Naiset todella leijuu harhoissaan

Totuutta ilmaan

Muutama fakta. Suurin osa miehistä etsii seksiä suomi24:lla ja erittäin moni siitä joukosta on varattuja. Ei siitä sen enempää.

Naiset saavat noin 10 viestiä päivässä tekemättä yhtään mitään. Voin vain kuvitella sitä innokkuutta, kun nainen lähestyy miestä. Tämä vääristää naisten todellisuuden täysin ja tällöin ns. vaatimattomamman näköiset miehet jäävät ilman vastakaikua. Naiselle viestejä tulee koko ajan, joten on varaa mistä valita. Naiset ei vain täysin ymmärrä, että suurin osa on ainoastaan p-i-l-l-u-n perässä. Jos miehet hakisivat oikeasti elämänkumppania, niin naisen markkina-arvo romahtaisi. Suurin osa naisista ei ole kiinnostavia, jos ajatellaan elämänkumppania.

Suuren viestimäärän innoittama nainen kuvittelee itsestään liikoja ja saavansa tasoaan parempaa saalista, mutta se ei onnistu. Paremman tasoinen mies innostuu korkeintaan sänkyyn, ei muuta. Elämänkumppaniksi ei varmasti ryhdytä. Komea mies voi panna rumaakin naista, se ei ole ongelma. Pääasia, että saa ja seuraava.

Suuri viestimäärä naiselle tekee hänestä koppavan. Jos on jonkin kanssa viestitellyt, niin voidaan pelata peliä vastailemalla epäkohteliaan hitaasti. Käydään lukemassa viestejä päivittäin, mutta vastaillaan ehkä joka kolmas päivä tms. Leikitellään, siirretään tapaamispäivää ja lopulta viikkojen venkoilujen jälkeen unohdetaan koko juttu. Ja, jos kuva ei miellytä, niin saattaa käydä, että tulee hiljaisuus ja ei vastata mitään. Kuva kuvastahan ei päde ollenkaan. Jos toisen kuva ei miellytä, niin omaansa ei lähetetä vaikka niin oltaisiin luvattu.

Netissä valta on naisilla. Ei auta vaikka mies olisi komea. Ja harmittaa tosi paljon vaatimattomien miesten puolesta, eihän nillä ole mitään mahkuja tai ainakin tosi hankalaa.

Itse omaan hyvän ulkonäön ja voin sanoa, että ravintolassa pokaaminen on sata kertaa helpompaa kuin netissä. Ärsyttää naisten epäkohtelias käytös, joka juontaa juurensa suurista viestimääristä ja siitä seuraavasta harhaisesta illuusiosta, että olisi jotakin suurempaa.

Myönnän kyllä, että meidän miesten vika on se, että vaikka mitä kirjoittelisimme profiileihin, niin yleensä olemme vain p-i-l-l-u-n perässä. Sitoudumme vain naisiin, jotka koemme arvoisiksemme.

28

1132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen kirjoittaa

      Hyvä asia vaan, että naiset tuntevat arvonsa. Kyllä vakka kantensa valitsee, vaikka viestimäärä hieman päätä pyörälle laittaisikin. Naiset oppivat nettitreffeillä hyvin nopeasti sen, että sadoissa vastauksissa on vain muutama helmi. Valitettavasti nuo seksin perässä juoksevat miehet tekevät hallaa lähinnä niille miehille, jotka ovat tosissaan. Olkaas siis miehet hieman solidaarisempia toisillenne.

    • vähän maanpintaa

      Kannattaa muistaa sekin, etteivät kaikki naiset ole vakavaa suhdetta hakemassa. Tai vaikka sitäkin hakisi, niin kyllä naisellakin tarpeet on. Niitä tarpeita on mukava tyydyttää komeassa seurassa ;) vaikkakin ei se ulkonäkö hyvää seksitaitoa takaa. Jonkin aikaa kun juttelee, niin mieltymykset saa selville. Tuskin todella vakavasti suhdetta hakevat naiset heti jalat levällään ovat.

      • suhteellinen

        Jaa, minä etsin vakavalla mielellä pysyvää parisuhdetta, ja kovasti kun tykkään seksistä, niin olen aika pian jalat levällään :D

        Parisuhteen voi todeta pysyväksi, kun yhdessä ollaan oltu vuosia ja tulevaisuuskin näyttää ruusuiselta. En todellakaan jää odottelemaan pitkäksi aikaa, että saadaan seksikin mukaan suhteeseen, vaan sopivan tilaisuuden tullen heti vaan petipuuhiin, jos alkaa himottaa..


      • vähän maanpintaa
        suhteellinen kirjoitti:

        Jaa, minä etsin vakavalla mielellä pysyvää parisuhdetta, ja kovasti kun tykkään seksistä, niin olen aika pian jalat levällään :D

        Parisuhteen voi todeta pysyväksi, kun yhdessä ollaan oltu vuosia ja tulevaisuuskin näyttää ruusuiselta. En todellakaan jää odottelemaan pitkäksi aikaa, että saadaan seksikin mukaan suhteeseen, vaan sopivan tilaisuuden tullen heti vaan petipuuhiin, jos alkaa himottaa..

        No juu, mutta kai sinäkin nyt jonkin verran tutustut ennen kuin jalkasi levität ;) Ja heti seksiin suostuvilla ja haluavilla vakavaa suhdettakin etsivillä on kyllä useimmiten mielessä että ei tämä välttämättä heti menoa vakavaan suhteeseen ole. Moni mies (kuten ap:kin) tuntuu kuvittelevan, että naiset aina luulevat ja aina haluavat sekstaamansa miehen kanssa avioon. Kyllä naisetkin seikkailevat.


    • Senku pokaat

      Ap on katkeroitunut naisiin jotka voi ja osaa tehdä valintoja. Hän kuvittelee omassa pienessä päässään naiset oman mielivaltansa mukaisiksi. Ehkä hänen itsetunnolleen onkin ollut kova kolaus kun naiset eivät olekaan lähteneet hänen mukaansa vaikka kehuskelee itseään komeaksi. kas kun omasta mielestään komea ei ole välttämättä sitä naisen näkökulmasta katsottuna.
      Sum summarum...itseään täynnä oleva liikoja kuvitteleva mies on ällötys naisten mielestä. Naisia arvostava mies olis jo omansa löytänyt ja häntä myös rakastettaisiin. Hänet olisi jo napattu aviomieheksi. Mistä siis kiikastaa........peilin eteen mies!
      Naiset osaa valita ja valikoida ja huomaa kyllä mikä mies on miehiään. Liika tarjonta naiselle on aina liikaa kenelle tahansa ja on pakko karsia kovalla otteella.

      • Totuutta_ilmaan

        Sä et vain oikein osaa lukea tuota mun viestiä tai et vain tajua. Mulla on naisia yllin kyllin. Punainen lanka on se, että netti- ja reaalimaailma on aivan eri asioita. Ja se on todellakin karkkikauppa, mutta vain naisille.


      • nii??
        Totuutta_ilmaan kirjoitti:

        Sä et vain oikein osaa lukea tuota mun viestiä tai et vain tajua. Mulla on naisia yllin kyllin. Punainen lanka on se, että netti- ja reaalimaailma on aivan eri asioita. Ja se on todellakin karkkikauppa, mutta vain naisille.

        No hyvähän se, että edes joku pieni kolkka tästä maailmasta on karkkikauppaa naisille. Jos et miehenä siellä viihdy ja kun kerran flaksi käy paremmin kuin hyvin muualla, niin mitä ihmettä täällä teet?


      • miesmiesjjj
        nii?? kirjoitti:

        No hyvähän se, että edes joku pieni kolkka tästä maailmasta on karkkikauppaa naisille. Jos et miehenä siellä viihdy ja kun kerran flaksi käy paremmin kuin hyvin muualla, niin mitä ihmettä täällä teet?

        Koko parisudemarkkinat ovat naisten karkkikauppa, poislukien pattaya joka on miesten karkkikauppa. Sielöä on käänteinen järjestys parinhaussa, eli mies valitsee ja nainen tulee valituksi. Aika hyvin sanottu vaikka itse kirjoitinkin, mutta loppupeleissähän kyse on siitä että kun tarjonta ylittää kysynnän on ostajan markkinat. Suostukaa nyt naiset edes tämä myöntämään kaiken tasa-arvo hössötyksen keskellä. Itse voisin jopa luopua vuorotyöstä jolloin mun kta laskisi ja mun palkka olisi tilaatokikkailun ansiosta se naisen 80senttiä.


      • PatePattaja
        miesmiesjjj kirjoitti:

        Koko parisudemarkkinat ovat naisten karkkikauppa, poislukien pattaya joka on miesten karkkikauppa. Sielöä on käänteinen järjestys parinhaussa, eli mies valitsee ja nainen tulee valituksi. Aika hyvin sanottu vaikka itse kirjoitinkin, mutta loppupeleissähän kyse on siitä että kun tarjonta ylittää kysynnän on ostajan markkinat. Suostukaa nyt naiset edes tämä myöntämään kaiken tasa-arvo hössötyksen keskellä. Itse voisin jopa luopua vuorotyöstä jolloin mun kta laskisi ja mun palkka olisi tilaatokikkailun ansiosta se naisen 80senttiä.

        Vertauksesi ontuu kyllä pahasti. Siellä Pattajalla vaan on kyse vähän eri asiasta, ne naiset ovat rahan perässä, ei rakkauden eikä seksin. Miehet ei ole täällä Suomessa rahan perässä, vaan seksin.


    • Tea Mia

      Täytyy todeta, että en ihan tajunnut sun pointtiasi. Mitä siis haet netistä? Sitä pimppaa siis, sinäkin?

      Ja kun naiset on niin itsestään suuria luulevia, ne ei sitä sinulle siellä tarjoakaan?

      Naiset ei siis heti kirjoita sulle, että joo tule meille, meillä annetaan...?

      Vai etsitkö mahdollista vakavampaa suhdetta? No mitä vikaa siinä silloin on, että naiset ei vastaile hirveän nopeasti? Jos se nainenkin etsii sitä oikeaa suhdetta, niin ei kai hänkään suinpäin ryntäile kaikille vastailemaan samantien, vaan kenties vastaa jollekin, viestittelee jonkun aikaa ja tekee niiden viestien perusteella päätöksiä, jatkaako vai ei. Jos mies ei ole sopivantuntuinen, vastataan jollekin toiselle jne. Miksi pitäisi edetä niin hirveän nopeasti, eikös ihmisen pitäisi vähän harkintaakin käyttää?

      Jos olet komea ja saat helposti seuraa vaikka kapakoista, niin jatka sitä linjaa, koska siellä sun on helpompi saada niitä itsellesi sopivampia, ei tule turhia huteja.

      Kirjoitit, että suurin osa naisista ei ole kiinnostavia, jos ajatellaan elämänkumppania. Tässä kirjoitat vain ja ainoastaan itsestäsi. Valtaosa tavallisista naisista on naimisissa tai muuten varattuja, eli kyllä heille vain se oikea on löytynyt, vaikka sinusta he eivät olisikaan kiinnostavia. Haet kaunista naista (aivan ilmeisesti), joten kannattaa hakea sellaista sieltä live-elämästä, näet heti, kenen naama miellyttää ja kenen ei.

      Ja muuten, tuollaista leikittelyä ja pelailua toisen tunteilla osaa miehet tehdä ihan yhtä hyvin ellei paremminkin. Monet miehet kuvittelee myös itsestään liikoja ja pyörittää useita naisia samanaikaisesti keksien kaikenlaisia verukkeita ja valheita ja pitämällä tahallaan toista epävarmuudessa luvaten yhtä ja tehden toista ja miehet osaa olla ihan yhtä lailla loukkaavia ja ilkeitä, eli turha sun täällä naisia mollia.

      Mitä siis hait? Että ne rumat, epäkiinnostavat, itsestään liikoja luulevat naiset hyökkäisivät innokkaina sun kimppuusi ja vaatisivat tapaamista ja sänkyseuraa välittömästi samana iltana kun sun viesti on ne saavuttanut? Ruman naisen kuuluu antaa sulle heti, vai? Ja jos ei anna, niin voi hiivatti mikä nirppanokka ja itsestään liikoja luuleva....!!!!

      Sulla on vielä paljon opittavaa elämässä.

    • Ei yleistetä

      Siinä lopussahan se tuli mitä te miehet olette, tai ap. on, koska en usko aivan kaikkien miesten olevan samanlaisia. Omista arvoistasi vaan kerrot. Et ole itsekään kovin arvokas mainitsemiesi asioiden takia. Saattaapa olla että ap:llä on vain tämä oma käsitys naisten harhoissa elämisestä. Siis se onkin ap:n oma harha.

    • Fiksu nainen

      Voi sinua, komea mies! Ei hyvä ulkonäkö ole mikään mittari sille, että nainen haluaisi juuri sinut. Jo viestittelyn alkuvaiheessa voit tippua "suosikeista", jos kirjoitustyylistäsi selviää se, että et arvosta naisia, ja jos tapaat jonkun treffien merkeissä ja naiselle selviää ylimielinen käytöksesi, et todellakaan tapaa tätä naista uudelleen.

      Eivät naiset saa kymmeniä viestejä päivittäin - harhaluuloa tuokin, mutta jos nainen saa viestejä, hän vastailee ehkä hetimiten 1-2:lle, ihannettaan suurin piirtein vastaavalle miehelle. Jos miehen profiili on tyhjä, jää tällainen mies ilman vastausta, joten kaikille miehille tiedoksi:
      PANOSTAKAA PROFIILIINNE siten, että naiset tietävät, kenestä ja millaisesta miehestä on kysymys!

    • er45

      Ei itselläni ainakaan ollut mitään ongelmaa löytää seuraa S24n kautta. Eikä tavalalan käy sääliksikään ketään - koska sitä saatte mitä tilaatte.

      Jos teitä ei kiinnosta panostaa itseenne, miten kuvittelette panostavanne parisuhteeseen? Tai jos ette panosta profiiliin sen vertaa että se kerää kiinnostusta, niin sehän kertoo suoraan ettei teitä oikeasti kiinnosta koko touhu.

      Väitän. Että jos panostatte itseenne sen verran että sivistätte itseänne, kuntoilette siten että se näkyy, syötte oikein ja kohtelette kroppaanne oikein, käytte töissä, kohtelette ihmisiä ihmisinä, pukeudutte asianmukaisesti - niin teillä varmasti riittää vientiä.

      Mutta jos tuo ei kiinnosta, niin älkää ihmeessä valittako että TE ette kiinnosta ketään ja se on MUIDEN vika. Ihan olette oman kuoppanne kaivaneet.

      • mies vm86--

        Mä olen 185cm ja 90kg 27v mies. Jos pujutaan niustä turn-oneista niin luoja on mua siunannut ja olen saanut niistä valta-osan. Tosin ulkonäköön olen kyllä myöa itse panostanut salin kautta. En oo mikään nössö vaikken baareissa käykään ja otan naisen huomioon ja haluan pitää yllä osittain perinteisiä parisuhderooleja suhteessa. Entarkoita että naisen paikka on keittiössä. Ja tiedätkös mitä, ei se treffeille pääsy niin helppoa ole. Ehkä pari kertaa kuusta tulee käytyä treffeillä ja ne johtavat aina toisiin ja yleensä kolmansiinkin. Mutta sitten tapahtuu jotakin, en tiedä mitä mutta naisen.kiinnostus lopahtaa. En ole keksinyt muuta kuin että netistä löytyy jatkuvalla syötöllä jotakin kiinnostavmpaa eikä koskaan oaata pysähtyä, niin tuttua nykyaikaa. Todennäköisesti minäkin syrjäytin jonkun kivan miehen paikan ja nyt uusi pleijeri syrjäyttti minut. Sitten kun nainen lankeaa tälle pahalle pojalle, joka panee naista muutamaan otteeseen ja dumppaa pois niin nainen tilittää sitä että miten sikoja miehet ovat. Ja sama surullinen säätö kiertää jatkuvaa ympyrää.


    • mies 27v v v

      Ap puhuu varmasti totta. Naisten tulisikin ymmärtää ettei heidän korkea seksuaalinen haluttavuus ole yhtä kuin korkea parisuhdehaluttavuus. Se ei varsinaisesti ole kummoinenkaan saavutus että nainen kuin nainen löytää seksiseuraa. Ei kukaan mies halua olla parisuhteessa koppavan naisen kansssa, jonka asenne on "saan.kenet haluan". Kieltämättä olen osittain kateellinen nuorilla kauniille naisille tästä, ei sitä voi kieltää. Mutta sitten vaakakupissa ei todellakaan tiedä kuka miehistä on tosissaan ja kuka pelailee. Eli jos nainen kokee suurta tunnetta jotakin miestä kohtaan ja mies jättää muutaman panokerran jälkeen niin ikävältähän sellainen tuntuu ja varmasti kasvattaa naiselle kovan pinnan.

    • jalatmaahannaiset

      "Naisten tulisikin ymmärtää ettei heidän korkea seksuaalinen haluttavuus ole yhtä kuin korkea parisuhdehaluttavuus. Se ei varsinaisesti ole kummoinenkaan saavutus että nainen kuin nainen löytää seksiseuraa."

      Tuo on hyvin sanottu ja tiivistetty ajatusmaailma ja pitäisi hyväksyä naisten nettideittimaailmassakin kun varmaan toimivat toisin ravintoloiden yms. live elämässä.

      • biux

        Pätee valtavan hyvin myös miehiin. Kyllä komean ja itsevarman miehen kanssa on kiva vähän rietastella... mutta kuka ihme sellaisen puolisoksi haluaa? Miesten pitäisi ymmärtää, et naiset haluaa myös seikkailla ja koeajaa pelejä ennen ku valitsee sit sen, johon sitoutuu. Eikä kukaan koeajettua peliä itselleen omaksi hanki.. oman valintaan vaikuttaa ihan muut kriteerit... luotettavuus, turvallisuus, vähän ajettu, taloudellisuus, maine jne... lopuksi vasta ulkonäkö...

        komea ja hyvässä asemassa oleva mies on ku puuratti ladassa... kiva käteen, mut ei se kyytiä paranna.


    • huhuhu järki hoi älä

      Hyvä asia vaan, että naiset tuntevat arvonsa,kirjoittaa joku nainen kaikenmailman rumilukset luulevat itsestään liikoja..Laittelevat postia komealle miehelle ihan kuin kiinnostaisi..

      • rumia miehiä

        mies vm86 kaikki apinatkin pitävät itseään komeina suomi24.sella


      • etkötajua

        No on sitä komeaa miestä kiinnostanut, jos on kerran yhteyttä ottanut. ;)


    • Yk....

      Ei löydy ketään, vaikka nainen olenkin. Harvinaisen rehellisenä karkotan kaikki ympäriltäni, ehkä olisi helpompaa ottaa uusi profiili. Salailla asioita tai etsiä pelkkää seksiä. Silloin saattaisi edes saada joskus. Olisi vain vähintään vuoden mittainen morkkis sen jälkeen... Ehkä jätän seksin väliin ja laadin itselleni valeprofiilin, jolla saan tulevan kumppanini ansaan. En päästäisi pois, hellisin ja tekisin hänestä maailman onnellisimman miehen joka päivä. Mutta... Jos ei rehellisyys kelpaa, käytetään sitten miesten opettamia temppuja:( Ps. En ole ruma. Öh.. Mikä sitten on ruma? mielestäni sellaista ei olekaan. On vain rumia sieluja, jotka tekevät ihmisestä ruman.

    • rumilukset..

      Niinhän ne tekee,kaiken mailman

    • yks koppava

      eipä tuossa mitään uutta ollut, ja kun tuon tietää, ei viitsi nähdä vaivaa olla esilläkään. rehellistä tekstiä! onnea etsintään!

    • djervetaas

      mites kun nainen vaikka profiilinimi terttu41 kirjoittelee ja kertoo että kirjautui vasta toissa viikolla treffipalstalle ja kuitenkin on 44 vuotta niin eikö tyhmempikin ymmärrä että on 3 vuotta jo luurannut ja etsinyt miestä ja välillä antaa sitä nahkaista karvakantista ja piilottaa profiilin ja tulee taas uudelleen etsimään miestä itselleen
      kuka uskaltaa painaa emättimeen tuollaisa naisia joissa voi sikitä klamydia herpes tippuri yms tulehdukset papakin saattaa olla ihan mitä vaan korkeintaan kusista mxxnaa suuhun

      • pyhäyksinkertaisuus

        No kuka uskaltaa painaa niitä monia panneita miehiä... Luuletko tosissasi että vain naiset levittävät sp-tauteja? Haloo, kortsut on keksitty.


    • selaan vanhoja

      Katkera avaus.
      Ei tosiaan mene noin.

    • Jopa joo

      Siinäpä se just onkin, miehet pystyy ja ilmeisesti sinä sekä kaverisi pystytte panemaan ketä tahansa vastaantulijaa. Sen on nähnyt että eronkin jälkeen mies on jo seur. Viikonloppuna panemassa. Itse en pane ketä tahansa, arvostan itseäni sen verran enemmän.

      • nirppanokka

        Miehen käytöstavoilla ja älykkyydellä saattaa myöskin olla merkitystä, kun on naista valloittamassa...Vai mahtaako olla?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      256
      2432
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      73
      1836
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      334
      1559
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1085
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      86
      978
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      216
      773
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe