Eurorest hotellit

mymmeli501

Sain s-postiini EU:n ympäristö asioihin liittyvän kyselyn .
Ennen vastauksia sanottiin,että kiitokseksi 3 yön hotellimajoituksen jossain Eurorestin hotellissa.Siinä vastailin ja kesken kyselyn ilmoitettiin,että saankin 7 yön majoituksen.
Kolmen yön majoitus oli kahdelle henkilölle.
Sainkin juuri postissa kirjeen ja 7 vrk:n hotellishekin.
Useilla kielillä oli infoa,mutta ei suomeksi eikä ruotsiksi...englantimme on ontuvaa.
Katselin hotelleita.Netissä kyllä löytyy kaikki eurorest hotellin,joita on useissa Euroopan maissa.Näyttää vaan,että ne kaikki ovat keskellä ei mitään?? Tosin arvosteluissa oli paljon ihan kiittäviä juttuja.
Onko teistä,hyvät tämän sivun lukijat,kukaan asunut ja käyttänyt näitä eurorest hotelleja?
Sen huomasin,että joka hotellissa oli ruokailu,siis pakollinen,joka täytyy maksaa,kun menee hotelliin.Aika hintavia useimmat kohteet.Tosin jäi hieman auki,oliko aamiainen,päivällinen ja illallinen...vai yksi ruokailu? Kiitos vastauksestanne!

26

5106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skeptikko

      Sain saman kyselyn ja myös 7 päivän ilmaisen majoituksen. Homma alkoi vaikuttamaan epäilyttävältä ja jätin pankkikorttitietoni sen vuoksi antamatta. Toivottavasti sinulle ei koidu kuitenkaan asian suhteen mitään ikävyyksiä.

    • pirkko55

      Hei!
      Sama homma täällä,7vrk hotellilomaa ja 2 ateriaa pv pitää maksaa hotelliin,näin poikani suomensi, mietinnässä uskaltaako lähteä? mutta rohkea rokan syö!

    • Epäileväinen

      Ilmotelkaas sitte kuinka kävi!

    • Pitkätukkaisia linss

      E-meili tuli luotettavan tuntuisesti ilman lähettäjätietoa.

    • ASI

      Sain myös 7 vrk:n majoituksen .Siihen kuuluu 2 ruokailua päivässä.Matkat on maksettava itse.
      Suosittelen,että käännätät sen jollakin englanninkielen taitoisella henkilöllä.

    • huijausta!
    • Olahdus

      Ei tämä EUROREST huijausta ole, mutta kuten osoitteesta
      http://www.eurorest-hotels.com/
      voi todeta, kaikki hotellit ovat Keski- tai Etelä-Euroopasta. Tulin huijatuksi sikäli, että luulin saavani Suomesta tai ainakin Pohjoismaista sopivan majoituksen.
      Tyhmyydestä saan maksaa tuon noin 30 euron maksun. Kyllä Eurorest sen velottaa ennemmin tai myöhemmin. Arimmat voivat vaihtaa luottokorttinsa. Minä en vaihda, mutta voin ilmoittaa, ettei tälle nimelle makseta enää vastedes mitään maksuja.
      Niinpä niin

      • ansku3

        Eikö Helsingissä ainakin ole jo uusi Eurorest-hotelli? Muista kaupungeista en tiedä.


    • ans1

      Ihan samanlainen tuli mullekin ja sen verran annoin "huijata" itseäni, että lunastin sen shekin. 2 henkilölle 7 vrk. voimassa lokakuun 2014 loppuun. Ateriat = aamiainen illallinen/päivällinen / 7 vrk = n. 420 €/hlö eli 2 henkeä = 840€, maksetaan hotelliin kirjautuessa. Ohjeet hotelliin saapumisesta englanninkielellä myös mukana.
      Matkakohteemme ystäväni kanssa kuitenkin muuttui ja uudessa kohteessa ei ole sielläpäinkään ko. hotellia, joten shekki jää käyttämättä. Tämä hotelli olisi Espanjan itärannalla, ruuhkaisella loma-asuntoalueella.
      Voiko olla mahdollista, että he tuolla 840€ kattaa majoituksenkin? Onha se aikamoinen hinta ja on sitouttavaa, että maksetaan ateriat, ei kai niitä raaski sitten jättää väliinkään, on oltava hotellilla ko. aikoina. Tekisi mieleni joskus katsoa tuo loppuun saakka, eli mennä majoittumaan.

      • ans1

        Korjaus edelliseen: "Tämä hotelli olisi Espanjan itärannalla, ruuhkaisella loma-asuntoalueella. " Siis se Eurorest-hotelli, mikä omaan matkasuunnitelmaamme olisi käynyt. Ei shekin lunastamisessa edellytetty tätä. Vain Eurorest-hotellia jossain päin Eurooppaa.


    • ripsa9

      Myös minä tähän ansaan lankesin kun jotenkin kuvittelin näitä hotelleja olevan myös Suomessa. Voiko olla että tästä tulee jotain laskua myöhemmin? Lukiko kukaan tuota hyvin pienellä kirjoitettua koko tekstiä läpi? Arveliko joku että Helsingissä olisi tuollainen hotelli?

    • AsiastaKysynyt

      Koko kysely on huijausta. Kysyin asiasta EU tiedotuksesta, siellä tiedettiin kydelystä. EU ei ole tilannut tuota kyselyä. Joten loput voi vain arvata.

    • Merja-äiti

      Hei! Juuri maksoin samaisen maksun seitsemältä vuorokaudelta. Minä luulin, että hotelleja olisi ollut myös Suomessa. Kävin netissä katsomassa eurorestelhotelleja, ja ovat huitsin nevadassa. Ajattelin, että jos majoittuisin jossain niissä, kun menemme poikien kanssa jalkapalloreissulle, siis katsomaan jotain peliä, mutta niistä taitaa olla niin pitkä matka pelimatkoille, että ei onnistu.
      Eli minulta huijattiin vajaat 30 euroa. Eli tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ja varsinkin rahapussi.
      Terveisin Merja

      • Penakon

        Olin viime viikolla Budapestissa hotelli Gloriassa, Jalkapallo-fanina(Ilves) Hoonvedin -sdadion oli 300 metrin päässä hotellista, joten menin sunnuntai iltana nauttimaan pelistä.
        Mutta varatkaa huone ensin soitolla hotelliin.
        Älkää tehkö samaa virhettä kuin minä , joka varasin huoneen Booking.comin kautta.
        Terv. Penakon


      • Sinisilmä tollo

        Hei Merja,
        onko Sinun luottokorttitietojasi käytetty jatkossa hyväksi? Toivottavasti ei!
        Kyllä minua nyt kovasti pelottaa, mitä tapahtuu, kun näin taas annoin itseäni huijata ja niin "ikikiitollisena" peräti 7vrk;n majoituksesta heti luottokortillani maksaa täräytin sen pyydetyn 27,50€.


    • Hohhoijaaaa

      Juu, hotellit seisoo lamassa tyhjillään. Ruokakustannuksella ylläpidetään hotelleja. Haisee epärehelliseltä. Eikös tuolla 800:lla saa jo kahden hengen loman etelässä lentoineen.

    • Penakon

      Olimme Budapestissa 7 vuorokauden Voucherilla 9-16.9. 2014.
      Olin tehnyt hotelli ja lentojen varaukset Booking.comin kautta ja sainkin molempiin vahvistukset pian. Samalla hotelli oli veloittanut 245 euroa tililitäni, jonka oletin olevan veloitus ruokamaksusta 7 päivältä.
      Kun menimme hotelliin, yllätyimme kun meille sanottiin, että huonevarauksemme on voimassa ,mutta ei sisällä yhtään ateriaa. Jouduimme siis maksamaan 6 aamiaista 10 e/pv.
      Vikamme oli se,että emme olleet itse ottanet yhteyttä hotellin
      vaan olimme varauksen Booking:comin tehdä.
      Olin kirjoittanut varauksen lisätiedoiksi :I have got 7days voucher for 2 people in hotel,joka näkyi vahvituksessa.
      Kysyn miten voisin saata maksmani turhat maksut perittyä takaisin? Maksoin 7 hotellimaksun "ilmaisesta"hotellista.!!!!!
      [email protected]. Kuka osaa auttaa? Penakon

    • ajattelija27

      Penakon. Saitteko siis itse "loppupeleissä" valita syödä vain aamupalat. Mutta hotelli velkoi 245 lisää yöpymisistä?

    • Sinisilmä tollo

      Hei, voi kamala, minulle kävi myös näin ja tulin kai sitten myös huijatuksi, kun pidin päivänselvänä, että ko. hotelleja on myös Suomessa :) Onko kenelläkään muulla "lankaan lentäneellä" tietoa, voivatko/käyttävätkö luottokorttia nyt jatkossakin hyväkseen, kun onneton menin sillä maksamaan sen pyydetyn 27,50 maksun ???

      • Sinisilmä tollo

        Enkä tietenkään ole edes vielä mitään lahjakorttia saanut, vain ilmoituksen, että sellainen "ihanuus" on tulossa !


      • Hyväuskoinen

        Sain 2015 alkuvuodesta 7-vuorokauden ilmaisen majoituksen. Ruokailut olisi maksettava hotellin ilmoituksen mukaan. Vaihtelee hotellin tason mukaan 30-60€
        Tarjolla oli hotelleja etelä euroopasta, paikoissa jonne ei ole kunnollisia yhteyksiä. Olisi matkustettava omalla kulkupelillä. Ei ollut sopivaa hotellia minulle ja vaimolleni. Palautin kortin lähettäjälle ohjeen mukaan, jolloin saisin maksamani n.30€ takaisin tililleni. Eurorest ilmoitti, että he ovat hukanneet tilitietoni ja pyysivät tilinumeroni. Toimitin tilitietoni, mutta mitään rahaa ei ole tullut tililleni.
        Sain 18.5.2015 sähköposti, jossa pyydettiin >>Vahvista Sinun Pakettisi<< ja uusi
        koodini.
        Mielestäni on viisainta laittaa nämä tällaiset tarjoukset SUORAAN ROSKAKORIIN.
        Onnistuneen lomamatkan saa varmimmin normaaleilla matkatoimiston järjeste-
        lyillä. Matkatoimistosta on suuri apu myös ongelmatilanteissa.


    • kyrsii

      Täällä myös yksi lankaan mennyt. Kirosin kyllä itseäni heti kun olin hotelliketjun nettisivuilla käynyt ja totesin että kortti jää käyttämättä. Mutta ei kyllä ole tullut mieleenkään että maksukorttiani voitaisiin nyt käyttää väärin! En ole mitään vahinkoa huomannut ainakaan ja luulen ja toivon että jos tämä on pelkkä huijaus niin sitten tarkoitus on vain kerätä mahdollisimman monelta tuo 27 e. Tuleehan siitäkin äkkiä sievoinen summa.

    • tarkkaavainen

      Ymmärrän kyllä että tuommosen takia moni lentää lankaan, mutta eikö kukaan ole hoksannut ennen tuota vastaamista käydä googlaamassa esim tuota eurorest hotels:ia ja koko kyselyä?
      Itse vältin juurikin googlaamalla tän huijauksen ku alkoi haisemaan liikaa palaaneelle...

    • antaamennävain

      hei, olimme ystäväni kanssa viime vuoden jouluviikon Puolassa ja käytimme tätä shekkiä. Hyvin onnistui, ei mitään valittamista. Taas yritän uudelleen jouluksi.

    • vähältäpiti

      Kirjoitusvirheet viestissä laittoi epäilemään ja googlaamaan Planeteon ennen sentinkään maksamista. Onneksi!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe