Astraalimatkailu

astraaliopettelija

Olen kokeillut astraalimatkailua jo useampaan otteeseen, mutta en ole koskaa irtautunut ruumistani. Päässäni on pyörinyt, olen tuntenut pistelyä ja olen tuntenut itseni todella kevyeksi, mutta en ole kertaakaan päässyt irtautumaan, mutta olen ollut tosi lähellä (Ainakin luulisin niin). Olisiko siellä ketään kellä olisi hyviä neuvoja? Olen kokeillut köysi tekniikkaa, pyörähdystekniikkaa samalla kun kuuntelen binaural beatseja.

31

4407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viaggio astrale

      Se onnistuu kun et enää epäile tai 'kokeile'!

    • evevev

      Tällä ja kuoleman jälkeen palstalla on ainakin ollut neuvoja, kirjoita haku.
      Itse olen vahingossa päässyt vaiheeseen jossa tunnottomuus on jo alkanut jalkopäästä, en uskaltanut kuitenkaan, juttu katkesi.

    • matkat on monet

      Jos ei onnistu astraalimatka, niin ainahan on vaihtoehtona abduktiomatka.

      Onko muuten kokemuksia: onko astraalimatkoilta palatessa yhtä usein takamus hellänä kuin abduktiomatkoilta?

    • vaarallista puuhaa

      Lopeta moinen. Voit jäädä matkalle lopullisesti ja seota.

      • totta tai tarua

        Kirjallisuudessa on kuvauksia matkoista kehon ulkopuolella. Löytyy myös kuvauksia henkiolennoista, jotka koettavat ottaa kehoa haltuunsa, kun omistaja on "reisussa".


      • in vita sua frustratus
        totta tai tarua kirjoitti:

        Kirjallisuudessa on kuvauksia matkoista kehon ulkopuolella. Löytyy myös kuvauksia henkiolennoista, jotka koettavat ottaa kehoa haltuunsa, kun omistaja on "reisussa".

        No mä oon ainaki onnistunu sillee et oon menny johonki istumaa, ajatellu vaa sitä paikkaa mihi haluun päästä, väkisin kiskonu itteni ruumiista irti ja pyytäny elementtejä auttamaa. Mut siin kulkemises on se vaara et ei pääsekkää takasi ruumiisee ja jos oikee huonosti käy ni joutuu välitilaa, ja sieltä on tosi vaikee päästä pois yksi.
        Kerra mä jouduin välitilaa ni kaveri joutu auttaa ja siin kesti yli puoltoist tuntii.


      • vvevrw
        in vita sua frustratus kirjoitti:

        No mä oon ainaki onnistunu sillee et oon menny johonki istumaa, ajatellu vaa sitä paikkaa mihi haluun päästä, väkisin kiskonu itteni ruumiista irti ja pyytäny elementtejä auttamaa. Mut siin kulkemises on se vaara et ei pääsekkää takasi ruumiisee ja jos oikee huonosti käy ni joutuu välitilaa, ja sieltä on tosi vaikee päästä pois yksi.
        Kerra mä jouduin välitilaa ni kaveri joutu auttaa ja siin kesti yli puoltoist tuntii.

        Et ole näköjään leijunnut yhtään missään koska et edes tiedä sitä että automaatiohan siinä toimii, eli heti jos keskittyminen tai paremminkin keksiminen lopahtaa, niin heilahtaa takaisin kehoonsa.


      • jotai selvyyttä
        vvevrw kirjoitti:

        Et ole näköjään leijunnut yhtään missään koska et edes tiedä sitä että automaatiohan siinä toimii, eli heti jos keskittyminen tai paremminkin keksiminen lopahtaa, niin heilahtaa takaisin kehoonsa.

        kun tiedät niin kerros mite abduktiomatka ja astraalimatka eroaa


      • aika erilaiset
        jotai selvyyttä kirjoitti:

        kun tiedät niin kerros mite abduktiomatka ja astraalimatka eroaa

        No kokeillaan selittää:

        Astraalimatka alkaa monella ja monesti siitä kun yläpää on jo pitkään joutunut liian koville.

        Kun taas abduktiomatkalla monesti alapää joutuu liian koville ja vasta matkan aikana.


      • atraaliarska
        in vita sua frustratus kirjoitti:

        No mä oon ainaki onnistunu sillee et oon menny johonki istumaa, ajatellu vaa sitä paikkaa mihi haluun päästä, väkisin kiskonu itteni ruumiista irti ja pyytäny elementtejä auttamaa. Mut siin kulkemises on se vaara et ei pääsekkää takasi ruumiisee ja jos oikee huonosti käy ni joutuu välitilaa, ja sieltä on tosi vaikee päästä pois yksi.
        Kerra mä jouduin välitilaa ni kaveri joutu auttaa ja siin kesti yli puoltoist tuntii.

        Minun elementit on sekasin ja lekatkaan ei auta kunnolla. Ainoastaan olen saanut pään tunnottomaksi atriaalimatkoilla.


      • siihenperustuu

        Joskushan pelättiin, että munkitkin valtaa Saatana, joten kiellettiin meditoimasta.


    • astraaliarska

      Ainoastaan "sankotenkiikka" on autanut minua astriaalimatkoilla.

      • kotona helppo

        Eli: lorotellaan sanko täyteen, työnnetään pää sinne. Kun tarpeeksi pitkään pitää päätä uppeluksissa, niin alkaa astraalimatka. Tai joku kokemus ainakin tulee.


    • astraaliarska

      Olet selvittänyt sankotekniikan syvimmän olemuksen. Viimeksi pääsin todella syvälle reissulle.

      • totuuden loiske

        Mikä sanko on paras? Muoviämpäri vai inhoperinteinen venäläinen sinkkiämpäri?

        Onko lorotuksella väliä, mitä ja milloin? Pitääkö olla omaa? Onko nk. aamuvirtsa parempi vaihtoehto?


      • Atlantis kutsuu.
        totuuden loiske kirjoitti:

        Mikä sanko on paras? Muoviämpäri vai inhoperinteinen venäläinen sinkkiämpäri?

        Onko lorotuksella väliä, mitä ja milloin? Pitääkö olla omaa? Onko nk. aamuvirtsa parempi vaihtoehto?

        Kaivonpohjan kautta voi yrittää atlantikseen, ihan vaan vihjeeksi kaikille tosi hengellisille.


      • älä-tee-sentään
        Atlantis kutsuu. kirjoitti:

        Kaivonpohjan kautta voi yrittää atlantikseen, ihan vaan vihjeeksi kaikille tosi hengellisille.

        Sieltä sinnekkään ei valitettavasti pääse, mutta jos on tyhmä niin voi...!


    • Ihan kyselen vaan

      Minäkin kaipaisin astraalimatkaa, mutta en välittäisi ruveta kummalliseksi, esim. tuijottelemaan kristalleja tai hinkkaamaan kissaa. Tai joogaamaan. Sitä tosiaan ei yhtään.

      Että selviääkö rahalla. Voisinko ostaa ko. matkalle matkalipun, selvällä käteisellä?

      • Astral projector

        Astraalimatka ei ole niin vaikea tehdä, jos vain tietää miten se pitää tehdä. Astraalimatka on aika samanttapainen ilmiö kuten selkouni (lucid dream). Ei tartte harrastaa joogaa, meditaatiota eikä mitään semmosta, ja luulen että melkeen kaikki voi tehdä astraalimatkan.

        Astraalimatka on helpointa tehdä aamulla, jolloin on vastaherännyt, ja tuntee että tulee kohta nukahtamaan uudestaan. Ainut mitä tarvitsee tehdä on että vain piettää tietoisuus hereillä, samalla kun kroppa nukahtaa, esimerkiksi keskittymällä hengitykseen. Kun kroppa nukahtaa, samalla kun sinun tietoisuus on hereillä, niin tunnet kohta että lähdet kohoamaan ylöspäin kropasta, ja voit kävellä ympärille huoneessa astraalikropalla.

        Ennen kun se tapahtuu niin kuulee usein harhoja, ja voi myös tuntea värähtelyjä kropassa ja kuulla suhinaa korvissa, kun aivot vaihtaa kanavaa astraalipuolelle.


      • ULA:sta ulalle?
        Astral projector kirjoitti:

        Astraalimatka ei ole niin vaikea tehdä, jos vain tietää miten se pitää tehdä. Astraalimatka on aika samanttapainen ilmiö kuten selkouni (lucid dream). Ei tartte harrastaa joogaa, meditaatiota eikä mitään semmosta, ja luulen että melkeen kaikki voi tehdä astraalimatkan.

        Astraalimatka on helpointa tehdä aamulla, jolloin on vastaherännyt, ja tuntee että tulee kohta nukahtamaan uudestaan. Ainut mitä tarvitsee tehdä on että vain piettää tietoisuus hereillä, samalla kun kroppa nukahtaa, esimerkiksi keskittymällä hengitykseen. Kun kroppa nukahtaa, samalla kun sinun tietoisuus on hereillä, niin tunnet kohta että lähdet kohoamaan ylöspäin kropasta, ja voit kävellä ympärille huoneessa astraalikropalla.

        Ennen kun se tapahtuu niin kuulee usein harhoja, ja voi myös tuntea värähtelyjä kropassa ja kuulla suhinaa korvissa, kun aivot vaihtaa kanavaa astraalipuolelle.

        "Astraalimatka on helpointa tehdä aamulla, jolloin on vastaherännyt"

        Sankotekniikkaa käyttävät huom! Aamuvirtsa!

        "Ennen kun se tapahtuu niin kuulee usein harhoja, ja voi myös tuntea värähtelyjä kropassa ja kuulla suhinaa korvissa, kun aivot vaihtaa kanavaa astraalipuolelle."

        Ei tosiaan kannata vekslata liikaa niitten kanavien kanssa. Voi jäädä päälle sen kertakaikkinen tinnitys. Ja jos sieltä kanavilta kuuluu olentoja, jotka pyytää olemaan yhteyksissä, niin älä millään tavalla mene ilmaisemaan itseäsi niille. Voivat tulla ekana käymään, mutta jäävätkin pysymään. Ja sitten soivat vain niitten kanavat enää.


      • värit päällä?
        ULA:sta ulalle? kirjoitti:

        "Astraalimatka on helpointa tehdä aamulla, jolloin on vastaherännyt"

        Sankotekniikkaa käyttävät huom! Aamuvirtsa!

        "Ennen kun se tapahtuu niin kuulee usein harhoja, ja voi myös tuntea värähtelyjä kropassa ja kuulla suhinaa korvissa, kun aivot vaihtaa kanavaa astraalipuolelle."

        Ei tosiaan kannata vekslata liikaa niitten kanavien kanssa. Voi jäädä päälle sen kertakaikkinen tinnitys. Ja jos sieltä kanavilta kuuluu olentoja, jotka pyytää olemaan yhteyksissä, niin älä millään tavalla mene ilmaisemaan itseäsi niille. Voivat tulla ekana käymään, mutta jäävätkin pysymään. Ja sitten soivat vain niitten kanavat enää.

        "Ennen kun se tapahtuu niin kuulee usein harhoja"

        Ettei olisi niitä harhoja pitkin "matkaa"?


    • rautaiset hermot

      Astraali projektio on todellinen tapahtuma. Oikealla metodilla onnistuu varmasti. Eri asia voiko sitä suositella kovinkaan monelle.

      • ja muuta jännää

        Sitten on vielä astraali penetraatio. Jota kyllä näkyy esiintyvän enemmän abduktioreissuilla.


      • rajalla jarrua
        ja muuta jännää kirjoitti:

        Sitten on vielä astraali penetraatio. Jota kyllä näkyy esiintyvän enemmän abduktioreissuilla.

        Entä astraali projektiili. Se kun osuu astraalimatkalla ohimoon, niin huomaa, ettei ihan kaikki astraalia olekaan.


    • AstraaliZorro

      Astraali projekti on todellisuudessa tapahtuma jossa et oikeasti irtaannu ruumiistasi vaikka sen niin koetkin. Nimensä mukaisesti se on projektio. Kaikki mitä näet on todellista. Kysy itseltäsi oletko valmis tähän?

      Sääntö 1: muuta ruokavalio (moska pois)

      Sääntö 2: meditoi ja kuntoile

      Sääntö 3: älä yritä liikaa!

      Sääntö 4: Visualisoi ja kerro mielessäsi mitä haluat saavuttaa. Tee tästä vähän kuin matra jota toistelet mielessäsi päivän mittaan.

      Harjoittelu:
      Laita iltaisin ajoissa nukkumaan. Nukuttuasi 5-6h herää ja kokeile löytää rentous ja värinätaso (max. 30 min/krt ja ÄLÄ nukahda sen aikana!). Älä tee tästä suoritusta vaan anna sen tapahtua omalla painolla. Itse huomasin klo. 3-4 aikavälin olevan jostain syystä tehokkain.

      Kun koet ensimmäisen oben niin pyri pitämään tapahtuma max. 15min pituisena. Harjoittele rauhassa.

      Tutustu alan tietouteen.
      https://www.youtube.com/watch?v=ojsS35VQ2Y8

      Nähdään astraalitasolla!

    • noeipämuuta

      Helppoa ko heinänteko, makaat täysin liikkumatta, (edes silmiä ei saa liikuttaa, vaikka kuinka tekisi mieli) ja tarkkailet hengitystäsi. Tätä kun jatkat tarpeeksi pitkään tapahtuu jotain kummallista. Aivot ei ehkä ymmärrä sitä, että olet hereillä, mutta silti liikkumatta kuin unesssa ja alkavat sekoilemaan.

      • haux

        Kokeilin eilen illalla, tapahtui jotain todella kummallista, nukahdin.


      • Rampevaan

        Kun iltaisin muljauttelen silmiäni hetken aikaa sängyssä niin minulta lähtee taju, epäilen että Nukkumatti sieppaa minut ja tekee jotain kokeita.


    • hurttinenska

      Odota psykoosiasi. Toinen vaihtoehto on ottaa jotakin huumetta. Terve ja huumeeton ihminen ei kyseiselle matkalle valitettavasti pääse. Piste.

    • matkasekin

      Kokeile Raamattua, saattaa jäädä aivot sille reissulle.

    • Anonyymi

      Syöt cubensiksia tai ketamiinia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe