Hammaslääkäri

AyniE

Ja vaikka kohta joku älähtääkin, että tämä palsta ei ole mikään mainospalsta, niin kerron kuitenkin oman kokemukseni. Takahampaisiin sattui purressa. Minulla on täällä vakituinen hammaslääkäri, mutta menin ystäväni suosituksesta eräälle ulkomaalaisiin erikoistuneelle naishammaslääkärille. Kysyin kustannusarviota kahteen hammaskruunuun. Kertoi hinnaksi 3800 liiraa. Rtg-kuvista olisi veloittanut 130 liiraa kappaleelta. Menin takaisin omalle vakiohammaslääkärilleni ja kysyin hänen hinta-arviotaan. Ja arvatkaas mitä, hinta-arvio hänellä oli kaikkineen (sisältäen rtg-kuvat) 400 liiraa. Eilen olin jo kaksi kertaa tuolla ja huomenna vielä pysyvien kruunujen asennus. Kannattaa siis vertailla hintoja. Ja jos joku on kiinnostunut tietämään käyttämäni hammaslääkärin yhteystiedot, niin voin pyynnöstä laittaa.

23

5771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tesekkur

      Hei, minua kiinnostaa. Just eilen mietin, että pitää mennä kohta hammaslääkäriin kun pelkään että takahammas (juurijhoidettu) on tulossa tiensä päähän, kun tuntuu jotenkin niin omituiselta.
      Tuli sitten mieleen sekin, että kun olen lähdössä kesällä Turkkiin lomalle, niin uskaltaiskohan hommat tehdä siellä. Tiedän että on halvempaa, mutta mistä tietää että lääkäri on varmasti hyvä.
      Ei tullut mieleeni mennä kuitenkaan ihan kenelle vaan...

      • AyniE

        Tämä minun hammaslääkärini on hyvä. Asun Alanyassa ja olen käynyt hänellä vuosia. Menin vastaanotolle täkäläisen parhaimman ystäväni suosituksesta (olemme olleet ystäviä 20 vuotta). Voin ihan suurella sydämellä häntä suositella. On jo aikaisemmin laittanut minulle kaksi kruunua tiensä päähän tulleisiin hampaisiin, eikä mitään ongelmaa ole ollut. Ja nyt laittaa nuo kaksi lisää. Uskaltaakohan tähän laittaa FB-linkin vai laitatko sähköpostiosoitteesi, niin laitan sulle yhteystiedot.


      • erja12
        AyniE kirjoitti:

        Tämä minun hammaslääkärini on hyvä. Asun Alanyassa ja olen käynyt hänellä vuosia. Menin vastaanotolle täkäläisen parhaimman ystäväni suosituksesta (olemme olleet ystäviä 20 vuotta). Voin ihan suurella sydämellä häntä suositella. On jo aikaisemmin laittanut minulle kaksi kruunua tiensä päähän tulleisiin hampaisiin, eikä mitään ongelmaa ole ollut. Ja nyt laittaa nuo kaksi lisää. Uskaltaakohan tähän laittaa FB-linkin vai laitatko sähköpostiosoitteesi, niin laitan sulle yhteystiedot.

        haluisin lääkärin nimen..olen menossa lokakuussa alanya ja kaksi implanttia täytyis saada


      • Hampaatkuntoon

        Erittäin hyvä hammaslääkäri on ATA turkin patsaan liki oleva Metin Işman . Siisti paikka ja ammattitaitoinen henkilökunta.


    • tre kronor

      Viime kesänä onnistuin oliivin kiveen tms puremaan yhden alagaamiposkihampaani mäsäksi ja hammaslääkäriin piti päästä samatien. Lääkäri näytti ruudulta suukalustoani ja sanoi, että siihen ei enää saa muuta kuin kruunun ja kehoitti itseänikin arvioimaan olisko syytä samantien uusia kaikki kolme viimeistä poskihammasta, jotka olivat sen näköiset että kohta nekin ovat entiset. No siihen sitten laitettiin kolmen hampaan kruunu. Hinta oli 750 euroa. Ei siis varmaan paikallisesti halvimmasta päästä, mutta kuka tuntee Suomen hinnat arvioikoon sen itse. Maksu tietysti tapahtui paikalliseen tapaan että puolet suoraan käteen ja loput luottokortilla. Ajattelin uusia tänä vuonna mökkimatkallani loputkin amalgaamit. Joten laita vain tämän lääkärin yhteystiedot tänne äläkä välitä näistä palstalla kyyläävistä itsetuntovammaisista surkimuksista. Puhuuko tämä lääkäti muuta kuin turkkia?

      • StadinPoika

        Yksi kruunu maksaa suomessa 1800 euroa. Kruunujen hinnoissa ei ole eroja suomessa jossa niitä valmistetaan ainoastaan yksityisellä sektorilla. Hammasteknikko-opiskelijatkin suorittavat pakollisen työharjoittelunsa yksityisellä sektorilla.

        Tämän päälle tulee luukirurgin ja hammaslääkärin palkkiot. Luukirurgi poraa kruunulle reiät, jonka jälkeen odotetaan puolivuotta ennenkuin kruunut istutetaan hammaslääkärin toimesta.


    • AyniE

      Hammaslääkärini nimi on Ender Memisoglu, puhelin 90 242 511 93 37 tai matkapuhelin 90 533 360 93 56. Osoite on Saray Mahallesi, Kultur caddesi 7/2, Alanya (eli Ataturk katua parikymmentä metriä pääpostista Antalyaan päin, Citirim kahvilan kohdalta ylitetään risteys ja siinä risteyksessä on Hacioglu ravintola, saman rakennuksen takaa hissillä tai portaita ensimmäiseen kerrokseen). Huomenna minulla viimeinen käyntikerta. Kerron huomenna hinnan (pyydän erittelyn, koska tuon tuplakruunun liksäksi tekee purentakiskon). Facebookista löytyy myös nimellä. Mukava mies, puhuu myös englantia.

    • Se kiinnostaisi

      Huomenna kun menet,
      niin viitsitkö kysyä hintaa hampaiden valkaisulle?

    • AyniE

      Voinpa kysäistäkin, jos suinkin muistan. Mutta voit lähettää hänelle varmaankin tekstiviestin ja kysäistä. Tai FB-sivuston kautta lähettää viestin. Mutta yritänpä pitää mielessä.

    • AyniE

      No niin. Nyt hampaat kunnossa. Yhden kruunun kokonaishinnaksi muodostui rtg-kuvineen ja hammaslaboratoriopalkkioineen 150 e. Kysyin valkaisun hintaa - 100 e. Joskus keltaisille yksi valkaisukerta ei kuulema riitä, vaan tarvitaan kaksi käsittelyä. Kyllä on mahdottoman hyvä hammaslääkäri tuo Ender.

    • Healthy Smile

      Alaniasta löytyy myös HEALTY SMILE hammaslääkäriasema , josta saa kaikki hammaslääkäri ja hammasteknikkopalvelut. Jouduimme käymään keväällä tapaturman vuoksi kyseisellä klinikalla 6 kertaa.. Todella siisti ja hygieeninen paikka. Kaikki kuljetukset hotellilta kuuluivat hintaan ja kahvitkin antoivat kaikille mukana olleille joka käynnillä. Todella ystävällinen palvelu, ja Tufan puhuu myös suomea(asunut Suomessa 20 vuotta).Hinnat ovat(huhtikuussa2014, kirjoitan esitteestä).AB implantti 475€, bt lock implantti 600€ , Zirkonium-kruunut 224€, vita sillat ja kruunut 117€ , valkaisu 146€ hammasproteesit 350-450€ , paikat 42 € , juurikanavahoidot 147€. Implanteille antavat elinikäisen takuun ja ilmaiset tarkastukset 5 vuotta hoidon jälkeen. Ja todella huolehtivat, että kaikki tulee kuntoon. Netistä löytyy suomenkielinen sivu. www.alanyahealthysmile.com

      • xcxzc

        Voisitte laittaa mainossloganiksi: Hammashoitoa Alanyassa Suomen hinnoilla :)


    • Toden tyytyväine

      Juuh kyl siel parempaa ja halvempaa hoitoo saa ku suomessa oli kyseessä hammaslääkäri taikka lääkäri

      • Tulehduksia

        Hyvä, että olet noin tyytyväinen!! Valitettavasti kaikille ei ole käynyt
        yhtä hyvin: päinvastoin!!! olkaa hyvin varovaisia EU:n ulkopuolisissa
        maissa: niiden vikoja ei korjaa kukaan Suomessa kuin kovalla rahalla
        yksityisellä, jos et ennen sitä kuole tulehduksiin!!!!!!


    • kiinnostunut 1

      terve, voisitko laittaa tietoja olen lähdössä Alanyaan 13.9...kiitos...

    • http://alanyahealthysmile.com/
      Ammattitaitoiset ja Turkin parhaimmissa yliopistoissa koulutetut hammaslääkärit, laitteet ja tekniikka uusinta mallia, elinikäinen takuu, Turkin hammaslääkäriliiton viralliset hinnat,jotka jopa 70% halvemmat kuin Suomessa, palvelu suomeksi. Lisäksi kuljetuspalvelu, ilmainen tutkimus eikä palvelumaksuja! Suosittelen!!

    • Eerokempp

      Euthammas Irtosi.Olen Alaniassa mista loytaisin hammaslaakarin.Oletko ystavallinen ja lahettaisit osoitteen.
      [email protected]

    • kävinkesällä2014
    • arimustonen

      Hei, Laitatko minulle edullisen hammaslääkärin yhteystiedot, kiitos.
      [email protected]

    • Isohintaero

      Sitten jos sinulla on sattumoisin oleskelulupa tai AFDn jäsenkortti niin Baskent Hastanesi tekee paikallisten hinnoilla hammashoitoa sekä keskustassa että Obassa.

    • pohjanmaalta

      Älkää luojan tähden käyttäkö mitään hammaslääkäripalveluja Turkissa!
      Tehän olette lomalla ja komplikaatiot joudutte maksamaan kun kotimaan lääkärit korjaavat noiden puoskarien tekemiset.

      Suomalaisten hammaslääkärien palvelut ovat edullisia ja takuut toimivat.

    • Ellibes

      Vai on edullista Suomessa ja mitkä ihmeen takuut?
      Päinvastoin ,jos joudut uudestaan korjauttaamaan juuri korjatun hampaan ,niin itse maksat taas kaiken ,koska eihän sitä voi koskaan tietää mikä bakteeri sinne on jäänyt lymyämään!
      Kokemusta on tältä kesältä ,ja aiemmilta vuosilta myös.

    • Anonyymi

      Hei,

      Saisinko sinun hammaslääkärin yhteystietoja?
      0449750721

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe