Kauneuskeskus MedSpa

kokemuksia1

Hoidot

72

10381

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ppmmhh

      Tää on ihan ihmetouhua, että jokainen putkimies voi tehdä pistoksia naamaan. Mistä toi puljukin sikisi? Ei kai siellä oo mitään oikeita hoitajia??

    • 7855

      Medspalla Botox tarjous Groupon.fi sivustolla!


      "Botuliinihoito koko otsalle tai kahdelle valinnaiselle alueelle vain 159€ (arvo 380€)

      Mikäli ei ole kuolematon tai kaksinaamainen, on vanheneminen väistämätöntä. Se ei kuitenkaan estä näyttämästä hyvältä, ainakaan Kauneuskeskus Medspassa. Päivän diili Botuliinihoidolla voidaan häivyttää ihojuonteita, muotoilla tai kohottaa haluttuja alueita. Tulokset alkavat näkym...
      ennakkotilaa nyt - 58% "

    • Kauhiasti ihmettelen

      Sääliksi käy niitä henkilöitä, jotka ovat tuon firman takana ja todellisuudessa vastuussa kaikesta sen toiminnasta :( Ovatkohan tietoisia minkälaista toimintaa oikeasti pyöritetään heidän selkänsä takana vai ovatko hekin niin rahan ahneita että eivät välitä koko asiasta yhtikäs mitään. On törkeää kuinka leikitään ihmisten terveydellä ja kuinka joku uskaltaa mennä tuollaisen ihmisen käsittelyyn???

      • ollako vai eikö olla

        Eikös Riitta ole myös Medspan omistaja?


      • Espoo911
        ollako vai eikö olla kirjoitti:

        Eikös Riitta ole myös Medspan omistaja?

        "Lääkkeen aitoutta on syytä epäillä aina, kun lääkkeen myyntipaikka on jotenkin epämääräinen (Esim. ei ole Valviran lupia eikä terveydenhuollon ammattikoulutusta. Ks JulkiTerhistä luvat) lääkkeen hinta on poikkeuksellisen halpa, reseptilääkettä on tarjolla ilman lääkemääräystä, lääkepakkauksessa on kirjoitusvirheitä tai se on muutoin nuhjuinen tai rikki."


    • To be or not tobe

      Niimpä tuotaitaa ollakkin kun katsoo rekisteritietoja :)

      Taloustiedot - Riitan Olkkari
      Virallinen toiminimi Riitan Olkkari
      Y-tunnus 24422224
      Yritysmuoto Yksityinen elinkeinonharjoittaja
      Tila Aktiivinen
      Perustettu 30.11.2011
      Kotipaikka SIUNTIO
      Kieli suomi
      Toimipaikka Päätoimipaikka
      Luokittelut - Riitan Olkkari
      Toimipaikkaluokka Luokittelematon
      Henkilöstöluokka Alle 5
      Liikevaihtoluokka Alle 200 000
      Ulkomaankauppa - Riitan Olkkari
      Tuonti Ei
      Vienti Ei
      Aputoiminimet - Riitan Olkkari
      Yrityksellä Riitan Olkkari ei ole aputoiminimiä.
      Rinnakkaistoiminimet - Riitan Olkkari

      Kauneuskeskus MedSpa
      PR RAKSU TEAM
      The Look Hki
      Vastuuhenkilöt - Riitan Olkkari
      Nimi Rooli
      Riitta Marita Randström elinkeinonharjoittaja

      • Kappas?

        Siis Med Spa ja The Look helsinki on samassa omistuksessa? Mielenkiintoista.


    • tipitape

      No huh huh. Asiantuntija ja pomo ja mitähän vielä...

    • janoinen hauki

      tape ilmeisesti kirjoittelee näitä kehoituksia ottaa yhteys poliisiin. esim nimimerkki entinenasiakas

    • Rehellisyys kunniaan

      Samoilla linjoilla ed.kirjoittajan kanssa epärehelliset tuomiolle ja linnaan.

    • ihmeissään

      Tuttavani kävi RR:n vastaanotolla (ei Helsingissä) ja tää daami sanoi olevansa erikoissairaanhoitaja, joten nimimerkille "tyytyväinen" kysymys: miten tämän selität?

      • Mariia2014

        Olen jo vuosia ollut Riitan tyytväinen asiakas. Olen ottanut niin Botoxia kuin muitakin täyteaineita. Riitta päihittää osaamisellaan mielestni isommatkin ja huippukoulutetut "kihot" alalla. Kävin ennen Medspa:ta muualla, mutta Riitan työn jälki on huippua. Hämmästyin kovin tästä kirjoittelusta. Kannattaa tutustua ensin itse paikkaan ja hoitoon, ennen kuin mustamaalaa toisia.


      • valehoitajavalelääkäri
        Mariia2014 kirjoitti:

        Olen jo vuosia ollut Riitan tyytväinen asiakas. Olen ottanut niin Botoxia kuin muitakin täyteaineita. Riitta päihittää osaamisellaan mielestni isommatkin ja huippukoulutetut "kihot" alalla. Kävin ennen Medspa:ta muualla, mutta Riitan työn jälki on huippua. Hämmästyin kovin tästä kirjoittelusta. Kannattaa tutustua ensin itse paikkaan ja hoitoon, ennen kuin mustamaalaa toisia.

        Oletko sekaisin päästäsi? Riitta päihittää isot kihot??? Eiköhän olisi tärkeintä, se että tekijä on alansa ammattilainen? Jos olet ottanut Botoxia Riitalla, pitäisi nyt hälytyskellot soida!! Millä oikeudella Riitta pistelee siellä reseptilääkkeitä?? Tässä lienee ne ongelmat; koulutus? vastuulääkäri? vakuutukset?


      • Aikasairasta

        MedSpan ilmeisen uusilla kotisivuilla kerrotaan seuraavaa:
        -turvallisuus on toimintamme kivijalka. Implantti-valikoimaamme kuuluu kansainvälisesti arvostettuja implantteja, kuten Allergan McGhan, Mentor ja Silimed, joista voit valita itsellesi sopivan vaihtoehdon.

        "2015 Brazil’s health regulatory agency, announced Friday that it has suspended the production, sale and use of products from breast implant manufacturer Silimed after the company failed production standards in a recent inspection.

        Brazil followed the decision of the European Union to ban the sale of Silimed’s silicone implants following a German investigation detecting contamination in the company’s manufacturing facility in Brazil."

        "In a statement issued on 8 January 2016 to UK distributors of Silimed products, the Medicine and Healthcare products Regulatory Agency (MHRA) has confirmed its previous advice that all medical devices/products made by Silimed should continue to be quarantined due to their potential health risks."

        Ottaen huomioon, että MedSpa yhä mainostaa maailmanlaajuisesti LAILLA KIELLETTYJÄ implantteja kertoo tarpeeksi... Toisaalta mitä muuta voi odottaa puljulta, jonka fb ja IG sivuilla yksikään mainos ei ole edes oikein kirjoitettu ja paikassa tehdään botox hoitoja ilman Valviran pätevyyksiä?


      • Aikasairasta

        Silimed valmisti implantteja myös Sientralle. Sientra on sittemmin vapaaehtoisesti vähentänyt myyntiään. On teorioita, joissa epäillään Mentorin olevan kaiken takana, mutta asiaa tutkitaan. Syytteet Sientraa vastaan on kuitenkin jo nostettu.

        "Because Sientra's implants are made by Silimed in a similar factory in Brazil, Sientra took the voluntary step of halting sales of their implants in the US. The FDA did not require Sientra to halt sales but they did agree with this cautious course of action."

        Plastiikkakirurgit ainakin toistaiseksi uskovat Sientran (ei Silimedin, jonka tunti on siis kielletty) olevan turvallisia.


    • o-ou1

      Epäilyttävästi olen suhtautunut tähän blondin (entinen The Lookin työntekijä) pyörittämään diamond cliniciin, joka on Tampereella. No, diamond clinicin facebook-sivuilta tällaisen bongasin: "Ihana lauantaiaamu yhteistyökumppani Kauneuskeskus MedSpa:n Riitan kanssa: Kaunis Jasmin Mäntylä kävi kaunistautumassa entisestään". Ei anna kyllä hyvää mainetta diamondista, jos huseerataan näinkin epäilyttävissä piireissä.

      • Tyytyväinen (D)

        En ymmärrä miksi tälläistä paskaa kirjoitellaan tänne. Itse olen ollut Riitan asiakas joh vuosia, on tehty isompia leikkauksia ja pieniä pistoksia, ja Riitta kyllä hommansa osaa todella hyvin. Se joka on erimieltä ihmisestä ja ketuttaa/on kateellinen niin miksi tuhlata aikaa ja mustamaalata riittaa!! Mitä helvetin poliisi ja vankeus höpötyksiä täällä on! Lapsellista! Ja muutenkin vähän tuntuu siltä että tape ja jylhä täällä kirjoittelee!!


      • tyytymätön
        Tyytyväinen (D) kirjoitti:

        En ymmärrä miksi tälläistä paskaa kirjoitellaan tänne. Itse olen ollut Riitan asiakas joh vuosia, on tehty isompia leikkauksia ja pieniä pistoksia, ja Riitta kyllä hommansa osaa todella hyvin. Se joka on erimieltä ihmisestä ja ketuttaa/on kateellinen niin miksi tuhlata aikaa ja mustamaalata riittaa!! Mitä helvetin poliisi ja vankeus höpötyksiä täällä on! Lapsellista! Ja muutenkin vähän tuntuu siltä että tape ja jylhä täällä kirjoittelee!!

        Riitan asiakas? Eikös sinua pelota antaa kouluttamattoman pistellä itseäsi? Ja muuten kukas siellä on vastuuhenkilö kun kerran hermomyrkkyhoitoja tehdään???


      • nonytonoutoa
        Tyytyväinen (D) kirjoitti:

        En ymmärrä miksi tälläistä paskaa kirjoitellaan tänne. Itse olen ollut Riitan asiakas joh vuosia, on tehty isompia leikkauksia ja pieniä pistoksia, ja Riitta kyllä hommansa osaa todella hyvin. Se joka on erimieltä ihmisestä ja ketuttaa/on kateellinen niin miksi tuhlata aikaa ja mustamaalata riittaa!! Mitä helvetin poliisi ja vankeus höpötyksiä täällä on! Lapsellista! Ja muutenkin vähän tuntuu siltä että tape ja jylhä täällä kirjoittelee!!

        Leikkauksia??? Leikkaako Riitta...


    • diatsepaami

      Medspa - turhuuden temppeli

    • Kolkko

      En suosittele hampaiden valkaisua Medspassa! Ostin supervalkaisun ja hampaat eivät vaalentuneet yhtään vaikka ei mitenkään keltaiset ole muutenkaan.. Valkaisuainetta pistettiin todella vähän ihan kuin kyseessä olisi ollut kevytvalkaisu odotin super vaaleita hampaita.. Palvelu muutenkin huonoa, ilmankos grouponissa täytyy laittaa tarjouksia kun ei muuten käy ketään..

      • Pettynyt asiakas

        Minulla myös erittäin huono kokemus hampaiden valkaisusta MedSpassa ja asiakaspalvelusta ylipäätään. Asiakasta ei huomioitu millään tavalla, ei edes tervehditty liikkeeseen mennessäni. Muka tehovalkaisu tehtiin, mutta hampaani eivät vaalentuneet yhtään. Hampaani ovat hyvässä kunnossa, vaaleat, hammaskivet ja tummentumat poistettu, joten pohja valkaisulle oli hyvä. Mitä lienee ainetta sitten käyttävätkään? Toimenpiteestä, aineesta, valkaisun tehosta eikä mistään muustakaan kerrottu mitään. Työnnettiin vain sen kummemmin mitään kertomatta muovinen muotti suuhun johon oli hiukan sutaistu valkaisuainetta. Ei katsottu hampaitani mennessäni, eikä niitä katsottu kun valkaisu oli valmis, ei edes peiliä annettu jotta olisin voinut itse katsoa....no eipä niissä mitään katsomista ollutkaan! Rahani menivät täysin hukkaan! Ensimmäinen ja viimeinen käyntini kyseisessä puljussa, en voi suositella kenellekään.


      • ...stop...
        Pettynyt asiakas kirjoitti:

        Minulla myös erittäin huono kokemus hampaiden valkaisusta MedSpassa ja asiakaspalvelusta ylipäätään. Asiakasta ei huomioitu millään tavalla, ei edes tervehditty liikkeeseen mennessäni. Muka tehovalkaisu tehtiin, mutta hampaani eivät vaalentuneet yhtään. Hampaani ovat hyvässä kunnossa, vaaleat, hammaskivet ja tummentumat poistettu, joten pohja valkaisulle oli hyvä. Mitä lienee ainetta sitten käyttävätkään? Toimenpiteestä, aineesta, valkaisun tehosta eikä mistään muustakaan kerrottu mitään. Työnnettiin vain sen kummemmin mitään kertomatta muovinen muotti suuhun johon oli hiukan sutaistu valkaisuainetta. Ei katsottu hampaitani mennessäni, eikä niitä katsottu kun valkaisu oli valmis, ei edes peiliä annettu jotta olisin voinut itse katsoa....no eipä niissä mitään katsomista ollutkaan! Rahani menivät täysin hukkaan! Ensimmäinen ja viimeinen käyntini kyseisessä puljussa, en voi suositella kenellekään.

        Minulla myös samankaltainen kokemus tästä palvelusta. Minkään näköistä vaikutusta ei ollut tällä tunnin hoidolla hampaisiin. Olettehan tehneet palvelusta valituksen eteenpäin - Grouponiin ja palvelun tuottajalle - ilman sitä tämän kaltaista tuotteiden markkinointia ja palvelua ei saada kuriin.


      • aasiiiiii
        Pettynyt asiakas kirjoitti:

        Minulla myös erittäin huono kokemus hampaiden valkaisusta MedSpassa ja asiakaspalvelusta ylipäätään. Asiakasta ei huomioitu millään tavalla, ei edes tervehditty liikkeeseen mennessäni. Muka tehovalkaisu tehtiin, mutta hampaani eivät vaalentuneet yhtään. Hampaani ovat hyvässä kunnossa, vaaleat, hammaskivet ja tummentumat poistettu, joten pohja valkaisulle oli hyvä. Mitä lienee ainetta sitten käyttävätkään? Toimenpiteestä, aineesta, valkaisun tehosta eikä mistään muustakaan kerrottu mitään. Työnnettiin vain sen kummemmin mitään kertomatta muovinen muotti suuhun johon oli hiukan sutaistu valkaisuainetta. Ei katsottu hampaitani mennessäni, eikä niitä katsottu kun valkaisu oli valmis, ei edes peiliä annettu jotta olisin voinut itse katsoa....no eipä niissä mitään katsomista ollutkaan! Rahani menivät täysin hukkaan! Ensimmäinen ja viimeinen käyntini kyseisessä puljussa, en voi suositella kenellekään.

        Mulla oli sama tilanne !


      • Eikannata
        Pettynyt asiakas kirjoitti:

        Minulla myös erittäin huono kokemus hampaiden valkaisusta MedSpassa ja asiakaspalvelusta ylipäätään. Asiakasta ei huomioitu millään tavalla, ei edes tervehditty liikkeeseen mennessäni. Muka tehovalkaisu tehtiin, mutta hampaani eivät vaalentuneet yhtään. Hampaani ovat hyvässä kunnossa, vaaleat, hammaskivet ja tummentumat poistettu, joten pohja valkaisulle oli hyvä. Mitä lienee ainetta sitten käyttävätkään? Toimenpiteestä, aineesta, valkaisun tehosta eikä mistään muustakaan kerrottu mitään. Työnnettiin vain sen kummemmin mitään kertomatta muovinen muotti suuhun johon oli hiukan sutaistu valkaisuainetta. Ei katsottu hampaitani mennessäni, eikä niitä katsottu kun valkaisu oli valmis, ei edes peiliä annettu jotta olisin voinut itse katsoa....no eipä niissä mitään katsomista ollutkaan! Rahani menivät täysin hukkaan! Ensimmäinen ja viimeinen käyntini kyseisessä puljussa, en voi suositella kenellekään.

        Tiedätkö käyttikö Riitta valkaistessa hampaitasi Uutta muottia? ? ?

        Mietin vain, jos Riitta on tökkinyt samaa muottia eri ihmisten suuhun eikö siinä voi olla silloin hepatiitti tai HIV vaara? Hepatiitti C virushan voi tarttua vielä viikon kuivanakin.


    • Dentist

      Onks Riitta hammashoitaja vai kuka noita valkaisuhoitoja siellä tekee?

    • just joo

      juupa juu

    • Kauhiast ihmettelen

      Noita hoitoja voi tehdä vaikka kylmäkkö ei tässä maassa ole mitään väliä kuka tökkii roisen naamaa ja millä. Kaikki on sallitua siihen asti kunnes tapahtuu jotain todella vakavaa ja sitten VOI VOI :(

    • Mikroneulaus

      Kaamea paikka. Töykeä palvelu, hoidon tekijä epäsiisti ja röhönauruinen nainen. Tuli lähinnä kiusallinen ja epämiellyttävä olo.

    • Trueknow

      Hmm enpä menis paikkaa kehumaan...ei kyllä hyviä kokemuksia ole!!

    • mikähoitaja

      Riitta Randström ja hänen kolleegansa Oulussa 28.3. mainostaa Nordic Medspa. Minkähän alan kolleegat ovat kyseessä vai olisiko sittenkin kollegat?

    • Asiakason

      Otin täytteen riitalta loppu tulos oli sama ku ennenkin eli mitään muutosta tapahtunu t ! Törkee kusetus !

      • fyrkattaskuun

        Pyydä rahat takasin!


      • NiCoLe8

        Mikä täyteaine laitettiin ja kuinka monta ml? Kannattaa aina varmistaa pistäjältä että koko ruisku (1ml) pistetään. Osa pistäjistä ei laita koko ruiskullista ja säästää eli vedättää tällä tavoin.


      • asiakkaanoikeus

        toi on totta, kandee kattoa mitä pistetään ja kuinka paljon...


      • Harmissaan

        Olen kuullut tälläistä kommenttia aikaisemminkin.. Kannattaa vaatia omansa pois. Itse kävin kasvohoidossa ja saamani palvelu oli melko väkinäistä, en oikein tuntenut olevani tervetullut hoitolaan.. Palvelusta jäi huono maku..


      • TheLook
        Harmissaan kirjoitti:

        Olen kuullut tälläistä kommenttia aikaisemminkin.. Kannattaa vaatia omansa pois. Itse kävin kasvohoidossa ja saamani palvelu oli melko väkinäistä, en oikein tuntenut olevani tervetullut hoitolaan.. Palvelusta jäi huono maku..

        Lookilla olen ollut maailman parhaimmassa kasvohoidossa. Aivan ihana paikka The Look!!!


      • Ymmällään
        TheLook kirjoitti:

        Lookilla olen ollut maailman parhaimmassa kasvohoidossa. Aivan ihana paikka The Look!!!

        Eikös tämä MedSpa ole aivan eri firma kuin The Look?


    • kaisu.t

      On eri firma. :) itse menisin paljon mielummin lookkii ku medspaahan näide juttuje perusteella.

      • SamoillaLinjoilla

        Samoilla linjoilla sun kanssa kaisu.t, Lookista oon kuullu paljon hyviä kokemuksia.


      • hallittukonkurssi

        Medspa entinen The Look. Mikähän siinä on että Suvin luotsaama Lookki ei ole enää ennakkoperintärekisterissä. Samoin Tallinnan Look lopettanut toimintansa. Nyt kaikki siirtynyt Kreikkaan? Joku tässä haisee....


    • puotinurin

      Mitä tapahtui Oulun Nordic Medspalle? Kuulin että olis konkassa ja putiikin pitäjä muuttanut ulkomaille? Silti edelleen Medspa mainostaa paikkaa? Taitavat kaatua noi kaikki puljut toisensa perään.

    • kätilövaiei

      Medspan Riitta kertoi kaverilleni olevansa kätilö ja terveydenhoitaja. Kuitenkin olen kuullut että näin ei olisi. Mikä on tämän rouvan koulutus?

      • RiittaOnParas

        Eikö olekaan lääkäri? Itselle muodostunut tällainen käsitys. Mitä ihmettä?!?


    • Entinenasiakas

      Riitta on koulutukselta kampaaja.

    • Entinenasiakas

      Riitta Randström ei ole terveydenalan ammattilainen kuten muut vastaavia hoitoja tekevät.

      • Oliko_oikein

        Ainakaan tuolla nimellä ei löydy Valviran Julkiterhikistä. Onko nimi kirjoitettu oikein?


      • Entinenasiakas

        Medspan Riittaa taikka Heidiä ei löydy Terhikistä, koska eivät ole terveydenalan ammattilaisia!!! Koko nimi löytyy Riitan Olkkari toiminimestä. Terhikistä löytyy myös kaikki ulkomailla opintonsa suorittavat Suomen kansalaiset. Look'n en myöskään menisi, mutta mielipiteistä huolimatta, heillä on Valviran alaiset tekijät ja Suomessa hoitoja valvova lääkäri. Eli 100% laillista toimintaa. Talouspuolta ei ilm ole yhtä menestyksellisesti, ja Kreikan sairaalaan suhtautuisin suurella varauksella.


      • Goodkarma
        Entinenasiakas kirjoitti:

        Medspan Riittaa taikka Heidiä ei löydy Terhikistä, koska eivät ole terveydenalan ammattilaisia!!! Koko nimi löytyy Riitan Olkkari toiminimestä. Terhikistä löytyy myös kaikki ulkomailla opintonsa suorittavat Suomen kansalaiset. Look'n en myöskään menisi, mutta mielipiteistä huolimatta, heillä on Valviran alaiset tekijät ja Suomessa hoitoja valvova lääkäri. Eli 100% laillista toimintaa. Talouspuolta ei ilm ole yhtä menestyksellisesti, ja Kreikan sairaalaan suhtautuisin suurella varauksella.

        Heidiä ei varmasti löydy Terhikistä eikä mistään muustakaan terveydenhuollon rekisteristä koska hänen työnsä ei liity terveydenhuoltoon millään lailla. On Ammatiltaan Kampaaja, Maskeeraaja, stailisti sekä jooga ohjaaja. Tekee Med Spassa hiuksia, meikkejä, kasvohoitoja, rintakonsultaatioita(josta ihan liikkeen ikkunassa Nagorin diblomi koulutuksesta) sekä erilaisia paperitöitä. Näihin tuskin sairaanhoitajan tai lääkärin koulutusta sentään tarvitsee =D vaikka eilen kampaajan penkissä hänelle sanoinkin että kampaajan homma on salatiedettä.


      • Idiootti123

        Tekee siis kasvohoitoja ilman kosmetologin patevyytta. Kuka idiootti menee vaataavalle? Kosmetologin koulutus on noin 3-4vuotta.


      • Idiootti123

        Ai niin. Ja kuka toinen idiootti menee konsultoitavaksi loppu elamaa koskevaan leikkaukseen muulle kuin terveydenhuollon ammattilaiselle??? Osaavat kirurgit on yli tyollistettyja eivatka Todellakaan ikina antaisi KAMPAAJAN tehda konsultaatioita. Jo Ruotsissa jokaisen pistajan taytyy olla laakari tai vahintaan 4 2 vuotta koulutusta saanut erikois sairaanhoitaja.


    • huijarilookki

      Pojot Riitalle ju erosi lookista!

      • missävikaa

        Pojot kaikille hoitajille jotka on lähtenyt Lookista. Aika huonoa mainosta että Lookissa on noin hurja vaihtuvuus hoitajissa. missäköhän vika?


    • liisu33

      Varasin ajan konsultaatioon tältä "kampaaja Riitalta" ja hän perui molemmat ajat. Kun yritin kolmatta aikaa sovittaa aikaa, hän suhisi vihaisesti että jää lomalle ja hänelle voi soitella lomansa jälkeen. Ajattelin vielä neljännen kerran yrittää ja soitin varausnumeroon jossa vastasi vieläkin stressaantuneempi ja kiukkuisempi rouva. Tein päätökseni hankkia palvelun jostain muualta.

      • GoodKarma

        Huvittavia nämä kommentit täällä. Mutta onneksi jokaisella on mahdollisuus ihan itse tosiaan valita paikkansa missä käy.
        Itse juuri eilen istuin Spassa niin Riitan hidettavana kuin kampaajan(Heidi) penkissäkin. Ilmapiiri oli erittäin iloinen niin henkilökunnan kun asiakkaidenkin keskuudessa joita muutamia näin 2,5h vierailuni aikana, vaikka kello oli paljon ja tytöillä pitkä päivä takana. Kuitenkin Liisu33 olet kirjoittanut viestisi vain 3pv sitten.
        Nämä pahansuopaiset herjaukset/kommentit netissä ovat lähinnä säällittäviä ja kertovat enemmän kommentoijan itsensä henkisestä epätasapainosta/pahasta olosta kuin herjatuista yrityksistä tai ihmisistä.
        Normaali tyytymätön asiakas antaa asiallisesti palautteen suoraan yritykseen ei hauku ja solvaa ihmisiä henkilökohtaisuuksilla netti palstoilla enkä nyt tosiaan tarkoita vain tätä keskustelua vaan näitä keskusteluja kommentteja ylipäätään.
        Kannattaisiko tarkistaa omaa käytöstään asennettaan? Tai miettiä kuinka täydellinen itse olen ennen kuin heittää sen ensimmäisen kiven.
        Itse poikkesin näitä nyt lukemaan työkaverini kehoituksesta.
        Yritetään jokainen rakastaa itseämme sekä kunnioittaa toisiamme.


      • idiootti123

        Jos joku mainostaa mm Botox hoitojaan Grouponissa ja Facebookissa ilman lääkärin saati Valviran pätevyyttä, niin se on sinusta Normaalia? Että, ihan tyhmää kyseenalaistaa tällainen toiminta, koska Riittaa keittää hyvää kahvia? Joka ikinen hermomyrkkypistos vaatii lääkärin allekirjoituksen USA:n valmistajalle vakuudeksi. -Et sattunut kysymään erittäin kivalta riitalta ja heidiltä MISTÄ he mahdollisesti saavat lääkeaineiksi luokitellut myrkkynsä ja kuka lääkäri heillä allekirjoittaa nämä? Entä MITEN Riitta uskaltaa yleensä laskea pelätyn hermo bakteerin oikeita määriä, ottaen huomioon että vuosia alaa opiskelleille se ei ole ihan helppoa. Kiitos jo etukäteen vastauksestasi. :)


      • idiootti123

        ...Epäselvissä tapauksissa kannattaa tehdä valitus aina suoraan valmistajalle. Se on kyllä totta, että täällä aika turha purnata näistä. Ei valmistajat anna tuotettaan sellaisille joista valitetaan useammin. Yhdysvalloissa yhteenkään botox tai täyteaineeseen EI saa koskea muut kuin plastiikkakirurgit. Tämän pohjalta voi jo kysyä, onko esim. Jenkki yhtiö mahdollisesti antanut biljoonan dollarin arvoista BRÄNDIÄÄN ja sen käyttöoikeutta silloin kampaajalle? Mikäli näin ei ole, tämän luokan yhtiöt kyllä selvittävät asian.


      • Eikannata
        GoodKarma kirjoitti:

        Huvittavia nämä kommentit täällä. Mutta onneksi jokaisella on mahdollisuus ihan itse tosiaan valita paikkansa missä käy.
        Itse juuri eilen istuin Spassa niin Riitan hidettavana kuin kampaajan(Heidi) penkissäkin. Ilmapiiri oli erittäin iloinen niin henkilökunnan kun asiakkaidenkin keskuudessa joita muutamia näin 2,5h vierailuni aikana, vaikka kello oli paljon ja tytöillä pitkä päivä takana. Kuitenkin Liisu33 olet kirjoittanut viestisi vain 3pv sitten.
        Nämä pahansuopaiset herjaukset/kommentit netissä ovat lähinnä säällittäviä ja kertovat enemmän kommentoijan itsensä henkisestä epätasapainosta/pahasta olosta kuin herjatuista yrityksistä tai ihmisistä.
        Normaali tyytymätön asiakas antaa asiallisesti palautteen suoraan yritykseen ei hauku ja solvaa ihmisiä henkilökohtaisuuksilla netti palstoilla enkä nyt tosiaan tarkoita vain tätä keskustelua vaan näitä keskusteluja kommentteja ylipäätään.
        Kannattaisiko tarkistaa omaa käytöstään asennettaan? Tai miettiä kuinka täydellinen itse olen ennen kuin heittää sen ensimmäisen kiven.
        Itse poikkesin näitä nyt lukemaan työkaverini kehoituksesta.
        Yritetään jokainen rakastaa itseämme sekä kunnioittaa toisiamme.

        GoodKarma. Eiköhän valtion julkinen Protesti (ties monetta kertaa samaan osoitteeseen) ole surullista, jos mikä!
        Sanoit, että kommentoijat täällä muka olisivat säälittäviä. http://www.protestilista.com/yritys/2442222-4


    • Ninaz

      Kävin hampaiden valkaisussa kun olin ostanut grouponin diilin. Maksoi 80€, oikea hinta lähellä 300! Muutosta ei juuri nähnyt. Henkilökunta vaikutti koko prosessin ajan välinpitämättömältä ja poissaolevalta. Toimenpiteen aikana kuulin kun työntekijä puhui puhelimessa tyytymättömän asiakkaan kanssa, jonka rintaimplantti oli puhjennut. Hoiti tilanteen mielestäni huonosti ja tympeästi! En menisi uudelleen enkä varsinkaan isompaan toimenpiteeseen!

      • Anonyymi

        Jos hampaiden valkaisua lähdetään hakemaan muualta kuin yksityiseltä hammaslääkäriltä, ei varmasti voi kuvitella saavansa todellist avalkaisua. Kävin Oralilla, palvelu pelasi, valkaisu tehtiin oikealla vetyperoksidilla, hammaslääkärin penkissä, toistettiin 3 kertaa putkeen käsittely. Kesto 1,5 tuntia. Vaaleni 4 astetta.


    • Voijeesus

      Toivottavasti Suomessa lait muuttuvat pian. Ei hampaiden valkaisuja (ainakaan kunnon aineilla) saa missaan nimessa tehda muut kuin oikeat hammasklinikat. Valkaisuja ei saisi tehda ennen hammaslaakarin tarkistusta ja plakin poistoa.
      -Mene kaymaan hammaslaakarilla, kerro tapahtuneesta, ja pyyda katsomaan on onko kiilteesi tms vioittunut?

      • halpaahalpaa

        Medspalla oli tarjous hampaiden valkaisusta 39 e!!! Miten se on mahdollista. Eikös ne aineet ole jo paljon kalliimpia?


      • Voijeesus

        En tieda. Toisissa lauseissa on pisteet, toisissa ei, ja jopa sanojen valeissa on sekava maara entereita? Ala-asteella kirjoitin oikeaoppisemmin. "Kosteuttaa seka nuorempaa" Varmaan halutaan sanoa nuorentaa.


    • Erittäin_outoa

      Riitta on ehkä lukenut näitä, ja postannut kuvan todistuksesta ja osallistumisesta Baltian terveyspäiville. = Kaikki todistukset ovat sellaisia, joihin ei vaadita virallista ammattitutkintoa. Jos vaadittaisiin, Riitta ei niille voisi osallistua.

      Periaatteessa esim. kirurgien kansainvälisiin seminaareihin voi mennä paikanpäälle kuuntelemaan, mikäli maksaa 500€ pääsymaksun ja siitä voi saada todistuksen. Tekeekö se sinusta kirurgia tai ymmärrätkö mitä paikanpäällä välttämättä edes puhutaan? Tuskin.

      Tiedättekö ketään muuta toimijaa Suomessa tai Euroopassa, joka edes uskaltaa käsitellä hermomyrkky botuliinibakteereja ilman terveydenhuollon tutkintoa/Valviraa?? Vaikea myöskään kuvitella, että kukaan vastuullinen lääkäri Suomessa Riitalle ainetta välittäisi.

    • Erittäin_outoa

      Tuo 39€ tarjous hampaiden valkaisussa saa epäilemään, onko muovi mikä laitetaan jokaisen asiakkaan suuhun uusi? Tai hammaslääkärin tavoin oikeaoppisesti desinfioitu? Entä piikit? Botoxin hinta 60€ kuulostaa myös uskomattomalta, jos joka paikassa muualla hinta on n.170€-750€.
      Kolmanneksi kukaan ei tunnu edes tietävän mitä valkaisuainetta Riitta käyttää... Joku näyttää kysyneen asiasta heidän Fb -sivuilla, mutta kysymykseen ei ole vastattu. Ainahan vaikuttava aine pitäisi mainita, kertoa mitä se tekee jne. jos toimitaan rehellisesti.

      -Jokainen pakkaus tulisi avata asiakkaan edessä ja näyttää sinetit. Näin valmistajatkin opettavat.

      Suomessa tulisi ehdottomasti saada laki, että vain Valviran alaiset saavat tehdä hoitoja, juuri turvallisuus syistä. Jos tässä olisi tullut yksikään huti, kaikki asiakkaat joutuisivat testaukseen vaikka riski tarttuviin viruksiin ja bakteereihin olisikin pieni.

      • Anonyymi

        Pitäneekö paikkansa, että kyseinen rouva olisi nykyään lääketieteen opiskelija ja päässyt sisään erillisvalinnassa 2021? Ihmettelen jos näin on, sillä vuosia valehoitajana toimimisen luulisi jotain vaikuttavan. Eihän lääkärikoulutusta Helsingissä anna muu taho kuin Helsingin Yliopisto? Onko kyseessä satuilut tämänkin koulutuksen suhtaan? Eipä silti että tuo mitään muuttaisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäneekö paikkansa, että kyseinen rouva olisi nykyään lääketieteen opiskelija ja päässyt sisään erillisvalinnassa 2021? Ihmettelen jos näin on, sillä vuosia valehoitajana toimimisen luulisi jotain vaikuttavan. Eihän lääkärikoulutusta Helsingissä anna muu taho kuin Helsingin Yliopisto? Onko kyseessä satuilut tämänkin koulutuksen suhtaan? Eipä silti että tuo mitään muuttaisi

        Rouva Medspa EI OLE lääketieteen opiskelija Helsingin Yliopiston julkisen opiskelijarekisterin mukaan! Hän on allekirjoittanut sähköposteja väittäen olevansa titteliltään lääketieteen opiskelija ja eipä tuota kyseistä koulutusta Helsingistä muualta saa. Edes avoimen yliopiston suorituksia ei ole. Todella suurella skeptisyydellä kannattaa suhtautua ihan kaikkeen hänen kertomaansa!


    • KysyväEiTieltäEksy1

      Itse sain kyseisestä paikasta melko nuivaa palvelua, voi olla, että kyselin liikoja, kun kysymyksiini suhtauduttiin, niin, että olisi niitä saanut esittää..

    • Anonyymi

      Oon käynyt jo useamman kerran tän paikan hoidoissa ja oon saanut hyvää palvelua. Soslan valitettavasti lähti pois esteettisistä hoidoista, joten täytyi vaihtaa täyttäjää. Ines Stadin toimipisteestä teki huulet ja oon tyytyväinen näihin.
      Täytyy ihmetellä miten teillä voi olla näin paljon huonoja kokemuksia?

      • Anonyymi

        Johtuisiko siitä että puhut eri firmasta


    • Anonyymi

      Onko uudempia kokemuksia? Uskaltaako varata aikaa?

    • Anonyymi

      very bad !!!I'm disappointed with my recent botox injections by a doctor who made mistakes during the procedure. When I raised my concerns, the doctor refused to take responsibility or fix the issues. I wouldn't recommend this doctor and urge others to prioritize finding a healthcare professional who values patient care and safety.

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe