Turun yksinäiset lesbot!

Suokukko

Oisko uskallusta treffata? Kaverimielellä, parinhakumielellä... You name it!

114

946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turkulainen...

      Ei ole uskallusta.

    • stadiinstadiin

      Annan neuvon Turun lesboille: muuttakaa Helsinkiin. Turku on paska paikka.

      • turkuunturkuun

        Haha! Mä taas muutin Helsingistä Turkuun, koska en ikinä viihtynyt tuossa "ihanassa" pääkaupungissamme, vaikka synnyin ja kasvoin siellä.


    • Hulabaloo.

      Toivottavasti täällä ei huutele mun tummatukkainen villikissani.

    • keksi4q

      Minkäs ikäinen- ja tyyppinen henkilö siellä huutelee?

    • 20+20

      Täälläkin olisi yksinäinen turkulainen lepakko.

      • jjepa

        Täällä kans yks turkulainen


      • timppex1

    • Heimäkeksin!

      Ehkä pitäis pitää joku joukkomiitti, kun meitä yksinäisiä turkulaisia kerran näyttäis löytyvän?

    • Terveyttäjä

      Yksi turkulainen tekee lähtöä Helsinkiin ja toinen on kotoisin Helsingistä mutta on muuttanut Turkuun jne...

      Minä suosittelen, että pistäisitte kaikki paremmaksi ja lähtisitte koko konkkaronkka Moskovaan tai vaikkapa Teheraniin hinkkaamaan niitä vakojanne yhteen: tervemenoa.

      • uuhhuhuu

        Mä lähen jos sä lähet, beib


      • uuhhuhuu kirjoitti:

        Mä lähen jos sä lähet, beib

        Huhhuh kyllä on nyt matkustelua tiedossa lesboille, ensin Teuvo Hakkarainen on lähettämässä meitä Ahvenanmaalle ja nyt pitäs vielä Moskovaanki lähteä!
        Minkäs ikästä porukkaa täällä on?


    • Tku23

      Bingo! Turku ja 23v täällä! missäs kaikki upeat neidot käy turussa, kun ei mitään kunnon lgbt-kuppilaa ole (suxes on aivan kamala kuulemani mukaan)? Mistä teidät voi löytää?

      • Åboåbo

        Suxes on ihan kiva kun menee hyvässä porukassa :) yksin en ehkä lähtis, me turkulaiset ollaan niin kovin sisäänpäinlämpenevää porukkaa, heh. Itsekin kaipaisin uusia tuttavuuksia!


    • Einarsson

      Tääl ois 30-vuotias turkulainen!

      • djajsksyajwj

        mie oon 17


    • Lepakkoinen :)

      Tääl olis 37v yksinäinen turussa asuva lepakkoinen. Uusia tuttavuuksia, ihan ystäviä tai jos elämäni nainen vastaan tulee silmät avoinna olen :)

    • oui!

      Täällä myös naisista pitävä turkulainen, iältään kolmeakymppiä lähestyvä nainen. En juuri tunne kaltaisiani täältä kotikaupungista, joten olisi kyllä kiva tavata muita, vaikka ihan kaverimielellä. Ehkä se kauan kaivattukin voisi tulla vastaan suuremmalla todennäköisyydellä kuin kotona hengaamalla. :D Jos joku järjestää miitin, niin saavun paikalle. :)

      • Einarsson

        Itse kans tulisin paikalle, jos vaan miitti järjestyy...


    • matatata

      Täälki ois yks, joka ei uskaltais yksin esim. Suxesiin, kun ei voi heterokavereitakaan raahata mukana. Oisin myös varmaa jonkinnäköses miitis messis :)

    • 21521

      Täällä kanssa yksi, joka olisi kiinnostunut tutustumaan uusiin ihmisiin :)! Itse olen 24-vuotias.

    • oui!

      Voitaisiinhan me esim. sopia joku (mahdollisimman monille sopiva) päivä ja ilmaantua kaikki silloin Suxesiin? Kaikilla olisi mahdollisuus tutustua uusiin ihmisiin ja samalla tuettaisiin turkulaista yritystoimintaa. :D Muunkinlaiset miittiehdotukset toki käyvät. :)

      • Mut mut

        Mut alaikäset ei pääse Suxesiin... :(


    • justsomethoughts

      Jokiranta?

      • Einarsson

        Mä liputtaisin kans jokirannan puolesta :>


    • normaalia

      En tiedä uskaltautuisinko, mutta kuulostaa kivalta, ja mielestäni oikein hyvä ajatus tavata vaikka vaan kavereita saadakseen!

    • jåkkequrl

      Nonni nyt miittiä vaan pystyyn. Vaikk jokirantaan

    • ksiiy

      Mä oon muuttamassa turkuun. Voisin myös tulla mukaan :)

    • Maalaislepakko vm83

      Turun kupeesta olis kanssa yks valmis lähtemään mukaan jos vaan maalaislepakot kelpaa mukaan ;)

      • pppppde

        tietty saa tulla mukaan


    • jåkkequrl

      Mitäs jos pidettäis miitti tänä viikonloppuna? Sitä seuraavana kun on juhannus ja sitten on pridet Helsingis. Oisko tulijoita/ kiinnostusta? Jokiranta vois paikkana olla ihan kiva, mutta mietin vaan, että ainakin jos tulee enemmän porukkaa niin jokin puisto esim. Vartiovuori tai Kupittaa vois olla kivempi.

      Nyt mielipiteitä kehiin :)

      Itse olen parikymppinen turkulainen queer, joka käy välillä Suxesissa, mutta tutustuisi mielellään uusiin ihmisiin.

      • jackie4

        Täällä olisi myös yksi, 30 lepakko tulossa mukaan tutustumaan uusiin ihmisiin. Minusta ainakin jo ensi viikonloppu olisi sopiva. Hyvällä säällä puistokin ihan jees.


      • Einarsson
        jackie4 kirjoitti:

        Täällä olisi myös yksi, 30 lepakko tulossa mukaan tutustumaan uusiin ihmisiin. Minusta ainakin jo ensi viikonloppu olisi sopiva. Hyvällä säällä puistokin ihan jees.

        Mäkin oisin tulossa viikonloppuna.


      • turkugirl
        Einarsson kirjoitti:

        Mäkin oisin tulossa viikonloppuna.

        Mä EN ois tulossa viikonloppuna. En oo paikanpäällä... :(


      • 6+13
        turkugirl kirjoitti:

        Mä EN ois tulossa viikonloppuna. En oo paikanpäällä... :(

        Ja tämä piti erikseen ilmoittaa täällä koska...?

        -täällä on vielä toistaiseksi vapaa liikkuvuus tietääkseni.


    • turkusucks

      Muuttakaa Tampereelle.. Turku on suomen p*****nreikä :D

      Suxes on pieni ja kämäinen ja niin on kyllä Turun sisäänpäin lämpiävät piirit. Puhumattakaan Turun kamalasta murteesta...

      • Tre=pellelä

        Nääsvillessähän ei murteita ole...


      • jackie4

        Kiss My Turku!


    • Mie vaan:)

      Täälläkin yks 30 , jolle tuleva vkonloppu käy. Uusia tuttavuuksia on mukava saada:)

    • justsomethoughts

      Oon huomannut Espoossa asuessani tämän jäätävän haukkumisen Turkua kohtaan, varsinkin Helsingin puolella. Mikä hittolainen siinäki on??
      Kaupunki ei tee ihmisestä parempaa tai huonompaa ja erilaiset paikat miellyttää erilaisia silmiä. Tää on yksi niistä mysteereistä, joita en tule ymmärtämään.

      • Kai se juontaa jostain hiekkalaatikolta: "mä en leiki sun kaa, kun sulla on vääränvärine paita".

        No mutta kerran vuodessa kaikki kaupungit suomen rajojen sisäpuolel puhaltaa yhteen hiileen - nautitaan siitä :)


      • nyrppä
        joutsen64 kirjoitti:

        Kai se juontaa jostain hiekkalaatikolta: "mä en leiki sun kaa, kun sulla on vääränvärine paita".

        No mutta kerran vuodessa kaikki kaupungit suomen rajojen sisäpuolel puhaltaa yhteen hiileen - nautitaan siitä :)

        Mites se huominen?


    • reediz

      Alkuillasta tapaaminen sopis...

    • 2+18

      No oliko sitä miittiä, vai kuivuiko koko homma kasaan??

      • horsemoose

        Kuivu kasaan, kuten odottaa saattoi...


    • matatata

      Hitsi kun en edes huomannu että täällä sovittii jo kaikkee :D Pystyykö esim. lisäämään kaikki tän ketjun osallistujat vaikkapa sähköpostin osoitekirjaan ja siellä ehkäpä sopia paremmin??

      • PaffiPää

        Mäkin vasta huomasin että tämmöst oltiin järjestämässä. :D Tosiaan, minäkin oisin kiinnostunut. Toi sähköposti-idea vois olla hyvä. Voiko vielä tänä pänä luoda johonkin sähköposti-tilin anonyymisti? Koska sitte sen osotteen vois laittaa tänne ja halukkaat pistää viestiä siihen, jonka jälkeen muista asioista vois sopia (paikka, aika, miten tunnistaa toiset). Ideoita, ideoita! :)


      • PaffiPää

        Tai sitten vain joku kaunis päivä tupsahdetaan samaan paikkaan jonkin merkin kans ja luotetaan ihmiskuntaan ja siihen, että joku oikeasti tulee? :D


      • mursumies
        PaffiPää kirjoitti:

        Tai sitten vain joku kaunis päivä tupsahdetaan samaan paikkaan jonkin merkin kans ja luotetaan ihmiskuntaan ja siihen, että joku oikeasti tulee? :D

        Eihän näist miiteist mitää tuu kun jäävät aina suunnitteluasteelle.


    • tallallaaa

      uuu, nyt ois kiva oikeesti tavata!

      • 2+10

        Niin ois!


    • timpex1

      Ois uskallusta

    • PaffiPää

      Onko kukaan täällä huhuilevista tulossa Turun Zombiewalkiin ja sen jatkobileisiin mahdollisesti? :)

      • Einarsson

        Mä oon näillä näkymin ainakin tulossa walkiin, ellei jotain esteitä ilmaannu.


    • matatata

      Hei ny sovitaa joku päivä, tänäänki menis iha hyvi :DD Tai tää viikonloppu anyone ?

      • Einarsson

        Mulle kävis ainakin sunnuntai, huomenna oon menos prideille.


      • Einarsson

        Mulle kävis ainakin sunnuntai, huomenna oon menos prideille.


      • PaffiPää

        Huomenna suxesissa? Mä ainakin olen menossa sinne. :)


      • PaffiPää
        PaffiPää kirjoitti:

        Huomenna suxesissa? Mä ainakin olen menossa sinne. :)

        Tai joku muuki paikka käy. :)


    • reijotaipale

      Nyt oikeesti! Eihän tästä tuu mitään, kun halukkaita olis tapaamiseen, mut kukaan ei tee asian eteen mitään. Ja jos tekeekin, niin juttu kuivuu kasaan. Eli nyt alkavan viikon lauantaina kaikki yksinäiset lesbot Kupittaanpuiston hirvipatsaalle klo. 12:00! Jos aika ei sovi, niin ehdottakaa sopivampaa aikaa! Toivottavasti en seiso siel sit yksinäni....

      • matatata

        Mul on koko ajan ongelmana se, että huomaan tyyliin päivän myöhässä näitä ehdotuksia :D Mulle ainaki näillä näkymin sopis toi lauantai, mutta mielummin joskus kahden aikoihin :) Et ainakaa yksin sit siel oo, jos ketään muu ei pääse paikalle ;D


      • PaffiPää
        matatata kirjoitti:

        Mul on koko ajan ongelmana se, että huomaan tyyliin päivän myöhässä näitä ehdotuksia :D Mulle ainaki näillä näkymin sopis toi lauantai, mutta mielummin joskus kahden aikoihin :) Et ainakaa yksin sit siel oo, jos ketään muu ei pääse paikalle ;D

        Mul sopis kans lauantai, mut tosiaan jos hiukan myöhemmin, joskus kahden tai kolmen aikaan. :D


      • 14+11

        Minkäs ikäistä porukkaa olisi tulossa? Itse olen jo 39 eikä olisi kivaa jos muut on jotain parikymppisiä tai alaikäisiä.


      • Einarsson
        14+11 kirjoitti:

        Minkäs ikäistä porukkaa olisi tulossa? Itse olen jo 39 eikä olisi kivaa jos muut on jotain parikymppisiä tai alaikäisiä.

        No tääl ois 31-vuotias, jota kiinnostais tapaaminen...


      • matatata
        14+11 kirjoitti:

        Minkäs ikäistä porukkaa olisi tulossa? Itse olen jo 39 eikä olisi kivaa jos muut on jotain parikymppisiä tai alaikäisiä.

        Okei no itse kyllä olen 18 :D


      • PaffiPää
        14+11 kirjoitti:

        Minkäs ikäistä porukkaa olisi tulossa? Itse olen jo 39 eikä olisi kivaa jos muut on jotain parikymppisiä tai alaikäisiä.

        Mä olen 23, mutta toiset saavat olla ihan minkä ikäsiä tahansa. :) Tärkeintä mulle on että saa tutustua mukaviin ihmisiin. :)


      • jaqqq
        PaffiPää kirjoitti:

        Mä olen 23, mutta toiset saavat olla ihan minkä ikäsiä tahansa. :) Tärkeintä mulle on että saa tutustua mukaviin ihmisiin. :)

        Mä pääsisin lauantaina vasta illalla tyyliin kuudelt..


      • matatata
        jaqqq kirjoitti:

        Mä pääsisin lauantaina vasta illalla tyyliin kuudelt..

        Mua viel kiinnostais se, että vaikka ny sovittais kolmelta se tapaamine nii jäädänkö kököttää sit siihe patsaalle vai oisko jotain suunnitelmii mihi mennä?

        Jos siitä sitten mentäis johonki, nii voisha siit hirvipatsaalta koukkaista myöhemmi hakee (tää on siis sulle jaqqq :)) !


      • PaffiPää
        jaqqq kirjoitti:

        Mä pääsisin lauantaina vasta illalla tyyliin kuudelt..

        Mulle sopii kuudeltaki vasta, mites muut? :)

        Jospa mennää vaikkapa coffee houseen ja jos sitte on ihmiset halukkai nii voidaa jatkaa vaikka suxesiin tms. Miltä kuulostaa? :)

        Mä joskus käytin miittejä järkätes semmosta et kaikki laitto esim. oikeaan ranteeseen punasen huivin tms. niin kaikki tunnisti toisensa. Onko kaikilla punasta huivia tai ehdottaa jotain muuta tuntomerkiksi?


      • Einarsson
        PaffiPää kirjoitti:

        Mulle sopii kuudeltaki vasta, mites muut? :)

        Jospa mennää vaikkapa coffee houseen ja jos sitte on ihmiset halukkai nii voidaa jatkaa vaikka suxesiin tms. Miltä kuulostaa? :)

        Mä joskus käytin miittejä järkätes semmosta et kaikki laitto esim. oikeaan ranteeseen punasen huivin tms. niin kaikki tunnisti toisensa. Onko kaikilla punasta huivia tai ehdottaa jotain muuta tuntomerkiksi?

        Kuudelta sopii mullekin!


    • sanovaikrasistiks

      Onko miittiin osallistujat turun lepakkopiirin eliittiä vai sen kaukaa kiertäviä?...

      • Einarsson

        Mä olen reilu vuosi sitten Turkuun muuttanut, enkä kuulu minkäänlaisiin piireihin. Ystäviä olisi kiva saada toisista lesboista, kuuluivat sitten piireihin tai eivät.


      • PaffiPää

        En itsekkään piireihin kuulu, mutten niitä kartakkaan. :)


      • matatata

        En ole varma puhutko nyt samasta porukasta mihin itse olen törmäillyt silloin tällöin, mutta jos puhut niin juuuu oli kyl aikamoinen pettymys :D Siks varmaa tääl oonki ihan innoissaa tulos tähä miittiin :)


    • jaqqq

      Käviskö klo 18 siis kaikille? Kahvittelu/baareilu kuulostaa hyvältä, mutta jos on nätti sää niin vois mieluiten istua vaikka jossain terassilla. Voidaan vaikka päättää illanviettopaikka sitten kun tavataan. Missä kohtaa toi hirvipatsas muuten suunnilleen sijaitsee?

      Itse olen 25-vuotias. Mielestäni ihan kaiken ikäiset saa tulla mukaan :)

    • PaffiPää

      Tässä on linkki google mapsin katunäkymään:
      https://www.google.fi/maps/@60.446488,22.286108,3a,75y,193.07h,79.64t/data=!3m4!1e1!3m2!1sKyK0OY1_dgwo1VUZLdH10g!2e0

      Melko suoraan edessä näkyy toi patsas. :)

      Mutta toi terassi-idea on mainio! Toivotaan että olis hyvä ilma. :)

      • PaffiPää

        Jaa, no ei näytä tuo mokoma toimivan, mut kopsatkaa tuo osote siihen osoteriville. :D


      • jaqqq
        PaffiPää kirjoitti:

        Jaa, no ei näytä tuo mokoma toimivan, mut kopsatkaa tuo osote siihen osoteriville. :D

        Kiitti linkistä! :) Nyt löydän paikalle.


    • justsomethoughts

      Huomasin näitä viestejä taas hiukan myöhässä. Olen 22- vuotias. Lomailen Turun lähellä, porukoillani.
      Mahtuuko tällanen öttiäinen vielä mukaan?

      • jaqqq

        Hyvin mahtuu! Mukaan vaan rohkeesti :)


    • justsomethoughts

      Anteeksi, mun aivoni kokee nämä hajanaiset infoamiset hiukan liian abstraktina.^^'' Yhteenvetona siis, missä tavataan ja miten tunnistetaan toisemme?
      Olen vähän ujo höpämään randomeille ja kysymään, ollaanko samassa paikkaa, samaan aikaan, samalla tarkoituksella.

      • PaffiPää

        Eli tavataan lauantaina 5.7. klo 18 Kupittaan puiston hirvipatsaalla. :) Tuntomerkeistä ei oo sovittu, joten jos kaikki laitetaan vaikka jotain punaista oikeaan käsivartee kiinni niin että se näkyy?


      • matatata
        PaffiPää kirjoitti:

        Eli tavataan lauantaina 5.7. klo 18 Kupittaan puiston hirvipatsaalla. :) Tuntomerkeistä ei oo sovittu, joten jos kaikki laitetaan vaikka jotain punaista oikeaan käsivartee kiinni niin että se näkyy?

        Itellä ei oo mitää punasta :( mutta enköhän sit tunnista muita käsivarsia :D


      • PaffiPää
        matatata kirjoitti:

        Itellä ei oo mitää punasta :( mutta enköhän sit tunnista muita käsivarsia :D

        No mä tulen hyvissäajoin paikalle niin voin hyppelehtiä siellä punanen huivi kädessä. :D


      • justsomethoughts
        PaffiPää kirjoitti:

        No mä tulen hyvissäajoin paikalle niin voin hyppelehtiä siellä punanen huivi kädessä. :D

        Jeee!


      • jaqqq10
        PaffiPää kirjoitti:

        No mä tulen hyvissäajoin paikalle niin voin hyppelehtiä siellä punanen huivi kädessä. :D

        Ok, multakin taitaa löytyä punainen huivi, joten laitan sen käteen. Nähdään sitten lauantaina! Tässähän alkaa innostua :D


      • matatata
        jaqqq10 kirjoitti:

        Ok, multakin taitaa löytyä punainen huivi, joten laitan sen käteen. Nähdään sitten lauantaina! Tässähän alkaa innostua :D

        Jeeep oon itekki ootellu innolla lauantait :D


    • justsomethoughts

      Heeei! Mulla on semmoinen juttu, että matkaan pyörämatkan ja bussimatkan päästä ja Turun päässä pitäisi vielä kävellä, niin saattaisin olla hiukan myöhässä, koska en ole järin hyvä organisoija.
      Haluaisiko joku laittaa sähkäriä mulle, niin voin antaa puh.numeroni tai fb- nimen tai jotakin??

    • PaffiPää

      Odottelemme täällä puistossa tasaan asti ainakin ja siirrytään sitte coffee houseen, eli vielä ehtii mukaan! :)

    • iwannaknoow

      oliks paljo porukkaa?

      • PaffiPää

        Minä ja kaks muuta. Oli kai tulossa pari muutakin mutta tunnin odottelusta huolimatta ei muita näkynyt.


      • renja54
        PaffiPää kirjoitti:

        Minä ja kaks muuta. Oli kai tulossa pari muutakin mutta tunnin odottelusta huolimatta ei muita näkynyt.

        Oliko mukavaa kuitenkin, onko uusintamiittiä tiedossa?


      • matatata
        renja54 kirjoitti:

        Oliko mukavaa kuitenkin, onko uusintamiittiä tiedossa?

        Oli kyl ainaki mun mielest aika jees vaikka olikin niukasti porukkaa :D Eiku vaa uusiks ;)


      • Leeko
        matatata kirjoitti:

        Oli kyl ainaki mun mielest aika jees vaikka olikin niukasti porukkaa :D Eiku vaa uusiks ;)

        Voi ei, nyt vasta huomasin tämän koko keskustelun.

        Olisikohan tuo Ruisrock karsinut osallistujia?!
        Uudelleen jos järkätään niin mukana olen... :)


      • xillia
        Leeko kirjoitti:

        Voi ei, nyt vasta huomasin tämän koko keskustelun.

        Olisikohan tuo Ruisrock karsinut osallistujia?!
        Uudelleen jos järkätään niin mukana olen... :)

        Minäkään en tuohon miittiin päässyt, mutta voisin tulla jos uutta miittiä ollaan järkkäämässä!


      • Jdjlslsjsm
        xillia kirjoitti:

        Minäkään en tuohon miittiin päässyt, mutta voisin tulla jos uutta miittiä ollaan järkkäämässä!

        Ehdotelkaaa ny sopivii päivii :) toivottavasti täl kertaa ny ilmaantuis vähä paremmin porukkaa :/


      • xillia
        Jdjlslsjsm kirjoitti:

        Ehdotelkaaa ny sopivii päivii :) toivottavasti täl kertaa ny ilmaantuis vähä paremmin porukkaa :/

        ensi lauantai?


      • dadonk
        xillia kirjoitti:

        ensi lauantai?

        Mulle ei lauantai sopis, mut entä perjantai?


      • PaffiPää
        dadonk kirjoitti:

        Mulle ei lauantai sopis, mut entä perjantai?

        Mulle sopis kans perjantai. Lauantaina on zombiewalk yms. nii en haluais miittii zombimeikis. :D


      • xillia
        PaffiPää kirjoitti:

        Mulle sopis kans perjantai. Lauantaina on zombiewalk yms. nii en haluais miittii zombimeikis. :D

        mulle taas ei pe sovi :') olen reissussa


      • PaffiPää
        xillia kirjoitti:

        mulle taas ei pe sovi :') olen reissussa

        Mites sit toi seuraava viikonloppu? Perjantai tai lauantai? :)


      • xillia
        PaffiPää kirjoitti:

        Mites sit toi seuraava viikonloppu? Perjantai tai lauantai? :)

        sillonkin olen reissussa, mutta viikolla olen turussa.. :'D


    • sabosubtlet

      Hyvin käy otsikko turkulaiseen ihmiseen. Turku on niin kaunis kaupunki kaikinpuolin, mutta sitten mukavia ja kohteliaita ovat ainoastaan muualta päin turkuun muuttaneet.

    • terekiss

      ny vähän actionii tän turkkuun!

    • givemeabreak....

      Turun lesbot on kummallisia. Jos en katso heitä/hymyile heille tai halua samantien tutustua heihin, he sanovat heti seurassaan olevalle tyypille jotain tyyliin "ehkä se ei tiedä olevansa lesbo". :-D No sori nyt vaan, mutta pelkkä lesbous ei ihan riitä siihen, että mua kiinnostaisi sosiaalinen kanssakäyminen teidän kanssanne. Vaikka aika epätoivoinen olenkin....

      • muualta turkuun tullut

        Mun mielestä turkulaiset lepakot on just niitä jotka sitä sosialisoitumista ei halua harrastaa tuntemattomien kanssa. Toistaseks en oo yhteenkää törmänny.


    • kesäheinä

      Turun yksinäiset lesbot, rakastan silmäpeliä joten älkää ujostelko kun otan kontaktia ;) t. vapaa kaunis nainen

    • jatkuu....

      Heh. Lähes 2 kuukauden suunnittelulla miittiin saatiin siis 3 henkilöä paikalle. Koittakaas jos saisitte pikkujoutapaamiseen jo 4 osallistujaa. Sisukkaasti vaan....

      • voi turku!

        Tää on kieltämättä aika koomista jo... Mä tuumin jo et harva tääl oikeesti ketää haluaa tavata, muute kai nyt joku isompi miitti olis saatu jo aikaseks. Voin olla väärässäkin mut hei come on... Seuratkaa palstaa enemmän ja pistäkää vähä enemmän yritystä tähän jos haluutte et jotai tapahtuu.


      • murkhukunkhu
        voi turku! kirjoitti:

        Tää on kieltämättä aika koomista jo... Mä tuumin jo et harva tääl oikeesti ketää haluaa tavata, muute kai nyt joku isompi miitti olis saatu jo aikaseks. Voin olla väärässäkin mut hei come on... Seuratkaa palstaa enemmän ja pistäkää vähä enemmän yritystä tähän jos haluutte et jotai tapahtuu.

        Kieltämättä koomista, kun jotkut tulee tänne vinkuun, kun ei olla saatu miittiä aikaseksi... :)


      • voi turku!
        murkhukunkhu kirjoitti:

        Kieltämättä koomista, kun jotkut tulee tänne vinkuun, kun ei olla saatu miittiä aikaseksi... :)

        Miksi se on koomista? Voisin kuvitella että ne, jotka oikeasti haluavat tutustua uusiin ihmisiin, ovat tosi turhautuneita tälläses tilantees. Muuten vaan tulin ihmettelemään että onko jengi hirveen aikaansaamatonta vai onko kyse todellisen kiinnostuksen puutteesta. :)))


      • anteeksi mutta...
        voi turku! kirjoitti:

        Miksi se on koomista? Voisin kuvitella että ne, jotka oikeasti haluavat tutustua uusiin ihmisiin, ovat tosi turhautuneita tälläses tilantees. Muuten vaan tulin ihmettelemään että onko jengi hirveen aikaansaamatonta vai onko kyse todellisen kiinnostuksen puutteesta. :)))

        Öö... miks vaivaat päätäs tämmösel jos et oo ees Turusta tai muutenkaan sovi tän keskustelun kohderyhmään?


      • tyypillistä
        anteeksi mutta... kirjoitti:

        Öö... miks vaivaat päätäs tämmösel jos et oo ees Turusta tai muutenkaan sovi tän keskustelun kohderyhmään?

        Minäkään en ole Turuus, mutta aika tyypiliseltä tämä keskustelu näyttää, ainakin jos vertaan niihin turkulaisiin, jotka tiedän/tunnen. Kiinnostusta riittää yleisellä tasolla miittiin, mutta itse ei olla valmiita ottamaan vastuuta mistään, ainoastaan tulemaan miittiin (jos sitäkään). Sitten sipistään ja supistaan vaan kavereiden kanssa, eikä mitään halua edes tutustua kehenkään. Sitten häippästään jonkun jo ennestään tunnetun kaverin kanssa jonnekin ja jätetään porukka. Hirveän sisäänpäin lämpiävää porukkaa ja aina sysätään kaikki aloitteet ja vastuut muille ihmisille tai sitten kiinnostusta ei oikeasti ole hirveästi mihinkään jne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe