Voiko tuoksulla hurmata miehen

ruusuntuoksu

Olenko katsellut liikaa Nymfit ohjelmaa kun aloin tosissaan pohtia että onko vika käyttämässäni tuoksussa, kun en löydä miestä elämääni. Olen mielestäni ihan hyvännäköinen kolmekymppinen blondi ja asiat kunnossa mutta jostain syystä miehet parien treffien jälkeen katoavat. Onko oikeasti tuoksuja joilla saa miehen hurmattua. Töissä puhuttiin hajuvesistä ja eräs nainen sanoi että hän oli kysynyt millä oli miehensä hurmannut ja mies oli vastannut että kyllä se oli viimeistään se tuoksu.

22

1663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shock and awe

      Mitä jos seuraavilla treffeillä pieraisisit äänekkäästi. Tekee varmasti lähtemättömän vaikutuksen.

      • Anonyymi

        :D


    • unskiva

      Tämä ei siis ole herjaa. Jos haluat hurmata miehen tuoksulla, paras tuoksu (jota siis mies ei välttämättä tiedosta) löytyy juuri sieltä. Pyyhkäisen vaikka toiletissa vähän kaulaasi niin mies ei voi mitään ... Kaikki keinotekoiset hajusteet eivät herätä miehen luontaisia viettejä.

      Mutta: Hehän katoavat vasta parin kerran jälkeen. En usko että kyse on tuoksuista. Mieti seuraavat asiat (pikakurssi tietty, kannattaa kokeilla):

      1) Ovatko miehet oikeasti edes hakemassa pitempää suhdetta vai illan parin seksiä?

      2) Et tosin kertonut miten sen seksin kanssa on? Eikö siihen edetä vielä toisellakaan kerralla? Se lienee oletus muuten mies voi luulla että HÄNESSÄ on jotain vikaa. On inhottavaa olla kuumana mimmiin koko ilta ja sitten asiat ei etenekään. Näin siis kemian kannalta, moraali on toinen asia.

      3) Tiedätkö mitä mies suhteeltaan haluaa? Kysy! Mies ei yleensä halua mitään ihmeellistä.

      4) Tunnistatko sanattoman (tai miksei sanallisenkin) viestintäsi? Se ulkonäkö ei ole niin tärkeä kuin luullaan, ts. jos muuten ei pelitä niin ei ulkonäkö enää kolmekymppisenä riitä. Ole oma itsesi koska jos et mies kokee jotain olevan vialla tietämättä itsekään mikä.

      5) Oletko liian kaunis/koulutettu/rikas tms. niille miehille. Parisuhde on vaihdantaa luonnon näkökulmasta. Kuolaako kaikki sun perään?

      6) TAI JOS EI MUUTA NIIN: Osoita miehelle että pidät hänestä (ilmeet, eleet, sanat) ja kysäisen että "jos saisit tehdä mulle sängyssä mitä haluaisit niin mitä tekisit"?

      Jollei näillä lähre niin sitten kokeile hajuvettä jota myydään vähän ettei se ole liian tuttu. Trusardi?

    • 3+16

      eiköhän kyse ole joko ulkonäöstä tai luonteesta, kunhan ei haise hieltä niin ihan sama.

    • parfymgirl

      Oon sitä Nymfit sarjaa kanssa pari jaksoa kattellut mutten oikeen päässe jyvälle et mitä mitä..? Siinähän se punatukkanen hurmaa tuoksulla miehii ja jotensakin tua mulle mieleen sen punatukkasen näkijän, en siis tarkota että olis joku Nymfi mutta tuoksuu kans joltain mielettömän ihanalta. Onko se joku punatukkasten juttu kun luin jostai et naisilla joku ominaistuoksu sen mukaan ovatko blondeja, brunetteja vai punapäitä et tuoksut käyttäytyy sit iholla sen mukaan, joku feromonijuttu kai. Oon meinannu kysyä et mikä tuoksu se oikeen on mitä käyttää muttei jotenki vaan kehtaa mut toivosinkans et löytäsin jonku tosi omintakeisen tuoksun joka jäis mieleen.

      • tuoksutuulet

        Tuo on vississti tosi, oltiin ystävättren kanssa laivalla hajuvesiä testailemassa ja itse olen tummahiuksinen, mulla yksi tuoksu ollut pitkään käytössä josta ystävätär aina kanssa tykännyt, no hän kokeili sitä itselleen, on ihan vaalea, mutta se tuoksu muuttui hänellä ihan erilaiseksi, jotenkin karvaaksi.


      • honeyblond

        Tuolla punatukkaisella tarkoittanet on selvänäkijä Naomi.. olen kanssa pannut merkille tuoksuu jollekin todella eksoottiselle ja erikoiselle..:) Jotakin ihanantuoksuisia öljyjä käyttää myös niissä hoidoissaan, hoisi olkaani ja hartioitani kun niitä särki niin etten meinannut saada öisin nukuttua. Särky jäi sille reissulle mutta iho tuoksui vielä illalla niin että mieskin sanoi että tuoksutpas hyvälle:)


    • Esko Mörkö

      Hieman herkän nokkani vuoksi voin sanoa, että tuoksulla minua ei suoranaisesti hurmata. Moni hajuste päinvastoin käännyttää minut pois, koska aiheuttavat ensin poskionteloissa pistelyä ja lopulta pääkipua. Efektiä voit testata sillä, että menet pakkasaamuna seisomaan tyhjäkäynnissä olevan rekan viereen pariksi tunniksi.

      Avainsana "tuoksulla hurmaamisessa" muutoin on feromonit.

    • yx kutale

      No tos o, ee ainaskkaa kannata uija siin hajuveis. Allekirjuttannee silimät suurennoo, vienost vanijall tuoksust : ).

    • 13 + 20

      Itse olen tarkkavainuinen mies ja yliherkkä kaikille hajusteille, valitsen siis naiseni sen perusteella kuinka vähän hän haisee miltään.

    • 4+1

      Feromoneilla voit sen miehen hurmaamiseen vaikuttaa jos sattuu teidän kemiat olemaan siltä osin yhteensopivia. Mutta sitä et hajuvesipulloista löydä, vaan ihan omalta iholta.

      Ajoitat treffit ovulaation aikaan, laitat puhtaat vaatteet ettet haise härskiintyneeltä hieltä, käyt suihkussa mutta et millään saippualla itseäsi pese.

      Tuohon päälle voit sitten laittaa hillitysti jotain hajustetta. Varman päälle kannattaa valita joku miedompi haju mieluumin kuin pistävä.

      Mutta noi hajusteiden hajut oikeasti lähinnä herättää vaan merkittävää positiivista mielikuvaa miehissä jos se haju laukaisee jonkun hyvän muiston. Vaikkapa joku miehen suuri ihastus tai aiempi tyttöystävä, joka käytti samanlaista hajustetta, tms.

      Rehellisesti... Oikeasti olet kyllä ne miehet karkottanut jollain ihan muulla kuin hajulla... Jos nyt ei sinulla satu olemaan jotain todella kauheaa ominaishajua.

      • Anonyymi

        isä hypetys.
        Jokainen ihmis-apina joka haistaa isänsä on apinoissaan.
        Tämä ei ole seksuaalinen responssi. Se on ainoastaan luonnollista rakkautta.

        Mies haisee perkele.

        Ja niiin luoja "loi".

        Jännä homma, ettei meitsiin oo hirveesti viistäny noita.
        Ehkä haju on turhan karkea.

        ei edes ole.
        Miehen näkökulmasta kaikki on harmaata sössöä kunnes jossain paistaa valo.


    • Sulevi

      Tietenkin voi hurmata, persikka ehdoton ykkönen.

    • pärjäile

      Onhan se ainakin tieteen maailmassa selvä että tietyt tuoksut vetoaa tiettyihin ihmisiin. Sekä naisiin että miehiin. Siis ihmisen perustuoksu. Ja sen peittäminen jatkuvalla vahvojen hajuvesien ja dödöjen käytöllä toinen ei ala tuntea vetoa tuoksuusi. Itse muistan varmaan kymmenen naisen tuoksun joten on se mun mielestä iso asia. Ei hajuvesi vaan ominaistuoksu. En tarkoita että kannattaisi olla peseytymättä vaan se tuoksu mikä kaikilla on vaikka suihkun jälkeen.

    • Ei kysymystäkään

      >''Olenko katsellut liikaa Nymfit ohjelmaa kun aloin tosissaan pohtia että onko vika käyttämässäni tuoksussa, kun en löydä miestä elämääni.''

      KYLLÄ.

    • pähkinäpuu

      Tämän weikkosen signaali piippaa, jos nainen sattuisi Tuoksumaan ruudinsavulta
      ja aseöljyltä. I Say! ;)

    • kgbfkgk

      Taitaapa tarkoittaa luontaista tuoksuasi, kun on todettu parien valinnan tapahtuvan myös itselle mieluisan ominaistuoksun perusteella. Pinnalta voi toki miettiä näitä hajuvesiasioitakin.

    • Ikisinkku M

      Minulla ainaski polvet notkahtaa heti jos daami tuoksahtaa Agua Velvalta Ice Blue.

    • Kaino-Kaarina

      Hiero silakalla rintaliivisi ennen tapaamista. Keino, joka tehoaa.

    • Anonyymi

      Voi tuoksulla hurmata jos tuoksuu tosi hyvältä, vaippaka muutamalla miljoonalla €:n seteleiltä...

    • Anonyymi

      ei. Jos mies on pesää vailla niin pesää löydetään.

    • Anonyymi

      Onneksi joku kaivoi tämän tuikitärkeän pohdinnan kahdeksanvuoden takaa esiin! Ala haista vaikka rahalta, niin toimii kaikkiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe