kiinnostaako muita ?

nainen 43

Olen eronnut noin 2 vuotta sitten miehestäni ja pikku hiljaa on alkanut tehdä mieli nuorempia miehiä (18-22v) en tiedä mikä niissä viehettää mutta haluaisin viellä kokeilla millaisia nuoret ovat sängyssä... minun yksi kaverini joka on 47v kertoi että oli muutama vuosi sitten harrastanut seksiä 19 vuotiaan miehen kanssa ja ei kuulemma kaduta ollenkaan.. onko teillä kokemuksia nuorista miehistä tai jos ei ole niin haluaisitteko tekin kokeilla?

16

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On kokemusta

      Olen 46v nainen, viime vuodet ainoastaan nuoria miehiä. Jos nyt yritän muistella ikiä, niin vanhin 32v, sitten loput parikymppisiä, siinä 25v hujakoilla.

      Ei nyt kaduta, mutta en niistä oikein mitään saanut. Tunteetonta, mekaanista seksiä, ja yleensähän miehet eivät jaksa ajatella naisen nautintoa ollenkaan. Kunpahan nyt sain pois sen armottoman p***tuksen.

      Mielummin oman ikäiseni mies, mutta kun niitä ei löydy vapaana.

      • kullika

        Älä nyt viitti puhua ettei ole vapaita miehiä. Uskomatonta selitystä omille teoille.
        Olkaa edes sen verran selkärankaisiin kuuluvia että olkaa mitä olette mutta olkaa sitä reilusti.
        Eikö kukaan oikeasti halua oikeata suhdetta?
        Puuma on vaan ihminen, onko se joku seksuaalisen menestymisen merkki tai jotain?
        Yrittäkää edes olla ihmisiä joita voisi edes ajatella ihmisinä.
        Ensin halutaan tunteetonta ja mekaanista seksiä ja sitten sekään ei kelpaa.
        Tiedättekö te yhtään mitään mitä oikein haluatte.

        Nyt yhtääkkiä mieheltä pitäisikin löytyä tunteita joita ei teillä itsellä ole alkuunkaan.
        Miesten pitäisi hoitaa ne tunteetkin teidän puolesta.
        Milloin tänne syntyy naisia joilla on aivot sen pillun lisäksi.


      • On kokemusta
        kullika kirjoitti:

        Älä nyt viitti puhua ettei ole vapaita miehiä. Uskomatonta selitystä omille teoille.
        Olkaa edes sen verran selkärankaisiin kuuluvia että olkaa mitä olette mutta olkaa sitä reilusti.
        Eikö kukaan oikeasti halua oikeata suhdetta?
        Puuma on vaan ihminen, onko se joku seksuaalisen menestymisen merkki tai jotain?
        Yrittäkää edes olla ihmisiä joita voisi edes ajatella ihmisinä.
        Ensin halutaan tunteetonta ja mekaanista seksiä ja sitten sekään ei kelpaa.
        Tiedättekö te yhtään mitään mitä oikein haluatte.

        Nyt yhtääkkiä mieheltä pitäisikin löytyä tunteita joita ei teillä itsellä ole alkuunkaan.
        Miesten pitäisi hoitaa ne tunteetkin teidän puolesta.
        Milloin tänne syntyy naisia joilla on aivot sen pillun lisäksi.

        Luitko sinä nyt vastaukseni tarkkaan, vai suuren tunnekuohun vallassa?

        Hyvä on, tarkennetaan:
        "Mielummin oman ikäiseni mies, mutta kun niitä ei löydy vapaana. " Ei siis sellaisia, jotka kelpaisivat. Yksi työtön mielenterveyspotilas olisi ollut tarjolla.

        Kyllä, minä haluan oikean suhteen. En ole puuma, en koe itseäni seksuaalisesti menestyneeksi. En halua tunteetonta ja mekaanista seksiä, mutta sekin silloin tällöin on parempi kuin elää täydellisessä selibaatissa. Kyllä tiedän, mitä haluan, kiitos kysymästä.

        Helpottiko yhtään?


      • kullika
        On kokemusta kirjoitti:

        Luitko sinä nyt vastaukseni tarkkaan, vai suuren tunnekuohun vallassa?

        Hyvä on, tarkennetaan:
        "Mielummin oman ikäiseni mies, mutta kun niitä ei löydy vapaana. " Ei siis sellaisia, jotka kelpaisivat. Yksi työtön mielenterveyspotilas olisi ollut tarjolla.

        Kyllä, minä haluan oikean suhteen. En ole puuma, en koe itseäni seksuaalisesti menestyneeksi. En halua tunteetonta ja mekaanista seksiä, mutta sekin silloin tällöin on parempi kuin elää täydellisessä selibaatissa. Kyllä tiedän, mitä haluan, kiitos kysymästä.

        Helpottiko yhtään?

        ei se ei helpottanut yhtään. Jos haluat uskoa ettei sopivia miehiä ole tarjolla se on yksin sinun valintasi, ei niiden miesten jota ei muka ole tarjolla.
        Kyllä sinä olet puuma et siitä muuksi muutu. Jos nussit niitä alaikäisiä sinuun verrattuna, olet puuma etkä muuksi muutu.
        Et halua tunteetonta ja mekaanista seksiä, mutta silti teet sitä. Tee tai ole tekemättä, mutta jos teet sen niin ole asian kanssa sinut. Pane niitä poikia suurella sydämellä ja mene nukkumaan hyvillä mielin, mutta älä syytä ikäisiäsi miehiä siitä ettei heitä ole.
        Sanot että mielummin oman ikäistä mutta nuorikin menee jos ei ole muuta tarjolla.
        Parempi olisi sanoa että kaikki käy jos ei ole mielenterveyspotilas tai työtön.

        Ikärajan voisi vetää 18-120 jos muuten kaikki pelaa. Oikeat suhteet on sitten eri juttu, silloin ei tietenkään enää kelpaa nuori, muuten kuin siinä tapauksessa jos sattuu tekemään mieli ja ei ole just sillä hetkellä oma ukko lähettyvillä.
        Koska eihän sitä selibaatissa aleta elämään jos kerran pamppua on saatavilla.

        Puumaksi ei kasveta vaan siksi synnytään.

        Tarkoitus ei ollut mennä sinun seksuaalisiin mieltymyksiin, mutta et sinä todellakaan tiedä mitä sinä haluat.
        Jos tietäisit olisit löytänyt muitakin kuin mielenterveyspotilaita.
        Minusta ei ole kovin hyvä saldo jos on löytänyt nuorta poikaa seksuaalisten halujen tyydyttämiseen.

        Mutta omien mieltymystesi mukaan sinun pitäisi olla kokenut tyydytystä näistä seksipartnereista.

        Voisit mennä vaikka johonkin terapiaryhmään jossa seisot yleisön edessä ja sanot että olen puuma, olen ylpeä siitä. Sitten voisin katsoa sinun olevan ihminen joka elää selkäranka suorassa.
        Huolimatta siitä onko tekosi hyväksyttävää vai ei, ainakin eläisit sen mukaan mitä teetkin


    • miettijä....

      No ei kyllä kovin nuoret kiinnosta. Raja taitaa mennä siinä että jos miehen (pojan, nuorukaisen) ikä alkaisi olla sellainen että hän iän puolesta voisi olla oma poika, niin kyllä siinä tökkii vastaan. Huom olen aviossa enkä harrasta nuorempia miehiä sen enempi kuin vanhempia miehiäkään. Onhan sitä nuorempia miehiä kiva katsella uimarannalla, salilla, yms. itse tälläisenä 46 vuotiaana, mutta se tarkoittaa että ne minun silmissä nuorilta näyttää ne kolmekymppiset - kolmevitoset, joten menee ihan "lapsi-asteelle" tuollaiset parinkympin kieppeillä olevat.

    • Aart

      Onhan se ongelma monelle 40 ikäiselle,myös minulle .nuoruus on tuhlattu yhden kusipään kanssa ja sitä nyt jahdataan kaksin käsin ymmärtämättä että aika tekee tepposet!Kamalahan se on huomata että aikoinaan hyvinkin huomiota saanut ja ehkä jopa keskipisteenä ollut minun tapauksessa mies(naisilla voi olla viel
      Hankalampaa? Ehkä olis viisaampaa etsiä omanikänen täysipäinenkin nainen kuka ei enää etsi kuuta taivaalta ja tyytyy normaaliin sisäsiistin omillaan tulevaan mieheen ! Olihan tää pikku mainos mutta ei kun uutta mato koukkuun.anteeksi!

    • v47

      Ne on poikia, ...lapsia suorastaan...en itse voisi kuvitellakaan vaikka nuo nuoremmat miehet saattaa ajatella toisin. En voisi kuvitella edes kolmekymppistä. Kyllä ns. "vanhemmissa" miehissä löytyy jos jonkin moista viheltäjää, mutta en kyllä paljon itseäni nuorempiin sekaantuisi. Kaikki riippuu ihmisestä, vaikka onkin ikää niin ei se tarkoita että olisi viriilitön tai rupsahtanut. Ei ainakaan omalle kohdalle ole koskaan sattunut rupsahtanutta miestä, vaikka olleet ylensä vanhempia kuin minä. Kunnostaan huolta pitävät iäkkäämmätkin miehet voivat olla todella charmantteja.

    • kuumaakamaa;)

      Minä olen 43, ja nyt näin nelikymppisenä on alkanut kiinnostaa itseä nuoremmat miehet. Ennen ei iällä ollut niin väliä, toki hirveän paljon vanhemmat ei ole koskaan kiinnostaneet (max 10 v. vanhempi), mutta nyt jo tuo 10 vuotta vanhempikin tuntuisi ihan liian vanhalta. En kuitenkaan ihan parikymppisistä innostu, vaan ikäraja menee tuossa suurinpiirtein 25:n kohdalla. Sitä nuoremmat voisi tosiaan olla jo omia poikia iän puolesta ja tuntuvat tässä iässä ihan liian lapsilta. Mutta sellainen kolmekymppinen on ihan täydellinen. Nyt kun ei vielä (jos ehkä koskaan) innosta kovin vakava ja sitoutunut suhde, olen nauttinut hetkistä näiden nuorempien miesten kanssa. Pois en kokemuksia vaihtaisi, se innokkuus, halukkuus, himo, jaksaminen, kestävyys, hyvännäköisyys... Komeita on omanikäisissäkin ja vähän vanhemmissa, mutta aina sellainen nuorempi mies kuitenkin silmällekin enemmän ilo on.

      Mistähän se johtuukin, että nuorempana oli jopa vaikea löytää ketään, mutta nyt tulisi ovista ja ikkunoista. ;) Parasta aikaa elämässä, kaikin puolin. Nyt nautitaan!

      • m40vvantaa

        Olipa kyllä melkoinen lahna tuo poika. Tuommoistako naiset sitten haluaa?


    • Hekumasi

      Kopoti kop, valitettavasti kaikki naiset ei vaan osaa noin hyvin, oli vanhempi tai nuorempi.

      • m54.

        Siinä nainen tiesi mitä haluaa eikä peitellyt haluaan. Pidän aktiivisista aloitteellisista naisista, mikäli molemmilla kipinöi aidosti niin antaa mennä.


      • ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

        Mukava toki katsoa naisen lantion kiertoa,, liikettä. Hikihän tuossa tulee.


    • keskiyöllä.

      Aaaaiiiiiih !

    • niin monta..

      Useesti miettinyt..

      Mika ei suomalainen nainen osaa
      Rakastella..

    • att2

      Nuori kyrpä tekee varmaan hyvää, naiselle ilman järkeä!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe