Käyttöauto.Alavus.

Käteisostaja.

Huomasin paripäivää sitten netissä ilmoituksen etsimästäni autosta,sellainen ehdokas löytyi Alavuden käyttöautolta.Ajelin ohitse seuraavana päivänä ja kävin katsomassa autoa ihan vaan pikaseen,ketään ei näkynyt pihamaalla.

Tänään sitten uudemman kerran ja pihassa viivymme n.puolituntia.Katsoimme myös muita autoja samalla,jälleen myyjää ei näkynyt.

Huomasin kuitenkin myyjän (oletetun sellaisen) eteisessä kädet taskussa tarkkailemassa pihalle päin.Tulin sitten siihen tulokseen ettei täällä varmaan ehkä kauppoja synnykään?Lähdimme pois.

Mikä on yleinen käytäntö autokaupoissa(E-P),pitääkö itse mennä etsimään myyjää ja kyselemään?Tähän asti olen ollut siinä uskossa että myyjät tulevat itse ulos tekemään kauppoja,olihan ihan hyvä sääkin tänään, 16.

13

1827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Intrum

      Ekaksi myyjä teki haun auton rekkarista millä saavuit paikalle ja pääsi auton omistajaan kiinni. Sen jälkeen ihmeellinen netti ja eri tahojen rekisterit auttoivat myyjää profiloimaan ostajakandinaatin jonka seurauksena oli parempi harrastaa tasku biljardia. siinä vaikka yksi selitys.

    • fkyuy

      Käyttöauto=Aseeton ryöstö

      • Me etsimme uutta autoa Seinäjoelta ja siellä Käyttäauto otti meidät hyvin vastaan. Toyotan liikkeessä KUUSI myyjää juorusi ja meidän lisäksi ei muita asiakkaita ollut,kukaan ei tullut kysymään,tarvitaanko apua. Opel liikkeessä olimme 15 minuuttia ja kukaan myyjistä ei vaivautunut palvelemaan. Rinta-Joupilla myyjä syöksyi auttamaan ja esitteli innolla autoa...myyjän puhelin soi ja hän lähti nurkan taakse juttelemaan. Koeajoimme auton ja jätettiin avaimet virtalukkoon kun myyjiä ei näkynyt. Naaruri pitäjästä sentään löytyi meille uusi auto ja reipas myyjä :)


    • bmw4

      joka käyttöautossa myyjät samanlaisia ei ne muuten näe taskuun paljon siä on rahaa...sitten jos saat ostettua auton älä erehdy huollattamaa sitä niiden puoskarien pajassa.liittimen vaihtokin maksaa jo 200 ja aina ilmenee uutta vikaa tietenkin vika on sinun ajotavassa...kas kumma meitä on jo monta jolla nuo ongelmat loppu ja huollot halpeni kun korjaamo vaihtu ammattitoitoiseen

      • Ent. Ostaja

        Mää yritin pari vuotta sitten ostaa ihan uutta bilikaa Alavuren Käyttöautosta.
        Mut ei ne saanu mitään tarjousta aikaseksi.


    • Autohuijari

      Joopa joo. Että ihan pihalla vartoot myyjää. Määkin menin viinakaupan pihalle, eikä tullu kukaan myyjä ulos myymään mitään. Kyllä on surkiaa palavelua, kun ei myyjät juokse asiakkaita pihalta kiinni. Oot sellaine ostaja, että ainoo paikka sulle on Evijärven markkinat. Siellä on myyjät pihalla. Voi ristus ku on mettäläisiä nää pohojalaaset.

      • teretuloajoukkoon

        Juu u ,,autot on autokaupassa pihalla.Viinat viinakaupas sisällä,vai miten on teillä siellä Savossa?


    • aloittaja.

      Se auto on muutenkin vieläkin myymättä mitä kävimme katsomassa ja olisimme ostaneet. Huonoa on asiakspalvelu.

    • årstpksåhmk

      ehkä sä olit muka ostavinas ja se myyjä oli myyvinänsä.jotta sillä lailla.ota seuraavalla keralla rahaa joukkohon.

      • Daimler 6

        Olen saanut saman kohtelun S.joen käyttöautos. Seuraavalla kerralla
        kannattaa ottaa lasso mukaan että saa myyjän kiinni.


    • Anonyymi

      Itse soitin Alavuuden käyttöautoon ja sovin tapaamisen seuraavaksi päiväksi.Paikalle tultuamme homma toimi kuin unelma.Molemmat osapuolet suoritimme koeajon.Siitä sitten kaupantekoon ja ajelimme kotia.Myyjä ajoi ostamamme auton meille kotiin 150 km päähän 2 päivän kuluttua ja vei meidän automme Alavuudelle.

    • Anonyymi

      Ei kaikki auton ostajat halua heti myyjää kimppuunsa.vaan rauhassa katsella ja tutkia auto tarjontaa pihassa.uskon myyjän huomanneen pihaan saapumat.ja antavan heidän levähtää.ennen mahdollisen kaupankäynnin alkua.ei pidä heti kilahtaa jos ei myyjä ole heti kimpussasi.itse olen ollut autokauppiaisiin Alavudella tyytyväinen.johtuneeko se omasta asenteistani.menen ajan kanssa ja en eduille.vaan odotan vuoronani.kyllä palvelua varmasti saa kun sitä haluaa.mutta jos menee hetiheti asenteella.ei ole kellään kivaa.toivotan myyjille ja ostajille antoisia autokauppoja.niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.tiellä tavataan.

    • Anonyymi

      Aina olen saanut auton ostettua jos sopiva on löytynyt.
      Alavuden S marketista en saanut ostettua ruokaa, kun sitä mitä
      halusin hyllyssä ei ollut, pari hyllyttäjää vaan oli edessä.
      Nooh ajoin Keskiselle siellä oli hyllyt täynnä ruokaa, eikä ainuttakaan hyllyttäjää
      estämässä ostamista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1779
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1694
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1525
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1521
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe