Kiitos lasten äidille!

Pidä lapsesi!

Tykkään lapsista, mutta on myös ihanaa, kun juuri sinun lapsesi eivät enää tule meille.
Olen lasten isän aviovaimo ja hänen entinen tyttöystävänsä on tehnyt lasten "isälle"/elatusavunmaksajalle tapaamisista vaikeaa. Joskus kun hän on antanut lasten tapaamisen onnistua, eli kerran joka toinen vuosi, niin aina tulee jälkeen negatiivista palautetta, kun hän ei kestä sitä, että lapsilla on ollut kivaa meillä.
Nyt me olemme tehneet päätöksen, että lapsesi eivät ole enää ollenkaan tervetulleet meille, kun koskaan ei sovi, ei sovi, ei sovi ja sitten kun sopii, niin lapset joutuvat koko ajan raportoimaan mitä nyt tapahtuu ja mitä nyt tehdään ja jälkeen tulee joka puolelta pas..a sinulta.
Kiitos sinulle tästä rauhasta. Siitä, että emme enää edes yritä. Sitkeytesi tuotti tulosta, me luovutamme, 8 vuoden yrittämisen jälkeen me annamme periksi.
Eikö olekin hienoa, että sinä saavutit jotakin. Sinä sait "isän"/elatusavunmaksajan ja lastesi välit poikki. Nyt voit onnitella itseäsi kunnolla ja vaikka ihan taputtaa itseäsi selkään. Eikö se ole kakkukahvien paikka.
Sinä teit sen. Ne luovutti. Vihdoinkin. Onnea!

129

1027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiti ei ajattele

      Lapsethan tossa joutuu kärsimään taas. Äitinsä eivät ajattele omia lapsiaan, vain sitä, että saa tehtyä kiusaa onnelliselle avioparille. Lapset ovat vain pelinappuloita tuollaiselle äidilleen.
      Valitettavasti joskus pitää vain päättää raskaita asioita oman mielenterveyden parhaaksi, kun valitettavasti lasten äiti on jostain syystä ymmärrystä vailla. Tuollaisesta lasten äidistä sairastuu myös ympäristö.
      Tsemppiä ja jaksamista teille.
      Toivottavasti lasten äidin piina edes vähenee, vaikka kauanhan se on jo jaksanut.

    • Hui jee

      Tuntuu, että monelle äidille tulee eron jälkeen joku samantapainen kuin raskauden jälkeinen masennus, mutta tää on paljon rajumpi ja tästä joutuu kärsimään ympäristö tosissaan. Ne on muka niin ihania aluksi ja sitten.. Täältä voi lukea monta kirjoitusta, joista ymmärtää hyvin, miksi mies on eronnut. Ja kuinka ollakaan lasten äiti näyttää vielä jälkeen kaikin tavoin, että kyllä kannatti hirviöstä päästä.

      • Miina I

        Minkä avioeron? Eikö tässäkin tapauksessa ole kysymys au-lapsista, joiden häiriintynyt äiti tekee kiusaa elatusavun maksajalle? Elatusavut pois sellaiselta, joka ei anna tavata lapsia. Tyytyköön sellainen vain kunnan maksamaan pieneen elatustukeen.


      • Hui jee 2
        Miina I kirjoitti:

        Minkä avioeron? Eikö tässäkin tapauksessa ole kysymys au-lapsista, joiden häiriintynyt äiti tekee kiusaa elatusavun maksajalle? Elatusavut pois sellaiselta, joka ei anna tavata lapsia. Tyytyköön sellainen vain kunnan maksamaan pieneen elatustukeen.

        Niin, siis useasta tulee avioeron jälkeen, mutta on myös niitä, joista tulee outoja avoeron jälkeen. Toisille taitaa riittää pelkkä seurustelukin. Tiedä niistä. Omistushaluisia, hyväksikäyttäjiä, kaikki hyöty irti vaan.
        Tunnen myös yhden lapsettoman pariskunnan, jossa nainen käytti omaa astmaansa verukkeena, kun lapsia ei ollut. Miehen piti kuskata sadesäällä naista kirjastoonkin, vaikka tällä oli oma auto käytössä ja Turussa kulkee julkiset hyvin keskustassa. Mies parka yritti erota ja nainen vain tarvitsi ja tarvitsi, astmakohtaus tulee muuten!


      • Ööööps
        Miina I kirjoitti:

        Minkä avioeron? Eikö tässäkin tapauksessa ole kysymys au-lapsista, joiden häiriintynyt äiti tekee kiusaa elatusavun maksajalle? Elatusavut pois sellaiselta, joka ei anna tavata lapsia. Tyytyköön sellainen vain kunnan maksamaan pieneen elatustukeen.

        Miina I

        Niin no, ei tossa aikasemmin kirjoiteta avioerosta, erosta vaan.


    • Aloittaja!

      Joo kyllä, avioliiton ulkopuolisista lapsista on kyse.
      Lasten äidillä on yksinhuoltajuus, lapset ovat hänen nimissään, oli ensin elatusavunmaksajan sukunimi, mutta hän vaihtoi, kun kuuli, että minä olen astunut aviomieheni elämään. Sekin oli ikäänkuin kosto! Valittaa rahapulaa, mutta! =) ..kiusaan on tietysti rahaa!
      Tapaamissopimus on, mutta lapset aivät ole olleet tapaamispaikalla sovittuna aikana. Lasten äiti ei ajattele, että meidän turhat matkat maksavat 400km päähän ja takaisin turhan takia. Mutta eihän hänen tarvitse ajatella kuin kiusaamista.
      Enäähän me ei sitten viitsitä yhtään mitään. 2 ensimmäistä vuotta ajeltiin aina kun oli sovittu.. turhaan, no olihan hänen isänsä joskus siellä meitä uhkailemassa. Mitähän sekin oli??
      Lasten äiti on koko ajan pelännyt, että "me puhutaan lapsille hänestä pahaa", mutta olisi jättänyt sen kaiken pahan tekemättä, niin ei tarvitsisi pelätä, että kerrotaan! =)
      Pitäköön äpäränsä! Me nautiskellaan vapaudesta! Ollaan kuin rakastunut nuoripari aina vain! Ihanaa!

      • Niinpä niin...

        Jotenkin tuo lauseesi, kirjoittamasi, että "Pitäköön äpäränsä.", sai minulle tunteen, että varmaan tässä teidänkin asiassa on monenlaista, puolin ja toisin. Jos ajattelet puolisosi lapsista noin, kuin kirjoitit (äpärä) ja niinhän kirjoitit, niin se kertoo myös sinusta jotain. Käyttämäsi sana näistä lapsista vesitti tarinasi ainakin minulle.


      • Vain yksi riittää!
        Niinpä niin... kirjoitti:

        Jotenkin tuo lauseesi, kirjoittamasi, että "Pitäköön äpäränsä.", sai minulle tunteen, että varmaan tässä teidänkin asiassa on monenlaista, puolin ja toisin. Jos ajattelet puolisosi lapsista noin, kuin kirjoitit (äpärä) ja niinhän kirjoitit, niin se kertoo myös sinusta jotain. Käyttämäsi sana näistä lapsista vesitti tarinasi ainakin minulle.

        Odotat haukkana yhtä ainoaa sanaa, joka vesittää kaiken.

        Yksi väärä sana sinulta ja olet kuollut, niinhän!


      • Äiti päättää!
        Niinpä niin... kirjoitti:

        Jotenkin tuo lauseesi, kirjoittamasi, että "Pitäköön äpäränsä.", sai minulle tunteen, että varmaan tässä teidänkin asiassa on monenlaista, puolin ja toisin. Jos ajattelet puolisosi lapsista noin, kuin kirjoitit (äpärä) ja niinhän kirjoitit, niin se kertoo myös sinusta jotain. Käyttämäsi sana näistä lapsista vesitti tarinasi ainakin minulle.

        Lasten äiti itse on tehnyt päätöksen tulla raskaaksi ilman avioliittoa, eli hän on itse päättänyt tehdä maailmaan äpäriä! =) Avioliiton ulkopuolisia lapsia.

        Ehkäisy, selibaatti, nykyään tiedetään asioista. Tässäkään tapauksessa ei ymmärtääkseni ole kyse siitä, että avioliitossa oleva aviopari olisi halunnut tehdä lapsia.


      • Huono äiti!
        Niinpä niin... kirjoitti:

        Jotenkin tuo lauseesi, kirjoittamasi, että "Pitäköön äpäränsä.", sai minulle tunteen, että varmaan tässä teidänkin asiassa on monenlaista, puolin ja toisin. Jos ajattelet puolisosi lapsista noin, kuin kirjoitit (äpärä) ja niinhän kirjoitit, niin se kertoo myös sinusta jotain. Käyttämäsi sana näistä lapsista vesitti tarinasi ainakin minulle.

        Ihmiset tuomitsevat niin kovasti äkkiä! Kiltit ihmiset eivät saa koskaan hermostua, eikä sanoa mitään ilkeää, pahat lahtaavat ne aina heti. =)
        En ole koskaan ennen ajatellutkaan, lapsista niin ennen, nyt sana pomsahti jostain mieleeni. Minulle ihan kaikkien lapset ovat aina olleet hyviä, sillä mikään ei ole lapsen vika, ei edes se, että sillä on ilkeä ja paha äiti.
        Itselläni äiti on lähes samanlainen äiti kuin mieheni entinen tyttöystävä, enkä ole ollut hänen kanssaan tekemisissä sen jälkeen, kun lähdin kotoa.
        On ihan käsittämätöntä, kun äiti on niin paha, ilkeä ja julma, myös omalle lapselleen. Ja turha syyttää minua, sillä olen sitä kuullut äidiltäni jo ihan koko lapsuuteni. Haluan olla erossa sellaisista ihmisistä. Ihmettelin jo lapsena sitä, että eivätkö muut ihmiset ihmettele, että miksi sinoastaan äitini on niin hyvä ja me muu perhe niin valtavan huonoja. Äiti oli laiskana kotona, ei edes kotityöt maistuneet, jouduin hyvin pienestä opettelemaan kotitöiden teon, toki ne sujuvat vieläkin. Isä kävi töissä, ei juonut lainkaan alkoholia, enkä ole ikinä kuullut isän ääntään korottavan, vaikka äitini kanssa syytä olisi ollut. Ihmettelen miten se mies kesti sitä naista, erosi sitten heti, kun me lapset lähdimme kotoa.


    • Paha äiti.

      "äpärät", hmm, sehän on vanha sanonta avioliiton ulkopuolella tehdyistä lapsista, ihan olin unohtanut.

      Toi on ihan oikein, ei kilttien pidä koko ajan vaan olla pompoteltavana ja varsinkin tuollaisten, mitä saatoin ymmärtää.

      Nauttikaa te elämästänne, teillä on siihen täysi oikeus. Hemmottelette toisianne, kun se kerran on lasten äidin päätös, että teillä on vapaata kaikki aika mikä pakollisilta velvotteilta jää.

      Puhtain iloisin ja valoisin mielin eteenpäin. Unohdatte minkä pystytte ja kyllä ne lapset sitten tulevat itse joskus, jos haluavat, riippuu kuinka syvälle äidin manipulointi on kovertanut, mutta sillekkään te ette voi yhtään mitään, joten puhtain mielin vaan!

      Minulla itsellä on ollut hyvin samanlaisen oloinen äiti ja minä olen nähnyt aikuisena mikä se äiti on. En ole halunnut olla hänen kanssaan enää missään tekemisissä kun kotoa lähdin. Sellaista ihmistä ei tarvitse elämäänsä pilaamaan. Eli en tällä hetkellä edes tiedä elääkö hän, en kylläkään ole kuullut että olisi kuollutkaan! Olen ihan unohtanut, että äiti on edes olemassa, joskus näin muistan. Ei pahuutta tarvitse elämässä pitää, vaikka se olisi kuka.

      Äitiyttä ja äitinäoloa yliarvostetaan, mitä se nyt on, jos on pulauttanut perse..tään ulos jotain. Ei se oikeuta olemaan hirviö kaikille, myös lapselle. Muistan jo ennen kouluikää mietin muuttavani metsään, kun äiti oli niin paha.

    • Hyvä hyvä

      Toiset lasten äidit yrittävät erottaa entisen miehensä uuden avioliiton työntämällä lapsia liikaa sinne. Mukavampaa on, kun ne eivät ole häiriöksi uudessa suhteessa lainkaan. Paljon parempi.

    • Juppeli!

      Häirikköäidin lapset uudesta suhteesta pois!

    • Ei muiden kiusaksi

      Pitäkää äidit itse lapsenne, itse olette ne halunneetkin.

      • Ilo kolmansille!

        Kolmansien ilonpäivät koittivat!


    • äiti ilman lapsia

      Niin, olen äiti, pitäisin lapseni, jos isä ne minulle toisi, mutta kun ei tuo! On oikeudenmääräystä ja lastenvalvojan neuvottelua, lastensuojelun tarvetta kun ovat lapset isällään ym. vanhimmat lapset saa päättää itse missä asuvat ja toki he valitsevat sen kodin missä ei ole mitään sääntöjä, mutta ongelmia senkin edestä, nuorin ei edes ymmärrä vielä....

      Olen kyllästynyt tähän jatkuvaan odotteluun näänkö lapsia vai en, ei edes ilmoiteta ettei he tule. Nyt olenkin miettinyt että minäkin luovutan, niinkuin alottajakin teki.. en jaksaisi 8v (hatunnosto lasten isälle) nämäkin vuodet ovat olleet liikaa..Nuorisoplk ja lastensuojelu vain kertovat kuinka lasten on aika katkaista suhde äitiinsä (välillä ihmettelen miksei isäänsä), joten olenkin päättänyt että niinpä kai sitten.. minä olen se heikoin niin rahallisesti kuin vaatimuksien julkituomisessa enkä jaksa enää taistella eri oikeusasteissa..
      minut on helppo murtaa, ja sen isä, lastensuojelu kuin oikeuslaitoskin ovat tehneet.. toivottavasti saan jostain voimaa elämääni. Onnea teille ymmärrän kuinka iloinen olet ratkaisustanne, ehkä minäkin vielä joskus..

    • Eteenpäin!

      Raskasta on kovasti, mutta pakko jaksaa yrittää nostaa itsensä suosta ja nauttia niistä asioista mitä on. Pikkuhiljaa muut asiat tuntuvat isommilta ja paremmilta ja antavat voimaa elämään. Kyllä se kaikki ikävä on siellä takana, mutta aina vain vähemmän häiritsevänä. Eteenpäin sano mummo lumessa. Eteenpäin!

    • Niin tyytyväinen

      Ketjun aloittaja nautti eilisestä helatorstaista ihanan aviomiehensä kanssa.
      Pestiin sauna. Pyyhittiin pölyt; siivottu muuten oli jo edellisenä päivänä. Laitettiin hyvää ruokaa ja sitten sateen välillä lähdettiin 20km polkupyörälenkille. Sitten taas syötiin hyvin ja nautiskeltiin toistemme seurasta. Ihkuu!
      On todella rauhallista ja nautinnollista ilman lasten tuomaa häiriötä.
      Olen ihan oikeasti tyytyväinen, kun se ei ole minun vikani, ettei lapset pääse, vaan lasten äidin sekopäisyyttä, niin minä voin vain nautistella mieheni seurasta täysillä.
      Iso kiitos! =)

      • jaksamista ja tsempp

        Mistä ihmeestä olet noin katkera ja epävoivoinen?

        Siitä kun miehellä on lapsia ennen sinua?

        Teksitstä oikein huokuu kateus ja katkeruus.
        Elikkä kertomuksessasi ei ole mitään perää, olet niin surun murtama ja yksinäinen, että maalailet moisia haavekuvia ympärillesi että olo tuntuu paremmalta. Psyykkaat itseäsi jaksamaan päivästä toiseen yksinäisyyttä ja epätoivoa.

        Kannattaa myöntää epäonnistuminen ja katkeruus, siitä on hyvä ponnistaa ylöspäin.


      • Eivät kaikki!
        jaksamista ja tsempp kirjoitti:

        Mistä ihmeestä olet noin katkera ja epävoivoinen?

        Siitä kun miehellä on lapsia ennen sinua?

        Teksitstä oikein huokuu kateus ja katkeruus.
        Elikkä kertomuksessasi ei ole mitään perää, olet niin surun murtama ja yksinäinen, että maalailet moisia haavekuvia ympärillesi että olo tuntuu paremmalta. Psyykkaat itseäsi jaksamaan päivästä toiseen yksinäisyyttä ja epätoivoa.

        Kannattaa myöntää epäonnistuminen ja katkeruus, siitä on hyvä ponnistaa ylöspäin.

        Hauskaa! Saat jonkun huo'un, vaikka sitä ei ole. =)
        Enkä ole "epävoivoinen", vaan nautiskelija. =)
        Eikä mieheni kanssa ole todellakaan yksinäistä, vaan kaksinaista! =)
        Maksamisetkin loppuu kohta, yhden loppui jo! Ei kahdella työssäkäyvällä ole vaikeaa niitä maksella. =)
        Miksi olisin kitkerä, kun saan nauttia puhtaasta kodista. hyvästä ruoasta, seksistä, liikunnasta ja sen muokkaamasta upeasta vartalosta. =)
        Mitä sitten jos miehelläni oli lapsia ennen minua?? ÖÖ? Mitä siitä? Ainoa mikä meitä on häirinnyt elämässämme on hänen sekoileva entinen tyttöystävänsä.
        Milläköhän ihmeen tavalla olisin epäonnistunut? Sitä en ole koskaan kokenut: työssäkäyvä, liikunnallinen, erittäin siisti, hyvävartaloinen, seksistä nauttiva, monta ystävää omistava, iloinen, pirteä, absolutisti. Käymme isääni katsomassa ulkomailla aina kun töiltäni pääsemme ja muutoinkin on mukava matkustella. =)
        Kyllä elämä on minusta aivan ihanaa! Sinusta varmasti uskomatonta, jos itselläsi ei ole mahdollisuuksia moiseen, mutta avarakatseisuutta peliin ja voit ehkä ymmärtää, että se tosiaankin on jonkun arkea, sekä arkista juhlaakin! =)
        Että tsemppiä itsellesi ilmeisesti sinne pimeään! =)
        Iloa ja valoa elämääsi! =)
        Jos itse olet kovasti pohjalla, niin ei pidä ajatella että kaikki muutkin ovat! =)


      • Väistää vaan!
        Eivät kaikki! kirjoitti:

        Hauskaa! Saat jonkun huo'un, vaikka sitä ei ole. =)
        Enkä ole "epävoivoinen", vaan nautiskelija. =)
        Eikä mieheni kanssa ole todellakaan yksinäistä, vaan kaksinaista! =)
        Maksamisetkin loppuu kohta, yhden loppui jo! Ei kahdella työssäkäyvällä ole vaikeaa niitä maksella. =)
        Miksi olisin kitkerä, kun saan nauttia puhtaasta kodista. hyvästä ruoasta, seksistä, liikunnasta ja sen muokkaamasta upeasta vartalosta. =)
        Mitä sitten jos miehelläni oli lapsia ennen minua?? ÖÖ? Mitä siitä? Ainoa mikä meitä on häirinnyt elämässämme on hänen sekoileva entinen tyttöystävänsä.
        Milläköhän ihmeen tavalla olisin epäonnistunut? Sitä en ole koskaan kokenut: työssäkäyvä, liikunnallinen, erittäin siisti, hyvävartaloinen, seksistä nauttiva, monta ystävää omistava, iloinen, pirteä, absolutisti. Käymme isääni katsomassa ulkomailla aina kun töiltäni pääsemme ja muutoinkin on mukava matkustella. =)
        Kyllä elämä on minusta aivan ihanaa! Sinusta varmasti uskomatonta, jos itselläsi ei ole mahdollisuuksia moiseen, mutta avarakatseisuutta peliin ja voit ehkä ymmärtää, että se tosiaankin on jonkun arkea, sekä arkista juhlaakin! =)
        Että tsemppiä itsellesi ilmeisesti sinne pimeään! =)
        Iloa ja valoa elämääsi! =)
        Jos itse olet kovasti pohjalla, niin ei pidä ajatella että kaikki muutkin ovat! =)

        En ole lapsiparoista kateellinen kenellekkään. Säälittää lapset, kun on tuollainen äiti.
        Me ollaan polkupyöräilty lauantaisin nyt kesäaikana sellanen noin 50 kilsaa/päivä ja sunnuntaisin tehty moottoripyörällä jonkummoinen lenkki, noin 200 - 250 km.
        Minusta on varsin ihanaa tehdä ihan mitä lystää, jos vapaapäivän aamusella tulee jommallekummalle mieleen, että tehdään niin, niin eikun menox. Mitäs ihmeen kitkeryyttä siinä olis? Tää kirjoottaa täällä hymyillen ja ihmettelee, eikä jaksa provosoitua sen kummemmin. Huvittaa vaan.
        Aviomieheni entinen tyttöystävä on juuri tuollainen. Ihan samanlainen. Vaikka hänelle sanoo, että on niin ihanaa kun aurinko paistaa, niin hän ymmärtää täysin jotain aivan muuta. Vittuilen kuitenkin hänelle jotenkin siinä samalla. Naurattais, jollei sen nyrkkejä tarttis väistellä siinä samalla. =)


      • Kotini on linnani
        jaksamista ja tsempp kirjoitti:

        Mistä ihmeestä olet noin katkera ja epävoivoinen?

        Siitä kun miehellä on lapsia ennen sinua?

        Teksitstä oikein huokuu kateus ja katkeruus.
        Elikkä kertomuksessasi ei ole mitään perää, olet niin surun murtama ja yksinäinen, että maalailet moisia haavekuvia ympärillesi että olo tuntuu paremmalta. Psyykkaat itseäsi jaksamaan päivästä toiseen yksinäisyyttä ja epätoivoa.

        Kannattaa myöntää epäonnistuminen ja katkeruus, siitä on hyvä ponnistaa ylöspäin.

        Hyvä "jaksamista ja tsempp"

        Oletatko, että olisin kateellinen siitä, kun taas katsoin pyykkikoriin ja se olikin tyhjä. Luulet, että ihan tippa linssissä katkerana mietin, että voih, kumpa olisi pyykkiä. Meillä sitä ei ole missään nimessä lattioillakaan, jos se tuli mieleesi, vai luulitko, että kaipaan pyykkikasoja parkettilattioilleni? Ei, en kaipaa! =)

        Vai oletitko että kaipaan sitä rojumäärää ympäriinsä, mitä saa olla aina laittamassa jonnekkin, näin minimalistina en todellakaan kaipaa. Rakastan sitä, että on helppo siivota, pyyhkiä pölyt ja pestä lattiat. Kun minulla joskus aikanaan oli koiria, pesin lattiat joka päivä.

        Oletatko, että kaipaan niitä likaisia sukanjälkiä, joita lastesi sukista tulee puhtaille lattioilleni. Kauhulla katselen, kun kotinne lika leviää meille askel askeleelta. Kuten olen aiemmin täällä kirjoittanut, ostan seuraavaksi kaikille puhtaat uudet sukat ja laitatan ne eteisessä jalkaan. En kaipaa!

        En kaipaa siivoamista, joten en oikeasti ole pahoillani millään lailla, vaikka et päästä lapsiasi meille. Lapsesi eivät ole kotona oppineet muutenkaan kovin siisteiksi, joten joudun desinfioimaan kaikki paikat käynnin jäljiltä.

        Minulle koti on pyhä paikka, jonka haluan pitää omanani, en kaipaa tänne yhtään ketään ketä en halua. Ystäväni, sukulaiseni ja ystäväni lapset osaavat käyttäytyä ja usein menemmekin jonnekkin muualle; Linnanmäelle, pulkkamäkeen, Särkänniemeen, uimahalliin, mökille tai ulos.


    • Onnea! =)

      Onnea kaikille! =)

    • Mumskis!

      Ketjun aloittaja taitaa mennä leipomaan pullaa! =) Voisilmäpullia!
      Se on sopivaa puuhaa näin sadepäivänä ja on sitten ihana tuoksu, kun mies tulleepi töistä kotiin.
      Laitan vielä ruoan valmiiksi.
      Tänään; laakeaan vatiin maustetut broilerin rintafileet paistettuna ja viipaloituna, jäävuorisalaattipedillä, jossa on kirsikkatomaatteja, avokaadopaloja, auramuruja, koko komeuden päälle lorautetaan oliiviöljyä ja omenaviinietikkaa, ripaus mustapippuria ja aavistus merisuolaa, päällimmäiseksi rapeaksi paistetut pieneksi leikatut pekonisuikaleet. Koristele basilikanlehdillä.
      Suosittelen lämpimästi!

      • Jälkkärit kans!

        Älyttömän helppo jälkkäri vielä:
        Vatkaa vaahtoutuva kerma, lisää siihen luumumarmeladia oman maun mukaan. Voi lisätä vaniljasokeria, jos tykkää.

        Toinen:
        Vaniljajäätelöä, banaania ja taloussuklaata kuppiin, minuutti mikrossa. Ehkä vähän outoa, mutta yllättävän hyvää.


    • Me muut nauramme sul

      Ketjun aloittaja on niin epätoivoinen ihminen, että täällä fiksummat jää sanattomaksi. Se on säälin tuntemista, että pitää tuolla tavoin saada itsensä edes itselleen ihmiseksi.

      • Oppaanko luit?

        Tuokin on jotain alamaailman sanontoja: "me muut nauramme sul"

        Se on niin kuultu. Epämääräisiä ilmaisuja, kuten "puoli kylää nauraa teille/sulle" tai "kaikki täällä nauraa teille/sulle". Tuskin nämä kaikki "muut ihmiset" ovat samaa mieltä kuin tämä kieroutunut yksilö, joka on paha ja ilkeä ihan yksinään. Enkä usko, että se puoli kylää edes tuntee kyseisiä henkilöitä kyseisessä ilmaisussa.

        Laita vielä kirjoitukseesi nämä "lasten takia" ja "mene hoitoon" niin olet ihan täydellinen ja tunnet itsesi varmasti hyväksi ihmiseksi.

        Sinun täytyy olla minun entinen tyttöystäväni, vai onko samaa muottia käytetty paljon? Vai onko joku pask.maisen entisen opas olemassa?


      • Aloita heti!

        "Me muut nauramme sul"

        Laita sinäkin ruokaa, siivoat kunnolla siellä ja peset ne pyykkikasat sieltä lattioilta, yllätä muut ja ennenkaikkea itsesi. Ota myös tavaksesi tehdä tuo joka ikinen päivä. Et ole niin kitkerä, kun joku muu tekee niin. Sitten kun pyykkikorikin on tyhjä, niin voit jo alkaa leipomaan ylläreitä muille. Tein muuten smootietakin vielä leivonnan ja ruoanlaiton yhteydessä.

        Kokeile ryhdistäytyä itse, niin ei tarvitse muita koko ajan arvostella ja voit olla tyytyväinen itseesi ihan omista tekemisistäsi, ei muiden polkemisesta.

        Ota reipas viikko ja alat liikkumaan myös, pikkuhiljaa noin aloittelijana. Ulkoilutat niitä koiria, jotka halusit. Ne kaipaavat paljon liikuntaa. Äläkä aina huuda niille, ei koiralle oppi huutamalla mene, kaikki vain ovat ihan paniikissa, kun aina karjut.

        Tee koko elämänasenteen muutos itsesi ja kaikkien ihmisten vuoksi jotka joutuvat elämään ympäristössäsi.


    • 20 + 5

      Välillä en voi käsittää miten ilkeitä ihmiset kirjottavat täällä, toisilleen tuntemattomille ihmisille.

      Olen nähnyt tilanteet molemmin puolin:

      - ollut uusperheen äiti, jonka luo exän lapset ovat tulleet

      - ollut lähivanhempi, jonka lapsi menee exän uuteen perheeseen.

      Nämä ovat rankkoja juttuja, molemmissa leireissä. Kokemuksesta voin sanoa, että jos ei suju, niin ei suju. Lapsi kärsii enemmän riidoista kuin siitä, että näkee harvemmin toista.

      Ymmärrän hyvin alkuperäistä kirjoittajaa, jos miehesi ex-vaimo tekee asiat hankalaksi, kuka sitä jaksaa. Tuskin lapsetkaan.

      Tosiasiassa nykyiselle miehellesi voi olla vaikeaa olla näkemättä lapsiaan ja sinulla vaikeaa seurata hänen ikäväänsä. Ja lasten äiti on ihan hukassa omien tunteidensa kanssa.

      Jotenkin toivoisi, että lasten äiti saisi keskusteluapua, koska kyse on hänen pahasta olostaan, jota äiti sitten purkaa teihin ja hankaloittaa lasten ja isän tapaamisia.

      Kuten sanoin, niin rankkoja juttuja, että toivoisin, että ihmiset harkitsevat ennen kuin hankkivat lapsia.

      • Läpeensä paha

        Olen ketjun aloittaja.
        Olen täysin samaa mieltä kanssasi siitä, että ihmiset täällä kirjoittavat ilkeitä asioita toisilleen. Ne tuovat täsmälleen mieleen mieheni entisen tyttöystävän, sillä hän on juuri tuollainen. Tosin täällä ei sanoja siivitä nyrkit ja potkut, kuten hänellä, mutta ilkeistä kirjoittajista voin hyvin kuvitella myös sen.
        Ihan oikeassa olet siinä, että näen mieheni ikävän lapsia kohtaan, vaikka hän ei tiedä kenen lapsia ovat (ovat kovasti eri näköisiä), mutta kyllähän niihin kiintyy kuitenkin, sillä nehän ovat vain lapsia.
        No, me olemme keskittyneet nyt kaikkeen aivan ihanaan, eihän se lapsia korvaa, mutta kun ei kerran niitäkään näe, niin voihan sitä sitten nauttia kaikesta muusta.
        Tehdään tosiaankin hyviä ruokia. Pyykkikori paistaa tyhjyyttään. Koti kiiltää puhtauttaan ja tuoksuu raikkaalta. Rakkaus kukoistaa ja sitä hoidetaan hyvin. Nyt viikonloppuna käytiin lauantaina 50km pyörälenkillä, siitähän tulee jo traditio! Lauantai iltana käytiin tanssimassa ja eilen sunnuntaina ajeltiin moottoripyörällä 431km. Oli aivan ihana ilma ja paljon muita prätkäilijöitä liikenteessä.
        On ollut mielettömän raskasta edes yrittää nähdä lapsia, kaikki se pa..a mitä lasten äidiltä tulee niskaan. Ja miten se aina vaan jaksaa, vuosia. Vieläkö se kiusaa meitä senkin jälkeen, kun lapset ovat yli 18 kaikki 3 ? Yksi on nyt jo ja 2 lähellä. Miten ihminen voikin olla niin täynnä pahaa? Emmekä me voi sanoa mihinkään sanaakaan, sillä se on kuitenkin väärä ja voi sitä raivoa mikä siitä seuraa ja miten pitkään, eli se jaksaa yksin vaikka miten. On kuin bensaa tuleen heittäisi jos yhtään mitään yrittää. Huh!
        Me emme edes viitsi puhua siitä ihmisestä mitään, kun tulee paha mieli, eikä siitä ole mitään hyvää sanottavaa.


      • Hyvis! =)
        Läpeensä paha kirjoitti:

        Olen ketjun aloittaja.
        Olen täysin samaa mieltä kanssasi siitä, että ihmiset täällä kirjoittavat ilkeitä asioita toisilleen. Ne tuovat täsmälleen mieleen mieheni entisen tyttöystävän, sillä hän on juuri tuollainen. Tosin täällä ei sanoja siivitä nyrkit ja potkut, kuten hänellä, mutta ilkeistä kirjoittajista voin hyvin kuvitella myös sen.
        Ihan oikeassa olet siinä, että näen mieheni ikävän lapsia kohtaan, vaikka hän ei tiedä kenen lapsia ovat (ovat kovasti eri näköisiä), mutta kyllähän niihin kiintyy kuitenkin, sillä nehän ovat vain lapsia.
        No, me olemme keskittyneet nyt kaikkeen aivan ihanaan, eihän se lapsia korvaa, mutta kun ei kerran niitäkään näe, niin voihan sitä sitten nauttia kaikesta muusta.
        Tehdään tosiaankin hyviä ruokia. Pyykkikori paistaa tyhjyyttään. Koti kiiltää puhtauttaan ja tuoksuu raikkaalta. Rakkaus kukoistaa ja sitä hoidetaan hyvin. Nyt viikonloppuna käytiin lauantaina 50km pyörälenkillä, siitähän tulee jo traditio! Lauantai iltana käytiin tanssimassa ja eilen sunnuntaina ajeltiin moottoripyörällä 431km. Oli aivan ihana ilma ja paljon muita prätkäilijöitä liikenteessä.
        On ollut mielettömän raskasta edes yrittää nähdä lapsia, kaikki se pa..a mitä lasten äidiltä tulee niskaan. Ja miten se aina vaan jaksaa, vuosia. Vieläkö se kiusaa meitä senkin jälkeen, kun lapset ovat yli 18 kaikki 3 ? Yksi on nyt jo ja 2 lähellä. Miten ihminen voikin olla niin täynnä pahaa? Emmekä me voi sanoa mihinkään sanaakaan, sillä se on kuitenkin väärä ja voi sitä raivoa mikä siitä seuraa ja miten pitkään, eli se jaksaa yksin vaikka miten. On kuin bensaa tuleen heittäisi jos yhtään mitään yrittää. Huh!
        Me emme edes viitsi puhua siitä ihmisestä mitään, kun tulee paha mieli, eikä siitä ole mitään hyvää sanottavaa.

        Ihana olla hyvis, miehen uusi vaimo, lohduttaa miestä, kun lasten äiti ei anna lapsia!

        Pahis lasten äiti ei anna lapsia! Ja minä olen hyvä ihminen, lohduttaja, unohduttaja, pidän hyvänä ja pallutan. Tervetuloa rakas mieheni puhtaasen pullantuoksuiseen kotiin, jossa ruoka valmiina.

        Ihana olla hyvis! =)


      • ????
        Läpeensä paha kirjoitti:

        Olen ketjun aloittaja.
        Olen täysin samaa mieltä kanssasi siitä, että ihmiset täällä kirjoittavat ilkeitä asioita toisilleen. Ne tuovat täsmälleen mieleen mieheni entisen tyttöystävän, sillä hän on juuri tuollainen. Tosin täällä ei sanoja siivitä nyrkit ja potkut, kuten hänellä, mutta ilkeistä kirjoittajista voin hyvin kuvitella myös sen.
        Ihan oikeassa olet siinä, että näen mieheni ikävän lapsia kohtaan, vaikka hän ei tiedä kenen lapsia ovat (ovat kovasti eri näköisiä), mutta kyllähän niihin kiintyy kuitenkin, sillä nehän ovat vain lapsia.
        No, me olemme keskittyneet nyt kaikkeen aivan ihanaan, eihän se lapsia korvaa, mutta kun ei kerran niitäkään näe, niin voihan sitä sitten nauttia kaikesta muusta.
        Tehdään tosiaankin hyviä ruokia. Pyykkikori paistaa tyhjyyttään. Koti kiiltää puhtauttaan ja tuoksuu raikkaalta. Rakkaus kukoistaa ja sitä hoidetaan hyvin. Nyt viikonloppuna käytiin lauantaina 50km pyörälenkillä, siitähän tulee jo traditio! Lauantai iltana käytiin tanssimassa ja eilen sunnuntaina ajeltiin moottoripyörällä 431km. Oli aivan ihana ilma ja paljon muita prätkäilijöitä liikenteessä.
        On ollut mielettömän raskasta edes yrittää nähdä lapsia, kaikki se pa..a mitä lasten äidiltä tulee niskaan. Ja miten se aina vaan jaksaa, vuosia. Vieläkö se kiusaa meitä senkin jälkeen, kun lapset ovat yli 18 kaikki 3 ? Yksi on nyt jo ja 2 lähellä. Miten ihminen voikin olla niin täynnä pahaa? Emmekä me voi sanoa mihinkään sanaakaan, sillä se on kuitenkin väärä ja voi sitä raivoa mikä siitä seuraa ja miten pitkään, eli se jaksaa yksin vaikka miten. On kuin bensaa tuleen heittäisi jos yhtään mitään yrittää. Huh!
        Me emme edes viitsi puhua siitä ihmisestä mitään, kun tulee paha mieli, eikä siitä ole mitään hyvää sanottavaa.

        Niin ja kävitte kanarialla, ja lähdette Viroon kesällä... Jep jep


    • Saa nauraa! =)

      Lasten äiti tekee erittäin helpoksi olla hyvis! =)

      Kiitos! =)

      Ei tarvitse mitenkään ponnistella, että voi paistatella! =)

      Ihanaa! =)

      Ja miten helppoa! =)

    • Kiitos vanhakot!

      Kyllä on uusikon helppoa olla hyvä ihminen

      monen (ei kaikkien) vanhakon jälkeen.

      Vanhakko rutisee, valittaa, vaatii, kiusaa lapsia tai lapsilla ja vaikka mitä, siinä on helppoa olla parempi.

      Mukava, hyväntuulinen, ei esitä koko ajan vaatimuksia, hellä, antelias, voi, vaikka mitä!

    • Iso kiitos! =)

      Kiitos lasten äidille, kun et lykkää lapsiasi meille koulujen kesälomilla ruokittavaksi. Laitat äitisi ruokkimaan lapsesi sen minkä hän jaksaa! =)

    • SUN IHANA MIES MEILL

      Kiitos tosiaan, helppo oli iskeä perheellinen mies, ei paljon tarvinnut houkutella. Hyvä kroppa ei raskauksien pilaama, ulkonäkö paras mahdollinen, ja ei mustia silmänaluksia kakaroiden valvottaessa. Loistava olotila.

      Mies kertoi kuinka väsynyt oli yövalvomiseen ja akan nalkuttamiseen, alati lihovaan muijaan. Onneksi minä tulin ja pelastin.

      Kiitos että otit opiksesi ettet tuo niitä likaisia lapsia tänne meidän valkoiselle sohvalle ja tyhjentämään jääkaappia.

      Mies on ihana kun on rahaa ja rakastava minä vierellä. Sanoikin että miksi en tullut ennemmin hänen elämäänsä.
      Emme kestäsi niitä kiukkuisia kakaroita.

      Kyllä kannattaa iskeä perheellinen mies, ja kiva nähdä miten exä raivoo ja kärsii kun yksin raataa, mutta exän vika, miksi oli miehelle ilkeä.

      • Kaikki edut!

        Ja niin kolmas juhlii vaan!


      • samaa saat kuin kylv

        Käsittämättömän härskiä ja itsekästä keskustelua. Olen aina ihmetellyt ihmisiä, jotka ei halua lapsiaan huoltaa.Uudet kumppanit haukkuu puolisonsa lapsia. Kuitenkin mies myös vastuussa lapsistaan ja siitä mitä ovat. Yleensä itsekkyys kolahtaa elämässä omaksi tappioksi ennenpitkään. Älä vaan tule raskaaksi Mia ei jaksa sitten enää sua ja älä myöskään sairastu, koska silloin joudut kiertoon. Mies on toimintatapansa valinnut ja se koskee myös sua tarvittaessa. Uusia naisia löytyy..


    • Nyt rauhallista

      Mies asui yksin, vapaana. Entisen raivoaminen ja häiriköinti alkoi, kun minä tulin kuvioihin, eli miehen elämään. Kaikki oli "hyvin" siihen asti, kun entinen tyttöystävä ei vielä tiennyt minusta.

      Mieheni sai nähdä lapsia, viedä mökille ja viettää lasten kanssa aikaa. Maailma kääntyi päälaelleen, kun mieheni ja minun suhde paljastui lasten äidille.

      Mieheni "perhe" oli 3 lasta. Ei muuta. Jos nyt nekään sitten oikeastaan, kun lasten äiti päätti niin.

      • Sellasia!

        Niin "lissu", "oikea mies", woedijo", "leskiäiti", "kolmas tulee väliin" ja olet ainakin myös "häiriköt rassaa vaan"

        Siis oli heillä ennen eroaan ollut elämä melkoista helvettiä yhdessä. Sitten kun asuivat erikseen, oli sujunut rauhallisemmin, kaksi niin täysin erilaista ihmistä, mies siisti kuin mikä ja lasten äiti ei todellakaan, mies joutui etsimään pöytiä ja lattioita aina kun tuli matkoiltaan. Mies ei käytä alkoholia ja lasten äidille se on erittäin tärkeää, hän ei keksi mitään tekemistä esimerkiksi mökillä, jollei ole ryyppyseuraa. Mökillä ei kertakaikkiaan voi tehdä yhtään mitään. Saunassa ja uimassa hän ei käy, ei kalasta, ei leikkaa nurmikkoa, ei mitään, kaipaa kaupunkiin baariin vain.

        Näitähän sinä et taida ymmärtää ollenkaan ja ne on kiva vääntää taas ihan väärinpäin, eikö niin!

        Taidan todeta tämän ihan turhaksi, eipä täällä montaa järkevää kirjoittele. Toiset saavat vain muiden mollaamisesta päivän nautinnon ja tuntevat ilmeisesti itsensä kovasti paremmaksi niin.

        Heipparallaa! Ole keskenäs! =)


      • ????
        Sellasia! kirjoitti:

        Niin "lissu", "oikea mies", woedijo", "leskiäiti", "kolmas tulee väliin" ja olet ainakin myös "häiriköt rassaa vaan"

        Siis oli heillä ennen eroaan ollut elämä melkoista helvettiä yhdessä. Sitten kun asuivat erikseen, oli sujunut rauhallisemmin, kaksi niin täysin erilaista ihmistä, mies siisti kuin mikä ja lasten äiti ei todellakaan, mies joutui etsimään pöytiä ja lattioita aina kun tuli matkoiltaan. Mies ei käytä alkoholia ja lasten äidille se on erittäin tärkeää, hän ei keksi mitään tekemistä esimerkiksi mökillä, jollei ole ryyppyseuraa. Mökillä ei kertakaikkiaan voi tehdä yhtään mitään. Saunassa ja uimassa hän ei käy, ei kalasta, ei leikkaa nurmikkoa, ei mitään, kaipaa kaupunkiin baariin vain.

        Näitähän sinä et taida ymmärtää ollenkaan ja ne on kiva vääntää taas ihan väärinpäin, eikö niin!

        Taidan todeta tämän ihan turhaksi, eipä täällä montaa järkevää kirjoittele. Toiset saavat vain muiden mollaamisesta päivän nautinnon ja tuntevat ilmeisesti itsensä kovasti paremmaksi niin.

        Heipparallaa! Ole keskenäs! =)

        Niin ja tahallaan tuli raskaaksi, onneksi tajusi neljännen abortoida.... Eikö vaan?


      • Kolmannella kivaa
        ???? kirjoitti:

        Niin ja tahallaan tuli raskaaksi, onneksi tajusi neljännen abortoida.... Eikö vaan?

        Ja taas kolmas juhlii ja saa kaiken!


    • Koti puhtaana!

      Joskus voi olla raskasta, kun yrittää mielenvikaisesta aikuisesta huolimatta tavata lapsia. Lapset tarvitsisivat lähelleen jonkun tasapainoisen aikuisen ihmisen. Mutta on varmasti helpottavaa itselle, kun tekee päätöksen, ettei enää yritä!
      Jokseenkin ymmärrän tilanteenne, sillä me olemme suhteellisen samanlaisen kuvion käyneet läpi vuosien saatossa.
      Hyvää kesää teille!

      • samankaltaista

        Täälläkin pariskunta, joka on päätynyt samanlaiseen ratkaisuun kuin ap. 10 vuoden yrittämisen jälkeen, joka oli raastavaa ja kuluttavaa aikaa sekä lapsille että meille. Miehen exä manipuloi lasten mieliin sen että isä on surkea paska, jolla on arvoa vain rahapussina. Luulimme että viimeistään teini-ikäisenä lapset kykenisivät ajattelemaan ja punnitsemaan asioiden oikeaa laitaa omilla aivoillaan, mutta valitettavasti äidin vuosia jatkunut manipulointi oli tehnyt tehtävänsä. Emme ole enää vuosiin ottaneet lapsia meille. Toki isä joskus soittelee ja ollaan ns. kohteliaita puolin toisin.
        Joskus peli täytyy vaan pistää poikki. Elämänlaatumme on parantunut huomattavasti.


      • ...........
        samankaltaista kirjoitti:

        Täälläkin pariskunta, joka on päätynyt samanlaiseen ratkaisuun kuin ap. 10 vuoden yrittämisen jälkeen, joka oli raastavaa ja kuluttavaa aikaa sekä lapsille että meille. Miehen exä manipuloi lasten mieliin sen että isä on surkea paska, jolla on arvoa vain rahapussina. Luulimme että viimeistään teini-ikäisenä lapset kykenisivät ajattelemaan ja punnitsemaan asioiden oikeaa laitaa omilla aivoillaan, mutta valitettavasti äidin vuosia jatkunut manipulointi oli tehnyt tehtävänsä. Emme ole enää vuosiin ottaneet lapsia meille. Toki isä joskus soittelee ja ollaan ns. kohteliaita puolin toisin.
        Joskus peli täytyy vaan pistää poikki. Elämänlaatumme on parantunut huomattavasti.

        Samankaltaisia kokemuksia täälläkin.

        Tosin mieheni lapset ovat aikuisiällä ottaneet itse isäänsä ja minuun yhteyttä ja halunneet meidät osaksi elämäänsä. Nykyään kyläilemme puolin ja toisin ja mieheni saa olla pappa lapsenlapsilleen. Yksi mieheni lapsista on katkaissut välit äitiinsä, koska ei kyennyt antamaan anteeksi tämän manipulointia. Olemme kyllä puhuneet hänelle, että kannattaa antaa anteeksi ja että äiti on varmasti nyt pahoillaan, mutta ei se ole auttanut.

        Suosittelen siis kaikkia eronneita vanhempia miettimään sanojaan ja tekojaan lasten läsnäollessa. Saattaa nimittäin se pilkka osua myöhemmin omaan nilkkaan. Mieheni oli aina hyvä ja rakastava isä lapsilleen, mutta kun lasten äiti tuli uuden miehensä jättämäksi, hän päätti pahan olonsa vuoksi tuhota samalla useammankin elämän. Alkoi lasten vieraannuttaminen ja manipulointi, isän haukkuminen ja halveksuminen, sosiaaliviranomaisille ja lapsille valehteleminen. Lapsille kertoi aina, että isä vihaa teitä, ei halua nähdä teitä, isän uusi vaimo on h-uora, joka myös vihaa teitä. Muutti toiseen kaupunkiin, vaihtoi kaikki puhelinnumerot. Lapset ovat nyt aikuisiällä kertoneet saaneensa äidiltä selkään, jos puhuivat isästä tai minusta, tai jos osoittivat minkäänlaista ikävää isää kohtaan, tai halua nähdä isää vielä.

        Yksi lapsista käy terapiassa nykyään. Hän tuntee syvää katkeruutta äitiään kohtaan. Äiti on manipuloinut häntä vuodesta toiseen lapsena ja teininä, väitti ettei isä enää rakasta, eikä koskaan maksa mitään eikä halua tavata. Samaan aikaan mieheni yritti kaikkensa saadakseen yhteyden lapsiinsa. Kaikki dokumentit ja yhteydenotot sosiaalitoimistoon ovat tallella.

        Kannattaa miettiä, miten toimii eron jälkeen. Vaikka kuinka v-ituttaisi, olisi katkera ja kostonhimoinen, niin onko se kosto todella niin suloinen, että sen takia kannattaa uhrata lasten hyvinvointi?


    • Antaa olla!

      Lasten äiti on jo huolellisesti suorittanut lasten manipuloinnin lasten isää ja lasten äitipuolta vastaan.

      Sille työlle me emme voi mitään. Myrkytys on perusteellisesti suoritettu.

      Tässä tapauksessa me olemme aina antaneet lasten ymmärtää, että lapset itse ja vain lapset (ei lasten äiti) ovat tervetulleet meille milloin vain. Olemme aina joskus kun olemme heidät saaneet tehneet heidän kanssaan kaikkea kivaa. Ja kun ovat pois lähteneet, niin olemme sanoneet, että oli kiva nähdä ja mukavaa kun tulitte ja tulkaahan taas.

      Ja miten on, jälkeen tulee lasten äidiltä sellaista pas..a tapaamisesta palautteena, että oksat pois.

      Nyt muistamme lapsia enää postitse. Nuorimmalla tytöllä oli rippijuhlat, mutta ei soittanut ja kiittänyt korusta, vaikka meidän ostamamme puhelin on heillä ja siihen maksamamme liittymä on auki ja käytettävissä. No, puhelimen sopimus loppuu sitten syyskuussa, emmekä jatka sitä. Olkoon sekin!

      Lasten äidin väkivaltaisuuden takia me emme ole mihinkään juhliin osallistuneet. Hän huutaa, hakkaa ja potkii, sekä hänen isänsä ja äitinsä (jotka ovat alkoholisteja) osallistuvat myös. Joten ei ole kiva mennä, kun tietää mitä tuleman pitää.

      Tylsintä on, kun lähivanhemman pitää myrkyttää ihan kaikki.

      Lasten äiti ei ajattele ketään muuta kuin itseään, ei edes lapsiaan.

    • Hellurei!

      Ei mutta hei!

      Hyvää juhannusta kaikille!

      Me lähdetään aviomieheni kanssa kahdestaan matkalle ja tullaan vasta ensi viikolla!

      Kun nyt sitten ei tarvitse niitä lapsiakaan miettiä, kiitos lasten äidin!

      On kuin taas yksi kuherrusmatka! Huoh! Plääh!

      Mullon niin ihana miäs!

      • ????

        Niin joo sinne Viroon!


      • pastori pepelius

        On siul ihana mies, kun ei kiusaa omia lapsia ja exää sinunlaislla otuksella. Kunnon mies, semmoinen onkin hyvä isä, joka ei tuo ongelmatapauksia omien lasten luokse. Häpee ja itkee syvällä sisimmässään, mitä tuli oikein tehtyä, että valitsi väärän tien, sinut.


      • Puhdas ihanuus!
        pastori pepelius kirjoitti:

        On siul ihana mies, kun ei kiusaa omia lapsia ja exää sinunlaislla otuksella. Kunnon mies, semmoinen onkin hyvä isä, joka ei tuo ongelmatapauksia omien lasten luokse. Häpee ja itkee syvällä sisimmässään, mitä tuli oikein tehtyä, että valitsi väärän tien, sinut.

        Niinpä ja nyt me nautitaan täysillä!

        Rakastellaan häiriöttä ja ollaan onnellisia! Ah ja wau!

        Mikäs tässä ollessa!

        Meillä on niin puhdas mieli, kun ihan eräs muu (suhteemmee ulkopuolinen, eli lasten äiti) on päättänyt, että me saamme olla kuin kuherteleva nuoripari ihan kaikessa rauhassa.

        No, me sitten nautimme! =)


      • Juppeli!
        ???? kirjoitti:

        Niin joo sinne Viroon!

        Ja niin on taas kolmannella kivaa! =)


      • Kiva olla vaan
        pastori pepelius kirjoitti:

        On siul ihana mies, kun ei kiusaa omia lapsia ja exää sinunlaislla otuksella. Kunnon mies, semmoinen onkin hyvä isä, joka ei tuo ongelmatapauksia omien lasten luokse. Häpee ja itkee syvällä sisimmässään, mitä tuli oikein tehtyä, että valitsi väärän tien, sinut.

        Kolmas se nauttii vaan!


    • virveli härveli

      Meil kans, ei edes oteta miehen kakaroita sillon kun pitäs, vaan sillon kun meille sopii. Miehen ex akka saa soveltaa omat jutut sillon kun me sanotaan.

      Ja kukapa tommosia kiljuhanhia montaa kertaa edes ottaiskaan. Ihanaa, ei tarvi katella huonosti kasvatettuja lapsia eikä syöttä niille maksalaatikkoa, jota tarjoamme joka kerta kunt äällä ovat. Se on terveellistä.

      Me ajattelemme lasten tervyttä. Mies sanookin että olen kuin luonnostaan äiti hänenlapsilleen.

      • Epäreilua.

        Yksinhuoltajuuden halusi, ni pitäköön pentunsa!
        Mutten ymmärrä mitä se käy ruikuttamassa lastenvalvojille. Itte halus ne vaan ittelles, eikä oo halunnu antaa tapaamisiin, ni pitää nyt sit vaan.
        On se yrittäny et kirjotetaan uus tapaamissopimus, muttei se vanhakaan toimi, ku ei millonkaan sovi alottaa niitä tapaamisia sen puolelta. Olen vaan ilmottanu, et on jo yks pätemätön, et se riittää, kun ei sekään sovi vaikka olen ollu hakemas, ni ketään ei o ollu paikalla sovittuna aikana. Ei kukaan jaksa ja voi ajaa aina kattomaan monta sataa kilometrii, sittei oo ketään. Muttei se sitä ajattele, kun se ei sitäkä maksa, eikä aja. 2 vuotta jaksoin yrittää, et varmaan teidän mielestä liian vähän, mut kuka turpiin jaksaa ottaa aina vaan. En minä ainakaan.


      • .....

        On se mies ottanut, sen naisen. Ja varmaan aika monta kertaa ja monissa asennoissa.


      • Kolmannen kivat!
        ..... kirjoitti:

        On se mies ottanut, sen naisen. Ja varmaan aika monta kertaa ja monissa asennoissa.

        Joo ja kolmannella on kivaa!


    • Ihanaa!

      Kyllä on ihana rauha!

      Tämä on niin mukavaa!

      Kyllä kelpaa, kun ei ole lapsia kiusana..
      ..lapsia joita ei ole itse tähän maailmaan halunnut, ei suunnitellu, ei tehnyt!

      Mukavaa elämää!

      Voi ajatella vain itseään ja passata miestään!

      • ällöt kakarat

        Älä muuta sano, nyt meilläkin mies jäi työttömäksi, ei tarvi edes elareita maksaa, ne menee sossun kautta vaikelan, en tiiä, eikä kiinnosta. Ensiviikolla vaihdamme auton ja lähdemme thaimaahan.. ilman miehen kitiseviä kakaroita... kaksi viikkoa... ei voi paremmin asiat olla.

        Ällöttä kun joskus kakarat soittelee, yleensä emme vastaa puhelimeen, vaan vastaaja on päällä. Kiirettä pukkaa. On ihanaa olla kahden vaan, ovi lukossa ja puhelin äänettömällä.


      • peiliin katsomaan
        ällöt kakarat kirjoitti:

        Älä muuta sano, nyt meilläkin mies jäi työttömäksi, ei tarvi edes elareita maksaa, ne menee sossun kautta vaikelan, en tiiä, eikä kiinnosta. Ensiviikolla vaihdamme auton ja lähdemme thaimaahan.. ilman miehen kitiseviä kakaroita... kaksi viikkoa... ei voi paremmin asiat olla.

        Ällöttä kun joskus kakarat soittelee, yleensä emme vastaa puhelimeen, vaan vastaaja on päällä. Kiirettä pukkaa. On ihanaa olla kahden vaan, ovi lukossa ja puhelin äänettömällä.

        EC vaimo on miehesi valinta kuten lapsetkin, sinäkin olet saman miehen valitsema. Aika kehno mies, jos ei lapsistaan yhtään välitä. Olet valinnut aikamoisen surkimuksen mieheksesi ja oot vielä ylpeä hänestä. Sinä ja miehen exä ootte saman miehen valintoja ja kerran olleet kaikkein rakkaimpia. Olet tainut myötävaikuttaa lasten tapaamattomuuteen.


      • ällö
        ällöt kakarat kirjoitti:

        Älä muuta sano, nyt meilläkin mies jäi työttömäksi, ei tarvi edes elareita maksaa, ne menee sossun kautta vaikelan, en tiiä, eikä kiinnosta. Ensiviikolla vaihdamme auton ja lähdemme thaimaahan.. ilman miehen kitiseviä kakaroita... kaksi viikkoa... ei voi paremmin asiat olla.

        Ällöttä kun joskus kakarat soittelee, yleensä emme vastaa puhelimeen, vaan vastaaja on päällä. Kiirettä pukkaa. On ihanaa olla kahden vaan, ovi lukossa ja puhelin äänettömällä.

        Minkälainen olit itse kakarana. On helppo sanoa ,*ällöt kakarat* kun ei muista minkälainen itse oli siinäiässä.


    • Ällöttääx! =)

      Ja lärvätsalo gou gou gou!

    • Ottakaa muita!

      Joku on tuolla kirjoittanut.. ..ottakaa tekin ihan jonkun muun lapsia.

      Ihan sama kenen ne on. Tulee niihinkin läheiseksi.

      Miksi ne pitää olla jonkun määrätyn naisen, varsinkin jos se nainen on niin vaikea ja hankala.

      Niitä on varavanhempia, sijaiskoteja, yms. Monet antavat mielellään, että saavat hetken huilata.

      • silmät pyöreenä

        OTTAKAA JONKUN MUUN LAPSIA??
        Ai kauhee.... eihän kenenkäänl apsia voi noin vain ottaa...


      • Köyhää yläpäästä!
        silmät pyöreenä kirjoitti:

        OTTAKAA JONKUN MUUN LAPSIA??
        Ai kauhee.... eihän kenenkäänl apsia voi noin vain ottaa...

        Täällä on aikamoisia tyhjäpäitä, kuten toi "silmät pyöreenä"

        Ei ymmärtäny millai ottaa muiden lapsia.

        Nyt tajuan näitä kirjoituksia, kun on vajaapäisten kirjoittamia, ei siis maksa vaivaa!!


    • Ilon päivät

      Juppeli!
      Nyt saa nauttia kesästä vapaasti.
      Ilman omantunnontuskia, syyttömänä, puhtoisena pulmusena!

    • Daitsu

      Nyt menee jotain ohi ja pahasti. Eli on kolme lähes täysi-ikäistä lasta, jotka eivät ole saaneet tavata isäänsä, kun heitä ei ole tuotu tapaamisiin? Yli 12-vuotias saa kuitenkin lain mukaan päättää itse, kumman vanhemman luona asuu ja häntä voidaan kuulla käräjäoikeudessa, kun tapaamisista sovitaan. Ilmeisesti ei ole ollut haluja hakea käräjiltä päätöstä.

      • Neuvoja sataa

        Rakas Daitsu!

        Tässä ei ole haluja enää yhtään minkäänlaiseen lisäriitelyyn mielipuolen kanssa.

        Tulee sellainen olo, että juostaan niin kauas kuin mahdollista ja katkaistaan ihan kaikki viestimet.

        Daitsu et ole tainnut koskaan saada olla mielipuolen uhrina? Ihminen, joka hakkaa, potkii, huutaa, sekoilee, kotona sikolätti mutta silti haukkuu koko ajan muita, manipuloi erittäin taitavasti, petti koko suhteen ajan (kuulemma), jaksaa yksinäänkin piinata rauhallisen avioparin elämää eri kautta, kuten eri viranomaiset, sukulaiset, tuttavat, ystävät. Se keksii koko ajan jotain uutta. Nyt kun on mennyt noin 10 vuotta, on jo vähän laantunut, mutta käsittämätöntä, kuinka kauan jaksaa.

        Lapsethan on manipuloitu täysin. Varmasti ovat ihan sitä mieltä, että meillä on pelottavaa, mitälie. Pää on täynnä syötettyjä ajatuksia.

        Ulkopuolisen on aina niin helppo arvostella. =)

        Onneksi meidän suhde kukoistaa.

        Me olemme kääntäneet tämän voimistamaan meidän yhteiseloamme ja nautimme jokaisesta hetkestä täysillä.


      • koska..

        viranomaiset valehdelleet alusta asti lapsen olosuhteet, vieraannuttaneet ja manipuloineet lasta ja lapsen toiveita yhdessä äidin kanssa isää vastaan..


    • Äpäriä tekkee tänne

      Kyllä lasten äiti saakin kakaransa pitää, kun on ne päättänyt maailmaan saattaakkin.

      Miksi edes lykkäisi niitä muille, niille, jotka niitä ei ole niitä synnyttänyt, kuten muka isälle tai muille.

      Miksi vaatii edes elatusmaksua siltä; muka isältä.

      Varsinkin, jos on niitä vielä avioliiton ulkopuolella väsännyt. Ja kyllä nainen tietää, onko hän naimisissa vai ei. Eli ihan itse päättää.

      • ja höh

        Kyllä se mieskin on ihan itse päättänyt lisääntyä, niin vastuu kuuluu myös hänelle. Sillä ovatko lapset syntyneet avioliitossa, vai eivät, ei ole mitään väliä. Lapseen siinä kuuluu olla sitoutunut, ei ex-vaimoon..


      • Missä äitien järki ?
        ja höh kirjoitti:

        Kyllä se mieskin on ihan itse päättänyt lisääntyä, niin vastuu kuuluu myös hänelle. Sillä ovatko lapset syntyneet avioliitossa, vai eivät, ei ole mitään väliä. Lapseen siinä kuuluu olla sitoutunut, ei ex-vaimoon..

        Ensin naiset ruikuttaa miestä lisääntymään.

        Sitten kun saavat tahtonsa läpi ja niitä äpäriä tulee, alkaa kiukuttelu ja vaatimukset miehelle.

        Mies ei jaksa, lähtee ja siitä nainen alkaa sodan. Mies jos tahtoo lapsia vielä nähdä, niin joutuu taistelemaan tosissaan.

        Lasten äiti huutaa, että sinä olet ne tänne myös tehnyt, mutta huutaa ja vaatii ja tekee kaiken ihan järjettömän vaikeaksi.


      • onko se mies vammain
        Missä äitien järki ? kirjoitti:

        Ensin naiset ruikuttaa miestä lisääntymään.

        Sitten kun saavat tahtonsa läpi ja niitä äpäriä tulee, alkaa kiukuttelu ja vaatimukset miehelle.

        Mies ei jaksa, lähtee ja siitä nainen alkaa sodan. Mies jos tahtoo lapsia vielä nähdä, niin joutuu taistelemaan tosissaan.

        Lasten äiti huutaa, että sinä olet ne tänne myös tehnyt, mutta huutaa ja vaatii ja tekee kaiken ihan järjettömän vaikeaksi.

        Eli eikö mielestäsi mies osaa sanoa, ettei halua lapsia? Voi miten avuttomia ukkoja toiset ottavat.

        Ja kyllä mies on vastuussa niistä panoistaan.. Jos mies ei tajua ehkäisyn päälle niin ei hyvin mene. Ja katsoisi typerys vielä kenen kanssa lapsia hankkii ihan tietoisesti..


      • Reilua vain!
        onko se mies vammain kirjoitti:

        Eli eikö mielestäsi mies osaa sanoa, ettei halua lapsia? Voi miten avuttomia ukkoja toiset ottavat.

        Ja kyllä mies on vastuussa niistä panoistaan.. Jos mies ei tajua ehkäisyn päälle niin ei hyvin mene. Ja katsoisi typerys vielä kenen kanssa lapsia hankkii ihan tietoisesti..

        Nainen kantaa 9kk lapsen vatsassaan.

        Nainen tietää, jollei ole ehkäisyä.

        Nainen tietää, ettei hän ole avioliitossa kyseisen miehen kanssa.

        Naiset usein omivat lapset kuitenkin, omistavat mielestään, päättävät mitä erossa/avoerossa tms. lapselle tehdään.

        Nainen saa olla vastuussa jo alusta asti.

        Minä olen nainen ja olen aina osannut itse päättää. Minä olen tiennyt olenko sillä hetkellä naimisissa. Minä olen tiennyt onko ehkäisyä käytössä. Minä olen kantanut vastuun.

        Minun yksi tyttöystävänikin sanoi, että hän tekee lapsia vain sen verran, kun hän ajattelee itse pystyvänsä yksin huolehtimaan, kun miehistä ei tiedä. Hän koki myös naisena olevansa itse vastuussa. Hän kylläkin ajaa pojat tapaamisiin 200km suunta aina, kun isä vain tahtoo nähdä. Myös hakee pois, eikä ole hankala, vaan on iloinen, kun isä tahtoo tavata.

        Lyhyesti: koska naiset omivat lapset kuitenkin, niin olkoon vastuussa yksin alusta asti.


    • Ihanan itsekästä!

      Elämä on helppoa ja ihanaa ilman lapsia!

      Voi ajatella vain itseään.

      Kaikki hemmottelu itselle ja miehelle! Wau!

      • kakarat pilaa kaiken

        Älä muuta sano. Kun lapset ei ole omia, ei ole vastuuta, ja ne voi paluattaa kun alkaa ärsyttää. No me olemme niin tottuneet ylelliseen elämään että olemmekin vähnetäneet miehen lasten tuloa tänne, saavat tulla kertan puolessa vuodessa, enempää emme jaksaisi, sekin on kovaa työtä kun ovat täällä.

        Exä suuttui mutta ei haittaa, sen parempi pääsi siitäkin nalkuttavasta lehmästä eroon.

        Ja nuo kakarat.. onneksi ei ole omia, en jaksaisi passata.. nyt mies passaa minua, ja on itsekin virkistynyt kun ei lapset rassaa.


    • Helppoa!

      Lapset ovat ihania eivätkä ärsytä.

      Lasten äiti on ärsyttävä. Onneksi on muita lapsia jotka pääsevät ja haluavat tulla. Pidetään hauskaa.

      Ja elämä on ihanaa ihan ilman lapsiakin. Ei me kaivata niitä ollenkaan.

      Passataan toisiamme! Ja molemmat nautiskelee! Ihanaa!

    • Kyl o kivaa ja vapaa

      Tää on niin ihana vapaata viettää lomaa ilman synnyttäjän kakaroita, et oli pakko tulla kirjoittamaan siitä tänne!

      Lasten äiti pitäköön aviottomat lapsensa, ei tarvitse tyrkyttää niitä meille ollenkaan!

      Eilenkin käytiin ottamassa aurinkoa ja uimassa kesken päivän, eväät vain kahdelle ja menoksi, eikä kukaan rutissut yhtään mitään!

      Illemmalla kaupungilla kahveilla ja leivoksilla hyvän kotiruoan jälkeen! Njami!

      Voe mahoton ku on kivvoo!

    • Niin vapaata!

      Taas ihana nautinnollinen ja vapaa viikonloppu takana!

      Ei yh:n lapsia rasitteena. Ihanaa!

      Uitu ja harrastettu seksiä paljon! =)

      Lepposaa ja mukavaa!

      Kiitos vielä tästä rauhasta, on mukavaa, ettet tyrkytä kersojas! =)

      • l-ö

        Ketä kiinnostaa? Taitaa olla huomionhakuisutta, kun tunnet tarvetta raportoida noin kiihkeästi.


    • Kivaa on kahdestaan!

      Jep jep!

      Taas aivan mielettömän ihana viikonloppu takana! Voi mikä rauha!

      Ollaan älyttömän rakastuneita edelleen ja on todella kivaa, kun ei ole häiriötekijöitä, vaan saadaan nauttia täysillä tästä vapaudesta!

      Koti kunnossa, kaikki tehtynä ja puhtaana, mennään minne nokka näyttää! =)

      Ei voi kuin olla tyytyväinen ja iloinen!

      Kiva jakaa tämä hyvä mieli täällä, kun monella on vain ikävää kirjoitettavaa!

    • Ei kuulu enää meille

      Jos hankala lasten synnyttäjä tahtoo pitää lapsensa vain itsellään, niin minkä sille mahtaa. On silloin syytä vain luovuttaa ja alkaa katsoa muihin suuntiin.

      Antaa pask.n olla, sillä jos pask..n koskee tikullakaan, niin pinta menee rikki ja se alkaa haista vielä enemmän.

      Miksi viitsii nähdä vaivaa ja riidellä moisen kanssa, koska ei sellainen hae kuin jatkuvaa riitaa. Sellainen saa jotain sairasta nautintoa siitä. Antaa kersojen ja niiden äidin olla keskenään, maksaa vain ihan pakolliset minimit. Siitä saa sitten sen kun kerran tahtoo olla hankala.

      • päättäkää jo!

        Nää on juttuja joita ei oikein tahdo käsittää..

        Ensin haukutaan äitiä kun ei halua että lapset menevät isän luo kun siellä on vieras ihminen.

        Ja sitten haukutaan kun lapset menevät isän luokse kun siellä on vieas ihminen?

        Mitä sen äidin oikein pitäisi tehdä?? Aina se on väärin.

        Heh.. ette taida itsekkään tietää mitä haluutte.

        Mutta lapselle, äidille ja miehelle on aina parempi se ettei se vieras ihminen nää sitä lasta, on paljon paremmat edellytykset elää normaalia lapsen elämää kuin elää paikassa, jossa kiusataan ja haukutaan ja tehdään olo erittäin hankalaksi. Se ei ole lapen elämää, sitä ei ymmärrä muut kuin lapset ja lastenäidit. Uusiot tykkää siitä että lasta kiusataan.


    • 13579(&¤#

      Tiedän, ettet oikein käsitä asioita.

      Yritän kuitenkin vielä kirjoittaa, vaikka turhaahan se on, kun olet jo päättänyt kuinka asiat ovat.

      Meillä:

      - lasten äiti haluaa, että lapset kävisivät elatusavunmaksajalla

      - lasten äiti ei halua kuitenkaan että tapaamiset toteutuvat, vaan terrorisoi tapaamiset täysin

      - kun joskus tapaamiset ovat onnistuneet parin vuoden väännön jälkeen, riehuu äiti vuoden jälkeenpäin, eikä ole mihinkään tyytyväinen, vaikka lapset ovat olleet iloisia

      ( ymmärtäisin tästä, että lasten äiti ei osaa päättää )

      - tämä ns."vieras ihminen" ( joita lapsi tulee elämänsä aikana näkemään paljon, eli muitakin kuin äitipuolensa ) on ollut ihan lasten itsensä tähden valmis ottamaan vastaan nämä kyseiset lapset, hoitamaan, ruokkimaan, viemään hauskuuksiin, opettamaan pelejä, viemään uimaan jne. aivan kuten siskonsa ja ystäviensäkin lapsia on aina ottanut luokseen ja pitänyt hyvin. En ole tehnyt yhtään minkäänlaista eroa lasten välille.Enkä ymmärrä miksi lapsia pitäisi kiusata?? Lasten äiti kylläkin kiusaa ja itkettää lapsiaan useinkin, mutta emme me.

      Sinun voi olla vaikea tätä ymmärtää ja varmasti kuitenkin ymmärrät väärin, mutta sille en sitten voi yhtään mitään.

    • Kiva kiva!

      Ihana rauha, ihana viikonloppu takana. Kiitos lasten äidille, että et tyrkytä sinun lapsiasi meille. Saimme rentoutua yhdessä ja kaikessa rauhassa taas uutta haastavaa tulevaa viikkoa varten! =)

    • SILLÄ LAILLA

      KIITOS SULLE KUN KATKAISIT ISÄN JA LASTEN VÄLIT.NAUTITKO SIITÄ?MIEHES ELI LASTENI ISÄ EI EHKÄ SANO MUTTA HÄN KOKEE SISÄLLÄÄN TUSKAA KUN EI NÄE OMIA LAPSIA.SINUN PILLUKO SE ON YKKÖNEN ELÄMÄSSÄ?ETTÄ SAAT UKON MULKKUA SINNE VITTUUSI?
      MIETIPPÄ HETKINEN. JOSSAIN VAIHEESSA SE MIES JÄTTÄÄ SINUT.KUN TAJUAA MIKÄ HIRVIÖ OLET.EI SE VITTUSI OLE MAAILMAN AINUIN VITTU.

      • Tahallaan ikävä! =)

        Lasten äiti katkaisi välit, en minä. onko se vaikea ymmärtää?

        Ilmeisesti on, jos on noin vajaaälyinen. =)

        Mutta ei silloin kannatteisi sitä kirjoittaa, jollei ymmärrä! =)

        Lasten äiti ei anna tapaamisten toteutua, oliko liian vaikea lause? =)

        Ilmeisesti! =)

        Vai, onko vain hauskaa ymmärtää tahallisesti väärin? =) Ilmeisesti niinkin! =)


      • Parempia aikoja

        Sinulla "SILLÄ LAILLA" on asiat aika huonosti.

        Tai oikeastaan todella huonosti.


    • Rauhassa vaan..

      Niin, jonkun ventovieraan ihmisen lapsia..

      Nainen on halunnut yksinhuoltajuuden ja haluaa pitää lapset itsellään..

      Miksi lainkaan puuttua asiaan, olkoon ihan rauhassa keskenään..

      Maksetaan elatusmaksut loppuun ja ollaan muuten kuin ei oltaisikaan..

      Ajatellaan lapsia, eivätkä sitten joudu riidan keskelle, kun annetaan olla..

      Lapsilla on rauhallisempaa toivottavasti, vaikka osaa lasten äiti kiehua yksinään..

    • Helppoa näin.

      Hyvä päätös!

      Antaa pas.an olla.

      Ihana elää rauhassa ihan omaa elämää!

      Meillä on elämä ihan tarpeeksi täynnä ilman sen naisen lapsia, ei me niitä tarvita. Työ vie tällä hetkellä mehut melkoisen tarkkaan ja vapaa-ajalla on ihana vain rentoutua, silloin kun sitä on.

      Rahaa tulee ja riittääpä enemmän itselle, kun ei tarvitse ostaa sen naisen lapsille ylimääräistä, kun niitä ei näe. Tulisi kuitenkin jotain ostettua.

      Ihan OK näin, sopii oikein hyvin meille; synnyttäjä pitäköön jälkeläisensä.

    • oletpa hauska

      HYVÄ HYVÄ! Olet hyvin oivaltanut sen, ettet ole oikeutettu kohtamaan tositen ihania lapsia. Tuon surun ettet saa nähdä toisen lapsia ja lapset eivät halua sinua nähdä, olet postanut mielestäsi tuolla tavalla, tosiasiassa lapset ja se exä on todella onnellisia ettei he näe sinua etkä kuulu heidän maailmaan.

      Mies on onnekas, kun ei tarvi pelätä sinun kostoa hänen läheisiin ihmisiin.

      Mies, öapset ja exä ovat tehnneet sen päätöksen, mutta katkerana kaljoissasi kuvittelet että sinä ole päätöksen takana... olet hauska.

      Olet tullut jätetyksi, joten sulla hyvä taktiikka käsitellä pettymystäsi... hih.

    • Ei välitetä roskasta

      Täällä yhdet ja samat ilkimykset kirjoittaa muille jostain? syystä ikäviä vastauksia.

      He eivät ilmeisesti etene omassa elämässään, vaan jauhavat paikallaan ja purkavat omaa mitättömyyttään ja turhautuneisuuttaan mollaamalla muita täällä.

      • ööööh

        ???

        Eikö tuo ap hehkuta koko ajan itse?

        Ja ei, minä en ole vastannut ainakaan hänelle ikävästi, joten ei ole puolusteluakaan tämä :)


    • pöllö istui puussa

      Minäkin nautin siitä, että sain itselleni miehen jota rakastan ja hän minua. Hän oli toki naimisissa kun tapasimme, mutta erosi sitten kun vaimo oli erittäin hankala tapaus, eikä lapsetkaan kovin fiksuja.

      En rikkonut perhettä, olin vain saatavilla kun mies tarvitsi, ja siitä se sitten lähti. Mies erosi ja nyt olemme onnellinen perhe, vaikka lapset täällä laiskana joskus majaileekin, niin onhan isän nähtävä että lapset voivat hyvin äitinsä luona, ja siksi on hyvä joskus nähdä heitä.

      On ihanaa kun voi sanoa että on lapsiperheellinen vaikkei omai olekkaan, mutta äitipuolena olo on lähes sama asia, paitsi se vaippaiakaon jäänyt onneksi pois.

      Hyvän miehen sain, kun vähän järkkää asioita, kaikki järjestyy. Ei kantsi olla ilkee vaimo joku vielä vie. Ja lapset tykkää musta mutta minä en heistä, mutta onneksi ei ole täällä usein.

      Ehkä se löytää vielä uuden äijän itselleen ja lopettaa minun syyttelyn, itse rikkoi perheensä. Mitä sitten vaikka olisin rikkonut.. syy on aina puolisoissa ei siinä toisessa naisessa... se on hyvä tietää ettei trvi tuntea syyllisyyttä.

      • yäk!

        Yäk sulle!


    • Kai olen tunteeton??

      En tosiaankaan tunne mitään menettäneeni, kun en jonkun hankalan ihmisen lapsia näe.
      Kai minulla on joku puute tunne-elämässä. Tyhjä kohta.
      Ei kaipuuta, ei mitään. Jotkut hehkuttaa jotain menetystä jne. minulle ei kolahda, minä kylmä ihminen! =)
      Rakastan ja rakastan puhki ihanat ihmiset ympärilläni, mutta en tunne mitään mieheni entisen tyttöystävän lapsia kohtaan, nollaa pukkaa. Ei mitään merkitystä.
      Enkä välitä asiasta, ihan sama minulle. Minulta ei oikeasti puutu mitään.

    • onnen ydin perhe

      Me olemme taas niin onnellisia ettemme edes antaneet miehen sutturan nähdä meidän lapsia. Emme voineet antaaa heidän mennä pilalle katkerien naikkosten seurassa.
      Meillä lapset ovat niin arvokkaita, ettemme voineet antaa sutturoiden heitä kiusata ja haukkua. Miksi heidän pitäisi meille tulla sen jälkeen kun rikoivat perheemme ja veivät lapsitlta isän? Miksi pitäisi kahvitella ja syöttää niitä ilmaseksi?
      Eikö se mies ottanut itselleen siivoojan ja pyykkärin, miski meidän olisi pitänyt moinen ulkopulinen naikonen meille huolia?

      Minä oeln niin hyvä äiti etteim inun lapsiani kukaan suttura kiusaa ja hauku, eikä tule meille. Emmehän mekään mene sitä sutturaa katsomaan.

      Anoppikin sano että hän ei ymmärrä poikansa mieltä kun uskoo sutturoiden sanaan jättää omat lapset ja koti. Ei halua hänkään sutturaa nähdä.
      Meille on onni ettei mies ole meitä pakottanut niitä näkemään, sillä olisi kauheeta jos lapset olisivat minulle tuntemattomia, sillä en voisi enää katsoa lapsia silmiin, jos olisin pakottanut näkemään sutturat ja jotka heitä haukkusii ja tekeisi olot hirveiksi.

      Onneksi sutturat on pysyneet poissa meidän elämästä.

    • Olen onnellinen

      Aloittajan elämä on ihan mahdottoman ihanaa!
      Olemme kuin rakastunut nuoripari aina vaan ja tunne syvenee.
      Hymyilen nytkin tätä kirjoittaessani.
      Ikävää, jollei kaikilla tämän lukijoilla elämä ole yhtä hyvin, mutta järjestäkää itse asianne, minä en ole teidän asioitanne pilannut, vaan joku ihan muu on syyllinen! =) Turha haukkua minua, jos omat asianne ovat huonosti. Minä olen aina hallinnut itse omia asioitani ja ne ovat aina olleet haluamassani järjestyksessä.
      Ei tarvitse mollata muita, jos itse on bimbo. Ymmärretty? =)

      • uskokoon ken haluaa

        Äitis ei opettanut, että oma kehu haisee....


      • Mitä sinun opetti?
        uskokoon ken haluaa kirjoitti:

        Äitis ei opettanut, että oma kehu haisee....

        Eikö "uskokoon ken haluaa" ole itse oman elämänsä herra?
        Eikö sinun äitisi opettanut sinulle, että sinä päätät ja määräät ja hallitset itse omaa elämääsi ja olet itse vastuussa omista päätöksistäsi ja teoistasi?


    • Rohkeasti!

      Täällä on oikein hyvä puhdas pesuaineiden ja puhtaan pyykin tuoksu, onko sinulla?

      Lauantaina tein 2 eri ruokaa niin, että riittää evääksi asti ja leivoin mustikkapiirakkaa. Njami!

      Elikkä sinäkin "uskokoon ken haluaa", kyllä sinäkin ihan itse voit vaikuttaa omiin asioihisi. Alat omasta kodistasi, kai sinullakin sellainen on. Voi olla iso urakka alkaa siivoamaan, jos se on päässyt pahaan kuntoon, mutta muutos on sen suurempi ja näkyvämpi. Otat itseäsi niskasta kiinni ja alat itse vaikuttaa omaan elämääsi, se alkaa pienistä asioista. Sinulta varmasti? löytyy sen verran rahaa, että saat pesuainepullon kaupasta ja rätin ja siitä se alkaa, uusi elämä.

      Rohkeasti vain uudelle polulle, se voi olla tuntematon, mutta se on palkitsevaa ja kun teet sen ihan itse, niin voit olla itseesi tyytyväinen, se on mahtavaa. Kokeile!

      Kyllä sinäkin sitten alat uskomaan pikkuhiljaa omaan elämääsi! =)

    • Eiks je!

      Innostuiko "uskokoon ken haluaa" siivoamaan, kun ei ole kirjoittanut mitään, vai siirtyikö muualle kirjoittamaan, kun ei viitsi miettiä omaa kotiaan, kun on niin mahdoton urakka?

      Monet täällä voisivat laittaa omat asiansa kuntoon ensin ja sitten tulla arvostelemaan muita.

    • Arkaan paikkaan!

      Taisi osua ja upota!

    • Niinpä niin!

      Heh!

    • Onnellisuutta

      Voi tätä onnentunnet!
      Elämämme nyt on ollut edelleen mielettömän ihanaa ja rakkauden täyteistä.
      Ihana harrastaa kaikkea rauhassa ja kuin nuoripari ikään ja täysin vailla minkäänlaisia omantunnontuskia, koska me emme ole voineet tälle asialle yhtään mitään. Syy on jakomielitautisen lasten äidin, joka ei halua syödä omien sanojensa mukaan lääkkeitään. Sitä en tiedä, miten sellainen saa liikkua vapaana ja "huolehtia" lapsista, mutta se on näköjään täysin mahdollista.
      Mutta onneksi .. meillä .. on nyt tämä täydellinen rauha ja siitä koituva valtava nautinto. Ihanaa!
      Voi tätä onnentunnet!

    • TäydellinenElämä

      Mun lapseni,huom MUN,eivät mene ENÄÄ isälle,koska mulla on nyt yksinhuoltajuus.
      Kuvottava se isän uus nainen.Lapset nauro että saunaan oli tunkenu heidän ja isin kans ja lihava isotissinen täti se nainen ja ruma:D
      Muutenkin kun lapset harvoin siellä olleet,niin tämä akka vaan hernekeittoa antanu heille.Hyi miten ilkeä noita.

      • Lohileipä?=D

        KIITOS SULLE KUN KATKAISIT ISÄN JA LASTEN VÄLIT.NAUTITKO SIITÄ?MIEHES ELI LASTENI ISÄ EI EHKÄ SANO MUTTA HÄN KOKEE SISÄLLÄÄN TUSKAA KUN EI NÄE OMIA LAPSIA.SINUN PILLUKO SE ON YKKÖNEN ELÄMÄSSÄ?ETTÄ SAAT UKON mulkkua SINNE VITTUUSI?
        MIETIPPÄ HETKINEN. JOSSAIN VAIHEESSA SE MIES JÄTTÄÄ SINUT.KUN TAJUAA MIKÄ HIRVIÖ OLET.EI SE VITTUSI OLE MAAILMAN AINUIN vittu.


        Siinähän se sanottu ,buhahahahaha.Uusikkovaimoille juu.
        Tyhmiä ovat kun vasemman jalan saapas.Ajattelevat alapäällään.


      • juu ja sossut puolus
        Lohileipä?=D kirjoitti:

        KIITOS SULLE KUN KATKAISIT ISÄN JA LASTEN VÄLIT.NAUTITKO SIITÄ?MIEHES ELI LASTENI ISÄ EI EHKÄ SANO MUTTA HÄN KOKEE SISÄLLÄÄN TUSKAA KUN EI NÄE OMIA LAPSIA.SINUN PILLUKO SE ON YKKÖNEN ELÄMÄSSÄ?ETTÄ SAAT UKON mulkkua SINNE VITTUUSI?
        MIETIPPÄ HETKINEN. JOSSAIN VAIHEESSA SE MIES JÄTTÄÄ SINUT.KUN TAJUAA MIKÄ HIRVIÖ OLET.EI SE VITTUSI OLE MAAILMAN AINUIN vittu.


        Siinähän se sanottu ,buhahahahaha.Uusikkovaimoille juu.
        Tyhmiä ovat kun vasemman jalan saapas.Ajattelevat alapäällään.

        ja valehtelevat lapsen lausunnot tuomioistuimessa... antavat yhäreille
        vielä kortsutkin mukkaa saa sitten nussia lisää isättömii lapsii


    • Kyllä kelpaa!

      Joo, eilenkin aamusella ehdin tehdä vaikka mitä kotitöitä ihan rauhassa ennen töihin menoa.
      - vaihdoin lakanat ja pesin ne
      - vaihdoin pyyheliinat ja pesin ne
      - pesin koko kylppärin ja samalla kylppärin kaapin ja pyykinpesukoneen harjalla sisältä
      Nyt voi olla niin itteensä tyytyväinen taas, että!
      Tehkää tekin, ni ei tarvii täällä toisia haukkua! =)

    • Lämmin kiitos! =)

      Romanttinen lauantai takana! Ja muutenkin melkoisen makoisa viikonloppu. Liikuntaa ja elävää musiikkia, ei alkoholia edelleenkään, kun emme käytä. Kyllä kelpaa, kun ei lasten äiti tyrkytä lapsiaan meille häiriöksi. Kiitos edelleen! Se on ollut meidän parisuhteellemme vain hyväksi, kun et ole antanut jälkeläisiäsi vaivoiksemme, saamme olla kuin nuoripari ja keskittyä toisiimme.
      Kiitos lasten äidille tästä vuosien rauhasta.
      Olet ymmärtänyt, että jos sinun lapsesi olisivat meillä, niin me emme saisi olla kahden ja nauttia toisistamme! =)
      Joutuisimme ruokkimaan sinun lapsiasi, viihdyttämään heitä ja laittamaan sängyt, siivoamaan puhdasta kotiamme enemmän ja pesemään lastesi lakanat ja jo valmiiksi likaiset vaatteensa jotka mukaansa laitat.

      • 6789

        Oot varmaan sellainen uusikko, josta se lissu kirjoittaa. Minä olen luullut ettei niitä oikeasti ole olemassa, mutta niin se vaan totuus on tarua ihmeellisempää.


    • Kivaa uusikolta! =)

      Ihan miten vain, mutta me saamme nauttia, koska me emme ole itse valinneet sitä, että lapset eivät pääse meille, vaan lasten äiti ei ole tapaamisiin suostunut! =) Syytä mistä ja miksi tahdot ihan rauhassa, mutta me nautimme, koska omaa syyttämme olemme tässä tilanteessa, niin saamme toki tästä nyt nauttia.
      Pitää osata ottaa ilo irti, koska lasten äiti on ihan sekopää, niin olkoon meidän puolestamme. =)
      Hymyilen nytkin kun tätä kirjoitan. =) Elämä on niin ihanaa, kun itse emme ole kieltäytyneet ottamasta lapsia vastaan. =) Joskus kun lapset ovat päässeet, niin heillä on ollut kanssamme niin hauskaa, ettei lasten äiti ole sitä kestänyt.
      Olemme kenen tahansa lasten kanssa käyneet Linnanmäellä, Särkänniemessä, Puuhamaassa, jne. jne. uimassa, kylpylöissä, pulkkamäessä, lumisotaa, onkimassa, trampoliinilla, ilmakivääriammunnoissa, moottorikelkalla ja reellä laavuilla ja vaikka mitä keksitään hauskaa. Joskus jopa niin kivaa, että äidit ovat tahtoneet seuraavaksi mukaan ja ovat toki saaneetkin tulla, jos lupaavat olla myös kiltisti!! Heh!

      • ei pidä luottaa!

        Ei kukaan fiksu äiti päästä omia lapsiaan pakkaan jossa on täysin vieras ja ulkopuolinen ihminen, jota äiti ei ole koskaan nähnyt eikä ole voinut haastatella ja kysellä taustoja ja omaisuutta ym tärkietä tietoja.

        Olisi kauheeta kenenkään antaa lapsia täysvin tuntemattoman ihmisen kynsiin. Johan lapsille koulumtkoillakin sanotaan ettei vieraan kyytiin saa mennä eikä puhua heidän kanssaan.

        On tärkeetä olla ja opettaa lapsia varovaisuuteen.

        Nyt on nähtävissä miten lasten pyykkiset siraudet lisääntyy kun joutuvat kaltoin kohdelluiksi ja vieraiden ihmkisten kynsiin, haukuttaviksi ja kiusattaviksi.

        On uhkarohkeaa antaa omia lapsia tuntemattomaan. En minä uskaltaisi ikinä.

        Kyllä se onni on äidin ja lasten lhellä kun ex mies ei pakota heiltä näkemään sutturoitaan tai ettei tuo niitä lasten j aexän eteen. Se jos mikä on hyvä teko mieheltä ja lapsilla on turvattu lapsuus.

        Turvallinen lapsuus ja onnelliset ihmiset on ylitse särkänimen jtai rantaloman, heh... ei voi puhua samana päivänäkään. Ennemmin lapsille turvattu elämä kuin särkänimene strutsit tai linnanmäen popcornit, ehei... äidille ja onnelliselle lapsuudelle ne ei vedä vertoja.


      • ei luoteta koskaan
        ei pidä luottaa! kirjoitti:

        Ei kukaan fiksu äiti päästä omia lapsiaan pakkaan jossa on täysin vieras ja ulkopuolinen ihminen, jota äiti ei ole koskaan nähnyt eikä ole voinut haastatella ja kysellä taustoja ja omaisuutta ym tärkietä tietoja.

        Olisi kauheeta kenenkään antaa lapsia täysvin tuntemattoman ihmisen kynsiin. Johan lapsille koulumtkoillakin sanotaan ettei vieraan kyytiin saa mennä eikä puhua heidän kanssaan.

        On tärkeetä olla ja opettaa lapsia varovaisuuteen.

        Nyt on nähtävissä miten lasten pyykkiset siraudet lisääntyy kun joutuvat kaltoin kohdelluiksi ja vieraiden ihmkisten kynsiin, haukuttaviksi ja kiusattaviksi.

        On uhkarohkeaa antaa omia lapsia tuntemattomaan. En minä uskaltaisi ikinä.

        Kyllä se onni on äidin ja lasten lhellä kun ex mies ei pakota heiltä näkemään sutturoitaan tai ettei tuo niitä lasten j aexän eteen. Se jos mikä on hyvä teko mieheltä ja lapsilla on turvattu lapsuus.

        Turvallinen lapsuus ja onnelliset ihmiset on ylitse särkänimen jtai rantaloman, heh... ei voi puhua samana päivänäkään. Ennemmin lapsille turvattu elämä kuin särkänimene strutsit tai linnanmäen popcornit, ehei... äidille ja onnelliselle lapsuudelle ne ei vedä vertoja.

        Ei kukaan fiksu isä päästä omia lapsiaan pakkaan jossa on täysin vieras ja ulkopuolinen ihminen, jota isä ei ole koskaan nähnyt eikä ole voinut haastatella
        ja kysellä taustoja ja omaisuutta ym tärkietä tietoja.

        Turvallinen lapsuus ja onnelliset ihmiset on ylitse äidin ja sossun, heh... ei voi puhua samana päivänäkään. Ennemmin lapsille turvattu elämä kuin sossu ja
        äiti, , ehei... isälle ja onnelliselle lapsuudelle ne ei vedä mikään vertoja .


    • Häkkiin joutaisi

      Lasten mielenterveyshäiriöisen äidin mielestä lasten on hyvä kasvaa alkoholisoituneen narsistiäidin valheen kuplassa.

      Ja kun henkilö osaa manipuloida kaikkia, niin tuollainen voi kulkea vapaana.

    • Hyvä hyvä! =)

      Lasten äiti systemaattisesti estää tapaamiset vuosien ajan ja vieraannuttaa täysin lasten isän ja lasten ennen niin hyvät välit, sitten sanoo, että kun minä olen lapsille ainoa! =)

    • Kiitos kiitos!

      Nyt ei tarvitse rahaa lasten lahjoihin laittaa. Emme kuitenkaan avaamista saisi nähdä, niin ei maksa vaivaa. Joskus ensimmäisinä vuosina, kun lähetimme, haukuit kaikki lahjamme ja heitit pois, vaikka lapset olisivat kuulemma ne halunneet pitää.

      Kiitos lasten äidille siitäkin! =)

      Kiitos, että vieraannutit, ei maksa meille nyt. Jos kortin laitamme, ehkä?

      Saamme tehdä joulun mitä tahdomme ja levätä raskaasta työrupeamasta.

      Ja saamme tietysti nauttia toisistamme, olethan huolehtinut, että meillä on rauha lapsista myös toistemme hemmotteluun. =)

      Ajattelitko loppuun asti? No se on sinun ongelmasi tai voittosi! =)

      Nauti voitostasi! =)

      Me rentoudumme joulun mökillä kaikessa rauhassa. Ihanaa!=)

      • faktaa..

        aivan..ei tarvitse enää lahjoja lähetellä; kiitosta kun ei mistään isälle tipu...
        ei saa olla yhteydessä lapsiin; äidin katkeruus ja vieraannuttaminen lapselta
        pois. Kiitos, että vieraannutit, ei maksa meille nyt. laitamme myös kortin,
        ehkä? Lapen etu ja oikeudet- äidin narsismi


    • Nautintoja! =)

      Hei Lissu!

      Ei ole tullut isänpäiväkortteja, ei synttärikortteja, eikä joulukortteja kuitenkaan, joten, me emme niitä toki teiltä odotakkaan.

      Maksa sinä lastesi ruoat joulunakin tai maksata ne köyhällä alkoholisti äidilläsi, kuten ennenkin, se on sinun asiasi, mutta toivottavasti saavat syödäkseen riittävästi, muutakin kuin pullaa, jota kuulemma riittää, näkeehän sen koostasi, sekä kaljan määrän näkee myös.

      Ihanaa joulurauhaa kaikille! =)

      Nauttikaahan ja laittakaa kitkerät ajatukset syrjään edes vähäksi aikaa, myös Lissu! Me nautimme, sillä olemme itse syyttömiä tähän tilanteeseen ja onnemme ansainneet. =)

    • Mumskis nam!

      Aikaa olisi jouluna ottaa jo isot lapsesi ruokittavaksemme, mutta kun ei ole minkäänlaista mielenkiintoa kuunnella sitä mieletöntä menoa, jonka joka ikinen kerta aiheutat.

      Rentoudutaankin kunnolla ihan vaan kahdestaan!

      Ihanaa! =)

      Ruokaa riittää kyllä! =)

    • Ei toisten lapsia

      En ole kakaroita hankkinut, niin miksi minun tarvitsisi sellaisia jouluna passata?

      Ihana nauttia mieheni kanssa ihan kahdestaan!

      Hoitakoon lasten äiti lapsensa tai laittakoon jonkun muun hoidettavaksi, ihan sama minulle!

      Minun elämäni on juuri sellaista kuin minä olen sen halunnutkin, eli ihanan vapaata! Saan ihan itse päättää mitä teen. Minulla ei ole minkäänlaista outoa kaipuuta minihnkään kakaroihin, kun en sellaisia ole tehnytkään. On todella outoa, kun olen ymmärtänyt, että joku kuvittelee minun haluavan jonkun toisen lapsia. Yök! Ei kiinnosta.

      Tykkään lapsista, ne ovat ihan kivoja pienissä määrin, mutta ne on vielä kivampi palauttaa. Mutta että ne jäisi siihen, ei käy. Oma rauha pitää saada säilyttää.

      EI TOISTEN LAPSIA MEILLE

    • Ihanaa rauhaa!

      Oli todella rentouttava ja ihana joulu ja vuodenvaihde, kiitos!

      Ei lapsia, ei alkoholia, ei mitään kiirettä, ei paineita, vain pelkkää rentoutta ja nautintoa!

    • Juu mulla kans!

      Määkin tykkäsin! =)

      • ihanaa olla oman per

        Määkin tykkään että mies vihdoin on tajunnut olla ottamasta lapsiaan meille aina kun exä sitä vaatii. Minun sanani painaa enempi, koti on mun enkä siedä kaikenmaailman kakaroita sotkemassa ja syömässä täällä.
        On ihanaa kun voi määrätä ja estää tulemasta, ei niitä vaan jaksa.
        On kiva oll aoman perheen parissa ja miekin on rauhallisempi kun ei ole hänen lapsiaan täällä kiusaamassa meitä.


    • Ihana näin! =)

      Minä olen niin oppinut nauttimaan siitä, ettei noi elatusavustettavat lapset pääse äidiltään meidän ruokia syömään.
      Olen myös opettanut miestäni nauttimaan siitä, koska me emme ole asiaan syyllisiä, koska emme voi asialle mitään, niin nauttikaamme siitä puhtaalla sydämellä!
      Ensin mies kärsi kovasti. Minulla on ollut kova psyykkaaminen siitä, että hän on oppinut nauttimaan tilanteesta. Koska me emme voi vaikuttaa asiaan, niin meillä on lupa nauttia siitä! =)
      Nyt on ihan mahtavaa!
      Enimmäkseen olemme unohtaneet koko pennut! Meillä on elämässä niin mahdottomasti kaikkea muuta ja kun raha menee automaattisesti tililtä, niin sitäkään ei tarvitse muistaa!

      • 0192837465

        Hieno homma!
        Kun ei kerran asialle voi mitään, niin rentoutukaa ihmeessä itse.


    • hyvä hyvä

      On totta, että on lupa nauttia, jos ja kun kerran itse ei voi asialle yhtään mitään.
      Selvästi tämä lasten äiti on tarkoittanut teille ja lasten isälle pahaa mieltä, älkää ottako sitä vastaan, vaan tosiaan nauttikaa elämästänne. Kaikenmaailman lapsia maailmassa riittää mitä jonkun hankalan naisen jälkeläisiä ihmettelemään. Hyvä asenne, pitää vaan omansa, itse ne on tänne tehnyt. Eikö niin?

    • Rakkautta! =)

      Joo, tänään vapaapäivä ja iski joku ihme mikälie!

      - pesin pyyheliinat
      - tein smootiee
      - uunissa kylmäsavukirjolohikiusaus
      - kun mies tulee töistä, paistan pepperoni-aurinkokuivattutomaatti munakkaita
      - siivosin
      - pilkoin kukkakaalin naposteltavaksi
      - tein salaatin

      Ihanaa, ku ollaan vain me kaksi, koti myös pysyy siistinä! Love! =)

    • 918273645

      Ihkuu, nauttikaa!

    • 918273645

      Joo, taas eilen vaparilla siivousinto iski ja pesin kaikki paikat. Tyttöystäväni sanovat, että puhtaita paikkoja siivoan, mutta niin kaikki kiiltelee!
      Taas ruoat laitettu ja smootiet tehty, teen aina jääkaappiin muutamaksi päiväksi, niin ei tarvitse joka päivä tehdä.
      Tänään vaihdoin pyyheliinat ja pesin ne saman tien, ovat jo kuivumassa, illaksi töihin.
      Ihanaa on ja hyvä mieli! On niin tyytyväinen itteensä! =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe