita pelotellaan mediassa suomalainen autoilija on juntti Einari minkä tuvan seinäs se ny oli?

      • juntti Einari

        Media ei pelottele , vaan kertoo asiasta totuuden.
        Mikä on sujuvaa liikennettä? Siitä käsitys voi vaihdella 23 v. Bimmerin ja 56v. nutturapään välillä. Totuus on kuitenkin että sillä nutturapäällä on yli 30 vuotta enemmän kokemusta ja näkemystä liikkumisesta autolla, hän on oppinut huomioimaan muuta liikennettä paremmin ja käytöksellään edistää sujuvaa liikennettä, hänen ei tarvitse kukkoilla , häntä ei häiritse jos Lada tai Rutinov ohittaa hänet. Hän osaa yksinkertaisesti ajaa paremmin liikenteessä.
        Se että joku näkee kaikki muut kuljettajat juntti Einareina kertoo siitä, että tämä kyseinen joku ei ole vielä itse ymmärtänyt sujuvan ja turvallisen liikenteen käyttäytymistapoja.


    • Sari 39v

      HEI! En tiedä näistä autoista paljoakaan, joten voisiko joku viisaampi hieman minua valaista pitkään kutkuttaneessa kysymyksessäni.. Ajan työmatkoillani lahdenmoottoritietä ja aina kun olen ohittamassa BMW merkistä autoa niin se lähtee kiihdyttämään enkä pääse ohi ?!? joten kysyn onko BMW autoissa vakio varusteena jonkin näköinen laite joka alkaa nostamaan auton nopeutta kun joku on ohittamassa vai mistä se johtuu se äkillinen kiihdytys?

      • deevittujee

        Vuosi 2014 ja täällä tapellaan bemareista internetissä ::D
        Ekait siinä, jatkakaa rauhassa


      • luotuja kulkemaan

        Vois olla parempi ettei nutturapäät ohittelisi Bemuja.


      • Äidinkielen opettaja

        Hei,
        lukemattomat kirjoitus- ja kontekstivirheet tekevät tekstistäsi vaikeaselkoisen. Alla muutamia esimerkkejä kirjoituksestasi.

        Esimerkiksi:
        BMW-merkkinen (ei BMW merkkinen), vakiovaruste (ei vakio varuste).

        Lisäksi pilkkujen puuttuminen haittaa tekstin lukemista.

        Huolitellussa tekstissä lausetta ei voi aloittaa joten-sanalla. Paremman kuvan antaisit aloittamalla lauseen esimerkiksi kirjoittamalla "sen vuoksi kysynkin...".

        Sinulta on tainnut jäädä yleissivistävä koulutus välistä.


      • Sarille:

        Juu,se mainitsemasi "laite" on juurikin siinä ratin ja penkin välissä istuva spede joka on valmis kilpailemaan liikenteessä muiden kanssa ja vaarantamaan siten käytöksellään muiden turvallisuuden mahdollisimman perinpohjaisesti.


      • hoh...
        Äidinkielen opettaja kirjoitti:

        Hei,
        lukemattomat kirjoitus- ja kontekstivirheet tekevät tekstistäsi vaikeaselkoisen. Alla muutamia esimerkkejä kirjoituksestasi.

        Esimerkiksi:
        BMW-merkkinen (ei BMW merkkinen), vakiovaruste (ei vakio varuste).

        Lisäksi pilkkujen puuttuminen haittaa tekstin lukemista.

        Huolitellussa tekstissä lausetta ei voi aloittaa joten-sanalla. Paremman kuvan antaisit aloittamalla lauseen esimerkiksi kirjoittamalla "sen vuoksi kysynkin...".

        Sinulta on tainnut jäädä yleissivistävä koulutus välistä.

        "Sinulta on tainnut jäädä yleissivistävä koulutus välistä"

        Samaa voi sanoa myös kaikista bemaristeista.


      • Ymmärrän... :D
        luotuja kulkemaan kirjoitti:

        Vois olla parempi ettei nutturapäät ohittelisi Bemuja.

        Vain nätit pojat bemarilla saa ohittaa toisen bemarin ja vilkuttaa sen mieskuskille. Pusi pusi


    • EI KADE, VAIN SÄÄLIÄ

      En todellakaan ole kateellinen jostain bemmistä. Systerin ukkokin hankki bemin ja yritin hienovaraisesti varoitella häntä, mutta bemmarin hän hankki ja vikoja on hän usein saanut korjuuttaa. Moottori alkoi nakuttaa ja jotkut läpät siellä irtoamassa, ABS- jokin boksi rikki, ilmastointi ei pelaa, kiekkamittari sökö, istuinlämmittimet sököt, vakkari rikki, perästä tai laakerista kuuluu jurnutusta, automaatissa pakki joskus luistaa, että semmoista ja siinäpä ne suurimmat murheet n. parin vuoden ajalta. Turha luulla että tämä bemmi on Saksasta tuotu entinen taksi, jolla on oikeesti ajettu yli puoli miljoonaa ja siksi on tuollaisia vikoja. Kyseessä on auto joka on ollut uudesta lähtien tällä kylällä ja historia on tarkasti tiedossa ja merkkiliikkeellä huollettu. Nyt on mittarissa 120 tonnii ja ei kyllä 09 mallin autolla pitäis noin paljon murheita olla noilla kilsoilla.

      • BMW:stä...

        ...kaikki BMW:n mallit eivät ole edes hyviä ajaa. Onneton kinneri joku 116...80 - 90 luvun bemarit ovat elähtäneitä teinipoikien ensiautoja.
        Monissa BMW:ssä istuimet ovat ainakin minulle liian alhaalla.
        Ainoastaan 90- lopun ja 2000 luvun alun 500- sarjan bemareissa on edes jonkin verran autoa ja kestävyyttä, sekä kori on tyylikäs.
        Eräs BMW:n asentaja sanoi, että hän itse ei bemaria ostaisi mistään hinnasta.


    • tosi on

      Totta turiset.

    • uutta putkeen

      Niin en tiedä bemarin vioista. Itse ostan aina uuden bimmerin tai muutaman tuhat kilsaa ajetun koeajoauton ja pistän vaihtoon noin 2 vuoden jälkeen. Eipähän mene mun piikkiin, jos jättää tienpäälle. Tosin eipä ole kyllä jättänyt. Aiemmin ajoin Volvolla ja kyllä bimmeri hakkaa ainakin sen ajomukavuuksillaan.

      • saksanlaatua

        Ei bemaria kannatakaan pitää kahta vuotta kauempaa ellei ole paksua lompakkoa kun ominaisuuksia alkaa tulla esiin.


    • Paksu perse

      Ei mitään kallista autoa kannata edes ostaa, kun ei siihen kuitenkaan ole varaa.

      Itseltäänhän se on aina pois, jos jollain on varaa ostaa laadukas auto. Kun on lämmintä, saisi sataa. Kun on kylmä, saisi olla helle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe