Varokaa tätä koulua

entinenoppilas

Älkää koskaan, ikinä, missään tilanteessa menkö itse tai laittako lapsianne Outokummun Ammattiopistoon! Siellä pyörii vuodesta toiseen samat, ammattitaidottomat opettajat ja samat ongelmat! Arvioinnit ei ole koskaan ajoissa, tavaroita katoaa selittämättömästi, opettajat haukkuvat oppilaitaan, kiusaamista, aikataulumuutoksista ja kokeista/näytöistä ei ilmoiteta ajoissa... Lista on loputon! Välttäkää siis tätä koulua viimeiseen saakka!

8

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakas väärässä

      Toi on ihan yleinen ilmiö toisen asteen ammatillisessa koulutuksessa. Ainakin Stadin ammattiopistossa. Ainoa ero Stadin ammattiopiston toisen asteen ammatillisen koulutuksen ja syövän välillä on se, että syöpä kehittyy..

      • entinenoppilas

        Näinpä.


    • Pirkanmaan maa-ajuri

      Entäs Tredu ?
      Opettajat toinen jalka varhaiseläkkeellä, toinen jalka puoluetoimistossa.
      Osa tutkinnoista aloilta joita ei 2000-luvun työelämä edes tunne!

    • anulus occulus

      Jaa a. Riippuu varmaan paljolti mitä alaa opiskelet. Itse olen siellä opiskelemassa sitä todella suosittua alaa (you know) ja ei todellakaan minkäänlaista kiusaamista ja opetuksen taso luonnollisesti Suomen parasta.

      Olen toki huomannut, että joillakin pudokkaiden suosimilla koulutuslinjoilla on jutuiltaan niinkin naakkamaista porukkaa, etten varmasti itsekkään tulisi sellaisten kanssa toimeen ja tällaisessa korvessa kuin Outokumpukin on, niin olisi varmasti erittäin ankeaa opiskella esim. lähäriksi.

    • PensseliSetä

      Kannattaa hakea Huvikumpuun. Siellon korkeatasoinen opetus ja erityisesti opiskelijat.

    • Pätevä opettaja

      Näitä varoitusilmoituksia löytyy harva se viikko, ja kysymys on milloin mistäkin oppilaitoksesta. Näinen varoitusten perusteella Suomesta ei löydy yhtään ammattiopistoa tai muuta oppilaitosta, joka olisi ns. huono tai jossa ei olisi jotakin korjattavaa - aina on ja tulee olemaan. Opettajia on turha syytellä asiasta. Jos opiskelija-aines tulee kouluun peruskoulusta ja suurella osalla pk;n päättötodistuksen keskiarvo on alle 6, niin millaisen johtopäätöksen aloittaja tekee tästä. Minä - opettajana - teen sellaisen johtopäätöksen, että kaikilla opettajilla pitäisi pedagogisten opintojen lisäksi olla erityisopettajan ja opinto-ohjaajan pätevyys.

      • merkille pannut

        lisäisin tuohon pätevyyslistaan vielä sosiaalityöntekijän ja psykologin pätevyyden


    • Jormatuusanainen

      ÄLÄ Treduun!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe