Syrjäytynyt nainen

syrjäytynyt

14

1067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sempele

      Tollanen tilenne minullakin olen rajun koulukiusaamisen uhri joskus yritin hakea apua ja kolmen kuukauden jonottamisen jälkeen sanoivat että olen liian terve saamaan mitään apua. Siis ilmoittivat kirjeitse koskaan minua tapaamatta.

      Toki masennuslääkkeitä lääkärit tyrkyttävät aina kun siellä käy.

      Minulla on yksi ainoa kaveri, jota tapaan pääasiassa netin kautta. Kaikki tämän ikäiset ovat jo naimisissa ja perustaneet perheet ei niitä mun tilanne kiinnosta. Yhteen naimisiin ja perhettä saaneeseen kaveriin yritin pitää yhteyttä niin sain kuulla, että sen puoliso pitää mua outona niin siihen loppu yksi viimeisistä ystävyysuhteista.

      Joskus nuorempana oli enemmän kavereita, mutta he ovat kaikki kadonneet kuka opiskelemaan toiseen kaupunkiin tai toiseen maahan tai töihin toiselle puolelle suomea. Mitenkään suosittu en ole ollut koskaan.

      En minä kenenkään sääliä kaipaa, mutta olisi kiva, että saamme äänemme kuuluviin edes kerran eikä menestyjät saisi aina olla äänessä ja määrittää ihmisarvommekin.

      Onneksi on edes se yksi kaveri muuten varmaan sekoaisin kokonaan ennenpitkää jos ei olisi edes yhtä ihmiskontaktia muutakin kuin kaupan kassa kerran kahdessa viikossa.

      En varsinaisesti ole enää katkera kiusatuksi tulemisesta, mutta kyllä se jälkensä on jättänyt kun en kykene luottamaan kehenkään tai mihinkään. Ennenmmin pärjään kokonaan omillani kun menen mihinkään missä saatan joutua asemaan jossa minua taas on helppo kiusata.

      • Sempele

        Kiusaamiseni oli todella rajua ja vuosia kestävää sisältäen lähes kaikki mahdolliset kiusaamisen muodot nimittelystä, haukkumisesta, käsiksikäymisesta, tavaroiden varastelusta ja rikkomisesta lähtien.

        Päälleni on syljetty, laukkuuni on virtsattu, vihkoihini on kirjoiteltu törkeyksiä, minua on lyöty nyrkillä takaraivoon takaapäin niin kovaa, että olen kaatunut ja samalla kaikki ovat nauraneet ympärilläni. Minua on heitelty kuminpalasilla melkein päivittäin. Minua on heitetty golfpallolla päähän. Minut on teipattu pakkausteipillä paljon isomman joukon toimesta kaiteeseen. Käteeni on tumpattu palavia tupakoita. Minua on heitetty kolikoilla välitunnilla niin kovaa kun vain sen pystyy linkoamaan. Minua on potkittu, minua on tönitti, minua on lyöty.

        Tässä vain osa kiusaamisestani mita jatkui vuosia. Ihmiskunta oli niin ihani minua kohtaan, että on ihme, että olen niinkin järjissäni kun olen.

        Olin kiusaajille helppo uhri, koska olin kiltti ja hyväntahtoinen.


      • Kivikolhoosista

        Sinulla on tasan yksi kaveri enemmän kuin minulla.
        Tai on näitä sanoisinko puolikavereita muutama ympäri maata. Olisiko viitisen kappaletta? Ei kuitenkaan niin hyviä kavereita, että heille omista asioistani voisin puhua.
        Netissä roikun päivät. Mitään hyvää en saa aikaiseksi.
        Nyt pitää syödä jotakin tälle päivää. Ei pelkällä kahvilla elä.


    • Tuolla ulkopuolella

      Joo-o. Itsekin luin tuosta naisesta ja aika samanlaista. Mitä nyt äiti soittelee tietyin väliajoin. Kyselee kuulumisia ja varmaan tsekkaa että olen vielä hengissä. Ei tolla kapulalla muuten sitten teekään mitään.
      Sitten kun äidistä aika jättää voinkin ottaa hyvillä mielin iteltäni hengen pois. Tietää että ei aiheuta tuskaa.

    • 06166160

      Samoja ongelmia itselläni koulukiusaamisen, perheongelmien ja aikuisiän vastoinkäymisten myötä. En jaksa eritellä kuinka ikävää parhaimmillaan on ollut, koska asioiden (vaikkakin vanhojen) puiminen on henkisesti raakaa touhua. Aika kuluu pääasiassa Internetin ihmemaailmassa, toisinaan erinäisten substanssien vaikutuksen alaisena.

      Ehkä sitä joskus löytyy joku kiva samanlaisen ajatusmaailman omaava elämänkumppani, jonka kanssa sitä voisi syrjäytyä yhdessä.

    • Syrjäytynyt 48v

      Minua ei ole koulussa kiusattu.Minulla oli vakituinen työ,kunnes sairastuin vakavasti,ja jouduin jäämään pois työelämästä.Pikkuhiljaa kaikki ystävät on kadonneet omiin elämiinsä,työkiireisiin,kuka mihinkin elämä onkaan heidät läheltäni kadottanut.Poika soittaa kerran viikossa,muutoin puhelin on hiljaa..Pitkät on päivät,pyrin käymään illalla pyöräilemässa vähäsen,muutoin menee koneella,ja kotityöt kun tekee,ne vähäiset,ja tv viihdyttää illalla.

    • En ymmärrä teitä

      Tällä vaarallisella rikollisella ei ollut mitään ongelmaa esiintyä suurenakin uhrina ja sankarina oikeuden ja median edessä. Hänellä ei ollut mitään ongelmaa hoitaa rikokseen liittyviä asioitaan. Se kertoo hänestä paljon enemmän kuin väitteet kiusatuksi joutumisesta ja syrjäytymisestä.

      Ilmoitatte samaistuvanne häneen. Kuulutteko siis todella samaan murhaajien / murhia suunnittelevien ihmisryhmään tuon naisen kanssa, vai oletteko sittenkin tavallisia syrjäytyneitä? Ette pysty käymään normaalisti kaupassa, mutta pystyisitte ylpeästi ja iloisesti puolustamaan joukkomurhasuunnitelmianne oikeuden ja median edessä?

      Olisiko teille noin helppoa suunnitella ja valmistella joukkomurhaa? Olisiko teille noin helppoa ottaa terroritekojenne seuraukset vastaan? Heiluttelisitteko iloisina ja ylpeinä median ja oikeuden edessä?

      Syrjäytyminen ja kiusaaminen eivät selitä ihmisvihaa ja terroritekojen suunnittelua tai toteuttamista. Joten miksi joillakin syrjäytyneillä on kova tarve samaistua näihin henkilöihin ja ymmärtää heidän tekojaan syrjäytymisen tai kiusaamisen verukkeella?

      • en sanoisi "nainen"

        Vähän ontot syyt joukkomurhalle, mutta kyllä sitä hieman samaistuu. Mutta eipä näistä hieronta-ajatuksista täällä tosissaan kannata puhua teille "ymmärtämättömille"... Katkeruus näitä muita elämässään polkemaan tottuneita nk. "menestyjiä" kohtaan on hyvin ymmärrettävää, ei täällä hyvät ihmiset "menesty".


      • Lohikäärme00
        en sanoisi "nainen" kirjoitti:

        Vähän ontot syyt joukkomurhalle, mutta kyllä sitä hieman samaistuu. Mutta eipä näistä hieronta-ajatuksista täällä tosissaan kannata puhua teille "ymmärtämättömille"... Katkeruus näitä muita elämässään polkemaan tottuneita nk. "menestyjiä" kohtaan on hyvin ymmärrettävää, ei täällä hyvät ihmiset "menesty".

        Taloudellisesti tehokkaasti toimiva valtio palvelee ihmisiä luonnollisesti suhteessa heidän varallisuuteensa, eli eriarvoisesti. Yksityistetty valtio tekee suurinta taloudellista voittoa jättämällä rikkaat tuomitsematta ja tuomiten vähävaraisia perusteettomastikin suurta maksua vastaan. Jos päätöksen perusteena toimii pelkkä taloudellisen voiton maksimointi, tämä toimintaperiaate maksimoisi taloudellisen voiton.


    • kärsimys näytelmä.

      Olen yksinäinen, eiole kavereita eikä lähesiä. En suunnittele mitään tuollaista enkä ole koskaan tehnyt rikoksia vaikka minusta ei tykätä. Tyydyn siihen että olen koko elämäni yksin tai sitten vaan juoksen junan alle.

    • voiraukkaa

      Toi nainen söi varmaan ssri-lääkkeitä. Itelle tuli niistä samanmoisia ajatuksia, katosivat kun lopetin.

      • huhhhhhhuh

        Ja rauhottaviahan ei varmaan ollu ehotettukaa paniikkihäiriöön! Ei vittu ihme et tommosii ajatuksii alkaa tulvimaa jos ei pääse kämpästää ulos! Vaihtoehdot on sillon itsemurha, kituminen kämpässään niin kauan ku jaksaa tai alkoholin voimin ulos lähteminen josta usein vaan seuraa ongelmia ! Vittu tätä suomee saaatana!


    • Anonyymi

      Asiat ovat vuosien aikana vain huonontunet, sillä mielenterveyshoitoon on yhä vaikeampaa päästä. Nuoria ihmisiä kirjoitetaan valtavasti MT-eläkkeelle.
      Vanhempia ihmisiä hylätään täysin riittämättömien sossuapujen varaan.
      On turha enää puhua hyvinvointiyhteiuskunnasta kun se todellisuudessa
      murenee kasaa joka vuosi yhä pahemmin.
      Kohta jokainen saa pärjätä miten parhaiten näkee.

    • Anonyymi

      Kun ruoan hinta nousee vahvasti joka kuukausi, niin miten syrjäytynyt pärjää
      elämässään sillä toimeentulotuella? Seuraava tukien pienoinen indeksitarkistus on vasta ensi vuonna tiedossa kertovat Kelalähteet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe