eurorest

pirkko55

Hei!
onko kukaan ollut eurorest-hotels matkoilla? miten homma toiminut,sain hotel checkin ja pitäisi varata hotelli,olis kiva kuulla kokemuksia

24

3081

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liianhyvääollakseen

      menin kans halpaan..ei kai voi enää peruakaan.eli rahat tais mennä.

      • myös halpaan mennyt

        Voi peruuttaa. Itse sain nopeasti rahat takaisin.


      • fuulaako
        myös halpaan mennyt kirjoitti:

        Voi peruuttaa. Itse sain nopeasti rahat takaisin.

        Kerrotko vähän, miten ja mistä osoitteesta sait rahat.


    • Huijausta

      Joo, vaikuttikin liian hyvältä ollakseen totta eli pitäis maksaa 24,50 lähetys- ym. kuluja enkä löydä mistään edes luetteloa eurorest-hotelleista. Onneksi aloin tutkia asiaa ennen lahjakortin tilaamista. Kummallista, että tuollaisen tutkimuksen yhteydessä huijataan. Eihän lahjakortista kuulu mitään maksaa, se on aina ilmainen.

      • Huijausta?

        Niin, että mikä tämä homma on? Ollaan mun poikakaverin kanssa myös saatu tälläinen lahjakortti, onks tässä nyt sit jotain kulujakin tulossa? Mitä teille nyt siis on käynyt?


      • reissaaja67

        No hei, älä vastaa mihinkään kyselyihin äläkä odota saavasi mitään ilmaiseksi nykymaailmassa.

        Et varmaan ole edes googlannut, eurorest hotelleista on ihan selkeät sivut ja löydät sieltä tietoa. Ovat keski-Euroopan hotelleita/majataloja lähinnä. Ne, jotka ovat maksaneet voucherin kirjoituskulut 24,50€ ja nyt yrittävät myydä niitä huutonetissä yli 30 euron hinnalla ovat itse asiassa suurimpia huijareita - siis täällä koti-Suomessa. Toisaalta hullu ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa.


    • kukamuumuka12

      Lahjakortin saa kun maksaa n.25e. Muista kuluista en tiedä.

      • Voi meittiä

        Hommaa pyörittää heppu Puolasta Wroclawista. Kyselin kahdesta Eurorest paikasta varausta, sanoivat,että eivät ole auki. Eivät osanneet englantia, niin automaattikääntäjällä sain viestini joten kuten ymmärretyksi.

        Paikat ovat majataloja kaukana keskuksista, joissa näkyy majoittuvan leiriläisiä.
        Sitten on pakollinen ruokamaksu, joka vaihtelee paikoittain. Veikkaan että kukaan Suomesta ei ole ainakaan vielä ollut majoittunut näissä paikoissa.

        Jos ne ylipäätään voi käyttää, niin soveltuu niille, jotka ovat autolla liikkeellä. Jostain syystä Huuto-netissä näitä yritetään myydä 200 - 250 e:n hinnalla! Silloin on jo kyseessä kaksoishuijaus!


      • hetelo

    • Ja niin kokenut

      Lankaan menin myös.
      .....SAA..NAN ....PER....EN HUIJARIT.

      varokaa

      • peippo47

        Miten niin menit lankaan. Sen kuin käytät voucherisi: tilaat matkan jonnekin ja majoituksen. Ehtojen mukaan maksat vuorokauden ateriat perilläoloajalta. Jossainhan sinä kuitenkin syöt. Eikä nuo majapaikat ole sen syrjemmässä kuin Euroopassa, ei esim. Ilomantsin Hattuvaarassa. Sinnekin kulkee kunnon tie.

        Me suomalaiset ollaan turhan skeptisiä ja varsinaisia arkajalkoja.


    • no huh

      Sain myös sähköpostin tänään, jossa pyydetään täyttämään joku ympäristötutkimusjuttu. Kyllä on outoa että mihinkään ei voi enää luottaa!!!

      Aina pitää ensin hakea tietoa, ja tarkistuksen jälkeen vielä tarkistaa, mikäli aikoo näihin ilmaislahjuksiin osallistua!

      • peippo47

        Sieltä se voucheri tulee, kun maksat 24.50 euroa. Ei ole suuri taloudellinen riski, jos tykkää matkustaa ja pystyy käyttämään voucherin. Kuten edellä olevista teksteistä näkyy majapaikat ovat pääasiassa maaseudulla.


      • Juakoppi

        Olin ihan hyvä perhehotelli Szendenden keskustassa lähellä Budapestiä. Ja yli 65 -vuotiaat matkustavat siellä ilmaiseksi! Hyvä aamiainen ja hyvä illallinen. Kannattaa pitää avointa mieltä ja tarkista ennakkoon paikka, mihin menee. A&O, Kempele, Finland


    • anumarjatta

      Lentoja varataan just ja sitten hotelli keskisestä Saksasta. Päivän ateriat maksaa 39 euroa per nuppi per vrk.

    • Blondi 64

      Non ni...Eikö Eurorestillä ole hotelleja ollenkaan. Minä ostin huutonetistä 50€ :
      Seuraavan...

      Eurorestin hotelli shekki. Oikeuttaa 1-7 vuorokauden yöpymiseen. Hotelliyöpymiset ilmaiset, maksa vain ruokailu. Voimassa 03.12.2014 asti. Kahdelle hengelle. Maat, joissa hotellit sijaitsevat: Itävalta, Bulgaria, Kroatia, Tshekki, Ranska, Saksa, Unkari, Italia, Puola, Portugali, Romania, Slovakia, Slovenia ja Espanja.
      Mikä on eurorestin Sivusto? Onko Hotellissa niinkuin pakko syödä?
      Kiitos etukäteen : )

      • Kaarin12

        Täyttä huijausta, sellaista Eurorest hotellilistaa ei ole. Muutama kälynen majatalo???en tiedä mistä kuvat otettu, mutta niihin ei saa yhteyttä, kokeilin piruuttani. Matkatkin maksaa ja kuka lähtee Itä suuntaan nyt?


    • kissa12345

      Olen käsittänyt että ne ateriat ovat PAKKO TILATA,kuuluu ehtoihin :-( Siitä sitä hintaa sitten alkaa muodostumaan. Hinnat aterioille vaihtelevat majoituspaikan mukaan.Ovat 10-50 euroa. Näin se kai menee.

    • kissa12345

      Jatkoa edelliseen sen verran,että niitä aterioita pitäisi tilata sitten väh. 2 päivää kohden ja maksettava etukäteen. Näin lukee ainaskin yhdessä kyseisessä "lahjakortissa" Olkaa tarkkana,ennenkuin ostatte :-)

      • myös lankaan mennyt?

        Itse luin tuolta sivuilta, että pakollinen catering-maksu per henkilö/per päivä pitää maksaa ja ne summat tosiaan vaihtelivat hotellin mukaan tuon n. 10-50 e.
        En ole mistään löytänyt mainintaa mistään väh. kahdesta ateriamaksusta.
        Ihan vaan pelkästä yhdestä catering-maksusta siis tuolla näytti olevan kyse.
        Onko kenelläkään käytännön kokemusta asiasta?


    • zippaduu

      joo ois tosi kiva kuulla kans miten homma on toiminut käytännössä. Rohkeneeko kukaan kertoa ja tunnustaa kuinka on käynyt?

    • Äly hoi

      Hei ettekö ymmärrä, että kyseessä on täysi huijaus!
      Ei EU teetä tämmöisiä tutkimuksia millään huuhaa firmalla.
      Tarkoitus on vain rahastaa nuo reilut parikymppiä ja saada ihmisten osoitetiedot, että pääsevät myymään niitä muille toimijoille!

      • mikäihmeenhuijaus

        Vastasin kyselyyn, tilasin shekin, tilasin viikoksi hotelin puolasta Krakovan lähellä. Kaikki toimi just niin kun oli luvattukin. En ymmärrä mistä huijauksesta puhutte. Jos lukee ehdot etukäteen ei pitäisi olla mitään valittamista. Ja jos teitä on huijattu niin kertokaapa miten. Minusta tämä on yksi täysin hyväksyttävä tapa markkinoida hotellikapasiteettia halvemmalla hiljaisena aikana.
        Minä olin matkaani tyytyväinen ja aion käyttää tätä palvelua toistekin.


    • Kaarin12

      Minäkin hullu aloin vastata mokomaa, täys huijaus. Ei lahjakortti saa maksaa, onneksi älysin jutun olevan kusetusta, enkä "lunastanaut" lahjaa. Nyt on tosi paljon huijausvietejä liikkeellä ja tehty aika mallikkaan näköiseksi.Mihin näistä voi valittaa.?Olen laittanut esteitä, ei auta!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe