Kajaanin sinkut?

Single30

Onko Kajaanissa enää yhtään lapsetonta 25-30 vuotiasta lapsetonta sinkkunaista vai ovatko kaikki muuttaneet jo pois tai pariutuneet? Treffipalstallakin pyörii vaan yh-mammoja ja loput kolme on niin ylimielisiä nirppanokkia ettei edes viestiin voi vastata. Missä ootte sinkkunaiset?

29

2375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei sull oo mahista

      ovat varmaan tyytyneet niihin mustiin kaluihin, jotka työttöminä lötköttävät.

      • Single30

        Toki jos nää Kajaanin naiset on yhtä fiksuja ku sinä tän kommenttis kans ni hohhoi.. Melkeenpä tuon kyllä arvasi että täältä saa vaan sinunlaisten idioottien vastauksia. Miks ylipäätään tuhlaat aikaasi tommoseen? No siks ku oot tyhmä! :D


      • sinä tässä aasi oot
        Single30 kirjoitti:

        Toki jos nää Kajaanin naiset on yhtä fiksuja ku sinä tän kommenttis kans ni hohhoi.. Melkeenpä tuon kyllä arvasi että täältä saa vaan sinunlaisten idioottien vastauksia. Miks ylipäätään tuhlaat aikaasi tommoseen? No siks ku oot tyhmä! :D

        pakkoko sitä mamun kalua imeä on, ku et ees akaa saa, tee asialle jotain!


      • Jeppejooboo
        sinä tässä aasi oot kirjoitti:

        pakkoko sitä mamun kalua imeä on, ku et ees akaa saa, tee asialle jotain!

        Ja sinä voisit opetella hieman äidinkielen alkeita ennen kuin alat käyttämään internettiä.


    • Kujaani

      Peugalosa madkustus auto. Kujaani kaupa yjuva.
      Kujaani kupunka yjuva, oikein yjuva.
      Me roadaa, Repolaza piir, Niem kylädys, Da, Da
      Natalia ja Ljudmila

    • Adebis

      Mina ja 29cm kuli rakasta soumi tytö. Aika hyvi alkanu soummella mm-kissat.

      • udlima.nadr

        min ollaa uksinane tuma tytöt anta minule ja seurustella paljon uksin


      • udmila.nadr
        udlima.nadr kirjoitti:

        min ollaa uksinane tuma tytöt anta minule ja seurustella paljon uksin

        sina Adebis vastaat minull on halu saada mies


      • Adebis
        udmila.nadr kirjoitti:

        sina Adebis vastaat minull on halu saada mies

        Mina kuli olla pepsi tolki pakasu. Sina tykka?


      • dawit
        Adebis kirjoitti:

        Mina kuli olla pepsi tolki pakasu. Sina tykka?

        yes


      • dawit
        udlima.nadr kirjoitti:

        min ollaa uksinane tuma tytöt anta minule ja seurustella paljon uksin

        moi


    • dawit

      hello moi are u fine?

      • dawit

        yes


      • dawit
        dawit kirjoitti:

        yes

        I forgot to mention I am gay homosex


    • n28

      On ainaki yksi. En kyllä osaa sanoa olenko yksi näistä kuvailemistasi nirppanokista.

    • ee22

      Mee kysäsee kodintukun myyjättäreltä hyvällä lykyllä on vapaa ;)

    • kysn vaan

      Milloin Kajaanin 50 sinkut kokoontuvat ja missäkä?

    • onnellinen sinkku gr

      Sinkkunainen olen ja sinkkuna pysyn!

      Kuka kaipaa 'miestä', joka makaa sohvalla piereskellen kaukosäädin kourasssa odottaen ruokaa ja tuollaisen öhnäkkeen kanssa makuukamarissa pitäisi olla sexipeto tyydyttäen kaikki äijän himot ja tarpeet itse siitä mitään saaden!

      Lapsellisia mammankultia myös moni 'aikuinen' mies,yök!

      Pitäisi olla äitinä,vaimona,seksipetona,tällättynä(toisaalta ei,koska kenen takia tälläät??!!..liian mustis), huippukokki,siivooja,lastenhoitaja,pyykkäri,terapeutti...lista on loputon!

      Mieluimmin YKSIN, no thanks ukoille!

      • yrittäjä teppanasta

        hah sulla vissii mieskokemukset menny aika huonosti. kyllä niitä tasokkaitaki löytyy mutta eihän semmoset naisia kiinnosta.. tarkotan siis uraa tekevät, ei laiskottelevat ja telkan ääressä viettävät miehet. semmoset tosin ei kauaa kattele tasotonta ja nalkuttavaa naista..


      • Anonyymi

        Olen Mies yksin


    • Anonyymi

      Olen Mies yksin asun Kajaanissa pitkä aika sinkku

      • Anonyymi

        Kävitkö apukoulun loppuun?


    • Anonyymi

      Kajaanin 25-30 vuotiaat lapsettomat sinkkunaiset ovat huomanneet miten epätoivoista täällä on ja käyvät muualla isommissa piireissä parittelemassa.
      Äijät voisi panostaa vähän käytökseensä ja ulkonäköönsä niin voisi alkaa irrota. Eikä mennä aina sieltä missä aita on matalin. T. Äijä!

      • Anonyymi

        jäi valitettavasti mainitsematta olen gay-homo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jäi valitettavasti mainitsematta olen gay-homo

        Haluan vielä muistuttaa että en ole straight-hetero vaan gay-homo.


    • Anonyymi

      On niitä. Sun paketti ei vaan oo kunnossa eikä kiinnostava. Mietipä sitä ensin, äläkä heti syytä muita.

    • Anonyymi

      Ouluun lähtee juna taas huomennakin.

    • Anonyymi

      niuvanniemeen juna lähtee taas huomenna

    • Anonyymi

      On vaikka kuinka paljon mutta et löydä niitä sieltä mistä etsit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe