Onko teijän mielestä akkojen armeijaan mänössa mittään järkee???

Paljakanhirmu

Ukkojen takiako ne sinne männöö, kun eivät muuten sua munnoo? Armeijan harmaissa varmasti tulloo pimpero helläksi mehtäleirillä. Jonoksi asti naemamiehiä teltan ympärillä. Ja reittä pitkin edetään. Ollaanko myö miehet niin nuukia muka?

16

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cyrva Crudo

      Tässä on varmasti joku virhe tai ajatuskatkos tullut kirjoittajalle? Kaikkihan me tiedämme, ettei Kiuruvetisiä naisia kikkelson kiinnosta. Marttakerho ja Herran sana kylläkin.

      • Mister Gagga

        Siksi siellä poijjaat vetelöökin toisiaan!!


    • John Wayne

      Paremmin ne siellä pärjää kuin nämä väpelöt jotka tänne kirjoittelee

    • John Rambo

      Niin, mutta rehellisin keinoin muka? Ei lihalliset keinot ole rehellisiä! Saattaa herätttää närää miespuolisten alokkaiden keskuudessa, jos toinen etenee pyllistämällä.

    • John Wayne

      onko jäänyt korpinjämät saamattta?Armeija taitaa olla vieläkin heterojen paikka

    • Abraham Lincoln

      Siitä taitaa olla aikaa, kun John Wayne itse on armeijan käynyt? Ehkäpä joskus 70-luvulla oli "heterojen paikka". Nykyään on melko normaalia, että tuvissa harrastetaan seksiä myös miesalokkaiden kesken ja kotona odottaville tyttöystäville ei luonnollisesti hiiskuta asiasta.

    • John Wayne

      sen heterompaa paikkaa ei liene kuin sissikomppania silloin oli.Kyllä Kiuruvesikin on aika hetero paikka vaikka nämä pari kolme hinttiä kirjoitteleekin töikseen tänne.Tämä homojen yleistyminen muuten johtuu testosteronin vähenemisestä joka johtuu 70-luvun alussa alkaneesta e-pillerien käytöstä.Naishormoni jää luonnon kiertokulkuun ja sitä kautta yleistyy.

    • Rocky Balboa

      Tuo väite ei yksinkertaisesti ole totta koskien testosteronin vähenemisestä! Tiesitkö, että juuri homot ovat niitä suurimmilla kulleilla varustettuja? Juuri homothan ovat niitä lihaksikkaita ja kunnostaan huolta pitäviä miehiä, eikä mitään punaniska möhömahoja! Katso nyt esim. Jari Sillanpään "pullotusta".........

      Kiuruvedellä on laaja, vähintään kymmenien miesten, kaapissa elävä homopopulaatio. Suurin osa armeijan käyneitä ja miehisissä ammateissa menestyneitä vielä.

    • John Wayne

      Minä en teidän kulleista tiedä äläkä liikaa haaveile Kiuruveden miehistä,luulen että tunnen suunnilleen kaikki miehisissä ammateissa menestyneet miehet ,samoin myös kunnostaan huolta pitävät miehet täältä.Ja teidän puhuminen ei kuulosta mitenkään miehekkäältä joten älä yritä väittää tuollaista.Tehkää keskenään mitä haluatte,se ei minua haittaa mutta antakaa heteroitten olla rauhassa.

      Tämä on kyllä huolestuttava piirre kun naiset menestyy armeijassa ja luuserimiehet käyttää aikansa kirjoittamalla paskaa tänne

    • Kenenisa Bekele

      Voihan se olla, että tunnet näitä miehisissä ammateissa menestyneitä miehiä, mutta mahdatko tietää heidän todellisen seksuaalisen suuntautumisensa? Eiväthän he sitä sinulle tunnusta, vaikka olisivatkin kundipimpan perässä! Onneksi Suomessa on sananvapaus, ja ennen kaikkea vapaus päättää oma seksuaalinen suuntautumisensa!

      Eikä se vielä tarkoita mitään, vaikka olisit naisen kanssa suhteessa tai jopa naimisissa. Siellä taustalla saattaa piillä ajatukset miestenkeskisestä "kivasta". Varsin normaalia haaveilla seksistä saman sukupuolen edustajan kanssa. Sitä on tapahtunut meille jokaiselle. Luultavasti myös sinulle, ystäväiseni!

    • John Rambo

      John Wayne, älä käsitä väärin....Enhän minä sinua koita iskeä, herran tähden! Mutta tuollainen homojen olemassaolon kieltäminen Kiuruvedelle on yksinkertaisesti todella tyhmää. Eikö sinua raamikkaana kiuruvetisenä miehenä vain imartele, jos toiset miehet tulevat kehumaan ulkonäköäsi tai kutsuvat sinua viehättäväksi yms?

      Siitähän on tehty ihan tutkimuskin, että jokaisessa miehessä asuu pieni homo. Vuosisatoja sitten miestenkeskinen ilonpito oli ihan normaalia. Nykyihmiset ovat vain niin estyneitä ja suvaitsemattomia.

    • Teppo Yhtylästä
    • John Wayne

      Minä en pelkää homoja enkä mitään muutakaan.Kaveripiirissäkin taitaa joku olla.Tuo sinun kaveri on ottanut testosteronia vähän liikaakin alkuperäiseen fysiikkaan nähden.luulen että kuntoa on aika paljon enemmän,nuo hyytyy heti kun pannaan oikeisiin töihin

    • Teppo Yhtylästä

      Mistä sitä tietää, vaikka kahvakuulaamalla ja runsaalla kaurapuurolla olisi tulokset saavutettu? Lisänä tietenkin päivittäinen runsas proteiiniannos suolensisäisesti nautittuna.

    • komia akka kiuruveeltä

      Ihan minä uattelin itteeni varten sinne armeijjaan männä. Mittees vikkaa siinä on jos pillua paukutettais päevät ja yöt, eepähän puute piäse iskemään.

    • jussi juoksia

      voijaahan sitä pillua paakutella tiällä kotonanniin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe