Eikö Kartalin-voidetta saa mistään suomessa?

yhden tuubin kokeill

43

11802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luonto lääkitsee

      Ei saa mistään muualta kuin tilaamalla verkkoapteekista, mutta nimellä Bioarpil. Luin joskus myös tuon artikkelin ja monia muita ja päätin kokeilla. Lääkärin määräämät ei auttanut ei muuta kuin levisi, reisien takaosat täynnä, pakarat, alaselkä osittain myös, yläselkä, kyynärpäät, käsivarsien sisäpuolet, kämmenselät ja päänahassa sekä vaihtelevasti silmäluomissa ja otsassa, En uskonut menettäväni mitään ja kokeilin ja 6 purkkia olen käyttänyt ja aikaa meni 6-8 vkoa ja nyt on jäljellä joissain kohdin tummempia läikkiä joissain ei edes läikkiä ja iho on sileä. Olen kerta kaikkiaan tyytyväinen. Luonnon tuote ei vaarallinen ja samaan aikaan aloin tehdä vihersmoothieta johon selleriä, porkkanaa, hunajaa ja jauhettua inkivääriä ym eli hoidin myös sisäisesti. Voide sisältää myös hunajaa. Aluksi pienelle alueelle laitoin ja pari kutiavaa näppyä tuli, mutta otin zyrteciä eli antihistamiinia yhden ja jatkoin ja ensin läikät ja alueet oli punaisempia sitten alkoi voimakas hilseily ja kutina ja kuivaharjasin hilsettä pois jota tuli aina kunnon kasa. Jatkoin tunnollisesti ja itsepäisesti ja jotain 4-5 vkon kuluttua huomasin vaaleampaa ihoa kuultavan alta ja paksuuntuneet kohdat oli madaltuneet ja sitten paraneminen etenikin vauhdilla. Jossain vaiheessa kun ihoa kiristi ihan kamalasti ja herätti yöllä tunteeseen että iho repeää käytin apteekin Abobase perusvoidetta joka rasvasin kaikista perusvoiteista. aamulla sitä illalla bioarpilia. Olin kurkkua myöten täynnä rasvausta ja mieheni varmaan kans koska hoiti selkäni. Paraneminen auttoi jaksamaan vaivan ja nyt odottelen että loputkin tummemmat alueet vaalenee ja täys purkki jemmassa. Helppo tilata verkkoapteekista ja tulee nopeasti jos on varastossa ja virosta tuleva aine, Puolassa myös samaa saatavilla. Lääkärithän ei luontaistuotteita suosittele eivätkä voikaan. Hinta 20€ luokkaa. Vuodeksi määrätty Silkis sai jäädä ja Bemetsonit.

    • looihpiohpo

      Onko sama tilanne edelleen? eikö saa vieläkään suomesta?

      • Terveiho

        Kohta saa aitoa kartalinia


    • jyjyjujuk

      Tietääkö joku tästä rasvasta mitään? Saako edelleenkään suomesta?

      • Kartaliniakaipaava

        Itsekin sitä olen kaipaillut. Kopioin linkin Kartalinista. Siinä on vaikuttavat aineet. Tuntuisi olevan aikas samat ainesosat kuin BioArpil-voiteessa jota voi tilata verkkoapteekista.
        http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/products_id/59039
        http://www.pharmacyonline.com.au/free-shipping/kartalin-skin-cream


      • Kartaliniakaipaava

        On siinä kyllä eroavaisuuksiakin ainesosissa. En tiedä miten oleellisia. Tekisi mieli tilata. Kai sitä Kartaliniakin saisi ulkomailta tilattua?


    • Hyväiho

      N.kuukauden sisällä minulta voi tilata aitoa kartalinia n30-35 euroa 100g tuubi 0405552465 Raikku

      • Välistävetäjä

        Mites se niin kallista on kun ulkomailta tilatenkin on vain n. 20€ ?? Vai ajattelitko pistää rahoiksi kun tilaat 20€:lla ja myyt 35€:lla?


    • 88ps

      Kaveri toi venäjän reissulta aitoa Kartalin voidetta ja se todella toimii. Tilasin aikaisemmin Bioapril voidetta ( Virosta ) joka on näköjään kartalinin kopio. Sillä, bioapril voiteella ei tee kyllä yhtään mittään. Tuolta pittäis aitoa löytyä.
      www.koivuntuhkauute.fi

    • Psoriaatikko
      • Psoriaatikko

        Helsinki-Vantaan tullissa on kaksi tuubia tällä hetkellä tulossa eli näyttäisi ihan toimivalta tilauskanavalta.


      • Psoriaatikko

        Tuli kirjattuna kirjeenä Venäjältä moitteettomasti. Sotki hieman juhlapyhät niin tuli aika hitaasti. Kävi molempien maiden tullit läpi. Viikon olen käyttänyt ja kyynärpään psori on jo lähes kadonnut. Ikinä en kortisonillakaan ole yhtä hyvään kuntoon saanut! Suosittelen ja tilaan itse lisää, kun tarvitsen. Viron reissu on edessä, mutta sieltä ei taida enää saada...


      • Anonyymi

        On vaihtanut nimeä nyt bioarpil. Minulla toimii tuo rasva. Tilasin sukulaisen kautta Eestistä. Siellä oli sanottu tuo nimen vaihdos


    • Lena82
      • Lena82

        Mutta tuote löytyy suomesta (Maalahti) vaikka on vaan ruotsiksi. Kysy multa vaan jos on jotain epäselvää :)


      • kipa67

        lena, olen kuullut myös maalahdesta, mutta en löydä mistään osoitetta/tietoja


      • kipa67

        voi venäjä, tossahan se on yllä:)


    • Kart1

      Kyllä saa Kartalinia Suomesta. Tuolta tilasin ja tuli parissa päivässä.
      www.yrttiakatemia.fi

    • pieni-menninkäinen

      Hei

      Voiko Kartalin-voidetta käyttää lääkevoiteiden kanssa saman aikaisesti? Itselläni Daivobet geeli käytössä.

    • Kartuli

      Tilasin tänään Kartalinia Ebaysta, valitsin venäläisen kauppiaan jotta aine olisi varmasti aitoa ja tehokasta, se taisi olla myös halvin. Kirjoittelen lisää sitten kun se on tullut.

    • Kartuli

      Kartalin tuli pari päivää sitten, postilla meni noin 10 päivää sen kanssa. Myyjä on joku Irina-niminen rouvashenkilö Moskovasta. Veikkaan että se ostaa tuotteen paikallisesta apteekista ja myy tuplahinnalla ulkomaille, olen varsin tyytyväinen tähän koska en viitsisi matkustaa ulkomaille vain ostamaan yhtä voidetta.

      Oma psorini oli keskivaikea kun menin lääkäriin vuosi sitten, sain steroidivoiteita jotka auttoivat paljon, tauti lieveni lieväksi mutta ei kadonnut kokonaan. Hartioissa oli läiskiä, nilkoissa pilkkuja ja kasvoissa karheita kohtia.

      Nyt parin päivän jälkeen kaikki punoitus on kadonnut, vaikka hankasin pahimpia kohtia pesusienellä kylvyssä. Mitään haittavaikutuksia ei ole tullut paitsi ehkä selässä on joitakin finnejä. Kasvoihin olen laittanut ainetta hyvin varovasti, tässähän on ongelmana juuri finnit, rasvainen voide ärsyttää ihoa niin että yksi ongelma vaihtuu toiseen. Veikkaan että kasvoihin tätä kannattaa levittää vain aivan vähän pumpulipuikolla.

      Luin erilaisia käännöksiä alkuperäisestä käyttöohjeesta, niiden mukaan ongelma on vain tuo finnien muodostuminen, joku sai niitä jopa jalkaansa. Aine kannattaa levittää varovasti vain pahimpiin kohtiin ohuelti, jos sitä vetää kuin voita leivälle niin rasvaisuus aiheuttaa ongelmia.

      Toisaalta kaikki psoria sairastavat varmaankin toivoo että olisi olemassa jokin hevoskuuri joka hoitaisi ongelman pois, Kartalin voisi olla sellainen eikä edes maksa paljoa. Minusta jokaisen kannattaisi ainakin kokeilla tätä. Riskit on todella pieniä, finnien muodostumien ja ehkä vähäinen ihosyövän riski. Itse ajattelen että jos tämä ei auta niin tilaan Kiinasta jotain paikallisia ihmelääkkeitä ja kokeilen sitten niitä.

    • psoriastis

      Ei tarvitse tilata Kartalinia venäjältä. Suomesta saa samaa Kartalin voidetta ja toimii.
      www.yrttiakatemia.fi

      • Kartuli

        Olen käyttänyt Kartalinia kohta kaksi viikkoa ja se toimii. Ihan vielä en julista itseäni parantuneeksi mutta peruutin ihotautilääkärin ajan koska en kehtaisi mennä sinne ilman mitään oireita. Punoitus on kadonnut, joitakin karheita paikkoja on jäljellä hartioissa mutta nekin on ehkä katoamassa.

        Oma psorini oli keskinkertainen jo alussa, lääkärin määräämät voiteet auttoi ja tauti lieveni lieväksi psoriksi. Tilasin Kartalinia ja tämä näyttäisi toimivan, mitään punoitusta ei enää ole ja iho alkaa olla sileä. Suosittelen Kartalinia kaikille ketkä vain haluavat parantua psoriasista.


    • Kartuli

      Todellakin suosittelen Kartalinia kaikille ketkä kärsii psorista, hinta on aika halpa ja jos käyttää steroidivoiteita mitä lääkäri määrää niin siinä täytyy pitää kuukauden tauko aina välillä, silloin voi aivan hyvin kokeilla Kartalinia, siitä ei ole muuta haittaa kuin finnit jos on niille altis.

      Olen tilannut Ebaysta jotain epämääräisiä itämaisia voiteita, Kartalin taitaa olla jonkinlainen toisinto joskus aikoja sitten myydyistä tuotteista? Länsimaissa raakaöljyä ei pidetä lääkkeenä mutta jos se kerran toimii niin miksi sitä ei sitten voitaisi käyttää? Kunhan posti tuo ostokseni niin kirjoitan lisää.

      Joka tapauksessa Kartalin auttoi lievähköön psoriini, myös lääkärin määräämä voide auttoi mutta sitä ei voi käyttää kuin kuukauden kerrallaan.

      • Psorikka

        Onko Kartalinissa raakaöljyä? Onko varmaa ettei ole karsinogeeni?


    • Tapa-Psoriasis
    • bumblebees
    • Eikö.niin

      Kartalin vaikuttaa olevan mainos temppu 🤒

      • Huku

        Itse asiassa ei ole mainostemppu. 10 vuotta ollut lievä, n. 2-3 sentin halkaisijaltaan olevat, paksun hilseen peittämät, kutiavat psoriasisläiskät kyynärpäässä ja polvessa, jonkun verran myös päänahassa. Kaikki mahdolliset kortisooni ym. voiteet kokeiltu, ei mitään apua. Ainostaan ulkomailla aurinko ja merivesi auttanut läiskiin, mutta tulleet heti Suomessa takaisin.

        Tilasin Saksan Amazonista ihmisten kertomien kokemusten myötä Kartalinia ja jo muutaman viikon päivittäisen käytön jälkeen läiskät alkoivat parantua ja n. 2kk käytön jälkeen läiskät olivat kokonaan poissa. Ei minkäänlaista hilseilyä eikä kutinaa. Läiskien kohdalla on enää pikkuhiljaa haalistuvat punaiset ns. arvet, jotka ovat jääneet, kun ihoa on joskus joutunut raapimaan verille kutinan takia. Olen nyt käyttänyt voidetta n. 5kk säännöllisesti ja voisi kokeilla lopettamista ja vaihtaa kosteusvoiteeseen ja katsoa tuleeko psoriläiskät takaisin. Päänahka pysynyt kunnossa kun pitää hiukset lyhyenä. Varmasti oma vaikutus on ollut myös täysin gluteenittomalla, lähes maidottomalla ja terveellisellä ruokavaliolla, jota olen noudattanut n1,5 vuotta. Ihotautilääkärit kyllä ovat mielellään kalliita kortisonivalmisteita tarjonneet vuosien varrella, yksikään ei ole esim. ruokavalion vaikutuksista psoriasikseen osannut ottaa yhtään mitään kantaa. Tauti on hankala ja kaikille ei samat hoitomuodot toimi, mutta kannattaa kokeilla rohkeasti eri vaihtoehtoja ja löytää itselle sopiva.


    • Kartalin
    • Omat_kokemukset

      Voin itse suositella kokeilemaan Kartalinia, epäilin myös itse kun tätä tilasin. On tullut kokeiltua monenlaista rasvaa ja shampoota. Oikeastaan ainoa joka joskus auttoi hetkeksi, oli koivuöljy, mutta kun kokeilin toista kertaa uudelleen, ei ollut enää vaikutusta.
      Vähän vastaavaa tavaraa tuntui tämäkin olevan ja ensin oli pettymys, kun tämäkin oli ruskeaa, että tyynyliina ja vaatteet sotkeentuu, mutta järkevällä käytöllä en saanut juurikaan sotkettua. Kartalinin vaikutuksen tunsi melkein ensi kerrasta, kun iho muuttui läiskien kohdalta pehmeäksi, varsinkin korvan taustat. Aluksi tuntui ettei vaikuta, mutta noin kuukauden kuluttua läiskit lähes katosivat kokonaan. Jaloista ja käsistä sain läiskit pois kokonaan, vartaloon jäi muutama pieni läiskä, jotka hilseilee edelleen - olivat jääneet ilmeisesti vähemmälle rasvaamiselle ja myös hiusrajaan jäi myös läiskiä. Mutta 95 % läiskistä katosi, parantuneet kohdat ovat hieman muuta ihoa tummemmat. Isoimmat hilseläiskit olivat noin 5 ja 10 cm halkaisijaltaan ja ne ovat nyt poissa. Lopetin rasvaamisen kun läiskät katosivat ja ihon parantuneet kohdat olleet samanlaisena yli puoli vuotta ilman mitään rasvoja! Nyt olen suunnitellut aloittaa käytön uudelleen, jos saisi loputkin häviämään. Vielä kun keksisi päänahkaan ja kynsiin jotain...

    • Anonyymi

      toivottavasti ei saa !

      • Anonyymi

        Hyvä voide, auttanut tosi paljon, nyt ei tahdo enään löytyä mistään, ei Yrttiakatemialta, eikä muualta suomesta, mikähän on tullut, onko Eu sorkkimassa tässäkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä voide, auttanut tosi paljon, nyt ei tahdo enään löytyä mistään, ei Yrttiakatemialta, eikä muualta suomesta, mikähän on tullut, onko Eu sorkkimassa tässäkin?

        Oletko kokeillut reseptilääke Calsipotriol Sandozia? Ei haise, on täysin tuoksuton ja miellyttävä käyttää. Pyydä resepti lääkäriltäsi.

        http://spc.nam.fi/indox/english/html/nam/humspc/3/9070183.pdf


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kokeillut reseptilääke Calsipotriol Sandozia? Ei haise, on täysin tuoksuton ja miellyttävä käyttää. Pyydä resepti lääkäriltäsi.

        http://spc.nam.fi/indox/english/html/nam/humspc/3/9070183.pdf

        Onko EU pistänyt esteen tälle voiteelle vai miksi sitä ei saa enään suomesta?


    • Anonyymi

      Kartalin-voide.fi
      Tilasin täältä, siellä on oikea siperialainen Venäjältä ja toimitetaan postitse 5 päivässä. hyvin tyytyväinen

    • Anonyymi

      Todella raikas kerma. Yhdistin Kartalinin ja Kartalin A : n. A aamulla ja standart kartalin työn jälkeen. 2 kuukautta ja melkein mennyt psoriaasiin.
      Ostettu täältä https://kartalin-voide.fi

    • Anonyymi

      Mä nyt otin riskin ja pistin tilaukseen tuolta kartalin-voide.fi sivulta, vaikka tuotekuvaukset olikin jotain googlekäännöstä ja kermaa...

      On psori mennyt taas sen verran kurjaan kuntoon, että kokeilen vaikka koiranpaskaa siihen hieroa jos se vain auttaa.

      Mites kun jollain toisella sivulla oli pitkä luettelo mitä ei saisi tehdä/syödä/juoda kun käyttää Kartalinia, eli ei saisi käyttää alkoholia, ei oikein tupakoidakaan, pitäis ostaa varuiksi antihistamiinia, välttää sitä ja tätä. Ei kai toi nyt mitään sellasta myrkkyä ole, joka pistää elimistön täysin sekaisin, siis se on kuitenkin VOIDE?

      • Anonyymi

        Sen vaasalaisen firman sivuilta siis tämmöinen teksti:

        Yleisiä valmisteen käyttöehtoja:
        K A R TA LI N
        • Sivuvaikutusten vähentämiseen suosittelemme käyttää ensimmäisellä kuukaudella (lääkärin määräyksestä) antihistamiinivalmisteita.
        • Quincke-turvotuksen ensimmäisten oireiden esiintyessä (alkaa yleensä silmäluomien turvotuksilla) tulisi voide huuhdella pois, ottaa jokin antihistamiinivalmiste, kääntyä
        lääkärin puoleen ja ilmoittaa tapahtuneesta tuottajalle (tai sen edustajalle).
        • Alkoholijuomien käyttö on ehdottomasti kielletty.
        • Lopettakaa polttaminen kokonaan tai vähentäkää sitä olennaisesti.
        • Luopukaa munien, rasvaisen, paistetun ja kirpeän makuinen ruoan syömisestä.
        • Nukkukaa riittävästi.
        • Välttäkää hermopainetta.
        • Ennen nukkumaanmenoa kävelkää vähän aikaa ulkona.
        • Hormoni voiteiden käyttöä ei suositella.
        • Hiuksia ja ihoa voitte pestä joka päivä, mutta vähintään 2 kertaa viikossa. Käyttäkää lasten-, terva-, glyseriini- tai lanoliinisaippuaa, tai rohdoskasviksista valmistettuja shampoita. Liian rasvaisten hiusten hoitoon voi käyttää lämpimässä vedessä liuotettua sinappijauhetta.
        • Iho voi tuntua pesun jälkeen joskus liian kuivalta. Siinä tapauksessa ihon pehmentämiseen voidaan käyttää lastenvoidetta.
        • Ihon laajamittaisen vahingoittumisen tapauksessa tulisi voidehoito aloittaa jaksoittain aloittaen jaloissa sijaitsevista paikoista, 3 päivän kuluttua levitetään voidetta myös käsiin ja
        3 päivän kuluttua siitä myös kaikkiin vahingoittuneisiin paikkoihin.
        • Älkää käyttäkö siteitä, vaan pikemminkin tarpeettomia vaatteita.
        • Käyttäkää "Kartalinia" joka päivä!
        ”Kartalinin” hoitosarja koostuu kahdesta vaiheesta, palauttavasta ja vahvistavasta vaiheesta:
        Palauttava vaihe:
        (hilseiden kokonainen häviäminen tummien tai valkoisten läiskien syntymiseen asti):
        Voide levitetään (älä hiero) yhtenäisellä kerroksella vahingoittuneisiin paikkoihin 1 tai 2 kerta päivässä ja vähintään 12 tunniksi. Tehon huomaa yleensä jo 1-2 viikon kuluttua. Voiteen levittäminen on tarpeellista siihen asti, kunnes iho on hilseistä kokonaan puhdas. Niihin paikkoihin, jossa ennen oli hilsettä, tulevat tummat tai valkoiset läiskät. Jos iholla näkyy edes yksikin hilse, on voiteen levittäminen sekä hilseille että muualle, jossa niitä ennen löytyi, pakollista.
        Vahvistava vaihe:
        Sen jälkeen, kun iho on tullut puhtaaksi, on hoidon vahvistamiseen levitettävä voidetta kerran päivässä kuukauden aikana paikkoihin, jossa aikaisemmin esiintyi hilsettä.
        Säilytysehdot: Säilyttäkää huoneenlämmössä ja poissa lasten ulottuvilta. Säilyy 3 vuotta.


        Oletteko tosiaan lopettaneet alkoholin käytön, tupakoimisen, kananmunien ja muiden rasvaisten sekä kirpeiden ruokien syömisen jne 😳 Eihän tuossa ole mitään järkeä!!


      • Anonyymi

        Kuinka nopeasti Kartalin toimitettiin?


    • Anonyymi

      Eka tuubi Kartalinia poisti käden psorin kokonaan. Toisella yritin sääriä, eikä mitään vaikutusta. Tässä välissä oli noin puoli vuotta.

      Muistelin että olin eka tuubin aikaan alkanut duömään myös kurkumaa. Kolmas tuubi sääriin ja kurkumaa terlusikallinen päivässä ja avot! Nyt ei oo ekaan kertaan ihottumaa kahteen kymmeneen vuoteen!! T-paita ja shortsit on ihan mahtavat kuteet taas :)

    • Anonyymi

      Positiivista palautetta osoitteessa https://kartalin-voide.fi
      Ajattelin, että joudun odottamaan kuukauden tai en tule ollenkaan, hinta oli vain 22 euroa, en voinut uskoa sitä. Paketti saapui Vantaalle viikossa!!!
      Miksi kartalin.fi ja https://ihohud.fi pyytävät 32-35???

      • Anonyymi

        Oletko varma että mun neljäkymmetä kertaa kalliimpi lääke olisi huonompi kuin sun kartalisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4359
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1819
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1560
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1335
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    Aihe