Rakkaani olet mun sielunkumppani.

hgjjuuj

Ja sut mä tahdon ikusiksi ajoiksi itselleni.

25

1410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sun oma

      Niin säkin mun ja sut tahdon ikuisiksi ajoiksi

      • olen sen kohdannut

        esim. mies voi elää hyvää avioliittoa ja talous sekä oma ja perheen terveys ja muutkin asiat ovat hyvin. mutta silti, mieli on levoton,hän kaipaa sitä yhtä joka täyttää tuon piinaavan tyhjyyden hänessä. sielunkumppanin ei tarvitse olla edes vetävän näköinen jos hän kohtaa tuon oikean vastakappaleen. muut asiat ovat sivuseikkoja sielunkumppanien kohdatessa.. eivätkä he saa rauhaa ennen kuin täyttymys on saavutettu, ja se on väistämätöntä..ennemmin tai myöhemmin..jokin voima ajaa heitä yhteen..siihen on tartuttava.


      • sivusta1
        olen sen kohdannut kirjoitti:

        esim. mies voi elää hyvää avioliittoa ja talous sekä oma ja perheen terveys ja muutkin asiat ovat hyvin. mutta silti, mieli on levoton,hän kaipaa sitä yhtä joka täyttää tuon piinaavan tyhjyyden hänessä. sielunkumppanin ei tarvitse olla edes vetävän näköinen jos hän kohtaa tuon oikean vastakappaleen. muut asiat ovat sivuseikkoja sielunkumppanien kohdatessa.. eivätkä he saa rauhaa ennen kuin täyttymys on saavutettu, ja se on väistämätöntä..ennemmin tai myöhemmin..jokin voima ajaa heitä yhteen..siihen on tartuttava.

        olen samaa mieltä


      • i want you,soul
        sivusta1 kirjoitti:

        olen samaa mieltä

        aika hyvin tuo pitää paikkansa,levoton sielu ei saa rauhaa ennen kuin puuttuva palanen löytyy..


      • kuulumme yhteen
        olen sen kohdannut kirjoitti:

        esim. mies voi elää hyvää avioliittoa ja talous sekä oma ja perheen terveys ja muutkin asiat ovat hyvin. mutta silti, mieli on levoton,hän kaipaa sitä yhtä joka täyttää tuon piinaavan tyhjyyden hänessä. sielunkumppanin ei tarvitse olla edes vetävän näköinen jos hän kohtaa tuon oikean vastakappaleen. muut asiat ovat sivuseikkoja sielunkumppanien kohdatessa.. eivätkä he saa rauhaa ennen kuin täyttymys on saavutettu, ja se on väistämätöntä..ennemmin tai myöhemmin..jokin voima ajaa heitä yhteen..siihen on tartuttava.

        totta. minäkin olen omani kohdannut. oli paljon esteitä ja kohtalo vei erilleen, mutta silti ei etäisyys ei vuodetkaan, ei mikään meitä erota. täytyi vuosienkin erossa olon jälkeen yhteen ääneen todeta että rakkauttahan tämä on. vaikea tälläistä olisi uskoa jos ei olisi kohdalle osunut.


    • sivusta1

      Toivottavasti saatte toisenne.

      • Ei ne saa..ne

        on tuntemattomia toisilleen..


      • fere1
        Ei ne saa..ne kirjoitti:

        on tuntemattomia toisilleen..

        Mistäs tiedät?


      • jotain suurempaa
        fere1 kirjoitti:

        Mistäs tiedät?

        ei taida osua kohdalleen,tai kuka sen tietää? mut sielunkumppanit kuuluvat silti yhteen..niiden on pakko kohdata,kokeakseen jotain suurta,suurempaa kuin normi rakkaus, he tarvitsevat toisiaan intohimon ja tunteidenpalon tyydyttämiseen..se on oleva heidän kohtalo..


      • sielussasalamoi
        jotain suurempaa kirjoitti:

        ei taida osua kohdalleen,tai kuka sen tietää? mut sielunkumppanit kuuluvat silti yhteen..niiden on pakko kohdata,kokeakseen jotain suurta,suurempaa kuin normi rakkaus, he tarvitsevat toisiaan intohimon ja tunteidenpalon tyydyttämiseen..se on oleva heidän kohtalo..

        näin e on....paetaei voi koko elämäänsä.


      • Ei kait
        sielussasalamoi kirjoitti:

        näin e on....paetaei voi koko elämäänsä.

        ... mut, joskus tosirakkaus voi pelottaa niin paljon,et haluaa paeta,kun pelkää satuttavansa itsensä uudelleen -- pirskatin tyhmää kylläkin ...


      • raastaa ja repii
        jotain suurempaa kirjoitti:

        ei taida osua kohdalleen,tai kuka sen tietää? mut sielunkumppanit kuuluvat silti yhteen..niiden on pakko kohdata,kokeakseen jotain suurta,suurempaa kuin normi rakkaus, he tarvitsevat toisiaan intohimon ja tunteidenpalon tyydyttämiseen..se on oleva heidän kohtalo..

        jos sielunkumppanit eivät kohdakkain osu,he elävät levottoman elämän hamaan loppuun saakka,etsien elämänsä kiintopistettä..surullista mutta totta.


    • Tunteellinen ruikuli

      Mut minul on ripuli.

    • Omistushalua

      sulla

    • Onko nimimerkki

      vihje vai onko se vain sattumalta tullut näppäimistöltä?

      • ap.

        sattumaa on. ei ole vihje.


      • joo on

        vihje se on jollekkulle.


      • Vmp.
        joo on kirjoitti:

        vihje se on jollekkulle.

        Jollekkin, sullekkin.


    • Kimmo saa viestejä

      taashko Kimmollesi?

      • ap.

        ei ole kimmolle.


      • Kimmosiko
        ap. kirjoitti:

        ei ole kimmolle.

        Mitä! Eikö!


    • olen kohdannut

      Ja siinä kohtaamisessa oli kaikki...elämäni hankalinta mutta silti suloisinta. :)

      • ap.

        oletteko yhdessä vielä?


      • ollavieeeelä
        ap. kirjoitti:

        oletteko yhdessä vielä?

        eeeiiiiiiiiii vvvvvvv iiiiiiiieeeeeellllllllläääääääää-


    • Onnekas nainen

      Olen saanut lottovoiton. Herään joka aamu sen vierestä ja katselen sen nukkuvia kasvoja. Olen surullinen kun hän on surullinen ja onnellinen kun hän on onnellinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe