Samsung tabletin akku kuluu liian nopeasti

Akkuloppuunopsaan

Ennen minun Samsung Galaxy Note 10'1:n akku kesti ehkä 8-10tuntia kovan käytön alaisena, kuten pelaamisen. Nykyään tuntuu että tämä aika on puolittunut. Suljen aina kaikki sovellukset, joten niitä ei pitäisi jäädä auki, joten se ei voi olla selitys tähän. Joskus kun netissä on selaillut, on saattanut joutua epäilyttävälle sivustolle tai joskus joltain sivustolta lataa jotain vaikkei mitään painaisikaan (Olen kuitenkin mielestäni poistanut kaikki epäilyttävät).. Olen miettinyt, että voisiko tabletissani olla jotain haittaohjelmia.. Minulla on Antivirus tabletissani ja kokeilin myös Avastia, mutta olen kuullut että Androidin turvaohjelmistot ovat huonoja. Ainakaan kumpikaan ei ole löytänyt mitään. Pelejä minulla on monia, tosin poistan aina joitain. Myös akun latausaika on huomattavasti lyhyempi. Voiko syynä olla myös se, että antaa akun kulua aivan loppuun aina ennen kuin sen laittaa lataukseen? En ole näissä asioissa ekspertti niin olisi mukavaa jos joku minua viisaampi voisi tähän vastata. Kiitos!

7

1729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisäinformaatiota

      Laskin tablettini pelit, niitä on 26. Kun tarkastelee akkua niin näyttö kuulemma vie 66%. Tässä 40min sisään akkua on jo kulunut 10%.

    • Haittaohjelmaa tuskin on.

      Tehdasasetusten palautus voisi auttaa akunkestoon. Jos ei niin jotakin muuta on vialla.

    • Akkukuluunopsaan

      Kiitos vastauksesta! (Etenkin nopeasta sellaisesta). Tuo tehdasasetuksien palauttaminen kuulustaa siltä että kaikki asennetut ohjelmat katoaa, niin kannattaisiko niitä jotenkin tallentaa ennen tuota palauttamista?

    • Ei voi oikein tallentaa vaan ne pitää asentaa uusiksi. Omat tiedostot poistuu myös laitteen muistista.

    • Thankss

      Hmm.. Kiitos jälleen. Kaipa se on kuitenkin parempi saada tabletti kuntoon kuin säilyttää saavutukset peleissä... Ainakaan ei pitäisi tulla tylsää kun ne aloittaa alusta!

    • Toivottavasti korjaantuu.

    • Anonyymi

      Tabletissani akkuni kuluu pelaamisessa 10% muutamassa minuutissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe