Pompers

Tampere

Muistaaks kukaan legendaarista rockabillyjengiä "Pompers" tampereelta 80-luvun lopulta? Olis aikas mielenkiintosta tietää mitä jannuille kuuluu nykyään.

34

4908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • milla

      Pomperseja en muista, mutta muistaako joku capitols-jengin tampereelta ja tietääkö mitä tyypeille tänään kuuluu? Olen kuullut huhun että yksi olisi jo kuollutkin, pitääkö paikkansa?

      • peto

        Ja miltähän vuosikymmeneltä? ei ainakaan 90-luvulta eikä 2000- luvulta...


      • TosiRoku
        peto kirjoitti:

        Ja miltähän vuosikymmeneltä? ei ainakaan 90-luvulta eikä 2000- luvulta...

        Kyse on varmaan 80 tai 70-luvuista, jos joku kyselee vanhoja...Ei kai nyt kysellä, muistaako kukaan 2000-lukua...sehän on hei NYT! Muistan kyllä ite nähneeni joissain bileissä useinkin lauman rujoja tyyppejä, joilla luki nahkatakin selässä Capitols ja ymmärsin heidän olleen Tampereelta. Itse olen siis muualta päin Suomea enkä heihin paremmin tutustunut. Toisaalta olis ihan mielenkiintoista tietää, mitä alan vanhalle porukalle laajemmaltikin kuuluu, onko tämä menneisyyden haamu kummittelemassa viel tänäki päivänä?


      • peto
        TosiRoku kirjoitti:

        Kyse on varmaan 80 tai 70-luvuista, jos joku kyselee vanhoja...Ei kai nyt kysellä, muistaako kukaan 2000-lukua...sehän on hei NYT! Muistan kyllä ite nähneeni joissain bileissä useinkin lauman rujoja tyyppejä, joilla luki nahkatakin selässä Capitols ja ymmärsin heidän olleen Tampereelta. Itse olen siis muualta päin Suomea enkä heihin paremmin tutustunut. Toisaalta olis ihan mielenkiintoista tietää, mitä alan vanhalle porukalle laajemmaltikin kuuluu, onko tämä menneisyyden haamu kummittelemassa viel tänäki päivänä?

        Vedä sinä kätees saatana mennyttä voi olla vaikka vuonna 2000 kuopattu porukka. siitä on jo 4 vuotta aikaa.


      • rockababe

        Moido. =) onkos semmone jengiki olluna? capitols oli myös rockabilly bandi buumin aikaan.


      • Johnny Rebel
        rockababe kirjoitti:

        Moido. =) onkos semmone jengiki olluna? capitols oli myös rockabilly bandi buumin aikaan.

        Joo onhan noita jengejä ollut iät ja ajat... Toi Pompers vaikutti tosiaakin joskus tossa 90 luvun puolen välin kieppeillä ja jälkeenkin tampereella. Muita vanhempia Tampereen jengejä muistelisin olevan Rockabilly Bross, Rockabilly Rebels ja Boozefighters MG joista ainakin viimex mainuttu vaikuttanee vielä prätkäympyröissä. Ja olihan näitä... Grave Diggers Valkeakoskelta, Daltons oliko Riksusta... oikaiskaa jos joku muistaa paremmin... Jyväskylässäkin tais vaikuttaa sellainen kun DA rockers tai jotain ja oli joku toinenkin jonka nimeen en nyt muista. Hesassa oli kai useampiakin porukoita... Eli kaikkialla missä jengii oli vähän enemmän meni jo ennen vanhaa touhut tuohon suunttann...


      • rockabeibe
        Johnny Rebel kirjoitti:

        Joo onhan noita jengejä ollut iät ja ajat... Toi Pompers vaikutti tosiaakin joskus tossa 90 luvun puolen välin kieppeillä ja jälkeenkin tampereella. Muita vanhempia Tampereen jengejä muistelisin olevan Rockabilly Bross, Rockabilly Rebels ja Boozefighters MG joista ainakin viimex mainuttu vaikuttanee vielä prätkäympyröissä. Ja olihan näitä... Grave Diggers Valkeakoskelta, Daltons oliko Riksusta... oikaiskaa jos joku muistaa paremmin... Jyväskylässäkin tais vaikuttaa sellainen kun DA rockers tai jotain ja oli joku toinenkin jonka nimeen en nyt muista. Hesassa oli kai useampiakin porukoita... Eli kaikkialla missä jengii oli vähän enemmän meni jo ennen vanhaa touhut tuohon suunttann...

        Oot vissiin johnny, sen ikästä porukkaa että tiiät näistä hirveesti.. ou jeah, kerro lissee=)
        Johnny be good ;)


      • Johnny Rebel
        rockabeibe kirjoitti:

        Oot vissiin johnny, sen ikästä porukkaa että tiiät näistä hirveesti.. ou jeah, kerro lissee=)
        Johnny be good ;)

        Noh eiköhän tossa tullut jo kylliksi... Vai onko rockabeibi täysin kyltymätön? Tuossa 90-luvun taitteessa mun mielestä tapahtui suuri muutos näissä rockabilly jengitouhuissa. Alko tulee vahvasti nää MC-henkiset porukat ja noi autokerhotkin rupes vahvistuun ja lisääntyyn. Vastaavasti puhtaasti rockabillymeininkiä edustavat värit katos kuvioista!!! Kyllä moni rockabilityyppi kantaa värejä edelleen esim. just noissa MC-porukoissa ja onhan näitä myös hyvin rockabillyhenkisii talliporukoita autopulellakin. Varmaan tiedät itse siitä puolesta minua enemmän. Mitä mun ikään tulee niin sitäkin on riittävästi ?;o)Palataan!


      • Rockababy
        Johnny Rebel kirjoitti:

        Noh eiköhän tossa tullut jo kylliksi... Vai onko rockabeibi täysin kyltymätön? Tuossa 90-luvun taitteessa mun mielestä tapahtui suuri muutos näissä rockabilly jengitouhuissa. Alko tulee vahvasti nää MC-henkiset porukat ja noi autokerhotkin rupes vahvistuun ja lisääntyyn. Vastaavasti puhtaasti rockabillymeininkiä edustavat värit katos kuvioista!!! Kyllä moni rockabilityyppi kantaa värejä edelleen esim. just noissa MC-porukoissa ja onhan näitä myös hyvin rockabillyhenkisii talliporukoita autopulellakin. Varmaan tiedät itse siitä puolesta minua enemmän. Mitä mun ikään tulee niin sitäkin on riittävästi ?;o)Palataan!

        Selevä.. =) Eikun tossa oli ihan hyvin jo.. ;)
        Ookkeij..no en mie nyt sun ikää vältsysti tartte tietääkkää! OK honey!
        Palaellaa astiille!


      • Rockababy
        Rockababy kirjoitti:

        Selevä.. =) Eikun tossa oli ihan hyvin jo.. ;)
        Ookkeij..no en mie nyt sun ikää vältsysti tartte tietääkkää! OK honey!
        Palaellaa astiille!

        ..et onkohan nää jengit viäl hengissä..
        1. the warm-shoes Kajjaanista
        2. Mau Mau itä-Hki
        3. The Ugly grease-arses Kuopio
        4. Fine young ganniballs Renko
        5. KooKoo Kouvola


      • milla
        Rockababy kirjoitti:

        ..et onkohan nää jengit viäl hengissä..
        1. the warm-shoes Kajjaanista
        2. Mau Mau itä-Hki
        3. The Ugly grease-arses Kuopio
        4. Fine young ganniballs Renko
        5. KooKoo Kouvola

        Onko Lahdessa vielä Pirates ja Sola?


      • milla kirjoitti:

        Onko Lahdessa vielä Pirates ja Sola?

        on


      • rock2
        Rockababy kirjoitti:

        ..et onkohan nää jengit viäl hengissä..
        1. the warm-shoes Kajjaanista
        2. Mau Mau itä-Hki
        3. The Ugly grease-arses Kuopio
        4. Fine young ganniballs Renko
        5. KooKoo Kouvola

        Hämeenlinnassa oli salaseura Farts


    • Joo-o

      ...se nimi muuten taisi olla Bombers.

      • ile

        vai oliko se bambers?


    • wankah u

      Wankers se oli, jatkavat kuulemma edelleen.

    • bros

      80-luvun lopulta en muista kuin Rockabilly BROS ja Buzzfighters MG jengit Tampereelta.
      Ehkä tuo pompers on 90-luvun puolelta.

      Jos tätä sattuu lukemaan joku aikuinen, niin muistatko Katrun (Antin MG siskon) sukunimeä?

      • Tiina-67

        Muistan Katrun, ajeli valkoisella Caminolla, mutta en muista sukunimeä :(

        Olitko itse Rockabilly brosseissa, kun nimimerkkisi on tuollainen?


    • bozewankers

      Joo, se oli Läskiperse, harvinainen nimi, jäi heti miekeen.

    • Mac The Cat

      Pellejä olivat. Lähinnä jotain Stray Cats faneja. Ei ole näkynyt aikoihin.

    • VÄLKKY VANHA TEDI

      TÄMÄ KETJU ON ASIATON... POISTETTAVA HETI...

    • Bopper number Uno

      Ettei se vaan ollut Boppers?

    • Sivistäjä

      Kuunnelkaa klassista, sivistytte!

    • Billyboogi

      Muistaako kukaan enempää rockabilly rebelsseistä?... ja oliko rebelseissä aikoinaa välimäki?

      • Dopefiend67

        Oli joo, mä muistan Välimäen. Se jäi nalkkiin kun nussi naapurin koiraa, lähti sitten
        merimiesamikseen Stokikseen.


      • Rules

        Olisko muka ollu noin?


      • Billyboogie

        Puhutaankohan tässä nyt samasta Välimäestä kenet mää tunnen


      • Dopefiend67

        Kyllä puhutaan.


      • Mr.Twist.Rockabilly_
        Dopefiend67 kirjoitti:

        Kyllä puhutaan.

        Genestäkö nyt puhutte? Siis Gene Vincent and his rhytm rockers? Kovaa oli soitto ja laulanta, ei se miksikään historiaa muuta jotta kaikki tietävät että parasta laatuaikaa oli THE FIFTIES!! Kaikille hyvää illan jatkoa
        -Marko


      • Anonyymi

        Kukas se kova kannumies oli, asui aikoinaan hämeenpuistossa, olin kerran sen porukoiden kämpillä dokaamassa ja kuunneltiin c kasetilta cochrania, oli muutakin porukkaa mutta kun olin muualta niin ei jäänyt nimet mieleen.
        Terkkuileen täältä riksusta yks eläkevaari.


    • Mr.Twist.Rockabilly_

      Twisting by the pool and feeling so horny about Tampere Boys! Uh-Let's fuck together!
      -Marko

    • Lahtirocker

      Lahessa ainakin Pirates porukka elää ja hengittää edelleen. Toistakymmentä ukkoa vielä pyörittää mutta alkaa ikääkin olla kyllä äijillä...

    • Wankers

      Oliko se ennen Hompers? Olen kuullut että pääsyvaatimukseen sisältyi jotain anaalirituaaleja?! Pirates voisi vaihtaa nimensä ja logonsa, muuten ok porukka.

    • 58caddy

      Capitolsseista Viitasen Make kuoli vuonna 1994 tai joskus niihin aikoihin auto onnettomuudessa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe